2012. július 3., kedd

11.fejezet Egy jó nap....

Szijjasztok!Oldalt kitettem egy olyan szavazást hogy milyen gyakran kértek fejezeteket.A legtöbben arra szavaztatok hogy naponta.Nos ez megvalósítható de hétvégén szinte 100% hogy nem tudok fejezeteket hozni.Most pedig itt van az új fejezet.Remélem tetszeni fog!
Jó olvasást!
Puxy:Bíía.


Stacey szemszög:

-Akkor mit kérsz Niall?Van szendvics,pizza,hamburger de ahhoz sütni kell húst és tegnapról megmaradt spaghetti.- kérdeztem a mögöttem álló Niall-től.Már nagyon éhes volt ugyanis ha nem 5-ször elmondta hogy Stays siess akkor egyszer sem.
-Nekem tökéletesen megfelel a spaghetti.- mondta bár láttam rajta hogy azért mondja mert az már készen van és max csak meg kell melegíteni.Míg kivettem a spaghettit a hűtőből Niall leült az asztalhoz.Megmelegítettem és szedtem neki egy tányérral majd odaraktam elé.- Köszönöm szépen anyuci.- mondta mosolyogva mire elnevettem magam.Egyszer csak lépteket hallottunk a lépcső felől és megláttuk az összes fiút meg Harry-t aki a laptopjával a kezében állt.
-Az minek Harry?- kérdeztem a laptop felé mutatva.
-Nos mivel unatkozunk ma nem kell sehova mennünk egész napos Twitcam-et tartunk.- mondta mosolyogva mire Niall felugrott.
-Igen mindig is akartam egy egész napos Twicam-et.- mondta mire mindannyian elkezdtünk röhögni meg gondolom a nézők is.Harry letette a laptopot az asztalra és elkezdte nézni Niall-t majd ezt tette az összes fiú is.Mi Chels-szel csak csodálkozva néztük őket.Niall annyira bele volt mélyülve az evésbe hogy annyira nem is érdekelte.Körülbelül 5 perces bámulás után amit mi Chel-szel végig röhögtünk Louis jó hangosan felkiáltott.
-Mit eszel Niall?- kiabálta mire Niall ugrott egy nagyot és szinte az egész spaghettit a földre borította.
-Azt feltakarítod Horan.- mondtam majd leültem egy székre.Láttam oldalról hogy Liam és Chels elmennek gondolom kettesben akartak lenni.Természetesen a rajongók rögtön észrevették és írták hogy "Hova tűnt Liam?" "Mi van Liam-mel megharagudott valamiért?".A fiúk lenyugtatták a rajongókat hogy Liam csak elment egy kicsit pihenni mert nem hagyták aludni este.Állítólag ez igaz volt de mivel Harry nálam aludt ő nem mondott semmit.Nem sokkal később csengettek.Én mentem el kinyitni mivel senki nem volt hajlandó felállni.Mikor kinyitottam nagyon meglepődtem.
-El?- kérdeztem mire ő is ledöbbent.
-Stays?- kérdezte hirtelen mind  ketten elmosolyodtunk.
-Úristen de régen láttalak gyere ide.- mondtam mosolyogva majd megöleltem.A fiúk kétségbeesetten teremtek mögöttünk gondolom kicsit megijedtek a kiáltozás hallatán.
-Na jó ti ismeritek egymást?- kérdezte Louis.
-Mi az hogy.- mondta El.- 10 évig a szomszédjuk voltam de aztán elköltöztünk addig mindent együtt csináltunk.Van karkötőnk is amit megígértük hogy sosem veszünk le.- mondta mosolyogva majd megmutatta hogy ő még mindig hordja.Én is ugyanígy tettem.
-Akkor nem is Chelsea volt a legjobb barátnőd.- kérdezte Niall lepetten.
-Jujj itt van Chelsea is?- kérdezte El.
-Aha.- mondtam mosolyogva.
-Na jó most már értem.Ti voltatok régen az elválaszthatatlan 3-as.- mondta Harry mire elmosolyodtunk.
-Bizony ám.- mondta El.- Na de most hol van Chels?- kérdezte.
-Most éppen Liam-mel van úgyhogy szerintem hagyjuk.- mondtam mire elmosolyodott.
-Azt hittem már Mike után mindennek vége.- mondta.
-Jajj n is mond tök durva volt.- mondtam mire láttam a fiúkon egy kis undorféleséget.
-Na helyben vagyunk.- mondta Zayn.
-Na én húzok.- mondta Niall.
-Megyek.- mondta Louis.
-Én is.- majd csatlakozott Harry is.
-Fiúk.- mondta El közben elhúzta a száját.
-Na de gyere mesélj el mindent.- mondta El.
-Oké.Ja amúgy a fiúk egész napos Twitcam-et tartanak szóval készülj fel.- mondtam mire elmosolyodott.El-lel egész nap beszélgettünk közben csatlakozott hozzánk Chelsea is.Ő is nagyon örült mikor meglátta El-t és azt kiabálta hogy újra együtt a 3-as.Hallottam hogy ezen a fiúk nagyon röhögtek.A fiúk egy párszor bejöttek hogy elmondják szerintük elhanyagoljuk őket.Mi mindig megnyugtattuk őket egy csókkal amitől már is jobban érezték magukat.Annyira beszélgettünk hogy észre sem vettem hogy már 4 óra anya gépe pedig 5 órakor landol.Gyorsan magamra kaptam egy normális ruhát és lementem.A fiúk éppen a rajongók kérdéseire válaszoltak közben azt idegesítették aki válaszol.Odamentem Harry-hez és szóltam neki.
