2012. július 30., hétfő

13.fejezet Holmes Chapel

Szijasztok!Meghoztam a következő fejezetet.Igazából azért jött ilyen későn mert vártam hátha jön kömment de nem nagyon jött amit sajnálok.Azért remélem ide már jön.Szeritnem ez a szokásosnál hosszabb let amit remélem nem bántok.Remélem tetszik amjd enktek.
Jó olvasást!
Puxy:Bííía

Stacey szemszög:

Köpni-nyelni sem tudtam mikor mehallottam amit Chels mondott.Egyszerűen nem tudtam felfogni.
-Ez biztos csináltál tesztet?- kérdeztem kissé kétségbeesetten.
-Nem de minden jel arra utal.- mondta szomorúan.Egyébként ez durcsa szituáció volt.Más örül ha kiderül hogy terhes de ebben az esetben egy 18 éves lánynál ez nem a legelőnyösebb.
-Megyek kérek anyutól egy tesztet.- mondta majd elindultam le a lépcsőn.Lentről nevetgélést hallottam és később megláttam ahogy anyu nevetve nézi a Keep Calm and Love One Direction-ös babaruhát.Odamentem és megálltam melette majd belekezdtem.
-Anyu baj van.- mondtam majd hirtelen ám kapta a fejét.
-Mi a baj kincsem rosszul vagy?Vagy történt valami?- kérdezte rémülten és elkezdte a fejemet fogdosni hogy megnézze nincs-e lázam.
-Nm velem van baj hanem Chels-szel.- mondtam mire furcsén nézett rám.
-Ő beteg?- kérdezte.
-Na jó hagyjuk kimondom.Ide tudnád adni a tesztet?- kérdeztem mire Harry kiköpte a teáját.
-Basszus Stacey terhes vagy?-kérdezte réműlten kidülledt szemekkel.
-Nem én hanem Chels.- mondtam mire láttam az arcán egy kisebb nyugalmat de még mindig ideges volt hisz csak a legjobb barátjáról van szó.
-Odaadom kincsem.Csak hogy tudd örülök hogy nem vagy terhes de sajnálom hogy Chelsea felelőltlen volt.- mondta egy kis szigorral a mondatában.
-Hidd el én is.- mondtam majd mind a hárman felmentünk az emeletre.
-Kincsem te maradj itt Harry-vel.Csak fiú.- mondta majd bement a szobába és bezárta maga után az ajtót.

Chelsea szemszöge:

Kinyílt az ajtó és Stacey anyja lépett be rajta.
-Szia drágám.- mondtam majd leült mellém.- Hoztam tesztet.- mondta majd odaadta a kezembe és elmondta mit hogy kell.Bementem a fürdőszobába és elvégeztem amit kell és vártunk 2 órát.- Gondolom tudod drágám hogy ha azon a teszten 2 csík lesz szönyű nagy bajban vagy.- mondta Emily.-Legalább tudod ki az apja?- kérdezte.
-Persze hogy tudodm.- mondtam szikla szilárdan hogy tudassam biztos vagyok benne ki a baba apja.
-És..szerinted ha megtudja...nem fog félreléppni?- kérdezte kissé félve gondolom attól hogy kiborulok de nem volt okom erre.
-Liam nem olyan.Ő biztos mellettem állna.- mondtam majd észrevettük hogy letelt a 2 óra.
-Na drágám most ugrik a majom a vízbe.- mondta Emily majd bementünk ketten a fürdőszobába megfogtam a tesztet és ránéztem...

Stacey szemszöge:

Harry-vel már egy fél órája ki lettübk rekesztve Chels szobájából.Bemenni nem akarok mert nem akarom egyedül hagyni Harold-ot.Leültünk a TV elé és éppen az új hírek mentek benne.Idáig nem is igazán fgyeltünk oda csak beszélgettünk amjd egy szó megragadt a figyelmem: Harry Styles.Gyorsan feljebbhangosítottam és kiváncsian hallgattuk amit a nő beszél.
"Szép délutánt Anglia én Jordin Lenons vagyok ez pedig a London sees everything.Nos kezdjük is a híreinken napjaink egyik legbefutottabb bandájával a One Direction-nel annak is egyik tagjával Harry Styles-szal.Pár nappal ezelőtt egy újságban egy interjúban nyilatkozott Caroline Flack-kel és állítólag forrt közöttük a levegő ráaádsul Harry szerint attól hogy van abrátnője csajozhat.Sokan találgattak afelől hogy vajon összejött-e újra Caroline Flack-kel.Ám ő ezt ma megcáfolta ugyanis ma reggel együtt látták kézen fogva sétálgatni hivatalos barátnőjével Stacey Menders-szel.A pár egy bababoltba és beévedt ahol egy csomó babaruhát vettek.Ezt mire féljük Harry?Talán már jön a baba?Nem tudni hogy a lány most vajon olvasta-e a cikket vagy csak nem törődik vele.De ezek szerint minden happy a párnál ugyanis már nem kizárt hogy jön a baba..."
Tátott szájjal néztem a képernyőt és ahogy láttam Harry sincs másképp.Ez a sajtó szörnyű.Amit ebben a hírben hallottunk tiszta hazugság volt egytől egyig.Semmi igazság nem volt benne.Ránéztem Harry-re aki egy nagyot nyelt és visszanézett rám.
-Úgy tűnik intáznünk kell egy inerjút.- mondta majd a telefonjáért nyúlt.Elvette a fülétől és kihangosította.
-Harry ha ez igaz kitépem az összes göndör hajszáladat és kopaszon doblak bele a Temze-be aztán azt hazudom hogy elköltöztél Afrika-ba és szegény hajléktalanként éled életedet a néger pulyák között.- kiabálta egy nagyon mély hang a telefonba.
-Neked is szép napot Paul.- mondta Harry.
-Mi volt ez Harry?- kérdzte ordibálva.
-Nézd intézned kell egy inerjút.Ebből egy szó sem volt igaz.Le kell tisztáznunk.- mondta Harry komolyan.
-Rendben intézkedek ez ügyben.Mjad hívlak.Szia Harry és Stacey akit még személyesen nem láttam.- mondta majd letette.
-Wow hát..ez..nem semmi volt.- mondtam és próbáltam visszatartani a nevetésem.
-Hát nem...Figylej ki megyek a mosdóba mindjárt jövök.- mondta majd bólintottam egyet és elemnt.Amint elment a telefonja csörögni kezdett azt írta hogy Anya.Gondoltam felveszem hisz semmi rossz nem lehet belóle.
-Halló Harry Styles telefonja.- mondtam.
-Helló itt a mamája kivel beszélek.- kérdezte lágy és egy picit rekedt hangon.Kicsit hasonlított a Harry hangjára de persze Harry hangja férfiasabb volt.
-Stacey Menders vagyok.- mondtam mire egy nagy sikítás volt a válasz.
-Ó drágám el sem hiszed mennyire szerettel volna már veled beszélni.- mondta boldogan.
-Hát én is így vagyok vele ezért is bátorkodtam felvenni.- mondtam mosolyogva.
-Jajj tőlem igazán nem kell félned szívem.- mondta aranyosan.- Nos azért hívtam Harry-t hogy megkérdezzem enm jönnétek-e le Holmes Chapel-be egy hétre?Nagyon örülnék a megismernélek.- mondta és hallottam rajta hogy mosolyog.
-Nekem nincs ellene ellenvetésem örömmel megyek.És gondolom Harry is hisz csak hiányzik a családja.- mondtam.
-Rendben akkor akár holnap már jöhettek is.- mondta hatalmas vidámsággal és izgatottsággal.
-Rendben majd megebszélem Harry-vel.- mondtam majd köszönni készültem de belelőzött.
-Mielőtt elköszönnél szeretném ha tegeznél szóval csak bátran.- mondta.
-Rendben akkor örülök hogy beszélhettünk Anne szia.- mondtam.
-Szerbusz drágám.- mondta majd letettük.harry még mindig nem jött visszagondoltam felállok és utána megyek de mikor flálltam megpillantottam mögöttem guggolni mosolyogva.
-Te végig itt voltál?- kérdeztem lepődötten.
-Aha.- mondta egyszerúan és felállt velem szembe.
-És miért nem szóltál?- kérdeztem érdeklődve.
-Olyan jól elbeszélgettél anyával nem akartam közbe szólni.És felőlem mehetünk holnap.- mondta mosolyogva.
-Nagyon aranyosa anyukád van.- mondtam mosolyogva.
-Kedvel téged.- mondta majd megcsókolt.Ekkor kinyitódott az ajtót és anya és Chels lépett ki rajta.Érdeklődve néztem rájuk.
-Na?- kérdeztem mire Chels felnézett.
-2 csík.- mondta majd leült és nagyot sóhajtott.Majd hirtelen felugrott.Anya utána ment de előtt megállított engem.Nem sokkal később vissza is tértek.
-Jól vagy?- kérdeztem és közelebb emntem Chels-hez.
-Csak.. hányingerem volt.- mondta falfehéren.
-És mennyi idős?-kérdezte Harry aki eddig csendben ült.
-3 hetes.- mondta amjd Harry felkapta a fejét.
-De hát.. Chels..mi 3 hete Írországban voltunk az hogy lehet?- kérdeztr értetlenkedve.
-Úgy hogy nem Liam az apja.- mondtam ki végül.
-Mi te hülye vagy?- kérdezte.-Liam-mel veszítettem el nem feküdtem le mással.- mondta Chels feháborodva.
-Akkor?- kérdeztem most én.
-Mikor te túlságosan depiebe voltál apád miatt és nem foglalkoztál vlem titokban Íroországba repültem Liam után és ott töltöttem 1 éjszakát.- mondta Chels.
-Szóval akkor nem azért nem jött velünk znap este bulizni emrt úgysem ihat hanem miattad.- mondta Harry.
-Ti voltatok bulizni?-kérdeztem Harry-től.
-Mi?Neeeem.- mondta jó hosszan elnyújtam a nem-et.Én csak elmosolyodtam.
-Na jó hát csajszi az már a te dolgod lesz hogy elmondd Liam-nek.- mondtam majd Harry-vel együtt leültünk a nappaliba.

Másnap Reggel

-Harry midnent elpakoltál?- kérdeztem Harry-től aki csak lustán ül a kanapén és telefonozik gondolom Twitter.
-Igen anyuci.- mondta majd felállt és kezét a derekm köré fonta.- N elegyél ennyire ideges anya imádni fog.- mondta majd megcsókolt.
-Én nem is vagyok ideges.- mondta majd kimentem a szobából le a konyhába.Anya már nagyban szorgoskodott.- Anya neked nem lenne szabad ilyen dolokat csinálni te neked pienni kéne.- mondta megijedtve mikor láttam hogy lehajol a késért.
-Jajj kincsem ne aggódja attól hogy az ember Trhes még nem beteg e nem betegség.- mondta mosolyogva.
-Na jó figylej mi nem sokára megyünk biztos jól leszel?- kérdeztem aggódva.
-Biztos.- mondta mosolyogva közben elkedzte szeletelni a répát.
-Rendben de ha valami baj van hívj és itt is vagyunk.- mondtam amjd nyomtam egy puszit az arcára.Felmentem a szobánkba ahol Harry már kezdte szedni a bőröndöket.
-Akkor indulhatunk.- mondtam amjd megfogtam még egy bőröndöt én is és kiemntünk a kocsihoz.Harry mident bepakolt hátulra majd elindultunk.Egész úton ideges voltam.Mi van ha nem kedvel majd?Igazhogy beszéltünk teleonon de az csak nem ugyanaz.Harry látta rajtam hogy ideges vagyok ezért rámmosolyogott amjd a kezem után nyúlt és rátette a sebességváltóra és így kézen fogva váltotta a sebességet.Olyan jó érzés volt mikor fogta a kezem mintha áram ütött volna belém persze jó értelembe.Lassan megláttuk a Holmes Chapel táblát.Most még jobban ekdztem izgulni ha ettől eleht jobban.Harry bíztatóan rámmosolygott majd nézte tovább az utat.Lassan fékezett egy aranyos vanillia színű háznál.Majd kiszálltunk és a csomagokhoz mentünk.Mind a ketten megfogtuk a sajátunkat és elindultunk az ajtó felé.Mjad bementünk de azon nyomban megtorpantunk mert ciklon szőke csaj áltt előttünk és amint meglátta Harry-t elmosolyodott.
-Harry béjbi.- mondta majd a nyakába ugrott.Harry nem tudta mit csinálja és hiába próálni leszedni amgáról nem jött össze.Ekkor egy kocsi fordult be a háznál és Harry boldogan szaladt oda Anne-hez és megölelték egymást.Olyan jó volt ezt látni biztos rossz enkik hogy alig láthaják egymást de ők ez tudták amikor Harry-t elengedték a meghallgatásra.Harry elekdzett felém jönni Anne-nel együtt és megálltak előttem.
-Anya ő Stacey Menders a barátnőm.Stacey ő az én anyukám.- mondta majd Anne se szó se ebszéd a nyakamba ugrott.
-Nagyon örülök hogy végre személyesen találkozhatunk.Annyira szép lány vagy...- mondta volna tovább de a hátam mögé tekintett- Lucy te mi a....fenét keresel itt?- kérdezte Anne a hátam mögött álló lánytól.
-Meglátogattam apát a hétvégére nem szabad?- kérdezte flegmán Anne-től.
-Vlem így ne beszélj.- mondta Anne.Mire a kiscsaj közelebb jött hozzá.
-Nem te ne beszélj velem így.Midnneki tudja hogy csak ezért vagy apámmal mert kell a pénze.- mondta a csaj mire ltátottam a számat.Erre Harry előre lépett de ebben a pillanatban jött le egy barna hajú lány a lépcsőn.
-Rendben akkor Lucy akár emehtsz is.Jól tudod hogy Robin nem lesz itthon 3 hétig mert üzleti úton van.Csak azért vagy itt emrt valamilyen úton-módon megtudtad hogy Harry am jön haza.Ha nem aakrod hogy betörjem azt a túlplasztikázott képedet akkor most azonnal elhúzol.- mondta neki a lány mire Lucy megfordúlt még utoljár rákacsintott Harry-re majd kiment.
-Ettől a csajtól kiráz a hideg.- mondta Harry.
-Jujj te vagy Stacey.Szia én Gemma vagok Harry nővére.És tudod aki bemocskolja midneféle kiskori story-val.- mondta mosolyogva.
-Na jó mi felmegyünk lepakolunk.- mondta Harry majd kézen fogott és felvittük a bőröndöket.Még utoljára hallottam hogy Anne odasúgja Gemma-nak hogy "Tündéri lány".Erre elmosolyodtam és rájöttem hogy nem is olyan félelmete ez a találkozás mint azt gondoltam.

2 megjegyzés:

  1. Szia! :) Csak ma találtam rá a történetedre de nagyon tetszik!! Szerintem nagyon jól írsz szóval csak így tovább :D Kíváncsian várom a folytatást!! :D
    Ui: Ha van kedved nézz be hozzám is, nálam is Harry a főszereplő! :))
    http://stolemyheartwithonedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszik.És természetesen benézek a blogodra. Puxy :D

      Törlés