2013. március 27., szerda

• From the Light to the Darkness •

    Szijjasztok drágáim! Itt is lenne egy kisbevezető még azelőtt, hogy hoznám a részt. Remélem felkelti érdeklődéseteket.
Lots of love : Bííía xx


                                                               • Delaina •

Sokan azt gondolják, ha megtalálják az igazit minden tökéletes lesz. Szeretni fogják egymást, mindenben együtt lesznek, sosem veszekednek. Pedig ez közel sincs így! Természetesen, mint sok más tinilány, én is hittem ebben. Azonban mikor jött ez a bizonyos igazi minden átíródott bennem. Annak ellenére amik történtek, én mindig is szerettem, szeretem és szeretni is fogom. Azonban nem egyszer történt, hogy meginogtam. Hogy jobban megértsetek, elmesélem nektek történetem. Történetem, amely rólam és egy fiúról szól. A történetet amelynek főszereplője Delaina White és Harry Styles.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése