2012. július 1., vasárnap

10.fejezet Ezen is túl kell esni

Szijasztok!Itt van az új fejezetet remélem tetszeni fog.És bocsánat amiért nem hoztam az ígért időre de nagyon kavarodásos most minden.Bocsi.
Jó olvasást.
Puxy:Bííía


Stacey szemszög:

Az este Harry itt aludt nálam.Még mindig rossz állapotban vagyok de hát ki ne lenne abban mikor meghal az apja.Szinte semmit sem aludtam amit jeleztek a karikák a szemem alatt.Mikor felkeltem Harry még békésen aludt ezért gondoltam hogy hagyom.Tegnap este még beszéltem anyuval és azt mondta hogy 5-re jön.Harry megígérte hogy kijön velem a reptérre elé.Nagyon jól esik hogy most ennyire támogat mindenben.Lementem a konyhába és a hűtőn egy üzenet fogadott.
"Elmentem Liam-hez.Puszy: Chels.Xx"
Letéptem a levelet és kidobtam.Elkezdtem valami ehető kaja után kutatni de nem nagyon volt benne semmi így elhatároztam hogy elmegyek a közeli kisboltba.Írtam egy levelet Harry-nek és elindultam gyalog.Ebbe a kisboltba már szinte szokásos vásárló vagyok mivel közel van hozzánk sokat járok ide.Bementem és most meglepően sokan voltak az átlaghoz képest.Illedelmesen köszöntem majd elkezdtem kutakodni.Vettem kenyeret szalámit sajtot zöldségeket és narancslevet Harry-nek.Elmentem az édességes részleghez is hisz Harry eléggé édes szájú.Mikor itt jártam két lány nagyon engem nézett közben beszéltek is valamit.Szinte tudtam hogy rólam van szó.Eleinte nem érdekelt de amikor 3-szor is hallottam a ribanc és a szajha szót kicsit felhúzott.Valahogy visszatartottam magam de a két lány közeledett felém.Úgy tettem mintha nem látnám őket és elindultam a másik irányba.De ők mindenhova követtek.Mikor beálltam a kasszába mögém álltak.
-Bocsika te vagy Stacey Menders?- kérdezte a magasabb szőke.
-Igen miért?- kérdeztem kedvesen de ekkor megcsörrent a telefonom.- Halló?- kérdeztem.
-Szia szívem merre vagy?- kérdezte Harry rekedtes hangon.
-Hagytam egy cetlit a hűtőn hogy boltban nem láttad?- kérdeztem mosolyogva.
-Még az ágyban vagyok.- mondta.
-Akkor miért nem nézed meg hogy lent vagyok-e a konyhában?- kérdeztem mosolyogva.
-Most te játszadozol velem?- kérdeztem majd hallottam lépteket miszerint lefelé tart.
-Dehogyis.- mondtam.
-Amúgy csak megijedtem mikor észrevettem hogy nem vagy mellettem.- mondta.
-Nem mindenki alszik délig drágám.- mondtam mire nevetett egyet.Ekkor a hátam mögül beszédet hallottam.
-Biztos Harry-vel beszél.- mondta az egyik.
-Szerintem is."Drágám".- mondta a másik gúnyosan.
-Vettél édességet?- kérdezte amire vártam.De gondoltam játszok vele egy kicsit.
-Ú azt elfelejtettem .- mondtam.
-Menj vissza!- mondta főnökösen de hallottam hogy röhögök.
-Dehogy megyek.Nem fogsz reggelire édességet enni.Amúgy is vettem narancslevelet.- mondtam közben elkezdtem kipakolni a dolgokat a kosárban.
-Na látod ezért szeretlek.- mondta.
-Na de leteszem mer én jövök.Puszi szeretlek.- mondtam.
-Én is szia.- mondta majd letette.Kifizettem a vásároltakat és elindultam hazafelé.Örültem hogy valamilyen szinten sikerült leráznom azt a két csajszit.Sajnos ilyenekre most már egyre gyakrabban számítanom kell.Végül megérkeztem és felálltam a garázs elé.Elkezdtem kosárba pakolni a cuccokat. Közben hátulról beszédet hallottam.Ugyanaz a két lány állt mögöttem akik a vásárlás alatt végig követtek.
-Na akkor folytassuk ott ahol abbahagytuk.- mondta a barna.
-Szóval te vagy Harry Styles barátnője?- kérdezte a szőke.Most nem tudtam mi mondjak de mivel már felvállaltuk nem volt más választásom.
-Igen.- mondtam kicsit remegő hangon.Összenéztek és elkezdtek felém jönni de szerencsémre ekkor nyílt az ajtó és Harry jött ki rajta.
-Úristen ott van Harry.- mondta a barna mire elkezdett ugrálni.Mikor Harry rám nézett láttam rajta valami sajnálatot gondolom tudta mi lett volna ha nem jön ki.
-Segítek bepakolni.- mondta majd odajött hozzám.Jó szorosan megölelt és a fülembe suttogta hogy "Sajnálom" majd megcsókolt.A lányok a hátunk mögött végig gúnyosan néztek.Harry azonban tudomást sem vett róluk.Gondolom direkt csinálta.Körülbelül 3-szor fordultunk.
-Na jó többet nem mész nélkülem vásárolni.- mondta miközben pakoltuk a kosárba a cuccokat.
-Mert?- kérdeztem mosolyogva.
-Mert 3-jára fordulok.- mondta mosolyogva majd megfogta a Haribo-t és berakta a kosárba.- Még hogy elfelejtettél édességet venni.- mondta mosolyogva majd rám nézett azzal a gyönyörű szép zöld szemével.
-Úgy imádom a szemedet.- mondtam mosolyogva.
-Én meg téged.- mondta majd megcsókolt.Ő hozta a kosarat ő pedig azokat a dolgokat amik még kimaradtak.Befelé menet rácsapott a fenekemre.
-Héj.- mondta mosolyogva.
-Igen?- kérdezte mit nem tudóan.
-Jajj de hülye vagy.- mondtam mosolyogva majd én is rácsaptam az övére.
-Aha szóval így játszunk.- mondta majd betolt a házba ledobott mindent és elkezdett felém szaladni.Én felszaladtam a szobámba és csuktam volna be az ajtót de bent olyan valami várt amire nem számítottam.Vagy hat levél volt bedobálva az ablakon.Odamentem az egyikhez és elolvastam.
"Kedves Stacey!Ha nem szállsz le azonnal a pasimról meghalsz.És csak hogy tudd ha nem hagyod Harry-t nem az apád az utolsó aki meghalt az életedben"
Leültem az ágyamra és sírtam Harry ekkor rontott be a szobámba mosolyogva de amint meglátta hogy sírok lefagyott a mosoly az arcáról.
-Héj mi a baj?- kérdezte és leült mellém majd megölelt.Én nem mondtam semmit csak kezébe nyomtam a levelet amit az előbb olvastam.Felállt összegyűrte a levelet és elkezdett káromkodni.
-Miért baj az valakinek ha boldog vagyok?Miért akarják tönkretenni az életem?- kérdezte ordibálva majd lement a nappaliba és visszajött a laptopjával.
-Mire készülsz?- kérdeztem leült mellém belépett a Twitterére és rám nézett.
-Elmondjuk a rajongóknak hogy milyen kedvesek és hogy mennyire örülnek a boldogságomnak.- mondta majd kiírta vagy 20-szor hogy fent van Twitcam-en és 2 perc alatt felment a nézettség 20 ezerre.Mikor már kellően sokan nézték elkezdett beszélni.- Nos amint tudjátok tegnap egy interjún bejelentettem hogy Stacey-vel járunk.Hála Istennek nagyon sokan jól fogadtátok.- mondta de ezt már gúnyosan.- Stacey-t ma két lány a bolttól egészen hazáig követte és ha nem jövök ki a házból talán még meg is verik.Mikor feljöttünk a szobába pedig rengeteg rosszakaró levél volt bedobálva az ablakon.Aki esetleg még nem tudja Stacey-nek tegnap halt meg az apja.Sajnos sokan olyanokkal fenyegetik hogy ha nem hagy békén akkor nem ő az utolsó aki meghalt az életében.Nos kedves rosszakarók ha ennyire tudni akarjátok ti vagytok azok akik nem hagytok békén.Stacey mellett boldog vagyok és ha ezt nem bírjátok elfogadni akkor ez van.Sajnálom.- mondta Harry.Én az egészet egy szó nélkül hallgattam.Hallottam Harry hangján hogy sokszor majdnem elsírja magát de ilyenkor megszorítottam a kezét biztatásképen.Néha-néha néztem hogy miket írnak oldalt és ide szinte csak olyanok írtak akik szeretik boldognak látni Harry-t.Miután ezt Harry elmondta válaszolt kérdésekre.Megakadt a szemem egy igen furcsa néven amin jót mosolyogtam.Azonnal meg is mutattam Harry-nek.
-Ezt nézd.- mondtam majd hagosan felolvasta.
-Sarry Standers.- mondta mosolyogva.- Találó név.-mondta mosolyogva.Ekkor az ajtó felől kopogást hallottunk.
-Jó napot a répapárnak.- mondta Loui majd behuppant mellém.- Ó twitcam.Akkor ebben az esetben.... Superman is here.- mondta mosolyogva mire elnevettük magunkat.
-Satcey éhes vagyok hol van kaja?- kérdezte Niall.
-Niall mielőtt eljöttünk direkt megetettünk hogy ne kajáld ki Stays hűtőjét.- mondta Liam aki Chels kezét fogta.
-Öhm...Liam TWITCAM-ezünk nyugodtan gyere ide a helyemre.- emeltem ki a Twitcam szót hogy térjen már észhez hogy ők még nem vállalták fel.
-Jujj tényleg.- mondta majd elengedte Chels kezét.Én pedig lementem a konyhába Niall-lel de ekkor még nem számítottam arra mire készülnek a fiúk.

2 megjegyzés:

  1. Haly marhára kíváncsi vagyok mi lesz! Mikor jön a kövi??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mivel oldalt szavazás van és nagyon úgy látszik hogy naponta kell nektek fejezet amit nem tudom hogy hozok össze így vagy holnap vagy holnap után attól függ hol alszok :D

      Törlés