2012. május 10., csütörtök

4.fejezet Egy eseményekkel dús éjszaka...a..

Mikor felértünk a szobába becsapódott utánunk az ajtó.Rögtön hátranéztem de tudtam hogy a fiúk hülyéskednek velünk.Odamentem és próbáltam kinyitni de ezek szerint kulcsra bezárták.
-Fiúk ez nem vicces.- mondtam mérgesen és az ajtót kezdtem el ráncigálni.- És ha ki kell mennem?- kiabáltam.Próbáltam minél több érvet felhozni amellett hogy jobb ha nyitva van az ajtó.- Fiúk.- kiabáltam mikor észrevettem hogy nem jön válasz.
-Nyugi Stacey van Harry-nek külön fürdőszobája.- jött a válasz ami Louis lehetett.Nagyon haragudtam rájuk de már nincs mit tenni.Hátrafordultam és Harry mosolyogva zsebbe tett kézzel állt előttem.Mikor megláttam azt a gyönyörű mosolyt ezer pillangó kezdett szállni a hasamban.Gyönyörű mosolya volt amitől lábaim majdnem feladták a szolgálatot.Éreztem hogy kezdek elvörösödni ezért inkább megszólaltam.
-Te meg min mosolyogsz?- kérdeztem egy kicsit durcásan de ő ettől még nem hagyta abba a mosolygást.
-Hát ezen.- mondtam és az "ezen"-nel a helyzetre gondolt.
-Most neked tetszik ez a helyzet?- kérdeztem mire ő röhögött egyet.
-Hát.... ami azt illeti... nem az hogy tetszik... persze ne értsd azt hogy nem tetszik..... vagyis...hogy nem akarok veled egy szobában lenni... csak megszoktam a fiúk ilyen tevékenységeit.- mondta.Láttam rajta hogy zavarban van és hogy ha mondókája közben elpirul.Bevallom egy tetszett hogy egy fiú el tud tőlem pirulni.
-Na jó hagyjuk.Hol fogok aludni?- kérdeztem mikor észrevettem hogy franciaágyon kívül nincs semmi.
-Mivel csak egy ágy van ezért ott.- mondta és az ágyra mutatott.
-Veled?- kérdezte és közben felhúztam a szemöldököm.
-Most miért olyan rossz pasi vagyok?- kérdezte mosolyogva amitől én is elmosolyodtam és láttam rajta hogy ez tetszik neki.
-Rendben de akkor ha közel mersz hozzám jönni kinyírlak.- mondtam fenyegetően pedig legbelül azt kívánta bárcsak közelebb jönne este.Leültem az ágyra és a távirányítóért nyúltam.Épp SpongyaBob ment a tv-ben amit el is kezdtem nézni.
-Ú SpongyaBob de jó.- mondta Harry kisgyerekes hangon és közelebb jött hozzám majd ő is elkezdte nézni.Ennyit még életemben nem röhögtem egy SpongyaBob-on sem ugyanis Harry különféle hozzászólásokat dobott be minden résznél.Miközben egy újabbon röhögtünk susmogást hallottam az ajtó felől.
-Shhh.- mondtam Harry-nak majd rátettem a mutatóujjam a szájára amitől sikerült összenéznünk.Körülbelül 10 másodpercig néztük egymást és egyre csak közeledtünk egymáshoz.Már éreztem meleg remegő leheletét a számon mikor kinyílt az ajtó és 3 igencsak részeg fiú esett be szó szerint rajta.
-Harry baby.- mondta Louis majd odament Harry-hez és arcon csókolta.- Ugye nem készülsz megcsalni?- kérdezte szomorúan és úgy csinált mintha sírna.
-Fiúk gyertek már vissza.- mondta egy hang az ajtó felől.
-Bocsi srácok de Chelsea-vel már egy ideje próbáljuk őket összeszedni de mindig elszöknek.- mondta Liam majd mögötte Chels lépett be Megfogta a hónalja alatt Niall-t és kivitte míg Liam Zayn-nel és Louis-val szórakozott.Liam visszajött hogy bezárja az ajtót.
-Ezt muszáj hisz megfogadtátok.- mondta mosolyogva már majdnem bezárta az ajtót mikor rákiáltottam.
-Hey Liam várj.- mondtam majd visszakukucskált.- Hol van Lexi?
-Elment.Hívta a pasija.- mondta majd elment és becsukta kulcsra az ajtót.Most 2 percnyi csend következett.Gondoltam meg kéne szólalni ezért én hülye felhoztam a tegnapot.
-És kibékültél a barátnőddel?- kérdeztem mire ő csodálkozva nézett rám.
-Az igazat megvallva nem beszéltem vele és nem is akarok.- mondta.
-Sajnálom hogy miattam szakítottatok.- mondtam majd ő felnézett azzal a 2 gyönyörű zöld szemével.
-Ez nem a te hibád.Már régóta nem működik ez köztünk.- mondtam mosolyogva.
-De akkor is nekem ez olyan rossz érzés.- mondtam szomorúan majd ő az állam alá nyúlt így belenéztem a szemébe amiben teljesen elvesztem és ahogy észrevettem ő is az enyémben.Nem mondott semmit pedig láttam hogy mikor felemelte az állam mondani akar valamit.Megint néztük egymást egy ideig.Most nem lassúzott egyből megcsókolt amit én nem elleneztem.Barna göndör hajába túrtam miközben ő a derekamat karolta át.Majd 2 perc vagy nem is tudom mennyi idő után levegőhiány miatt elváltam ajkaink.A homlokát az én homlokomhoz illesztette és így néztük egymást.Egyszer csak nyílt az ajtó mi pedig rettentő gyorsan szétpattanunk.
-Na jól van szerelmesek.Itt vége a nászéjszakának ugyanis nem bírunk ketten 3 részeg tinivel kéne még 2 és akkor már mi lennénk túlerőben.- mondta Liam majd mind a ketten felálltunk és kimentünk.Kint szörnyű látvány fogadott.Louis fél pucéron egy tangában szaladgált fel le.Niall fejen állt.Zayn pedig Chels seggét ütötte meg pont most.Ránéztem Harry-re aki igen meglepődve figyelt előre.
-Atya úr Isten.- mondta Harry majd odament Niall-hez és felállította.Felkapta az ölébe és felvitte.
-Stacey segítenél?- kérdezte majd én szaladtam is utána.- Nyisd ki gyorsan az ajtót.- mondta majd én tettem amit mondtam ő bevitte Niall-t az ágyába é lefektette szinte azonnal bealudt.Mikor kijöttünk a szobából bezárta kulcsra.
-Miért zárod be kulcsra?- kérdeztem mire ő elmosolyodott.
-Mert így biztos hogy nem jön ki.- mondta.- De ha mindenkit beraktunk egy szobába akkor majd valaki bemegy hozzá.Vagyis hozzájuk mivel ő egy szobába lesz Zayn-nel.Ma este.- mondta majd lementünk.Elkezdtük Zayn-t keresni és milyen meglepő épp a pálinkás pultnál találtunk rá.Vele is eljátszottuk azt amit Niall-lel.
-Liam Chelsea gyertek.- kiabálta Harry mire ők gyorsan feljöttek.
-Igen?- mondta Liam.
-Szerezzetek matracot vagy nem tudom de jó lenne ha ma vigyáznátok Zayn-re és Niall-re mert nem kizárt hogy kiugranak az ablakon.- mondta Harry röhögve majd Liam és Chels bementek a szobába.- És most jön a neheze Louis.- mondta Harry majd követtem amerre ment.Még mindig egy tangában szaladgált.Harry répával csalogatta be a szobába.Majd engem kiküldött mert adott rá valami normális ruhát.Mikor bementem Louis már egy pizsamában aludt az ágyon.
-Akkor gondolom mi ide vagyunk beosztva.- mondtam mosolyogva mire ő is mosolygott és bólintott egyet.Egy kétszemélyes kanapé volt a szobában amire mi le is ültünk.De én még nem voltam álmos és Harry sem.
-Nem megyünk le?- kérdezte Harry.
-De Louis?- mondtam miközben a békésen szundikáló Louis-ra mutattam.
-Alszik látod.- mondtam majd megragadta a csuklóm és lehúzott a nappaliba.De ami ott fogadott arra egyikőnk sem számított.Liam és Chels igen bele voltam mélyülve egy csókba.Mind a ketten egymásra néztünk és elmosolyodtunk.Felmentünk és bementünk Harry szobájába.Még mindig ment a tv de már valami horror ment benne.
-Na horror ezt már szeretem.- mondta Harry majd leült.
-Most komolyan horrort fogunk nézni?- kérdeztem mire bólintott és a mellette lévő üres helyre paskolt.Jött az első igen csúnya jelenet amitől el is fordultam de Harry csak röhögött rajtam.Majd nagy csönd lett.Ezt utálom a legjobban a horrorban ha csend van akkor biztos történik valami nagyon szörnyű dolog és történt is.Egy nagyot sikítottam majd Harry rám nézett és megölelt.Nagyon jól esett.Olyan volt mintha itt biztonságban lennék mintha minden elől megvédene.Végül mind a ketten egymás karjaiban aludtunk el.Bár én gondoltam hogy reggel ezt a másnapos fiúk nem hagyják szó nélkül.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése