2012. június 23., szombat

9.fejezet Az interjú

Szijjasztok ez a rész nem lett olyan hosszú mint szokott lenni mert nem volt annyi időm megírni.Remélem azért tetszeni fog.
Jó olvasást!
Puxy:Bíía


Harry szemszög:

Kicsit izgultam az interjú miatt.Bevallom megesett a fejemben hogy nem mondom el.Ezzel csak őt óvnám a sok paparazzitól és fenyegető üzenetektől.De ahogy Stacey is mondta egyszer úgyis kiderülne.
Mind az 5-en bent ültünk a minket szállító kocsiban.Az ablaka sötétített volt hogy ne vegyék észre kik ülnek benne.15 perces utazás után megérkeztünk egy hatalmas épülethez.Az épület előtt már tucatjával sorakoztak a rajongók.Mikor kiszálltunk oda akartunk menni hozzájuk de Paul leintett minket hogy ne mert így is késésben vagyunk.Vetettünk egy sajnálkozó nézést a rajongókra és bementünk.Az épület belülről is jól nézett ki. A padló olyan fényes volt hogy visszaláttam magamat benne.Louis egyfolytában azon hülyéskedett hogyha megint ugyanazok az unalmas kérdések lesznek ledobja  műsorvezetőt a 12-ről.Igen ugyanis mi a 12-re megyünk és még az így sem a teteje.Mikor felértünk elvezettek minket egy öltöző szerűségbe és ideadták a mikrofonokat amiket segítettek felszerelni.Kisminkeltek minket és elvezettek a terem felé.Szerencsére ez nem közönséges interjú hanem csak a műsorvezető és mi leszünk ott.Mikor bementünk egy szőke hajú nő várt minket.Látszott rajta hogy több már 30-nál de annyira nem tűnt soknak.
-Sziasztok Miranda Flack vagyok.Én leszek a mai kínzó.- mondta mosolyogva mire Louis elkezdett röhögni.Én azonban a nevén kicsit elgondolkoztam.Flack?Add Istenem hogy ne legyen rokona mert akkor nekem végem.Látta rajta Liam is hogy furcsállom a nevet ahogy ő is.De persze ahogy ez nálunk szokás valaki ezt nem hagyja szó nélkül és ez a valaki most Niall volt.
-Flack?Mint Caroline?- kérdezte mire vetettem felé egy gyilkos pillantást amit vett is és elfordult.
-Igen a nővére vagyok.De nyugi én nem vagyok olyan mint ő.Sőt körülbelül 5-6 éve nem is beszéltünk.- mondta nő.Láttam rajta hogy másabb mint Caroline ha nem mondja a nevét nem is jöttem volna rá hogy a nővére.- Nos gyertek kezdjük el.- mondta mosolyogva majd elvezetett minket egy terembe ahol volt egy asztal.Az egyik oldalán csak egy szék volt gondolom oda ül Miranda a másik oldalán pedig 5 oda  pedig mi.Helyet foglaltunk én Louis és Niall között voltam.A kamera mögött álló pasi mutatta az ujjával hány másodperc van hátra és elkezdte.
-Jó napot London.A mai nap egy olyan híres fiú csapat van nálunk akik történelmeket írnak és rekordokat döntögetnek.Ez a csapat 4 brit srcából és 1 ír fiúból állt össze.Gondolom már tudjátok kiről van szó.A stúdióban a One Direction.Sziasztok fiúk.- mondta.Nem tudom miért köszönni mikor már találkoztunk de persze illedelmesen visszaköszöntünk.- Nos kezdeném az újságokkal.- mondta és lenyúlt a széke mellé és felvett egy csomó újságot.Kissé kezdtem izgulni.Most jött el az idő a bejelentésre.- Elsőnek Liam: Az egyik újságban egy csinos lánnyal vacsorázol egy Nando's-ban.Mit kell erről tudni?- kérdezi Miranda kedvesen.Nem tudom Liam erre mit fog válaszolni elvégre ők nem hiszem hogy megbeszélték volna Chelsea-vel hogy mi van köztük.
-Kialakulóban van valami.- mondta az egyszerű de rejtelmes választ.
-Szóval akkor Danielle már szóba sem jöhet?- kérdezte.
-Nem!Vele vége.- mondta Liam komoly arccal.Miranda elrakta az újságot és elővett egy újat.
-Akkor a következő Louis: Minden újság azon a témán lóg hogy te és Eleanor együtt vagytok-e még.Nos?- kérdezte Louis-ra nézve.
-Természetesen még együtt vagyunk.Tegnap este is nálunk aludt szóval minden rendben van.Attól hogy nincs olyan sok időnk együtt lenni nem fogunk szétmenni.- mondta komolya arccal amitől nekem röhögnöm kellett hisz én még szinte sosem láttam Louis-t komolynak.Valahogy visszatartottam a nevetésem.Miranda elrakta ezt az újságot és jött egy újabb.Valahogy éreztem hogy én jövök.
-Most pedig Harry.- mondta.- Te rólad egy kép van ahogy kézen fogva sétálgatsz egy lánnyal.Erről mit kell tudni?- kérdezte mosolyogva.
-Nos ő a barátnőm.Stacey Menders nem rég jöttünk össze de nagyon jól megvagyunk és szeretjük egymást.- mondtam mire Miranda elmosolyodott.
-Ez nagyon aranyos.Szóval már Stacey is csatlakozott a lány One Direction-höz.
-Így van.- mondtam mosolyogva.És most hogy megettem kissé jobban éreztem magam.Miranda ezek után feltett még pár szokásos kérdést aztán kijelentette hogy jön az élő Twitter-ezés amikor is a rajongók most írhatnak nekünk kérdéseket mi pedig válaszolunk rá.
-Oké szóval első kérdés @Lulu5000-től jön Louis-nak.A kérdés pedig ez: Nem zavar hogy mindenki azt hiszi hogy répamániás vagy?- olvasta fel a kérdést Miranda.
-Valójában nem.Van egy különös tulajdonságom.- mondta nevetve.
- Jó tulajdonság.- mondta nevetve Zayn mire kapott egy vállba boxolást Louis-tól de persze csak viccből.
-Következő kérdés @Stylestic-től megy Harry-nek.
-Ki nem találtam volna.- mondta nevetve Louis.
-Hát igen.- mondta Miranda.- Szóval a kérdés: Mikor ismertétek meg egymást Stacey-vel?- jött a kérdés.
-Az érdekes találkozás.Ha az annak nevezhető.- mondta Louis.
-Miért mi történt?- kérdezte Miranda.
-Nos ezt még ő sem tudja és h valószínűleg most elmondom otthon kapni fogok tőle.Szóval hazafelé tartottunk Amerikából de a gépünk lerobbant így keresni kellett egy másikat.Stacey épp ekkor költözött London-ba és megkérte a kisegítő nőci hogy hagy menjünk fel a gépére.Ami a vicces hogy mindannyian kapucniban sálban és napszemüvegben voltunk szóval szinte semmit sem látott belőlünk.Még a nevünket sem árultuk el.
-Ja ő volt Josh.- mondta Zayn nevetve.
-Igen Zack?- mondtam nevetve mire Louis felnézett.
-Nektek miért volt más nevetek és Louis voltam.- mondta csodálkozva.
-Hát igen de lassan kapcsoltál így elárultad a neved de nem jött rá.- mondtam nevetve.
-Hát elég fura egy találkozás volt az biztos.És ezután hogy találtatok egymásra.
-Eljött a barátnőjével és a testvérével egy koncertünkre és a folyosón összefutottunk vele.Én meghívtam egy koktail-ra utána pedig hazakísértem.- mondtam.Gondoltam kihagyom hogy a húga kicsit keresztbe tett nekem.Igazából akkor még gondolni sem mertem volna hogy ezek után mi egyáltalán összejövünk.
-Ami a legjobb az egészben hogy másnap kiderült hogy rokonom.- mondta Louis mosolyogva.
-Igen és miatta majdnem mindig lebuktunk mert úgy hívta Stacey-t hogy repülős csaj.- mondta Niall nevetve.Miranda is nevetett szegény biztos ki volt akadva.Ezek után jött még egy kérdés majd elengedett minket.
-Na srácok jó interjú volt.Örülök hogy nem mondtatok hülyeségeket.- mondta Paul majd kezet rázott mindannyiunkkal.Ezután beültünk a kocsiba a fiúkat elvitte haza én pedig megkértem a sofőrt hogy vigyen el Satce-hez.Kiszálltam és bekopogtam hozzájuk.Chelsea nyitott ajtót.
-Szia.- mondta mosolyogva.
-Szia Stacey?- kérdeztem közben betessékelt.
-Alszik.- mondta.
-Láttátok az interjút?- kérdeztem.
-Igen persze mikor vége lett utána aludt el.- mondta.
-És mit szólt a repülőshöz?- kérdeztem és igazság szerint egy kicsit féltem hogy megharagszik.
-Először meglepődött ahogy én is de utána egymásra néztünk és elkezdtünk röhögni.- mondta mire elmosolyodtam.
-Hol alszik?- kérdeztem suttogva nehogy felébredjen.
-A kanapén.- mondta majd bevonult a konyhába.Én elindultam a nappaliba és megpillantottam a kanpén alvó Stacey-t.Olyan gyönyörű volt amikor aludt.Odamentem hozzá és adtam egy puszit a homlokára amitől elkezdett mocorogni.Lassan kinyitotta a szemét és mikor meglátott elmosolyodott.
-Szia.- mondta mosolyogva kissé rekedten.Lassan felült én pedig megcsókoltam.
-Mit szóltál az interjúhoz?- kérdeztem mosolyogva.
-Eléggé meglepett a repülős.- mondta mosolyogva.- De az a rész tetszett amikor kijelentetted hogy szeretjük egymást.- mondta mosolyogva.
-Ez így van mert szeretlek.- mondtam mosolyogva majd nyomtam egy csókot a szájára.
-Én is szeretlek.- mondta majd megint megcsókolt.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a rész, ügyes vagy :D
    Kicsit meglepődtem, mikor Caroline húga megjelent, de aztán hál' Istennek nem lett semmi gond. Harry annyira édes volt.♥
    Sok-sok fejezetet még, nagyon jól írsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszett Diana.A következő fejezetben lesz egy kis meglepetés de többet nem árulok el ;)

      Törlés