-Harry 4 óra van.- mondtam mire értetlenül nézett rám.- Anya gép 5-kor landol.- mondtam mire mindenki rám nézett.
-Jön anyukád?- kérdezte Niall.
-Igen jön ezért most mi elhúztunk a reptérre gyere Harry.- mondtam majd megfogtam a kezét.
-Stays!Nem fog haragudni amiért ennyien itt vagyunk?- kérdezte Zayn.
-Hidd el nem fog.- mondtam mosolyogva.Tudtam hogy nem fog haragudni érte hiszen mikor otthon voltunk is volt hogy 10-en csak úgy ültünk a szobámban és beszélgettünk.És igen voltak fiúk is.Harry-vel beültünk a kocsiba és egyenesen a reptérre mentünk.Szerencsére most nem tudja senki sem hogy itt van szóval nyugodtabban jöttünk ki de így is vett fel napszemüveget és kapucnit.Míg nem szállt le a gép Harry-vel leültünk egy kicsit nyugisabb helyre és beszélgettünk összebújva.Eddig még senki sem ismerte fel de megígérte hogy ha anya leszáll leveszi a szemüveget és  kapucnit hogy ne higgye bunkónak.4:55-kor megszólalt a hangosbemondó.Harry-vel felálltunk és elmentünk ahhoz a részhez ahol kijönnek az érkező utasok.Nem sokára megláttam anyát és odaszaladtam hozzá.Jó szorosan megöleltem.majd segítettem neki a csomagokkal.Majd odamentem Harry-hez és bemutattam őket.
-Anya ő Harry .- mondtam mosolyogva.
-Nagyon örülök hogy megismerhetem Mrs.Menders.- mondta Harry majd kezet fogott anyával.
-Jajj nyugodtan tegezz drágám.- mondta anya majd megölelte Harry-t.Gondoltam hogy nem ér be egy kézfogással de Harry ezt nem tudhatta.Egész hazavezető úton anya végig Harry-től kérdezgetett ő pedig kedvesen válaszolt.Mikor hazaértünk eszembe jutott hogy jó lenne szólni anyának hogy nem vagyunk egyedül.
-Ja anya itt van pár barátom ha nem gond.- mondtam anyára nézve.
-Jajj dehogy baj kincsem örülök hogy vannak már barátaid.- mondta mosolyogva.Bementünk a házba és nagy csönd fogadott majd beljebb mentem és egy alvó Niall-t és Zayn-t találtam a kanapén.
-Hát anya ők itt Niall Horan és Zayn Malik Harry bandájának tagjai.- mondtam mosolyogva mire elnevette magát.Fentről lépteket hallottam és megláttam El-t.
-Molly szia.- mondta El majd megölelte anyát.- Gratulálok a kisbabához.- mondta mosolyogva.
-Jajj köszönöm drágám mennyit nőttél igazi nő lett belőled.- mondta mosolyogva majd lejött Loui is.
-Hello Molly.- mondta majd megölelte anyát.
-Szia drágám.Majd add már meg anyuék számát beszélni szeretnék velük.- mondta anya.Egy ideig nem tudtuk milyen rokonság van köztünk Louis-val de később anya elmagyarázta.Anyának van egy nem vér szerinti testvére akit örökbe fogadtak ő Louis anyukája egy szóval Louis a nem vér szerinti unokatesóm.Mge kiderült az is hogy Louis volt az aki kiskoromba túletette a macskámat amit most is nagon szépen köszönök neki.Nagyon szerettem azt a macskát.
-Hol van a laptopom?- kérdezte Harry az ébredező Niall-t.
-Eleanor felvitte mert a rajongók szerettek volna az 1D-s barátnőkkel beszélni de mondtuk nekik hogy csak Eleanor van rendelkezésre így nála van.- mondta.Anyával sokat beszéltünk elmondta hogy már 4 hónapos terhes és hogy már tudta régebb óta csak nem merte elmondani.Beszéltünk Lexi-ről is akiről még mindig nincs semmi hír.Kiderült hogy lány lesz a tesóm és Ausrey-nak szeretné hívni.Olyan 8 óra körül bejelentette hogy fáradt így elment aludni.Én Harry-vel ültem a kanapén összebújva és TV-t néztünk.Közben kiderült hogy a fiúk ezt végig vették Twitcam-en és végig röhögték az egészet.Liam-ről nem tudtunk semmit de mikor Harry-vel mentünk aludni észrevettük hogy Chels-szel már alszanak összebújva.Nagyon aranyosak voltak.A fiúk ragaszkodtak hozzá hogy a Twitcam tartson éjfélig mert akkor lenne egész napos.Így éjfélig elhülyéskedtünk a nézőknek.

1 megjegyzés:

  1. Hello!! :P naggyon tetzsik a blogod :P sisess a kövirésszel pls :) és csak így tovább

    VálaszTörlés