2012. május 20., vasárnap

5.fejezet Reggel

Szijjasztok itt is van az új fejezet.Nem bánnám ha néha valaki megdobna egy komival mert így nem tudom mi tetszik benne és mi nem vagy hogy egyáltalán tetszik-e.
Puxy:Bííía


Liam
Chelsea-vel elaludtunk a kanapén.Nagyon kedves lány igazán megtetszett.Az elején egy kicsit fura volt de utána hogy egyre jobban megismertük egymást kedvesebb lett.Sokat beszélgettünk és ez a kis "kapjuk el a részeg 1D-s srácokat" akció is jobban összehozott minket.Mikor Harry beosztott minket Niall-höz és Zayn-hez megörültünk mind a ketten.Arra számítottam hogy Stacey majd Chelsea-vel vigyáz valakire de nem.Ezek szerint Harry-éknél is van valami kialakulóban.Bementünk a szobába de a két részeg srác békésen aludt mi pedig minek üljünk ott a nagy csendben ha le is mehetünk tv-t nézni.Szóval így tettünk lementünk tv-t nézni.De itt valahogy egymásra néztünk és megtörtént.Csókolóztunk.Amikor befejeztük pont megcsörrent a telefonom.Paul volt az.Ezek szerint nem csak mi szoktuk kiengedni néha gőzt hanem Paul haverunk is ugyanis hajnali 3 volt.Annyit mondott hogy a holnapi dedikálás át lett rakva péntekre így még a holnapi napunk is szabad.Utána Chelsea kijelentette hogy álmos így kijjebb húztuk a kanapét és így aludtunk el egymást ölelve.Biztos vagyok benne hogy reggel piszkálni fognak ezzel de nem érdekel.


Reggel mikor felkeltem nagy csönd volt.Még Chelsea is aludt a karjaimban Próbáltam halkan kiszállni az ágyból ami sikerült is.Elmentem csinálni magamnak müzlit és el kezdtem enni.A lépcső felőle lépteket hallottam és Louis lépett le igen ramaty állapotban.
-Jó reggelt.- mondtam frissen és üdén ezzel is jelezve hogy én normális voltam az este valakivel/kikkel ellenben.
-'Reggelt.- mondta Louis elég fáradt és semmilyen hanggal.
-Kérsz reggelit?- kérdeztem mire ő csak bólintott egyet hogy nem majd elindult a gyógyszeres fiókhoz.Gondolom most megvan a baja.Mikor bekapta a gyógyszerét elindult a nappaliba de gyorsan utána kiáltottam.
-A nappali foglalt.- mondtam mire ő egy ó-zással visszafordult és leült mellém.
-Szóval....- mondta és egy kicsit már volt élet a hangjában.
-Szóval?- kérdeztem jelezve hogy nem tudom mire gondol fejtse ki.
-Ne mond hogy Chelsea egyedül aludt a kihúzott kanapén két párnával és két takaróval ráadásul a másik személy helye is látszik szóval..- mondta mosolyogva.
-Ne kezd már Lou.- mondtam majd belekortyoltam a kakaómba amit közben gyorsan összedobtam.
-Pedig elkezdtem.- mondta mosolyogva.
-Nem vagy te rosszul?- kérdeztem.
-De!De tudod hogy az ilyen témákban mindig ott vagyok.- mondta mosolyogva mire én nem válaszoltam semmit.Percekig ültünk csendben majd Louis megszólalt.
-Hazza is ennyire kiütötte magát?- kérdezte.
-Nem ő teljesen józan volt egész este.Ő segített becsalogatni titeket egy szobába.- mondtam mire ő csodálkozva nézett rám.
-Mi helyesbítek ki történt vele?- kérdezte rám nézve mire én csak mosolyogtam.Valójába két dologra is fogható hogy nem volt részeg.Egy bezártuk egy szobába és amire kiengedtünk Lou-ék teljesen kiürítették a piás részleget.Kettő tényleg tetszik neki Stacey és nem akart rögtön rossz benyomást mutatni neki.Én az utolsóra tippelek de a első sem kizárt.
-Nem tudom.- mondtam majd elkezdtem kibámulni az ablakon.Valójában ma azt terveztem hogy elviszem Chelsea-t a London Eye-hoz de az idő ritka szar szóval nem tudom mit hozok ki ebből a napból.
-Mit gondolsz?- kérdezte Lou-Valószínűleg nagyon elbambulhattam mert nem tudtam miről is van szó.
-Miről is bocsi nem figyeltem?- kérdeztem és Lou-ra néztem.
-Meg kéne lesni Harry józanságának okozóját.Biztos együtt vannak.- mondta mosolyogva mire felállt.
-Ez nem jó ötlet hagyd most őt békén.- mondtam de ő mintha a falnak beszélnék ment előre fele.Végül én is el kezdtem követni majd felértünk ahhoz a bizonyos szobához.
-Szerintem nem kéne....- mondtam de az ajtó hirtelen magától kinyitódott és Harry kócosan és álmosan lépett ki rajta.


Harry


Arra keltem hogy valaki vagyis valakik motyognak az ajtóban.Gyorsan de észrevétlenül felkeltem az ágyból hogy Stacey nehogy felkeljen.Olyan aranyosan aludt ráadásul egész este meg sem fordultunk ugyanis abban a pózban keltem amiben elaludtam.Oda értem az ajtóhoz és kinyitottam.Louis és Liam állt ott.Louis nevetett Liam pedig csodálkozva nézett rám.
-Mit kerestek itt?- kérdeztem unottan.
-Jöttünk...
-Nem csak te jöttél én azért jöttem hogy megállítsalak.- mondta Liam.Gondoltam Liam sosincs benne az ilyen dolgokban.Jobban szereti az embereknek a jót nyújtani.
-Szóval jöttem megnézni a szerelmes párt.- mondta Louis mosolyogva.
-A mit?- kérdeztem értetlenül majd Louis-ra néztem.
-Ne kezd már te is azt amit Liam.Bejön Stacey nem?Gondoltam akkor mire vársz csavard el az eszét.- mondta mosolyogva.
-Na jól van a műsornak vége tűnés át akarok öltözni.- mondtam miközben mentem befelé.
-Ja hogy sztriptízt akarsz adni értem.- mondta Louis mire elszaladt.
-Jól van Boo Bear találkozunk mi még ma.- kiabáltam utána.Bentről mocorgást hallottam.Gondolom Stacey ébredezett.Bezártam az ajtót és odamentem.
-Jó reggelt.- mondtam mosolyogva.
-Neked is.Hány óra van?- kérdezte mire elővettem a telefont a zsebemből és a képernyőre pillantottam.
-Fél 2.- mondtam csodálkozva és rajta is láttam hogy szét tátja a száját.
-Jól elaludtunk.- mondta mosolyogva.
-Chels még alszik?- kérdezte.
-Nem tudom én is most keltem fel csak előtt kiosztottam Louis-t a hallgatózásért.- mondtam mosolyogva.
-Én lemegyek felkeltem.- mondta majd lement.Én gyorsan beszaladtam a fürdőbe és magamra kaptam valami normális ruhát.


Stacey


-Gyerünk Chels ébredj.- mondtam közben a kanapén alvó barátnőmet ütögettem.De ő rá ez sem hatott.- Liam!- kiáltottam a konyhában kajacsatát vívó Liam-nek.
-Igen asszonyom.- mondta mosolyogva mire én is mosolyogtam.
-Chels is részeg volt tegnap este?- kérdeztem.
-Nem asszonyom.- mondta udvariasan.
-Csak azért kérdem mert akkor józan volt mikor csókolózott veled.- mondtam mosolyogva mire Liam tátott szájjal meredt rám.
-Te....
-Igen én láttam és Harry is.- mondtam mosolyogva pont mikor Harry lelépett a lépcsőről.
-Mi van Harry-vel?- kérdezte érdeklődve.
-Semmi csak hogy láttuk őket.- mondtam mosolyogva.
-Ja hogy az.Jól beindultál haver.- mondta Harry majd vállba veregette Liam-et.
-Csak hogy tudjátok én is láttam ám mindent.- mondta Liam majd visszament a konyhába.Harry-vel összenéztünk majd tátogott egy olyat hogy ne is törődj vele majd leült a kanapéra.
-Na gyerünk Chels menni kell haza Lexi biztos tiszta ideg már.- mondtam mire végre Chel felkelt.
-5 perced van összekapni magadat én addig beszélek Lexi-vel.- mondtam amjd kivettem a telefont a zsebemből és tárcsázni kezdtem Lexi-t.
-Halló?
-Szia eltudnál jönni értünk?- kérdeztem mire ő ühm-zött egyet és le is rajta.
-Kész vagyok.- mondta Chels majd leült mellém.
-Öhm Chelsea beszélhetnénk?- kérdezte Liam majd felállt Chels és elmentek egy nyugisabb helyre.


Liam


Elhívtam Chelsea-t hogy megkérhessem jöjjön el velem valahová.Igazából még nem tudom hogy hova de majd a srácokkal kitaláljuk.
-Figyelj arra gondoltam hogy elmehetnénk valahova.- mondtam kissé zavartan.
-Ó óké mikor és hova?- kérdezte mosolyogva.Ez jó jel.
-A hova az kérdéses a mikor az ma de majd még hívlak a pontos infókkal.- mondtam mosolyogva.
-Oké.- mondta majd adott egy puszit és elment.Én még egy ideig nem tudtam mozdulni.Elképesztő hogy egy puszival teljesen le tud bénítani.Még mindig éreztem puha ajkait az arcomon szinte perzselték az arcom.Teljesen le vesz a lábamról ez a lány.Azt hiszem bele szerettem.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a történeted, az idegesítő nővér pedig szerintem csak dob a sztorin, (legalább is nekem)mert én mostanában csak olyan könyveket olvastam, ahol elválaszthatatlanok a tesók. Ez jó húzás volt! Tetszik a stílusod, és az ötleteid, kíváncsi vagyok, mi kerekedik ki az eddigi fejezetekből!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök hogy tetszik neked.Az idegesítő tesó pedig később még sok idegesítő dolgot fog csinálni szóval nem lesznek olyan jóban.Nem sokára hozom az új fejezetet úgyhogy megtudod mi kerekedik majd.
    Puxy Bííía. :D

    VálaszTörlés
  3. Még csak most találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik:) Lou-n sokat nevettem:D Várom a kövit^^
    Ha gondolod nézz be hozzám is: http://youshouldopenyoureyes.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NeonPink persze benézek!És nagyon örülök hogy tetszik!
      Puxy:Bííía :D

      Törlés