2012. június 12., kedd

7.fejezet: Leszel a barátnőm?

Szijasztok!Hát most sem lett meg a 2 kmi amit igazán sajnálok.Azt bizony látom hogy a látogatók szám rettenetesen szalad felfelé.Már majdnem túlhaladtuk a 3000-et.Remélem ehhez azért már minimum 1 komi összejön.Igazán örülnék neki.NeonPink-nek pedig köszönöm hogy próbál toborozni embereket.
Jó olvasást!
Puxy:Bíía.


Stacey szemszög:
Harry-vel egy közeli kis fagyizóba mentünk mert reméltük hogy itt nem lesz annyi sok ember.Nem is volt de még így is sokan jöttek oda autogrammot kérni.Harry mindig kedvesen mosolyogva kiosztotta az aoutogrammokat és fényképeket.Ezért valamilyen szinten csodáltam hisz ehhez rettenetes türelem kell de gondolom benne van az hogy ennyi a minimum azért amit elértek és ha nincsenek rajongók ők a süllyesztőben lennének.Épp egy csoport közepén állt én addig intettem neki hogy leülök egy székre.Egyáltalán nem zavartak a rajongók hisz én is rajongója vagyok Rihanna-nak és ha meglátnám tuti ugyanezt csinálnám vele.Rendeltem két narancslevet ugyanis Harry a lelkemre kötötte hogy ő csak is azt iszik.Mikor végre végzett leült mellém és kortyolt egy jó nagyot a narancslevéből.
-Játom megjegyezted anyuci hogy éjn cak nyajanclevet isok.- mondta egy kisgyereket utánozva amitől elmosolyodtam.
-Igen meg kisfiam.- mondtam mosolyogva közben bólogattam.Sokáig néztük egymást amitől kissé zavarba jöttem ahogy ő is.
-Figyelj ha haza megyünk szeretnék neked mondani valamit.- mondta komoly arccal mire bólintottam.Megittuk a narancslevünket de én még éhes voltam ezért rendeltünk sütit.Harry mint valami állat benyomott 5 sütit míg én 3-at.Miután megettük kimentünk a nyüzsgő londoni utcára.Az idő kezdett kissé elborulni de ez egyikünket sem zavarta ugyanolyan nyugodtsággal sétáltunk tovább mint az előtt a napsütésben.Végül apró vízcseppeket éreztem a karomon amit Harry is észrevett és mosolyogva nézett rám.Megragadta a kezemet és elkezdett szaladni.Ekkor az eső már szó szerint szakadt.Nem tudtam Harry merre akar menni de végül nem jutott sehova.Megállt egy park közepén és felém fordult.
-Mindig is azt akartam hogy ez egyszer megtörténjen velem.- mondta majd elsőnek értetlenül néztem rá majd már az ajkait éreztem az enyémen.Viszonoztam a csókot.Az egész testem bizsergett és a hasamban mindenhol pillangók szálltak.Nagyon szenvedélyes volt a csók de ennek is véget kellett vetni levegőhiány miatt.Miután szánk elvált rám mosolygott.- Stacey Manders leszel a barátnőm?- kérdezte Harry a szemembe nézve mosolyogva.Kissé lesokkolt vele de úgy érzem hogy így egy hét után már képes vagyok szeretni és már szeretem is.
-Igen.- mondtam mosolyogva majd újra megcsókolt.Felkapott és megpörgetett.Egyszer csak vaku villanásokat észleltünk.Gyorsan odakaptuk a fejünket és egy csomó fotóst vettünk észre akik megállás nélkül kattintgatnak.Harry megragadta a kezemet és elkezdett szaladni.Én csak követtem míg egy eldugott kis helyre nem értünk és lihegve álltunk meg.
-Hát ez nagyon jó volt.- mondta Harry cinikusan.- Ugye tudod hogy ez holnap egy cikk formájában megjelenik majd és tele lesz vele a net és a tv?- mondta Harry és láttam az arcán hogy kissé fél a válaszomtól.
-Igen tudom.- mondtam.
-És nem bánod?- kérdezte.
-Nem.Egyszer úgyis kitudódott volna.- mondtam mire rám mosolygott és megcsókolt.Mikor végre úgy gondoltuk hogy leráztuk a fotósokat kézen fogtuk egymást és elindultunk haza felé.Mikor hazaértünk megálltam az ajtóban és felé fordultam.
-Mit akartál kérdezni?-kérdeztem mosolyogva mert úgy gondoltam hogy a mai napomat már semmi sem ronthatja el.
-Igazából azt amit már megkérdeztem csak úgy gondoltam hogy ott úgy sokkal romantikusabb lenne.- mondta mosolyogva és közben megfogta a kezemet.Elmosolyogtam és megcsókoltam.
-Na de én megyek.- mondta szomorúan láttam rajta hogy nem akar haza menni.Én sem akartam hogy elmenjen de úgy gondolom hogy még túl korai hogy itt aludjon.- Holnap reggel én keltelek úgy készülj.- mondta mosolyogva mire meglepetten néztem rá.
-Te engem?Én réged.- mondtam mosolyogva mivel köztudott hogy nem Harry az a személy aki korán szeret kelni.
-Érted mindent.- mondta mosolyogva mitől kissé zavarba jöttem.Annyira jól esett hogy ilyeneket mondott.
-Akkor én megyek.Jó éjt szia.- mondta majd még utoljára megcsókolt és elment.

Liam szemszög:

Mind a hárman bent ültünk a nappaliban csöndben.Louis még mindig szorosan ölelte Eleanor-t.Nem sokára megszólalt a csengő és mivel azt vettem észre hogy se Louis se Eleanor nem akar ajtót nyitni így én mentem.Mikor kinyitottam Danielle állt ott mosolyogva de én nem mosolyogtam és ezt ő is észrevette.
-Mi a baj Liam?- kérdezte de én nem válaszoltam semmit csak kijjebb nyitottam az ajtót és bementem.Amint megpillantotta a kanapén ülő Eleanor-t és Louis-t nagyon meglepődött.Louis hirtelen felállt és elindult Danielle felé.Kissé féltem hogy most megüti ezért elé álltam és elkezdtem nyugtatni.Nem attól féltem hogy Danielle-t üti meg hisz ő megérdemelte volna csak nem azért jött hogy verekedjünk.Miután sikeresen lenyugtattuk Louis-t Danielle felé fordultam és elkezdtem a kifaggatást.
-Szóval Danielle.Elmondanád mire volt jó ez a sok hazudozás?- kérdeztem komoly arccal mire észrevettem hogy vágja miről szól és szánalmas arcot vágva nézett rám.
-Kell a hírnév.- mondta jó mélyen a szemembe nézve mintha tudná ezzel megsértene.
-Minek az neked?Mit érsz vele?- kérdezte Louis szinte kiabálva idegesen.
-Nyugi Louis.- mondta Eleanor majd megölelte Louis-t mire láttam rajta hogy egy kicsit lenyugodott.
-Úgy van nyugtasd a kicsi Louis-d mikor ma még szakítani akart veled.- mondta Danielle mire fel kaptam a tekintetem ahogy mindenki Eleanor ránézett Louis-ra aki kétségbeesetten nézett Eleanor-ra.Ebből azt vettem le hogy lehet igaza van Danielle-nek mert akkor nem lenne ilyen Louis.
-Ez igaz?- kérdezte Eleanor miközben elengedte Louis-t de ég mindig a szemébe nézett.
-Ez nem igaz.Csak azért mondja hogy terelje a témát.- mondta Louis mire Eleanor Danielle-re nézett és elindult felé.
-Nem gondolod hogy túl sok amit művelsz?- kérdezte Eleanor szinte kiabálva mérgesen de Danielle meg sem mozdult még mindig elégedett mosollyal állt a száján.
-Nem.Ez még édes kevés szívem.- mondta Danielle Eleanor-ra nézve.Láttam hogy Eleanor-nál most telt be a képzeletbeli pohár és ütni készül.Valahogy most nem volt kedvem és erőm sem hogy megakadályozzam és ahogy láttam Louis-nak sem.Eleanor csak nem üt akkorát mind Louis ha mégis hát így járt.A kezét a magasba emelte és megtörtént.Egy nagy pofont levágott Danielle-nek ő pedig fájdalmasan fogta az arcát.Én csak ott álltam és néztem az eseményeket.Ekkor ajtónyitódásra lettem figyelmes gyorsan odamentem és Chelsea jött be.Pont jókor minden pont jókor történik.Mikor bejött mindenki felé tartotta a tekintetét.Meglátta a lila foltos Eleanor-t és a fájdalomtól arcát fogó Danielle-t.
-Talán rosszkor jöttem?- kérdezte sajnálóan de nem válaszolt senki.Végül Danielle felegyenesedett és megtörte a csendet.
-Te ki vagy?- kérdezte lenézően aminek hallatára legszívesebben én is behúztam volna neki egyet.
-Chelsea Stone.- mondta Chelsea kedvesen.Ettől a kedvességétől elolvadok.Hogy tud kedves lenni Danielle-hez mikor olyan flegmán szólt hozzá?
-Az most mellékes miért jöttél?- kérdezte ugyanolyan hangnemben mint az előbb.Most még nagyobb késztetést éreztem arra hogy lepofozzam de tartottam magam.
-Hát...- kezdte volna de én félbe szakítottam.
-Elhívtam randira.- mondtam mire Danielle-nek lefagyott még az a pici mosoly is az arcáról.- Szóval mivel te már itt felesleges vagy mehetsz is.- mondtam Danielle-re nézve aki nagyképűen kitopogott az ajtón.Nem tudom annak idején hogy tudtam szeretni semmi jó nincs benne.Pénz és hírnévéhes ráadásul még nagyképű is.Akkor túl vak voltam a szerelemtől nem is csodálom hogy Harry nem nagyon csípte.
-Wow az én barátnőm igazán tökös.- mondta mosolyogva Louis és megölelte Eleanor-t.
-Na jó miről maradtam le?_ kérdezte Chelsea értetlen pofát vágva.
-Nem érdekes a lényeg hogy megoldódott.Ma még elmegyünk elvisszük ezt az anyagot- vette ki Louis a zsebéből a diktafont.- az újságnak és minden meg van oldódva.- mondta mosolyogva.
-Te felvettél mindent?_-kérdeztem tőle mosolyogva mire ő bólintott és elkezdett ugrálni közben pedig kiabálta hogy "Superman is here".Mindannyian röhögtünk rajta végül Eleanor lecsillapította egy csókkal.
-Nos ebből azt veszem észre hogy te vagy Louis barátnője.- mondta Chelsea mire hátranéztem.
-Jajj bocsi tényleg.Eleanor ő itt Chelsea Chelsea ő itt Louis barátnője Eleanor.- mondtam majd megölelték egymást.Tipikus csajok.Miután végeztek Louis és Eleanor elmentek Louis szobájába mi pedig ketten maradtunk Chelsea-vel.
-Nos mivel az idő szép így elmehetnénk a London Eye-hoz.Így most kerültetek ide megismerkednél a környékkel.Ja és ennek érdekében gyalog megyünk.- mondtam mosolyogva mire ő is elmosolyodott és bólintott.Útközben sokat beszélgettünk.Megismertük egymás jó és rossz tulajdonságait.Végül beültünk egy kávézóba.Mivel már este 7 óra felé járt annyira nem voltak sokan de így is elég volt.Kihozták a kávénkat és csend következett végül a csendet Chelsea törte meg.
-Szóval akkor ez egy randi?- kérdezte rám nézve.
-Hát... lehet ha te úgy akarod.- mondtam mosolyogva mire ő is elmosolyodott.
-Akkor legyen randi.- mondta mire rezegni kezdett a telefonja.Az üzenetet mosolyogva olvasta.Ettől előjött a kíváncsi énem.
-Szabad tudnom mi áll benne?- kérdeztem mire felém nyújtotta a telefont és elolvastam az üzenetet amiben ez állt:
"Képzeld ma Harry elhívott fagyizni.Nagyon sokat beszélgettünk találkoztunk rajongókkal is de engem azok nem érdekeltek.Később kimentünk egy kajázóból és eleredt az eső ő kézen ragadt és a egy park közepén megcsókolt és megkérdezte leszek-e a barátnője.Természetesen igent mondtam.Nem csúcs?Te amúgy hol vagy?"
Állt az üzenetben.Szóval már hivatalos Harry felszedett egy új csajt.Reggel nagyon komoly arca volt mikor Louis-val beszélgetett.Igen hallgatóztam és akkor mi van?Remélem nem használja ki Stacey-t mert akkor Chelsea sem akar majd hozzánk jönni és megszakad a kapcsolatunk amit én nem akarok.
A nap úgy összevéve igen fura volt.Az eleje jól kezdődött mert Chelsea-vel keltem a közepét elrontotta Danielle a végét pedig megint felvidította Chelsea.Ebből látszik hogy Chelsea jobb választás mint Danielle.Ebben már biztos vagyok.Már az is megnyugtat hogy ez egy randi és nem csak én hanem Chelsea is így akarta hogy az legyen.Remélem még sok ilyenünk lesz.

Harry szemszög:

Mosolyogva ültem a kocsimban miközben hazafelé száguldoztam.Nem vagyok egy gyors vezető de lassú sem annyira nem mint Louis.Most gyorsan mentem de kivételesen nem az idegtől hanem az örömtől és vártam hogy minél hamarabb elmondhassam a fiúknak hogy mi történt ma.Gondolkozásomban észre sem vettem hogy már a házunk felüljárójánál állok.Kiszálltam becsuktam a kocsit és az ajtó felé indultam.Az ajtóban azonban egy nem várt személy várt.
-Caroline te mit akarsz?- kérdezte lenézően és elég flegmán.
-Beszéljük meg ezt az egészet.- mondta szomorúan és egyre közeledett hozzám.
-Nincs mit beszélnünk Caroline túl léptem.- mondtam amjd az ajtó felé vettem az irányt és bedugtam a kulcsot a zárba és nyitottam.
-Hogy érted hogy túl léptél?- kérdezte lepetten.Gondoltam itt az ideje hogy megtudja.Valójában sosem voltam szerelmes Caroline-ba egy ideig csak azért kellett hogy elfelejtsem Cher-t amiért olyan csúnyán dobott.Miután elfelejtettem már csak úgy volt nekem Caroline sosem hívtam mindig ő keresett sokszor nem vettem fel neki a telefont.Most pedig hogy találtam egy olyan lányt akit szeretni tudok rájöttem milyen jelentéktelen volt nekem Caroline-nal lenni.
-Más barátnőm van Caroline.- mondtam mire végre sikerült kinyitom az ajtó.Mikor már beléptem a küszöbön hallottam hogy szipog.- Most komolyan sírsz?- kérdeztem lepetten de egyben flegmán.
-Te nem tudod mennyire szerettelek.- mondta sírva mire nálam már betelt a pohár.Komolyan eza nő ne műsorvezető hanem színésznő legyen inkább.
-Te nem engem szerettél hanem a pénzem meg hogy mindent megkaptál amire csak vágytál.- mondtam mire abbahagyta az álsírást és rám nézett.
-Ez nem igaz.- mondta majd újra belekezdett.
-1.Igaz.2:Nem szerettelek soha.3: Hagyd ott a műsorvezetői karriered és kezd építeni a színésznőit nagyon megy neked.Csak imádkozz hogy ne olyan producert fogj ki mint én mert még a végén kirúg.-mondtam egyenesen a szemébe majd mire végeztem becsaptam előtte az ajtót.Jó érzés volt ezt a sok dolgot kiönteni magamból.Felmentem a szobámba felnyitottam a laptopom és felmentem Twitter-re.Sok 'Pls follow me Harry i love you xx ' üzenetem jött.Amennyit csak tudtam visszakövettem bár nem igazán szeretem az ilyen üzeneteket.Kiírtam Twitter-re egy tweet-et amivel a mai napra céloztam sokan retweet-elték és favourite-ozták.Nagyon sokan kérdeztek rá hogy mit is értek ez alatt.A tweet ez volt: 'I spent a beautiful day with her.I love you xx'. Természetesen nevet nem írtam mert akkor szegénynek sok rosszakarója lenne.Egyszer annak is eljön az ideje de nem akarom hogy ennyire az elején ez bekövetkezzen.Azonban észrevettem hogy ő is retweet-etlte ezt a tweet-em ami nagyon jól esett.Kijelentkeztem Twitter-ről és megnéztem a mai sztárhíreket.Volt ott minden e ami szerencse hogy a mi képeink még EGYENLŐRE nincsenek fent.Ám tudom hogy ez nem lesz így örökre.Reggel biztos arra kelek hogy velünk elsz tele minden amit nem is bánok.Régebben kissé furcsa érzés volt látni a címplapon engem és Caroline-t.Most is az lesz csak ez a furcsa érzés furcsán jó érzés lesz amit csak akkor érzek ha ő a közelemben van mert tudom hogy szeretem őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése