2012. szeptember 18., kedd

26.fejezet Most mit csináljunk?

Szijjasztok! Meghoztam az új fejezetet.Tudom hogy a múlt héten nem jött de sajnos nem tudtam mikor megírni. Most is csak azért volt rá lehetőségem mert beteg vagyok és volt időm elülni megírni de így is kínszenvedés volt mert mp.-ként fújni kellett az orrom. A jó hír azonban hpgy 6 nap és hallhatjuk a LWWY-ot és szerintem már több millióan olyan izgatottak mint én. Reméllem a fejezet tezseni fog.
Jó olvasást!
Bíía xx
ui.: Sajnos ez most rövid éett remélem nem haragszorok érte! :D

Harry szemszöge:

A One Direction összeomlóban?A híres brit fiúbanda mostanában nem a zenével vagy szakmájukkal kapcsolatban kerülnek cimplapokra hanema magánéletükkel.Lessük is meg hogy állnak most a tagok:
Liam PayneA 19 éves tinifiú 8 hónappal ezelőtt jelentette be hogy apuka lesz.Természetesen a rajongókat ez nagyon lesokkolta de idővel megbékéltek a ténnyel miszerint egy bandatag már végleg kilőve. Azonban tekerjünk csak vissza Chelsea Sualez-zel való kacsplatának elejére.Köztudott hogy Liam azután jött össze Chelsea-vel miután szíktott nála 6 évvel idősebb tancáosbarátnőjével Danielle Peazer-rel. Állítólag mikor a tanvosnő megtudta hogy Liam más melette talált boldogságot mindent megtett hogy szétszakítsa őket de úgy látzik kapcsolatuk midnent kibírt. Rá 4 hónapra Danielle ismét felkereste az akkor márszülőjelölt párt. Állítólag Danielle fenyegette majd le is ribancozta Chelsea-t és mindezt Liam előtt. Nade Danielle ejnye.Ezután újabb 4 hónapig boldogságban éltek azonban hallottunk olyat is hogy Chelsea-ben felmerült a gondolat hogy mi lenne ha örökbeadnák.Természetesen Liam ezen kiakadt így ebből nem lett semmi. Most azonban minden a feje tetejére állt. Chelsea és Liam valami miatt megint összevesztek de állítólag ez most komoly.Liam teljesen maga altt volt így kocsiba ült de itt azonban egy halálos autóbalesetet szenvedett. Most a London-i Központi Kórházban ápolják és állapota még mindig nem stabil. Hát Liam reméljük minden rendben lesz veled valamint Chelsea-vel is.
Niall HoranNiall Horan tikos barátnője? Igen jól hallottátok. Niall (19) szinte minden interjúban azt hangoztatja hogy jelenleg ő a banda egyedüli szinglije de benfetesek szerint ez 4(!) hónapja már nincs így.A pár azonban eddig nem merte felvállani a kapcsolatukat a média miatt. De sajnos a média mindig egy lépéssel a sztárok előtt jár és sajnos mint minden ez is kiderült. A szerencsés lányt Shell Stones-nak hívják és akkor ismerkedtek meg mikor Niall hazalátogatott Írországba. A két tini között állítólag dúl a szerelem. Ez mind szép és jó de Niall! Mi lesz a sok több millió tinilánnyal akik eddig abban a hittben éltek hogy szabad vagy? Ejnye-bejnye Niall hát anyukád nem tanította meg hogy nem szabad hazudni?
Zayn MalikA pakszitáni származású brit szívtipró már lassan 1 éve hogy együtt van a 2011-es X-Factor győzetsével a Little Mix Perrie Edwrds-ával.Sajnos azóta is mondhatjuk hogy rengeteg utálkozó és fenyegető levelet kap.most azonban egy okkal több van hogy a rajongók fenyegethessék.Amint tudjuk Perrie és Stacey Menders Harry Styles barátnője hamar legjobb barátnőkké cseperedtek. Így történt tehát hogy egy szép őszi napon Perrie és Stacey együtt vásároltak. Ezzel nem lenne semmi gond ha nem tévedtek volna be egy párszor bababoltokba. Mint megtudtuk Satcey-nél ki van zárva a terhesség azonban Perrie-nél még semmi sme biztos. Egy biztos Perrie ezzel növelted az utálkozóid számát.Ezzel akpcsolatban még se Zayn se Perrie nem nyilatkoztak.Ha megtezsik ígérjük te lesztek az elsők akik megtudják.
Louis TomlinsonA banda legidősebb tagja eljegyezte volna barátnőjét?Nem kizárt ugyanis tegnap ő és modell barátnője Eleanor Calder békésen sétálgattak a Temze-partján azonban azt egyikőjük sem gondolta hogy a szemfüles paprazzik észreveszik a lány gyűrűsujján lévő ezüstgyűrűt.A pár egyébként már több mint 1 éve randizgat és úgy látszik Louis-nak ennyi idő elig is volt arra hogy rájöjjön neki ez a lány kell.Hogy a hír igaz-e vagy az a gyűrű csak egy fogadalom gyűrű nem tudni. Nyilatkozat egyik személy felől sme érkezett de amint ez megtörténik már is közvetítjük.
Harry StylesIgen utoljára hagytuk a banda talán legfelkapottabb tagját. A brit szépfiú már több mint fél éve él boldog párkapcsolatban ami multjára nézve elég nagy teljesítmény.Pár már 8 hónapja éli boldogan életét. Legalább is mi ezt látjuk de ez közel sincs így.Ugorjunk csak vissza az időbe. 2012. augusztusa. Stacey és Harry 2 hónapja van együtt. A fiú úgy gondolta bemutatja Stacey-t családjának így elutaznak egy kis időre Holmes Chapel-be.A család imádja Stacey-t és ez fordítva is így van midnenki boldog de ekkor Harry-nel vissza kell uatznia London-ba egy interjú miatt.Stacey marad a Styles családnál és ekkor a lány úgy dönt hogy elmegy egy esti sétára. Itt azonban 2 alak váratlanul csaknem megöli de szerencsére a lány barárjábak köszönhetően megussza. Satcey-t ezméletlenül szállították a Holmes Chapel-i kórházba ahol 1 hetet tölt. Innen épségben kikerül. A pár újabb 2 hónapot tölt boldogságban. Harry ennek megkoronázásra eviszi a lányt egy Bora Bora-i nyaralásra. Most irigykedünk.Itt midnen kalppol a pár boldog szeretik egymást azonban ekkor Harry félre lép egy szőke csajjal amit Satcey végig nézett. Ugyan a lány nem látta hogy Harry ellökte a lányt magától így elment. Ezután Styles teljesen maga alá roksadt. Állítólag még a drogokhoz is hozzá nyúlt. Mikor ezt Stacey megtudta megbocsájtott a fiúnak.most úgy látzik annyira boldogok hogy még egy közös kisbabát is örökbefogadtak akit Justin-nak neveztek el. Ezt az bizonyítja hogy Styles nem rég tett fel Twitter oldalára egy képet amin Stacey és a kisbaba vannak. "Hát nem aranyosak?" csiripelte a sztár.
Az biztos a világ leghíresebb fiúbandájának az élete nincs most rendben. Az biztos hogy Liam Payne, Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson és Harry Styles milliók szívét törte most össze azzal hogy gyereket csinált, titkolta barátnőjét, eljegyezte barátnőjét valamint örökbefogadott.Hát Directioner-ek innentől ti döntitek el hogy hogyan viszonyúltok ezekhez,
Idegesen bámúltam a TV-re. egyszerűen nem hsizem el hogy ezek mindenbe beleütik az orrukat. Mi közük van nekik az én életemhez? Foglakozzon a sajátjával én sem érdeklődök az ővé iránt.Satcey a lepődöttdégtől meg sem mert szólalni csak bámúlt maga elé. Én idegességemben felálltam és elkezdtem járkáni majd tiszta erőből levertem az asztalon lévő lámpát ami ripityára tört.Justin erre temészetesen erre felkelt és elkezdett sírni Stacey pedig az ijedségtől ugrott egyet a kanapén.Megijesztettem. Én. Én hülye állat megijesztettem pedig nem akartam. Egyszerűen csak ideges lettem ezektől. Ki ne lenne az? Stacy hirtelen felállt és ebszaladt a szobába a síró Justin-nal majd bezárta annak ajtaját.Én ahnyagul dőltem le a kanapéra és szídtam magamat. Magamat amiért belekevertem ebbe. Mert én voltam. Ő neki csak annyi a hibája hogy beleszeretett egy iylen barom állatba mint Harold Edward Styles. Tudom hogy az lenne a helyes ha ebből kivonnám de nem tehetem. Nélküle nem tudok élni. Nekem szükségem van rá hogy élhessek. Olyan ő nekem mint más embernek az oxigén az étel és az ital. Nekem ha ezek nem lennének meg is tudnék élni mert tudom hogy Satcey itt van.
Halkan felálltam a kanpéról és beosontam a szobába. Mikor kinyitottam az ajtót Satcey háttal ült az ágyon és énekelt Justin-nak altatódalt. Gyönyörű hangja volt. Ez volt a legszebb hang amit életemben valaha hallottam.Mikor Satcey észrevette hogy Justin elaludt óvatosan betette a kiságyba majd betakarta adott egy puszit a homokára.Ezután megfordúlt és ahogyláttam megszeppent mikor meglátott hsiz nem számított rá hogy itt leszek. Óvatosan lépkedtem hozzá majd előtte megálltam.
- Sajnálom. - mondtam szomorúan lehajtott fejjel.Ő csak elmosolyodott és megölelt. Hihetetlen ez a lány. Ha más lány lett volna akkor az biztos elküldött volna ajó büdös farncba de ő helyette a karjaimba omlott.
- Semmi baj. - mondta nyugott lágy hangon amibe szó szerint beleremegtem. Ahogy észrevettem ő is. Sosem gondoltam volna hogy iylen hatással lesz egy lányra. Azt meg főleg nem hogy rám lesz egy lány ugyanilyen hatással. Mikor ksiebb voltam beszélt nekem anya a szerelemről de ő egyáltalán nem ilyennek írta le pedig ő is elmondta hogy ez a legjobb érzés a világon.Ezt az rézést elmondnai nem lehet. Mikor hozzád ér egyszerűen elgyengülsz remegsz levegőért kapkodsz mikor mosolyogni látod egyszerűen megszűnik a világ és csak őt látod senki mást.És az hogy valaki uyganígy érez irántam az még jobban az egekbe emel. Ezt nem tudni kell ezt érezni.
Mikor elváltunk egymástól bizattaóul még rámmosolygott majd megcsókolt. Ekkor megszólaalt a csengő. Stacey-vel együtt mentünk kinyitni. Anya állt ott és egyáltalán nem volt jó ekdvében engem kifejeztten megtudott volna ölni a tekintetétvel. Gondolom féreérthette amikor mondtuk hogy hozzon ababcuccokat de most tisztázzuk.
- Szia Anne. - oldotta végül Steys a feszültséget majd megöellte anyát.
- Minden rendben drágám? - kérdezte any mosolyogva. Valmiylen szinten örültem hogy anya és a abrátnőm ennyire jóban vannak hisz ez minden fiú álma hogy ilyen szors kapcsolt legye köztk de bántott is hogy velem nem is foglakozott sőt eléggé goromba volt velem.
- Persze. Gyere be. - mondta Stacey majd átvette anyától a cuccokat. Any leült a nappaliba de igen türelmetlenül nézett ki így hamar megszólalt.
- Na jó térjünk a léynegre. Miért nem védekeztetek? Harry oylan sokszor beszéltünk már erről? És ne! Nehogy elekzdjétek itt hogy "Jajj hát nagyon beindultunk itthon meg nem volt óvszer így úgy gondoltuk egyszer csak nem lesz belőle gyerek". Na tessék erre lett. - mondta anya idegesen.
- Nyugi Anne nem avgyok terhes. - mondta Satcey mosolyogva.Erre anya megkönnyebbűlten felsóhajtott.
- Akkor miért kellettek ezek? - muatott a zacskókra amikben aba cuccok voltak.
- Hát tudod anya megszűlt. - mondta Stayce mire anya elmosolyodott de láttam Steys-en hogy nem bírja tovább mondani így átvettem a szót.
- De sajnos belehalt. - mondtam mire any aszájáról hamar lehervadt a mosoly.
- Úristen Stacey. - mondta anya majd rögtön megölelte Satcey-t. - De mi van így a kisbabával? - kérdezte anya.
- Ott van bent. - mutatott Stacey Justin szobája felé.
- Nem értem . - mondta anya.
- Anya azt szerette volna ha Justin úgy tudja hogy én avgyok az anyja. - mondta Stayce mire anya meglepődött. - Meg hát szóval Harry az apja. - mondta Satcey.
- Micsoda? - kérdezte any egy oktávval fentebb. - Satcey nincs nővéred? - kérdezte anya.
- De van csak itt ahygott minket a pasijáért. - mondta Steys mire már elkezdtek folyni a könnyek a szeméből.
- És nem akarjátok esetleg örökbe adni? - kérdezte aya.
- Satcey nagyon szereti az öccsét. És szerintem Justin-nak sem lenne jó ha mondjuk 18 éves korában jönne rá arra hogy nem azok a szülei akikre hitte. - mondtam.
- De hát ti sem elnnéek azok. - mondta anya.
- Nem akarom hogy azt hidje hogy az anyja vagyok. Ezért is fogom arra szokatni hogy Stacey-nek hívjon Harry-t meg Harry-nek. - mondta Stacey.
- Jajj drágáim tényleg nem tudom hogy mit csináljatok. - mondta anya szomorúan majd végre megölelt. - De azttudnotok kell hogy én midnenben segítek. - mondta anya mosolyogva.
- Kérhetek valamit? - kérdeztem.
- Persze. - mondta anya mosolyogva.
- Itt maradnál pár napra? - kérdeztem mire anya mosolyogva bolintott.
- Na és Stacey megmutatod Justin-t? - kérdezte anya mosolyogva amjd felálltak és beemntek Justin-hoz. Én pedig tétlenül dőltem el a kanapén és nem tudtam most mit tudnánk csinálni.Itt van most a sajtó akik midnenféle hülyeséget össze-vissza hordanak és Justin akinek az életéről kell dönteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése