2012. szeptember 9., vasárnap

25.fejezet Cikkek

Szijajsztok. Új fejezettel jelentkezem. Igazából szerintem eléggé gyatra egy rész lett de most ez jött belőle. Remélem azért tetszik majd nektek.
Jó olvasást!
Bíía xx


Stacey szemszöge:
Harry-vel ledermedve álltunk Louis előtt aki még mindig levegőért kapkodott.
- Ha jó lenne akkor elindulnátok hogy megnézzük Liam-et. - mondta Louis sütgetően majd elindult. Elég volt először annyi hogy Chelsea lelépett egy veszekedés miatt erre még ez is. Ez egyszerre sok. Nem tudtam mit csináljak Harry biztatásképpen megfogta a kezemet és a szemembe nézett.
- Szeretnél jönni vagy inkább haza mész pihenni? - kérdezte kedvesen.
- Nem megyek haza. Liam-nek mindenkire szüksége van. - mondtam majd bólintott és magához húzott. Mikor elváltunk megfogta a kezem és követtük Louis-t a többiekhez. Ott volt Liam családja is akikkel még nem találkoztam de Harry bemutatott nekik. Az egyik az hiszem Ruth elég furcsán viselkedett nem nagyon akart kezetrázni velem de a másik Nicola nagyon kedves volt de persze most ő is sírt mint mindenki. Persze a fiúk tartották magukat de láttam Nial-ön hogy neki nem sok van hátra és elsírja magát.Bent a kórházban rengetegt vártunk senki sem szólalt meg csak néha-néha szipogásokat lehetett hallani. Chelsea-ről senki sem tudott semmit azt sem tudjuk most hol aludhat.
Már várhattunk 3 órája amikor kijött egy orvos. Levette a szájáról azt a valmit és megszólalt.
- Jó napot. Önök Mr. Payn hozzátartozói? - kérdezte az orvos hivatalosan. Kiváncsi vagyok hányszor kérdezte már ezt meg csak más névvel.
- Igen mi. - mondta Eleanor. Ő tartotta a legjobban magát minannyiunk közül és ezért valmilyen szinten tisztelem.
- A műtét sikeres volt de sajnos néhány bordája eltört. Ezeknek kell egy kis idő míg rendbe jön szóval legkevesebb 1 hónapig marad nálunk. - mondta az orvos. Hallottunk megkönnyebbűlt sohajokat de sajnos a második felénél már megint mindenki elszomorodott. Annyi jó van benne hogy Liam él. - Most még nem mehetnek be hozzá csak holnap délután. A legnagyobb adahú altatóból kapott szóval addig biztos nem kel fel. - mondta az orvos.
- Köszönjük. - mondta Liam anyukája majd az orvos bólintott és elment.
- Hány óra van? - kérdeztem Louis-ra nézve.
- Már éjfél is elmúlt. - mondta miközben átkarolta barátnőjét.
- Gyere menjünk haza. - mondta Harry majd megfogta a kezemet. - Majd reggel bejövünk úgy is jönni kell Justin-ért. - mondta Harry.
- És végül így mi lesz vele? - kérdezte Perrie. Tényleg még nekik el sem mondtuk. Segítségül ránéztem Harry-re aki bólintott és belekezdtem.
- Anya azt szeretné ha azt hiné hogy én vagyok az anyja. - mondtam mire minenkinek kitágúlt a szeme.
- Én pedig az apja. - mondta Harry majd megsorította a kezemet.
- Wow. Erre nem számítottam. - mondta Shell lepődötten.
- Hát én sem . - mondtam.
- És.. ti.. vállaljátok? - kérdezte Louis.
- Persze. - mondta Harry. - Jobb lesz neki így. - mondta majd rámmosolyogott.
- Ez kedves tőletek. - mondta Eleanor mosolyogva. - Na jó de ideje hazamenni. Ti maradtok? - kérdezte Liam csládjára nézve.
- Én nem hiszem anya? - kérdezte Nicola kisrt szemekkel.
- Én is keresek valami szállodát ma estére. - mondta Liam anyukája.
- Szó sincs róla! Az 1D házban alusztok. - mondta Louis. Mire mindannyian elmosolyodtak.
- Nos akkor sziasztok. - mondtuk Harry-vel amjd kézen fogva kimentünk a kórházban. Kint azonban dugig volt fotósokkalés hülyébbnél hülyébb kérédséeket tettek fel.
Harry tényleg tervezitek a kisbabát? Ki volt az a kisbaba akit meglátogattatok? Liam tényleg meghaét? Stacey tényleg igaz hogy terhes vagy?
Legszívesebben hozzájuk vágtam volna valamit de tartottam magamat. Ahogy Harry-re néztem ő sem volt másképp.Megszorította a kezemet és beültünk a kocsiba. Otthon égre mind a ketten fellélegezhettünk ugyanis csend volt. Fátadtan dőltem az ágyba és amint lefeküdtem el is aludtam.
Reggel arra keltem hogy valaki puszilgat és a nevemet mondogatja. Mikor kinyitottam a szemem még az álmos Harry-vel találtam magam szembe aki gyönyörűen mosolygott.
- Jó reggel életem! - mondta majd megcsókolt.
- Neked is. - mondta mosolyogva.
- Lemegyünk reggelizni? - kérdezte mire mosolyogva bolintottam amjd hirtelen felkapott. Sikítottam egy nagyot amin min a ketten elkezdtünk röhögni és így mentünk le. A röhögéstől Harry egypárszor majdnem elejtett amitől én megint sikítottam. Majd leültünk Harry benyomta a TV-t én pedig kivettem egy tejet 2 tálat és müzlit reggelire. A Tv-ben éppen a hírek mentek. Beültem Harry ölébe és onna néztem.
"Most pedig nézzük mi újság a One Direction háza tájékán.

Harry Styles és barátnője Stacey Menders a London-i Kórházat ahgyták el tegnap este. A hírek szerint Liam Payne a banda másik tagja halálos autóbalesetet szenvedett. Liam felől még semmi hír azonban a pár felől annál inkább. Felröppentek olyan pletykák hogy Harry Styles és párja Stacey Menders kisbabát szeretne. Ezt az id bizonyítja hogy tegnap este egy kisbabát látogattak meg méghozzá egy oylat akinek az édesanyja nem élte túl a szülést. Vajon örökbe akarja fogadni a sztárpár a csöpséget avgy csak egy hozzátartozó gyereke? Ha az utolsó akkor részvétünk Styles-éknak."
" Stycey Menders terhes?

Ez a kérdés egyenlőre még megválaszolaltlan de mostanában Menders kisasszonyt csak étellel a kezében látják ráadásul jelenlegi legjobb abrátnőjével Perrie Edwards-szal rengeteget látják bababoltokban vásásrolni. Vajon tényleg terhes? Vagy Zayn Malik és Perrie Edwards felől kéne aggódnunk? Azonban Stacey a napokban igen " előnytelennek" mondható ruhát viselt ha elakart takarni kerekedő pocakját ugyanis ebben még a vak is látja hogy terhes. Vagy esetleg sokat evett mostanában? Nem kizárt. Ígértjük utána járunk ezeknek.
Jhon Liamons voltam! További Jó Reggelt Anglia!"
Ledermedve ültem Harry ölében még enni is elfelejtettem főleg azok után hogy lekövéreztek.Harry idegesen csapta le a kanalát majd nézett rám.
- Elegem van! - mondta szinte kiabálva. - Nem hiszem el. Mi az hogy terhes vagy? Nem is vagy az! Legalábbis én enm tudok róla. Stacey ugye nem vagy az? - kérdezte már kissé idegesen amjd reménykedve rámnézett.
- Nem dehogy! Ha az lennék te lennél az első aki megtudná. Jó lehet Perrie lenne de érted csajod dolgok. - mondtam. -De egyébként királyúl le lettem kövérezve. - mondtam miközben felálltam. - Ugye azért elbírtál? - kérdeztem gúnyosan Harry-től.
- Nem vagy kövér! Te vagy a legcsinosabb lány a világon. Ne higy ezeknek. - mondta Harry majd visszahúzott az ölébe. - Látod elbírlak. - mondta majd még egy csókot is adott.
- Na jó én felöltözök és akár mehetünk is Justin-ért. És szerintem ha elhoztuk nézzünk be Liam-hez is. - mondta majd elindultam a szobánk felé.Felkaptam egy fekete farmernadrágot egy fekete toppot és rá egy nagyon vékony kék felsőt. mikor kiemntem Harry már teljesen készen mosolyogva várt.
- Gyönyörű vagy. - suttogta a fülembe amitől kirázott a hideg. Gondoltam hogy ezek után mindent meg fog tenni azért hogy elhiggyem szép vagyok. Megfogta a kezemet majd elindultunk kocsival a kótház felé. Rögtön a gyerek osztályra mentünk ahol már egy nő várt minket. Elvezetett Justin-joz majd kivette és odaadta nekem. Igazából nagyon nem tudtam még hogy kell egy gyereket fogni de valahogy csak sikerült nem elejteni. Harry még gyorsan kiszaladt a hordozóért majd beletettük.
- Még alá kell irniuk itt egy papírt hogy elvitték mivel ugye nem a saját szülei ha jól tudom. - mondta a nő és láttam rajta hogy reménykedik hogy nem ilyen hamar hoztunk össze egy gyereket.
- Nem természetesen. - mondtam majd Harry és én is aláírtuk a papírokat.
- És mi közük van a kisbabához ha szabad kérdeznem? - kérdezte a nőci. Igazából eléggé gyanús volt nekem ez a sok kérdés de ha ezt elmondom nagy baj nem lehet belőle.
- A testvérem. - mondtam amjd elköszöntünk és mentünk is Liam felé. Ahogy láttuk már Perrie és Zayn kint ültek amint megláttuk őket odamentünk hozzájuk.
- Jajj ő a kis Justin? - kérdezte Perrie mad megmutattam neki. Hát hagy ne mondjam oda meg vissza volt érte bér eléggé cuki kissrác lett.
- És van valami Liam felől? - kérdezte Harry miközben letette egy székre Justin-t hogy Perrie csodálhassa.
- Sajnos amióta megjöttünk semmi. - mondta Zayn majd ekkor vettük észre hogy csipogás jön Liam szobája felől. Hirtelen rengeteg orvos termett Liam-nél és csak annit hallottunk hogy " Mégegyszer talán most sikerűlni fog". Mind a négyen ledermedve álltunk a szoba előtt. Mindannyian az ajtót néztük és nem tudtuk mi van. Nem sokkal később egy orvos jöt ki akit követett a többi. Zayn és Harry gyorsan utána szaladt amjd ebszéltek valamit és visszajöttek.
- Azt mondták minden rendben van csak egy kicsit rosszul vert a szíve és próbálták visszaállítani de ha nem vették volna észre talán le is áll. - mondta Zayn mire mindannyian megkönnyebűltünl.
- Most már be lehet hozzá menni de egyszerre csak 2 ember. - mondta Harry. - Szerintem menjetek ti elvégre ti voltarok itt hamarabb. - mondta Harry Zayn-re nézve.
- Nem menjetek nyigodtan hisz most itt van Justin is. Jobb lenne neki már otthon. - mondta Zayn majd Harry bolintott és együtt beentünk Liam-hez. Mindenhonnan csövek és drótok lógtak ki belőle. Fent volt de a szeme csukva volt. Mikor észlelte hogy valaki bejött kinyitotta de alig bírta. Rettenetesen sápadt volt szinte nem volt benne élet az arca tele volt karcolásokkal a kezéről nem is beszélve.
- Szia haver. - mondta halkan Harry.
- Sziasztok. - mondta Liam alig hallhatóan. Ha most háttal álltam volna valószínüleg anem ismertem volna meg olyan más volt a hangja.
- Hogy érzed magad? - kérdeztem bár mikor kimondtam rájöttem milyen hülye kérdés volt ez csak rá kell nézni.
- Nem tudom. - mondta bizonytalanúl. - Igazából nem érzem semmimet. - mondta majd felnevetett de nem azon hogy vicces ez az egész hanem az ironián.
- Minden rendben lesz tesó. - mondta Harry. Szerintem őt egy kissé lesokkolta Liam látványa ugyanis falfehér volt.
- Nem sokára jön a családod. Hidd el akkor minden sokkal jobb lesz. - mondtam biztatóan mosolyogva.
- Nekem már Chelsea is a családom de ő mégsem jön. - mondta szomorúan.
- Majd beszélek vele Liam. Minden rendben lesz. - mondtam amjd megsimogattam a kezét.
- Mi nekünk mennünk kell haver. Minden rendben lesz érted? Míg mi vagyunk nem lesz semmi komolyabb bajod. - mondta Harry majd még rámmosolyogtam Liam-re és kimentünk Harry-vel.
- Mehettek. - mondta Harry a kint várakozó Zayn-nek és Perrie-nek.
- Justin alszik. - mondta Perrie mosolyogva. - Szerintem ha ilyen nyugodt lesz nem lesz vele semmi bajotok. - mondta Perrie majd megölelet Zayn pedig kezet fogott Harry-vel és bementek Liam-mel. Harry felvette Justin-t a székről megfogta a kezem és kimentünk. Éreztem nem tudtam hogy kint tele lesz fotósokkal és aból hogy mi egy kisbabával jövünk nagy visszhang lesz.
- Nyugi. - suttogta Harry a fülembe majd megfogta megint a kezem és kiemntünk. AMint kinyílt az ajtó és megláttak minket rögtön kattingatni kezdtek. Gondolom Justin-t ez zavarhatta mert feleklt és sírni kezdett. Gyorsan kikaptam a hordozóból és elkezdtem rázogatni amjd beültünk a kocsiba és a kezemben Justin-nal néztem az utat.
- Tudod hogy ebből lesz egy kisebb botrány. - mondta útközben Harry-nek.
- Majd megmagyarázom. - mondta Harry.
- És mit mondasz? Hogy a barátnőmnek született egy öccse de az anyja belhalt a szülésbe és megkért hogy legyek a gyereke apja? - kérdeztem. Kissé idegesített hogy ennyire félrvállról veszi az ilyen dolgokat mikor igenis nagy dolgok. - Harry réged kinyír a menedzser a rajongókról nem is ebszélve. És Anne? - kérdeztem idegesen.
- Stays tudo hogy szeretlek. Legalább is remélem. - mondta miközben leállította a kcsit mert megérkeztünk. - Te érted bármit megteszek. udod jól hogy any asegíteni fog nekünk a rajongóknak és Paul-nak peig ezt el kell fogadni. - mondta Harry.
- Én csak.. eddig sem szerettek most még többek utálni fognak. - mondtam amjd már megint a héten nem tudom hanyadjára a sírás szélén voltam.
- Ne érdekeljen. Téged csak az érdekeljen hogy szeretlek. - mondta amjd megfogta a szabad kezemet. - Na gyere költöztessük be a kissrácot. - mondta majd erre felnevettem és kiszálltunk. Bent a házban Justin feleklt de nem sírt hanem nézelődött. Letettük a nappaliba az ágyra hagy nézelődjön.
- Mi lenne ha megkérném anyát hogy jöjjön át sé segítsen? - kérdezte Harry miközben leültünk a nappaliba egy másik kanapéra.
- Hát jó ha nem fog haragudni. - mondtam amjd már Harry nyúlt a telefonjáért.
- Szia anya nem tufnál átjönni? - kérdezte Harry. Nem nagyon hallottam hogy mit beszélnek. - Rendben akkor várunk ja és anya hozzál baba cuccokat meg ilyeneket. Ne kérdezd majd mindent elmagyarázok. Szeretlek. - mondta majd letette. - Jön. - mondta mocorogva. Justin megint elkezdett sírni én pedig ebben a pillanatban felkaptam a kezembe és nyugtattam. Természetesen Harry ezt lefényképezte.
- Ez megy Twitter-r. - mondta majd pötyögött valamit.
- Na muti. - mondtam majd felém mutatta a telefonját.

" Hát nem aranyosak? @StaysMenders ♥♥"
- Ó kaptam 2 szívet? - kérdeztem mosolyogva.
- Kapsz többet is. - mondta mosolyogva. Ekkor megcsörrent a telefonom. Lepetten néztem a kijelzőre ugyanis Cheslea nevét írta ki. Harry.nek is megmutattam aki szintén így reagált.
- Haló? - szóltam bele.
- Szia Satys.- mondta és a hangja meggyötört volt.
- Hol van Chels? - kérdeztem aggódva.
- Egy szállodában. - mondta. - Nem tudnál idejönni? Valami baj van a babával. - mondta nyöszörögve.
- Nem érzed jól magad? - kérdeztem.
- Nagyon nem.- mondta.
- Figyelj én enm tudok menni de valakit odakülünk. Hol vagy? - kérdeztem amjd eldiktálta a címet. - Rendben valaki ott lesz érted nem sokára. - mondtam amjd letettem. Harry-re néztem segítségképp aki ahogy láttam épp gondolkodott.
- Szerintem Louis és El. - mondta mire bolintottam . Gyorsan elhadarta Louis-nak a dolgokt ő pedigazt mondta hogy azonnal elindul El-lel. Ez még jobban felidegesített de nem hagyhattam itt Justin-t ahogy láttam Harry-t ő meg engem nem akart egyedül hagyni.
- Minden rendben lesz. - mondta majd megölelt és megpuszilta a fejem búbját.
- Hát remélem. - mondtam majd ránéztem a karomban alvó Justin-ra. Nagyon remélem hogy nem fogjuk elszúrni az életét mert azt nem élném túl. harry bekapcsolta a Tv-t de később meg is bánta ugynais ott olyan ment amit egyáltalán nem gondoltunk volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése