2012. március 19., hétfő

Nancy zűrös élete 21.fejezet

Visszatértem.Már úgy volt hogy a szünetben hozok új fejezetet de kórházba kerültem.Beteg voltam és a kórházban nem a gépezésen törtem a fejem.De most itt van és remélem tetszeni fog.Legyetek szívesek a nagy betűvel írt mondatot komolyan venni és ne rám ordibálni hogy milyet írok.Köszönöm.
Puxy:Bya


Mikor visszamentünk a hotel szobánkba nagyon fáradt voltam.Ezért Ian hagyott is aludni.Sokáig tartott míg megtaláltam a helyem az ágyban de végül sikerült.Akármilyen álmos voltam nem sikerült aludni.Az igaz hogy egy kicsit ideges voltam amiatt hogy Lia jól van-e de valami más is volt bennem.Mi lehet az a valami amire nem emlékszek és fontos?Igaz is hülyeség lenne egy romantikus nyaraláson ezen törni a fejemet de.....de mégis mi lehet az?Hiába próbáltam visszaemlékezni de nem sikerült.Teljesen mélyen gondolkoztam minden emlékemet előhoztam még a rosszakat is.De nem egyszerűen nem emlékszek semmire.


-Látom hogy gondolkodsz!- mondta Ian nevetve.Közben odajött hozzám és mélyen a szemebe nézett.Nem tudtam megszólalni csak néztem azt a szép kék szemét és teljesen elvarázsolt.
-Nem dehogy nem gondolkodok.Vagyis igen azon hogy holnap mit kéne csinálni.- mondtam egy kicsit bizonytalanul amit Ian észre is vett.
-Azon te ne törd a fejed én mindent tudok.
-Nem lehetne hogy felhívjam April-t?
-Már beszéltem vele.- mondta nyugodtan.Ezek szerint nincs semmi baj?Vagy annyira próbálja leplezni hogy ilyen hatást ér el?
-És mit mondott?
-Nyugi Lia annyira jó kedvében volt hogy a telefonig hallani lehetett ahogy gügyögött.April és Steven végig röhögték vele a napot olyan jó kedve volt.
-Na ennek örülök.És ugye nincs semmi....- mondtam volna tovább is ha Ian nem csókol meg.
-Semmi sincs.Nyugodj le biztonságban van.Néha anyu is elmegy megnézni hogy rendben van-e minden.
-Oké lenyugodok.
-Most pedig jobb ha alszol mert holnapra valami nagyon jó dolgot tervezek és nem fekszel le egy hamar az biztos.
-Te nem jössz?
-De csak lezuhanyzok.Magamra borítottam a kaját.
-Te kis ügyetlen.- mondtam nevetve és kiment.Nem akartam addig aludni meg nem is tudtam amúgy sem amíg Ian nem jön.Ezért kimentem a teraszra és leültem.Néztem a csillagokat és a tengert.Minden olyan jól nézett ki.Ian kijött a fürdőszobából és rám nézett.
-Mi az nem tudsz aludni?
-Nem.Nélküled nem.Szóval gyere ide.- mondtam neki mosolyogva.Odajött hozzám átölelt és én pedig elaludtam.


SZERETNÉM FELHÍVNI A FIGYELMET HOGY EZ A RÉSZE A FEJEZETNEK 18-AS TARTALOMMAL RENDELKEZIK.SZÓVAL MINDENKI SAJÁT FELELŐSÉRE OLVASSA.


Reggel igen későn keltem.Még az órára is lusta voltam ránézni.Megfordultam és Ian feküdt mellettem.Ahogy láttam ő is ébredezik.


-Jó reggel szépségem!- szépségem? tényleg megtesz mindent hogy ez tökéletes legyen.
-Jó reggelt!Hány óra van?
-3.
-Mennyi?Hánykor aludtunk el?- mondtam.
-Körülbelül 6-kor.
-Istenem.Akkor ma gondolom egy csomó terv kiment a listáról.
-2 még van rajta.- mondta mosolyogva.- Melyikel kezdjük az 1-sel vagy a 2-sel?
-Az 1-sel.
-Akkor menj és öltözz fel.De gyorsan!- mondta és egy félmosolyt intézett felém.Gyorsan bementem a fürdőszobába és felöltöztem.Mikor kimentem már Ian is fel volt öltözve.


-Valaki nagyon csinos.- mondta Ian és rám nézett.
-Ki?- mondtam majd odajött és megcsókolt.
-Mehetünk?
-Igen.Bár jó lenne tudni hogy hova.
-Az titok.- beültünk a bérelt kocsinkba.Végül egy étteremhez értünk.
-Ez nagyon szép.
-Gyere mutatok még neked valamit.- mondta és megfogta a kezemet.Az étterem hátsó ajtaján mentünk ki.Ott egy tenger volt és egy kis faházikó.Amiben égett a lámpa.Ian elkezdett arra menni.Végül bementünk a faházikóba és ott volt egy asztal megterítve és egy ágy.Minden olyan jól nézett ki csodaszép volt.Leültünk enni.Sokat beszélgettünk és ittunk.Az ivásból igaz elég lett volna már de nem bírtuk abbahagyni amint megittuk jött a következő.A végén már nagyon berúgtunk.Ian felkért táncolni és én igent mondtam.Sokat táncoltunk de végül leültünk mert eláradtam.


-Mi lenne ha felvennéd azt amit én vettem neked?- mondta Ian.
-De nem hoztam magammal.
-De én elhoztam.
-Te kis sunyi.- mondtam nevetve.- Rendben.
-Várlak.- mondtam mosolyogva.Bementem a fürdőszobába és felvettem majd kimentem.Mikor kimentem sehol sem volt Ian.Kintebb mentem és hátulról elkapott.
-Nagyon szexy vagy.- mondta és elkezdett csókolni.Majd felkapott és lefektetett az ágyra.Már Ian is csak egy boxerben volt.Rólam is lekapta a bugyit és a melltartót és elkezdett mindenhol csókolgatni és nyaldosni.Néha.néha belenyögtem amitől Ian mosolygott.
-Mi van tetszik hogy nyögök?
-Persze ilyenkor tudom hogy jó munkát végzek.- mondta mosolyogva és folytatta amit abbahagyott.Mikor a lényegre tért szinte ordibáltam.Tényleg megtesz mindent hogy elterelje a figyelmem.Most sikerült is neki hisz mindenem csak az érzésre amit nyújt koncentrált.Megfogott az ölébe és bevitt a fürdőszobába.Megengedte a zuhanyt és alávitt.Ezt már egyszer csinálta zuhany alatt de akkor sokkal gyengéebb volt.Nyúlni akartam óvszerért de Ian megfogta a kezem.
-Nincs szükség rá.
-Mi?Nem akarok megint terhes lenni.Vagyis az akarok lenni de nem most.
-Majd otthon mindent elmondok.Most csak legyen annyi elég hogy nincsen rá szükségünk.- mondta.Ezek után azt várja hogy élvezzem a szexet?Mikor ő kijelenti nem kell óvszer mert így sem leszek terhes.Nem tudtam volna elfelejteni de annyira kényeztetett minden testrészével hogy egyszerűen csak eltünt.Kivit a zuhany alól majd lefektetett az ágyra és lihegve feküdt le mellém.
-Na jó volt?- kérdezte mosolyogva amitől nekem is mosolyognom kellett.
-Jobb volt mint egy évvel ezelőtt.- mondtam és ekkor ugrott be hogy egy éve együtt alváson kivül csak néhány szájra puszi történt köztünk.Ez nagyon bántott de Ian ezzel a kiruccanással visszahozta a közelséget és mindent bepótolt.Megfordultam és hozzá simultam.Ő pedig betakargatott pléddel amely olyan selymes volt hogy megremegtem mikor hozzám ért.Ian is árkarolt és még egy utolsó csókot nyomott az ajkamra és így merültünk mély álomba gondolva arra hogy holnap nem lesz semmi baj de ezt még mi sem tudhatjuk.

5 megjegyzés:

  1. Szia! Néz be hozzám! Meglepii. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Nagyon tetszik a történeted és egy cserében nagyon szívesen benne lennék.Sok pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szijjas rendeben én is benne vagyok.Csak melyik oldaladon mert mindet olvasom xd :D

      Törlés
  3. Szia.Te kérted a cserét,azt tehetted ki amelyiket akarod.pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom már most rájöttem csak annyi blogom van h teljesen össze.vissza vok rem nem haragszol xd :D

      Törlés