2012. április 12., csütörtök

1.fejezet

Szijasztok!Hoztam is a kövi fejezetet.Remélem tetszik majd nektek.
Puxy: Bííía *_*

Stacey szemszög:

Már lassan 9 órája utazunk.Már nagyon nem tudok magammal mit kezdeni pedig ezen a gépen van minden.Leültem a laptopom elé és elkezdtem nézni a híreket.Ki vagyis Kik mások ne lettek volna mint a One Direction.Állítólag most tartanak hazafelé Amerikából jobban mondva Miami-ból.Furcsa ott lakok és nem tudtam arról hogy ez a hú de nagy banda ott van.Furcsa.
-Hey csajszi hallgatunk zenét?- kérdezte Chels mosolyogva.
-De ugye tudod hogy nem vagyunk egyedül?- mondtam és közben fejemmel a fiúk felé mutattam.
-Tudom.De ez van.Unatkozok.- mondta és bekapcsolta a zenét jó hangosan.
-Ne Chels légyszi semmi kedvem sincs most hozzá.- mondtam unottan de megfogta a karomat és vonszolt maga után.

Harry szemszög:

Kedves volt ez a lány hogy felengedett minket erre a gépre.Hisz nem is látta az arcunkat hihette volna azt hogy valami mészárlók vagyunk vagy nem tudom.De ő nem hitte.Az ajtón túlról szinte minden hallatszott.Nagyon vékony fal volt és hallottam hogy a lány nincs egyedül.Van még vele egy másik is.Egyszer csak hangos zenét hallottunk az ajtó mögül.Nagy unottságából mindenki felriadt és az ajtó felé nézett.
-Mi a....?- mondta Louis aki éppen aludt mikor beindult a zene.
-Nem tudom de jobb ha nem mész oda.- mondta Liam komolyan.
-Most miért?- kérdezte Louis de késő volt kinyitotta az ajtót és nem volt rajta semmi ami elfedte volna az arcát.Szerencsére a nagy hangzavarban nem vették észre hogy kinyílt az ajtó ezért gyorsan visszahúztuk.
-Te normális vagy?- kiáltott rá Liam.
-Jól van na.Nem lehetek mindenhol nagymama kendőben.- mondta mosolyogva.Ahogy látom ő ezt viccnek fogta fel nem pedig komoly dolognak.Ki tudja lehet valami két őrült rajongó ha még kedves is az egyik de nem lehet tudni.
-Kimegyek a mosdóba.- mondtam unottan majd Louis mosolyogva nézett rám.
-Ezt azért jelentetted ki hogy veled menjek és segítsek?- mondta mosolyogva majd elröhögtem magam.
-Fogd be.- mondtam és hozzá vágtam egy párnát.Mikor kinyitottam az ajtót már csend volt és az egyik jobban mondva az a lány akit már láttam durcásan ült a székbe.
-Mondtam hogy nem akarok táncolni Chels.- mondta durcásan majd felállt.
-Jó.- mondta a csaj és bement egy "szobába".A lány akit már láttam kint maradt és észrevett.
-Ó szia.- mondta mosolyogva majd visszamosolyogtam.
-Szia.- mondtam majd mentem tovább.Elvégeztem a dolgom és nem volt kint senki.Szomjas voltam szóval elmentem megkeresni az egyiket.És megint megtaláltam akit már láttam xd.
-Szia szeretnél valamit?- kérdezte mosolyogva kedvesen.
-Ami azt illeti igen.Egy pohár vizet.- mondtam.
-Akkor hozok.- mondta és elment.- Nem tudnál nekem segíteni?- mondta majd odarohantam hozzá.
-De persze miben?- mondtam.
-Nos gondolom a többi haverod is szomjas szóval itt van 2 üveg és 5 pohár.- mondta majd odanyújtotta nekem a 2 üveg vizet.Nála pedig ott maradt az 5 pohár.Hirtelen nem gondolkoztam és csak mentem.De arra nem gondoltam hogy a fiúk bent jól látható arccal ülnek.
-Figyelj az egyik fiú éppen zuhanyzott megyek szólok neki hogy menjen addig el.- mondtam neki mosolyogva majd ő bólintott.
-Mindenki azonnal vegyen fel valamit ami takarja az arcát mert jön az egyik.- mondtam gyorsan majd a fiúk cselekedtek.Láttam Louis-n hogy nehezen érti ezért a fiúk együtt berángatták egy szobába majd ledobták valahova.
-Jöhetsz.- mondtam mosolyogva majd a lány követett.
-Sziasztok.- mondta kedvesen mire a fiúk is köszöntek.
-Még a neveteket sem tudom.- mondta majd a fiúk rám néztek mintha én tudnám mit kéne csinálni.
-Én Zack vagyok.- mondta Zayn mosolyogva.- Ő pedig Martin,- mutatott Liam-re.- Ő Josh.- mutatott rám.- Ő pedig Alex-.- végül pedig Niall-ra.Majd ekkor lépett ki Louis szerencsére napszemüvegben.
-És téged hogy hívnak?- kérdezte a lány Louis-tól.
-Engem ..- mondta de mi hiába mutogattunk úgy látszik neki jut el minden a legnehezebben az 
agyáig.- Louis- nak.- mondta mosolyogva.
-Örülök én Stacey vagyok.- mondta mosolyogva.- A barátnőmet aki kint van pedig Chelsea.
-Van még egy lány?- kérdezte Zayn mosolyogva majd intett neki Liam hogy felejtse el.
-Hát én megyek mert összevesztünk és hát... elég nehéz vele kibékülni.- mondta bizonytalanul majd köszöntünk neki és elment.Én még végig néztem amíg kimegy és a srácok rögtön rám néztek.
-Harry...Harry.- mondta Louis és megveregette a hátam.
-Most mi van?- kérdeztem idegesen mire rám mosolygott.
-Láttam bejön a csajszi.- mondta mosolyogva.
-Mi?Nem!Nekem barátnőm van.- mondtam neki idegesen.Igaz hogy kedves meg szép de nem tudnék beleszeretni akárhogy is erőlködnék.
-Óh köszi hogy ennyire véded a kapcsolatunkat.- mondta Louis majd megpuszilta az arcomat.
-Fúj.- mondtam undorodva majd letöröltem az arcom.


A gép jó sok utazás után leszállt.Már semmimet sem éreztem és fájt mindenem.A fiúk aludtak de én nem tudtam aludni.Akárhogy nem akartam mindig Stacey képe ugrott be előttem.A végén pedig már nem is próbálta elhesegetni nem tudom miért.Mikor kiléptünk a gépből egy lány állt előttünk.Még nem láttam de gondolom az a csaj lehet aki Stacey-vel van.Amint meglátott a z álla majd leesett.
-Nem igaz!- mondta szinte kiabálva mire Stacey odanézett.Én egy kicsit megijedtem mert ha felismert itt mindennek vége.
-Mi bajod?- kérdezte Stacey unottan és fáradtan.
-5 ilyen jó pasi utazott a gépen te meg még csak nem is mondtad.- mondta idegesen majd elment.
-Ez nem normális.- mondta Stacey majd felénk fordult.- Remélem jól utaztatok.Bár ennyi repülés után már é sem érzem jól magam.- mondta mosolyogva.
-Igen nagyon köszönjük hogy felengedtél.- mondtam neki mosolyogva amitől elpirult.Akármennyire is tetszik biztos vagyok benne hogy ma látjuk egymást utoljára.Elköszöntünk majd szinte szaladtunk a kocsihoz ami várt minket.Én egyenesen Caroline-hoz mentem hogy végre láthassam.


Stacey szemszög:


Igazán kedves volt Josh de nagyon furcsák voltak és valahonnan nagyon ismerősek.Főleg Louis mivel rajta csak egy szemüveg volt így láttam egy kicsit az arcát és nagyon ismerős volt.És mikor a nevüket kérdeztem mindenki leblokkolt.Talán hazudtak nekem de ez már lényegtelen hisz már úgy se fogunk többet találkozni.
Utunk egyenesen az új házunkhoz vezetett ami gyönyörű volt.

Gyönyörű szobám volt ahogy Chels-nek is aki nagy nehezen az úton végre hozzám szólt.Holnap beteljesítjük barátnőm vágyát és elmegyünk egy One Direction koncertre persze nekem semmi kedvem sincs hozzá.De ha megint összeveszek vele az nem lenne jó hisz alig vagyunk itt 2 órája.Mivel már este felé járt és fáradt voltam elmentem lefeküdni és arra vártam hogy nem kezdődik el a holnap de nem így lett.
 Stacey szobája  (Felül)
Chels szobája (Alul)                                                                                                                                                                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése