2012. március 5., hétfő

Nancy zűrös élete 20.fejezet

Reggel úgy keltem hogy nagyon fájt a fejem.Ian nem volt itthon mert megkértem hogy intézze ő Marie temetését mert én nem vagyok olyan állapotban hogy bírjam.Lementem és bevettem egy Aspirint.Majd leültem a kanapéra és néztem a tévét de mivel nem adtak semmi érdekes inkább neki kezdtem valamit főzni.Lasagne és spagetti lesz mivel Ian nem szereti a spagettit.Mikor szedtem össze a hozzávalókat észrevettem hogy nincs tészta szóval vettem a táskám és a kabátom majd felszaladtam Lia-ért és irány a bolt.Mikor kinyitottam az ajtót meglepetésemre April állt ott.


-Szia!Hogy vagy?- kérdzte arra várva hogy azt mondom jól.De nem nem voltam jól.De mégis a jól jött ki a számon.
-Jól és te?
-Nézd szörnyű volt ami tegnap este történt.Épp ezért döntöttünk úgy Ian-nel hogy egy kis kikapcsolódásra van szükséged szóval....
-Nem nincs szóval.Nem hagyom itt Lia-t egyedül a veszélyben nem és nem.
-Igazából érte jöttem mert Ian mindjárt hazaér és mentek.
-Mentek...- mondtam arra várva hogy elmondja hova.
-Titok drágám.Most pedig add ide nekem Lia-t el lesz a nagynénijével.
-Nem is tudom April....
-Mit hogy el lesz velem.Nyugi szeretem a gyerekeket.
-April tudod hogy nem erre értettem.- mondtam de közben ő már a kocsija mellett állt Lia-val.Mivel gondoltam a főzésnek annyi leültem tévézni.Az egyik kedvenc sorozatom ment.Régen tudtam mindig hánykor megy de most annyira sok dolgom volt hogy elfelejtettem.Körülbelül egy másfél óra múlva megjött Ian.Felálltam a kanpéról és elé mentem.Nem vágott valami "gyere menjünk egy romantikus hétvégére" arcot.


-Történt valami?
-Persze hogy nem csak egy kicsit lehangolt hogy a volt feleségem temetését intéztem ennyi.
-Biztos?- kérdeztem közben komoly arca vidám és szerelmes arccá vált.
-Persze.Neked sosem hazudnék.
-Khömkhöm.- mondtam mosolyogva.
-Tudod hogy az már majdnem egy éve volt.
-Tudom de nem felejtek.- mondtam nevetve.
-Gondolom hallottad hogy van egy meglepetésem számodra.
-Igen és bevallom hogy nem szívesen megyek.
-De miért?Ígérem nem megyünk a Niagara-vízeséshez.- mondta nevetve.
-Ian most nem viccelek.Féltem Lia-t ez nem olyan nyaralás mint az.
-De sőt még jobb lesz.
-Mi volt az amit tegnap el akartál mondani?
-Majd a nyaralás után elmondom. - mondta és felment pakolni.Én is felmentem és mindent pakoltam.Ian vett nekem egy fehérneműt ami igen merész volt.Mosolyogva adta ide szóval gondolom miért vette.Mikor összepakoltunk elindultunk.Sokat kocsikáztunk de végül megérkeztünk a végállomáshoz ami egy gyönyörű tengerpart volt.A hotel szobánk is a tenger felé nézett ami naplementében csodásan nézett ki.

Mivel estére értünk ide gondoltam már nem nagyon tudunk mit csinálni.Szóval megkérdeztem Ian-t most mi tévők legyünk.


-És most mit fogunk csinálni?
-Mit gondolsz?Kimegyünk a tengerpartra.
-De hisz sötét van és este.
-És?Legalább csak mi ketten leszünk.- mondta.Én csak egy mosollyal válaszoltam.Majd leindultunk a tengerpartra.Én egy egyszerű mégis szexy fekete bikinit vettem fel.Láttam Ian arcán hogy igen felkeltette a figyelmét.Sokáig kint voltunk a tengerparton.Sokat csókolóztunk és viccelődtünk egymással.Tényleg ez volt ami hiányzott most az életemből.Nagyon jól érzetem magam és szerencsére még itt leszünk egy csomó ideig és remélem hogy nem zavarja majd meg semmi bonyodalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése