2012. július 23., hétfő

Visszatértem! 12.fejezet Szeretlek

Áááá el sem tudom mondani mennyire örültem hogy megjavult.Szerencsére nem kell bezárnom és költözni sem kell.Annyira sajnáltam volna ha vége lett volna...Szóval amint tudjátok a mai nap nagyon fontos.Hisz ma van az 1D 2.születésnapja.Olyan jó látni hogy a Torn-tól meddig eljutottak.Igazán büszkék lehetnek magukra.Bár ez a nap nem csak nekik fontos hanem nekem is hisz nekem is ma van a születésnapom és annyira örülök hogy egy napon van.Nem is szaporítom a szót jöjjön a következő fejezet.Remélem tetszeni fog!

Jó olvasást!

Puxy:Bíía.


Stacey szemszöge:

A következő napok nagyon eseménydúsak voltak.Harry-éknek folyton fellépésük,interjúhuk vagy dedikálásuk volt.Harry-vel nagyon keveset találkoztunk és bevallom ezt nem tesz jót a kapcsolatunknak.Apa temetése is lezajlott.Ott már nem sírtam hisz annyit sírtam az elmúlt 1 hétben hogy nem maradt bennem semmi.Anya pocakja rendszeresen nő és én el sem hiszem de már alig várom hogy láthassam a kisrugdosót.Chelsea végül összejött Liam-mel de még mindig jobbnak tartják nem elmondani a nagyvilágnak de a rajongók így is gyanakodnak hisz a két hülye egyfolytában ölelgeti egmást az utcán.Az az egy biztos hogy nem sokáig marad titok.
Ma reggel kizárásosalapon üres volt mellettem az ágy.Harry-t már 2 napja nem láttam csak telefonon beszélgettünk.Igazából annyira nem keresi a társaságom ha beszélgetünk sem éli bele magát annyira mint 1 hónappal ezelőtt.Felkeltem és bementem a fürdőszobába.Belenéztem a tükörbe és a látvány ami fogadott szörnyű volt.Megjegyzem ez van 2 hete.Közben hallottam hogy a szobám ajtaja kicsapódik és egy mérges Chelsea dobol a lábával a fürdőszoba ajtóban.Nem tudom min akadt ki ennyire és ezt vele is tudattam hisz értetlenül néztem rá.Ő továbbra sem szólalt meg csak engem nézett mérgesen de végül jobbnak látta megszólalni ugyanis én továbbra és bambán bámúltam.
-Én megmondtm hogy ez lesz!- mondta mérgesen majd egy újságot dobott le az ágyamra és kiment.Halványlila gőzöm sem volt miről van szó ezért odaléptem az ágyamhoz és kezembe vettem az újságot.Már eleve ami a címlapon volt kissé lesokkolt ezért és tétováztam belelapozni.Ez állt a címlapon:
"Talán Harry Styles újra összejött Caroline Flack-kel?"
Belelapoztam az újságba és egy interjú volt benne amit a vörösszőnyegen csináltak és Harry-ű nyilatkozott Caroline-nal.
"Elég fura titeket megint együtt látni.Talán megint alakul valami?"- tette fel a kérdést a riporter.
"Harry:Nem hinném."- mondta Harry a sokat mondó választ.Igazából ennél többre számítottam valami olyanra hogy Nem hisz nekem ott van a barátnőm akit szeretek de nekem már eleve furcsánk tűnt hogy ezek ketten együtt nyilatkoztak.
"Caroline:Én sem hinném hisz mind a ketten boldog párkapcsolatban élünk"- nyilatkozta Caroline bár a szerkesztő zárójelbe odatette hogy "mondta Caroline miközben vetett egy pillantást Harry-re aki szinte vágyakozva nézett vissza rá"
"Tényleg Harry hogy vagytok a barátnőddel Stacey-vel ugye?"- kérdezte a riporter.
"Harry:Sajnos mostanában nem találkozunk túl sokat a munkánk miatt de rendszeresen ebszélünk telefonon min.1-szer egy nap"- mondta Harry.
"Épp emiatt neked nem lehet csajozni"
"Harry:Miért ne lehetne?"- mondta Harry.Én itt lesokkoltam.Becsaptam az újságot és eldobtam.Nem bírtam tovább olvasni fogtam magam és kimentem.A konyhábn anya olvasott egy újságot csak remélni tudtam hogy nem azt amit az előbbén olvastam.Chelsea a kanapén űlt és ugyanolyan mérgesne nézett rám mint mikor feljött.Megpaskolta maga mellett a helyet én pedig leültem mellé.
-Elolvastad?- suttogta halkan hogy anya ne halja.
-Igen.- mondtam de közben rá sem néztem.
-És?- kérdezte mire én rántottam egyet a vállamon.
-Mi és?- kérdeztem majd most már rá is néztem.- Vége.- mondtam majd felálltam.Bementem a szobámba és felvettem valami jó meleg ruhát.Hiába nyár van de London-ban az időjárás kiszámíthatatlan.Bedobtam a zsebembe a telefont ami épp ekkor kezdett el rezegni.Megnéztem és Harry neve villogott a képernyőn.Visszacsúsztattam a zsebembe és lementem.
-Elmentem sétálni.- mondtam majd választ nem várva becsaptam magam mögött az ajtót és kiléptem London hideg utcáira.Először bementem egy Starbucks-ba mivel  még reggel van én pedig még egy kávét sem méltattam meginni.Kértem egy jó eős kávét és kimentem az üzletből.Velem zemben 3 1D-s pólóban lévő lány jött és amint megláttak közelebb jöttek.
-Szia ugye te vagy Stacey Menders?- kérdezte egy szőke nálam jóval alacsonyabb lány.
-Igen én vagyok.Mit szeretnél?- kérdeztem kedvesen.
-Azt hogy dögölj meg.- mondta majd elkezdett felém jönni.Én kikerültem és csak ekkor vettem észre hogy Harry ott áll mögöttük kövé dermedve.Én észre sem véve hogy ott van elmentem mellette.Láttam rajta mikor közeledtem hogy mosolyog de mikor észrevette hogy eszem ágába sincs odamenni hozzá elkomolyodott.Gyorsan kapott a kezem után mire én megfordultam.
-Mi a baj Satcey?- kérdezte szomorúan.Komolyan elmehetne színésznek.
-Semmi mi lenne?- kérdeztem majd kirántottam a kezem a kezei körül és indultam tovább de ő utánam szaladt.
-Stacey az előbbi a baj?Ha akarod odamegyek és beszélek velük hogy hagyanak békén.-mondta és szinte már bevettem neki hogy sajnál.
-Ja és abból max az lenne hogy lekezdenél velük besélgetni végül eljutnál oda hogy elkéred a számukat és este már 4-ben nyomnátok.Hiszen te mondtad hogy attól hogy van barátnőd csajozhatsz nem?- mondtam vagyis már zinte kiabáltam.
-Te meg miről beszélsz?- kérdezte értetlenül.
-Hogy érted hogy miről?Tele van az újság veled és Caroline Flack-kel és te meg azt kérdezed miről beszélek?- kérdeztem és éreztem hogy a szemem kezd szúrni ami azt jelenti hogy mindjárt sírok.
-Hogy mi van?- kérdezte.
-Tudod mit hagjuk.- mondtam majd elindultam.
-Nem nem hagyjuk Stacey.Én szeretlek hallod.- mondta és teljesen olyan volt mintha ő is a sírás szélén állna.
-Én is szerettelek.- mondtam neki és már nem csak érzetm hogy sírni fogok hanem már sírtam is.
-Csak szerettél?Már nem?- kérdezte.
-Vége.- csak ennyit bírtam kibökni.Teljesen ledermedt és neki is kicsordúlt egy könnycsepp.
-Ne ne ne ne Stacey ne nincs vége!Érted mi nekünk együtt kell lennünk nem ....nem lehet vége.- mondta sírva.
-De vége van most.Sajnálom.Köszönd magadnak.-mondtam és elindúltam nem inkább szaladtam.Hallottam hogy ő is megindult utánam és nem sokkal utána elém is ugrott magához húzott és jó szenvedélyesen megcsókolt.Eleinte ütöttem kapálóztam de ő nem hátrált csak csókolt.Én közben megint elkezdtem sírni és ő sírt közben.Mjad mikor elfogyott a levegőnk elvált az ajkaimtól és a szemembe nézett.
-Szeretlek.- mondta rekedt hangon a sírástól és most hittem is neki.
-Én is.- mondtam eki majd elmosolyodott és megint megcsókolt.Mikor elváltak ajankink a szemébe éztem és beszélni kezdtem.- Tudod mit nem értek?- kérdeztem.
-Mit?- kérdezte lágy hangon amitől a lábaim megremegtek.
-Mi volt az az inerjú az újságban?- kérdeztem majd eltávolodott és értetlenül nézett rám.
-Milyen inerjú?Amit a srácokkal adtunk?-kérdezte.
-Nem amit Caroline-nal adtál.- mondtam.
-Kivel?- kérdezte szint ekiabálva.
-Gyere megmutatom.- mondtam majd ézen fogtam és egy újságos felé vezettem.A kezébe nyomtam az újságot ő pedig elkezdte olvasni.Az egész csodálkozó arccal olvasta a végén pedig széttépte.
-Hé uram azt ki kell fizetnie.- Harry nem mondott semmit én odanyújtottam a pasasnak a pénzt és Harry-re néztem.
-Már értem min akadtál ki ennyire.- mondta mérgesen.A szemi csak izzottak a dühtől félő volt hogy itt helyben megver valakit.- Beszélni founk a szerkesztővel.Elnézést nem tudja ki ennek az újságnak a főszerkesztője?- kérdzte Harry a pasastól.
-Egy bizonyos Miranda Flack nevű hölgy.- mondta mire a név hallattán Harry-vel összenéztünk.
-Köszönöm.És elnézést az előbbiért.- mondta Harry nyugodtabban.
-Semmi gond én is kiakadtam volna az ön ehlyében.- mondta a pasas.Majd elköszöntünk és kézen fogva mentünk tovább.
-Mi lenne ha vennék pár baba ruhát a tesódnak?- kérdezte Harry.
-Ez jó ötlet.- mondtam majd elindultunk egy közeli baba ruhaboltba.Mikor bementünk láttam az eladó arcán egy "kissebb" meglepettséget de próbáltuk elfelejteni.Egy kicsit röhögőgörcsör kaptunk amikor láttunk egy body-t amire az volt ráírva hogy "Keep Calm and Love One Direction".Harry kedvéért megvettük.Vettünk még kis cipőket.Majdnem elájultam mikor megláttam milyen picik.Vettünk még egy melegítőruhát és egy pulovert ami megjegyezném nike volt és ehhez illő nadrágot.Nem mondom hogy keveset fizettünk de Harry-vel megegyeztünk hogy fele-fele arányban fizetünk.Mikor kimentünk megfogtuk a zacskókat és kézen fogva sétáltunk haza.Mikor beértünk még mindig a vicc hatása altt voltam amit Harry mondott útközben.Chelsea meglepődve jött ki és mikor meglátott minket értetlen pofát vágott.
-Hát ti?Nem úgy volt hogy...-mondta.
-Nem!Harry mindent megmagyarázott nyugi.- mondtam mosolyogva.
-Satcey beszélnünk kéne.- mondta Chelsea kissé kétségbeesett arccal.
-Oké.Harry addig megmutatnád anyunak a cuccokat?- kérdeztem Harry-től
-Persze.- mondta majd adott egy csókot.Szerencsére anyu és Harry nagyon jól kijönnek egymással.Anya úgy tekint Harry-re mint a befogadott fiára és Harry is nagyon szerti anyát.
Chelsea-vel felballagtunk az emeltre majd bementünk a szobájába.Itt leültünk Chels ágyára és kérdőn tekintettem rá.
-Szóval...- mondta de nem úgy tünt mint aki ma befejezi.
-Mi szóval?- kérdeztem.
-Hát..Izé...Nem biztos szóval....- nyögött itt össze-vissza.Nekem pedig elfogyot a türelmem.
-Nyögd már ki Chelsea Sualéz!- kiabáltam rá.
-Nagyon úgy tűnik hogy terhes vagyok.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése