2012. június 2., szombat

6.fejezet Gondok....

Szijjasztok!Igazából nem lett meg a 2 komment de 1: kedvem lett írni 2: a chat-be kaptam elég visszajelzést ahhoz hogy újat írjak!Remélem tetszeni fog és remélem ide már meglesz a 2 komment.Jó olvasást!

Puxy:Bííía


Louis szemszöge:

Már egy ideje nem találkoztunk és beszéltünk Eleanor-ral.Kezdek félni hogy megcsal vagy esetleg már nem szeret.Bár biztos ő is ezt gondolja mivel én sem nagyon óhajtok írni vagy esetleg felhívni őt.Régen nem tudtam úgy lefeküdni hogy ne beszéltünk volna.Most meg lefekszek úgy hogy egy hete nem is láttam és nem is beszéltünk.Mivel most London-ban vagyunk és ő is itt lakik gondoltam ideje lenne ezt a köztünk lévő valamit megbeszélni.A telefonomért kaptam hogy elhívjam Eleanor-t valahova mikor lentről kiabálást hallottam.Ez a kiabálás Harry volt és a nevemet kiabálta.
-Szívem a tanácsod kéne.- mondta majd bement a nappaliba.Gondolom nekem is utána kell mennem.Utálom az ilyen hülye tetteit.Elvárja hogy a gondolataiba olvassunk.De szerencsére már megszoktuk.
-Mondjad bogaram.- mondtam kényesen lányt utánozva.Igazából én sem tudom hogy ez a hülye játék de csináljuk.A fiúk ettől falra másznak és egy ideig azért is csináltuk de ez annyira ránk ragadt hogy most már akkor is játszuk mikor nincsenek itt ahogy most is.
-Tegnap este igen jól kijöttünk Stacey-vel.- mondta.Na itt már tudtam miről van szó.
-És azon tűnődsz elhívd-e ranidra.- mondtam mosolyogva mire bólintott.
-Csak attól félek hogy az első úgymond "találkozásunk" után már nem akar tőlem semmit.- mondta szomorúan.Látszott rajta hogy tényleg tetszik neki ez a lány.Mikor róla beszélt a szemei csak úgy csillogtak.Szerintem nincs különösebben félni valója ugyanis az este együtt aludtak és úgy hallottam Liam-tól hogy egy csók is elcsattant.Ha akkor engedte most is fogja.
-Szerintem hívd el!Ha nemet mond dolgozd ha igent örülj.- mondtam majd ő bólintott egyet és felállt.-Hova mész?- kérdeztem felé fordulva.
-Stacey-hez.Amúgy köszi haver.- mondta majd visszajött és megölelt.
-Egyébként ha nemet mond itt vagyok én.A kapcsolatunk már így is elhűlt tüzeljük fel.- mondtam mosolyogva mire ő is elmosolyodott.
-Megbeszéltük szívem.- mondta majd felment.Én pedig most végre elindultam és a kezembe kaptam a telefont.Megnyomtam a 2-es gombot.Ő volt 2-es ugyanis az 1 Harry volt mivel sírva kért hogy az legyen ő.Persze Eleanor ezen nem lepődött meg és megengedte.Kicsöng.4 csörgés után felveszi.Megjegyezném régen ez sem így volt.1 max 2 csörgésre már fel is vette ha hívtam most 4-re.
-Halló!-szólt bele.
-Szia El Louis vagyok.- mondtam mire észbe kaptam milyen hülyeséget is beszélek.Bemutatkoztam a saját barátnőmnek.( Szerk.Megj.: Louis és Eleanor ma vannak 9 hónapja együtt.Nagyon cukik együtt.Kívánom hogy legyenek még sok 9 hónapot együtt :D )
-Tudom.- mondta bár ez nem olt olyan nagy lelkesedés mint amilyen volt régen.- Mit akarsz?- kérdezte.A hangja kicsit sem volt kedves sőt sietettő.
-Valamikor találkozhatnánk már rég találkoztunk és ha jól tudom akkor járunk.- mondtam mire egy sóhajt hallottam a vonal másik oldaláról.Gondolom rájött hogy eléggé szánalmas amit teszünk.
-Mikor?Hol?- kérdezte.Nem volt valami sokszavú.a saját kezemen megtudom számolni hány szót mondott eddig.
-Ma fél óra múlva a Starbucks-ban.- mondtam.Erre egy ühüm volt a válasz és le is tette semmi köszönés csak simán letette.Nem tudom tettem-e valami rosszat hogy ilyen legyen.Ha legalább már nem jövünk ki olyan jól mint régen legalább egy kicsit kedvesebb lehetne.Ezek után már nem várok semmi jót a mai naptól.Lementem a lépcsőn és lent Liam ült nem a legjobb kedvében.
-Mi van haver?- kérdeztem a kanapén ülő Liam-től.Ő nem mondott semmit csak a kezmbe nyomott egy újságot.A címlapon ez virított: "A One Direction egyik tagja Liam Payne volt barátnője Dabielle Peazer igen furcsa megjegyzést tett."Szerepelt a címlapon.Kérdőn néztem Liam-re aki bólintott hogy lapozzak tovább.Egy két oldalas cikk foglalkozott ezzel a témával.Ami kiszúrta a szeme az ez volt:"Attól függetlenül hogy Liam-mel szakítottunk még ugyanúgy tartjuk a kapcsolatot.Sőt Louis barátnőjével Eleanor-rel nagyon jó viszonyt ápolunk.De a minap Eleanor elmondta hogy már több hete nem beszélt Louis-val ráadásul egysze látta Harry-t és Louis-t ahogy ölelgetik egymást és nem csak barátilag.Nem tudom ez mit jelent.Mit gondolsz lesz még valami közted és Liam között? Természetesen ezt nem tudom.De úgy látszik.Tegnap elmondta hogy ő még mindig szeret  és hogy küzdeni fog értem.Remélem valami összejöhet újra."Az egész cikk lesokkolt.Egy ideig az újságot néztem majd végre sikerült valamit tennem széttéptem az újságot.
-Hogy ez a nő mekkora egy hazug.- mondtam majd Liam-re néztem.- Minden szava hazugság volt.Eleanor-ral nem is találkoztam 5 napja nem hetek óta és mindig is utálta.Még hogy negem és Harry-t ölelkezve.Ez nem normális hírnévre vágyik.-kiabáltam mire Niall is lejött az emeletről.
-Ti olvastátok az újságot?- kérdezte érdeklődve.
-Szerinted?- kérdeztem mire kivágtattam az ajtón.Beültem a kocsiba és a Starbucks felé vettem az irányt.Kívülről már megpillantottam Eleanor-t ahogy egy kávé mellett ül rám várakozva.Bementem az ajtón és egyenesen felé mentem.
-Szia.- mondtam és vártam volna valami ölelést vagy csókot de ő csak ült helyén és meg sem szólalt.
-Miért hívtál?- kérdezte kicsit sem kedvesen.
-Most van valami bajod?- kérdeztem és kezdtem a lényegre térni.
-Nem mi lenne?- kérdezte de közben rám sem nézett.
-El nézz rám.- mondtam de nem nézett fel.- Mondom nézz rám.- kiabáltam mire mindenki ide nézett mikor rám nézett azt hittem elájulok.Egy hatalmas lila folt díszelgett a szeme alatt.- Úristen Eleanor mi történt?- kérdeztem aggódva de ő elkapta a tekintetét.
-Semmi.- mondta majd újra a lábát kezdte tanulmányozni.
-Mi semmi?Szerinted az magától lett oda?- kérdeztem.
Nem érdekes.- mondta továbbra is.De én úgyis kiszedem belőle.
-El légyszíves mond el.- mondtam majd felnézett és belekezdett.
-Miután szombaton találkoztunk elindultam haza gyalog.Út közben egy csapat lány észrevett odajöttek hozzám és megkérdezték hogy én vagyok-e Eleanor Calder Louis Tomlinson barátnője.Természetesen igent mondtam.Erre elkezdték mondani hogy szálljak ki az életedből nem érdemellek meg meg hogy hírnévre vágyok.Mikor észrevették hogy ez engem hidegen hagy hisz te mondtad hogy ne törődjek ezekkel ez egyik elkezdte tépni a hajam a másik pedig behúzott egyet majd mind elszaladt.Az utcán Danielle talált rám.Elvitt hozzájuk és ápolt.Reggel arra keltem hogy semmire sem emlékeztem.
-Ezért nem beszéltél velem olyan sokáig?- kérdeztem miközben teljesen ledöbbenten hallgattam a történetet amit elmondott.
-Részben igen.Gondolom olvastad reggel az újságot.- mondta majd bólintott bár egy kicsit féltem hogy a végén még tényleg köze lesz a dolgokhoz.- Ma felhívtam Danielle-t hogy kérdőre vonjam engem miért kevert bele és váltig állította hogy ezeket tényleg mondtam neki azon az estén mikor kiütöttek.Elmondása szerint azért nem emlékszek semmire mert leittam magam.- teljesen lesokkolva álltam a dolgok előtt.Nem tudtam mit mondjak vagy mit kéne tennem.De végül csak kinyögtem valamit.
-Gyere ma nálam alszol.- mondtam majd felálltam de ő nem.- Miért nem jössz?- kérdeztem értetlenül rá nézve.
-Nem akarok veled mutatkozni.- mondta.Máskor ettől a mondattól elájulok vagy sírok de most értettem.
-Nyugi El nem lesz semmi baj.Tudod hogy az ilyenekért fel is jelenthetjük őket.Na gyere.- mondtam majd a kezemet felé nyújtottam.Ő megfogta és kézen fogva mentünk ki az épületből.El lehajtott fejjel jött hogy a kint sorakozó fotósok még véletlenül se vegyék észre a szeme alatt díszelgő lila foltot.Szerencsére sikerült megusznunk. Gyorsan a gázra léptem és amilyen gyorsan csak tudtam haza száguldottam.Mikor hazaértünk Liam még mindig a nappaliban ült és a tévét nézte.
-Megjöttünk.- mondtam majd felkapta a fejét gondolom a többes számra.
-Ó szia El.- mondta majd felállt hogy megölelhessen El-t de ő nem engedte.Én értettem miért de Liam nem ezért kérdőn nézett rám.
-Ugyan El ő Liam megbízhatsz benne.- mondtam majd lassan felemelte a fejét.Mikor Liam meglátta majdnem hátra esett.Nem akart hinni a szemének.
-Jézusom El veled mi történt?- kérdezte Liam szinte kiabálva a meglepettségtől.El mindent elmondott neki a Dabielle-es résznél láttam rajta hogy gondolkozik.Majd mikor vége lett megszólalt.
-Most azonnal ide hívjuk Danielle-t.Nekem már minden világos.- mondta majd tárcsázta Danielle-t.Én igazából nem tudom mire célzott de majd nem sokára úgy is megtudjuk.Egy kicsit félve de megöleltem Eleanor-t amit ő nem utasított el sőt jobban hozzám bújt és hallottam a szipogását ami azt jelezte hogy sír.
-Hé ne sírj.- mondtam mikor a szemébe néztem.Újra megfogott a tekintete megint éreztem a pillangókat és ahol érintettem bizsergett is és forró is olt egyben.- Szeretlek.- ez a sok érzés arra késztetett hogy ezt kimondjam.
-Én is nagyon.- mondta amitől rettenetesen megnyugodtam.Fentről lépteket hallottunk és nem sokkal később Liam jelent meg.Majd mind leültünk a kanapéra és vártuk minden baj okozóját Danielle-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése