2012. március 2., péntek

Nancy zűrös élete 19.fejezet

-Úristen Ian!- mondtam és odaszaladtam hozzá.A pasas gyorsan elszaladt.Nem tudom miért.
-Nem lesz semmi baj.- mondta Ian de én csak sírtam.Majd végül nem vett levegőt és becsukta a szemét.Nagyon sírtam.Közben April-t kioldoztam.
-Most mit csináljunk?Hagyjuk csak így itt?
-Nem tudom fogalmam sincs.- mondta April.Ekkor köhögést hallotunk.Megfordultam és Ian ébredezett.
-Jézusom Ian te élsz?
-Beszélnünk kell!- mondta.


10 perc múlva elköszöntünk April-től és hazamentünk.Otthon Ian leült mellém és belekezdett:


-Az elmúlt napokban azért mentem el itthonról mert megtudtam mitől vagyok ilyen.
-És?Mire jöttél rá?
-Amikor meglőttek egy olyan folyadék került a szervezete,be ami ezt váltotta ki belőlem.
-Mi?
-Megtudtam azt is hogy ez a pasas miért vadászik rád.
-És mire jöttél rá?
-Emlékszel mi történt egy évvel ezelőtt nyáron?- erre a mondatra tágra nyílt a szemem.Azt hittem hogy ez már rég elmúlt téma nem érdekel senkit.Ennyi idő után újra felhozza.


1 évvel ezelőtt nyáron.........


-Gyere már April!- mondtam April-nek de szinte minden homályos volt.
-Nancy te így nem fogsz vezetni.Tiszta részeg vagy.
-És?Max lecsuknak egy évre vagy nem tom.
-Nézd fel kell hogy hívjam Adam-et.
-Már 25 vagyok nem kell Adam.
-De tiszta részeg vagy.
-És?Más nem szokott részeg lenni?
-Nan most komolyan fejezd be.- mondta April.Miközben ebszélt valamit amire nem is figyeltem oda egy pasa közeledett felém.


-Szia CICA!
-Úh szexy pasi.- mondtam és otthagytam April-t.Aki nem is próbált utánam jönni.
-Meglátogatjuk a házamat?
-Naná hogy meglátogatjuk!- mondtam majd a pasi beültetett egy kocsiba és elvitt hozzá.Bent nem szólt semmit hanem rögtön elkezdett csókolgatni és nyaldosni.
-Mit szólnál ha megmutatnám a szobámat.- mondta és közben a ruhámat vette le rólam.
-Benne vagyok.- mikor felértünk lefektetett az ágyra és leöltözött.Teljesen be voltam vadulva.Majd mikor befejeztük csengettek.A pasi gyorsan leszaladt majd két másik pasi bejött és a ruháját kezdték levenni.
-Mi ez?
-Szóltam néhány havernak.Ők is szeretnének beléd kóstolni.
-Nem nem fognak!Nem vagyok ribanc aki 20 pasival lefekszik egy este alatt.
-De most az leszel!- mondta az egyik és rám nehézkedett.
-Szállj le rólam.- majd valahogy sikerült ledobni magamról.Kiszaladtam a szobából és ki a kertbe.Utánam jött az összes pasi és lefogtak.
-Ha nem állsz meg megerőszakolunk.- mondta az egyik pasi aki velem szemben volt.Nekem a válaszom az volt hogy leköptem erre a pasi hason szúrt és minden homályos lett.


Napjainkban.....


-Arra a napra nem akarok emlékezni.
-Tudom hogy szinte semmire sem emlékszel de történt olan is amire nem is gondolsz.
-Mi?
-Nem tudom de azt mondta a pasas hogy azért van annyira rád mozdulva és azért akar minden áron megülni.
-Ő is ott volt?
-Igen azt mondta hogy nagy szerepe volt aznap.
-De Ian nem emlékszel semmire.
-Figyelj bármi is történt én mindig itt leszek melletted és nem hagyom hogy bárki is bántson.
-Mondtam már hogy mennyire szeretlek?
-Hmmm.......nem!- mondta nevetve majd megcsókolt.
-Fáradt vagyok megyek lefekszem nem jössz.
-Igazából lenne még valami amit elszeretnék mondani.
-Nem lehetne holnap?
-De persze!.- mondta egy kicsit szomorú hangon.
-Gyere te is nem akarok egyedül lenni.
-Rendben megyek.- mondta majd megfogta a kezem és felmentünk a lépcsőn.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése