2012. augusztus 1., szerda

14.fejezet Bejelentések

Szijjasztok!Meg is hoztam az új részt.Nem tudom de lehet hogy hozok ma amég egyet ugyanis most megjött az ihlet és csak úgy jön belőlem a story.Ha lehetne pár kommentet elfogadnék szívesen.Gondoltam rá hogy bevezetem az híres-neves kommenthatárt de úgy gondoltam hogy semmi értelme.Majd beindul egyszer.De azért örülnék néhány kominak mert így nem tudom jó-e amit írok.Előre is köszi aki ír.Remélem tetszik majd a fejezet.
Jó olvasást!
Puxy:Bííía xx


Chelsea szemszög:

Itt állok Liam háza előtt megtorpanva.Egyszerűen nem merek kopogni.Félek hogy mit fog mondani vagy esetleg hogy csak úgy elhagy.Bár tudom hogy Liam enm olyan de senki sem tudja hogy reagáljon arra hogy gyereke lesz főleg nem ha az illető 19 éves.Nagyon félek már vagy 15 perce csak állok és nézem az ajtót de még mindig nem merek kopogni.Lehet nincs is itthon elvégre nem láttam a kocsit elől parkolni eezért lehet vissza kéne jönnöm később."Ne Chelsea ne légy nyuszi kopogj be elvégre van joga tudni róla"Mondtam magamban.Végül valamilyen csoda folytán bekopogtam volna ha az ajtó nem nyílik ki magától és nem látom meg Liam-et.Csodálozva néz engem gondolom nem számított rám és menni készül.Ha most minden igaz siet remélem.
-Szia Chels épp hozzád készültem.- mondta mosolyogva.Na ettől egy kicsit meglepődtem.Ha nem kopogtam volna is az lett volna belőle hogy eljön hozzám.Remek.
-Tényleg?- kérdeztem kissé félénken amit észre is vett és egy szemöldökhuzogatással jelzett.
-Mi a baj?- kérdezte aggódva.
-Semmi.- hazudtam bár én sem tudom minek ha azért jöttem hogy elmondjam.
-Gyere be és elmondod mert látom rajtad hogy valami nincs rendben.- mondta majd kijjebb nyitotta az ajtót és betesékelt.Bementünk a nappaliba és leültünk egymással szemben.- Szóval hagy halljam.- mondta bár gondolom ő nem ilyen nagy dologra számít mint amit mondani fogok.
-Szóval....kérlek nyugodj meg mielőtt elmondom és ne akadj ki.- mondtam mire értetlenül nézett rám.
-Ajajj már tudom mi következik.....Miért?Mit tettem?Vagy már mást szeretsz?- kérdezte és kissé ideges lett na ezt nem akartam elérni.Most mondom hogy nyugodjon meg erre felhúzza magát.Férfiak...
-Nem Liam nem akarok szakítani ellenkezőleg most ez nem is tenne jót.- mondtam mire értetlenül nézett rám de egy kicsit megnyugodott.
-Akkor?- kérdezte.
-Szóval....hidd el nem könnyű csak úgy ezt elmondani.- mondtam vagyis inkább nyöszsörögtem.
-Az istenért Chels mond már.- mondta kissé megemelve hangját.
-Terhes vagyok.- mondtam mire felkapta fejét és megdermedt.Nem szólts emmit csak maga elé bámúlt mint egy kő.Egy kicsit megijedtem.- Liam?Jól vagy?- kérdeztem és közelebb mentem hozzá.
-Ez biztos?- kérdezte remegő hanggal.
-Igen.- mondtam szipogva.
-Nem tudom mit mondjak...- mondta maga elé bámulva.
-Ha nem szeretnéd akkor....
-Nem, szeretném nagyon is hisz ez kettőnkből lett.Úgy értem van bennünk már valami közös nem csak az hogy szeretjük egymást.- mondta majd megfogta a kezemet és a szemembe nézett.- Nagyon szeretlek.- mondta majd megcsókolt.
-Én is.- mondtam.
-Most már muszáj leszek hivatalosan is bejelenteni hogy vagy nekem.- mondta mosolyogva.
-Tudom.- mondtam én is mosolyogva.
-De remélem ki fogod bírni azt a sok fenyegetést amit kapni fogsz.Megígérem hogy megvédelek mindentől és mindenkitől de neked is ki kell bírnod.- mondtam jó mélyen a szemembe.
-Ki fogom bírni.- mondtam majd megint megcsókolt.
-Most pedig pakolj megyünk Wolverhampton-ba.- mondta olyan egyszerűen mintha azt mondaná menjünk fagyizni.
-Hogy mi?- kérdeztem lepetten.
-El kell mondanom a szüleimnek és be is kell mutassalak.Persze tudnak rólad.- mondta mir ekitágúlt szemekkel néztem rá.
-Nem mondod?Valahogy rémlik hogy skype-oztunk velük.- mondtam mosolyogva.
-Na pakolj.- mondta majd nyomott egy csókot a számra én pedig elmentem haza pakolni.

Stacey szemszöge:

Ma csak Anne és én voltunk itthon ugyanis Harry-nek vissza kellett mennie London-ba elintézni az interjút.Chelsea elmondta hogy Liam itt jelenti be hogy ő enki meg tényleg lesz gyereke.
Anne-nel éppen a konyhában sütöttünk mikor csengettek.Anne megkért hogy nyissam ki mert nem tud odamenni.Mikor kinyitottam egy szőke hajú lány állt ott.Nagyon szép volt és amint meglátott elmosolyodott.
-Szia te vagy Stacey ugye?Én Selena vagyok Harry unokahúga.- mondta mosolyogva amjd megölelet.Esküszöm ezek a Styles-ok oylan kedvesen és közvetlenek mindegyik ölelkezik.
-Szia örülök hogy megismerhetlek.- mondta mosolyogva majd bentebb mentünk.
-Szia Anne.- mondta Selena majd megölelete Anne-t.
-Mi járatban?- kérdezte Anne.
-Ah csak benéztem anyáék megint veszekednek.- mondta szomorúan gondolom megviselheti hogy a szülei ilyet rosszaban vannak.
-Tényleg Stacey te nem is beszéltél még a szüleidről.- mondta Anne.Most egy kicsitmegtorpantam hisz legbelül még bennem volt az apa iránt érzett hiány é kicsit elszomorodtam.
-Hát apa 2 hónapja halt meg egy autóbalesetben anya pedig 4 hónapos terhes.- mondtam mire Anne szemei kikerekedtek.
-Ó nagyon sajnálom drágám.- mondta majd megölelt.- És fiú vagy lány tesód lesz?- kérdezte mosolyogva.
-Fiú.- mondtam mosolyogva.Most hirtelen beugrott Lexi.Már 3 hónapja szinte nem hallottam róla semmit hívni meg hiába hívjuk.Egy kcist önző dolog volt tőle hogy a pasija után szaladt de engem már nem érdekel.
-Na nekem mennem kell.Örültem Stacey szia Anne.- mondta Selena majd kiment.
-Na drágám mivel már dél van a süti pedig kész irány a tévé és közben majszoljunk.- mondta mosolyogva Anne majd felvágtunk pár szelet sütit és leültünk a tévé elé ugynais most keződik az interjú.- És mikor lesz a szülinepod?- kérdezte Anne.
-Február 2-án.- mondtam mosolyogva.
-Tényleg Harry-nek pedig 1-jén.- mondta.-És hanyadik lesz?- kérdezte.
-19.- mondtam.
-Wow Harry első barátnője akitől idősebb.- mondta mosolyogva.Majd elindult a tévében a műsor ami miatt mi ideültünk.
"Köszöntöm önöket ez itt a London Sees Everything előadása.Mai vendégeink a One Direction tagjai.Sziasztok srácok.
Helló"- mondták a fiúk egyszerre.
"Nos van mit tisztázni ugye Harry?
Van bizony.
Elmodnnaád nekünk mi is volt ez a bababoltos sztori.
Persze"- mondta Harry."Szóval Satcey-nek most terhes az anyja így úgy gondoltam hogy vehetnénk a testvérének pár babaruhát.Ezért járkáltunk egy bababoltban nem azért mert terhes.
És a Caroline-os sztori?
Az mege ygszerűen nem történt meg.Az elmúlt 2 hónapban a srácok nélkül semmit sem csináltam.Midnig együtt nyilatkoztunk,együtt jelentünk meg mindenhol ráadásul Caroline már azóta nem láttam hogy szakítottunk"-mondta Harry a nő szemébe nézve.
"Akkor most végülis tisztázzuk.Hogy is állsz?
Most Stacey Menders-szel járok aki egyébként most otthon nézi anyukámmal műsort szóval szeretlek titeket- mondta Harry mire elmosolyodtunk Anne-nel" Caroline már múlté nem is gondolok rá.Apa egyenlőre még nem szeretnék lenni és mivel van barátnőm nem csajozok"- mondta el Harry az igazságot.
"Rendben akkor ezt le is tisztáztuk.De Liam te azt mondtad hogy szeretnél valamit bejelteni.
Nos igen.Rengetegen találgattatok arra hogy van-e barátnőm.És igen van Chelsea Sualez.Egyébként Satcey lejobb abrátnője.Már járunk egy ideje egy kicsit régebb óta mint Harry-ék csak mi nem emrtük annyira felvállalni.Most viszont kiderült hogy én bizony Harry-vel ellentétben apa leszek."- mondta Liam mire a műsorvezető amdjnem dobott egy hátast." Chelsea a 2.hónapban jár és eszünk ágában sincs elvetetni vagy örökbe adni.Mi szeretnénk felnevelni.Szeretnélek titeket megkérni arra hogy ne küldjetek neki rosszindulatú leveleket és üzeneteket mert nem szeretném h kiborulna.Szeretem őt és ha ti iagzi rajongók vagytok ezt elfgoagdjátok és velem együtt boldogak vagytok.És uyganígy ezt Harry-vel és Satcey-vel is tegyétek meg.
Kösz haver."- mondta Harry majd vállon veregette Liam-et.
"Wow hát volt itt minden.Liam garatulálok és nagyon köszönjük hogy ezt a mi műsorunkban jelentetted be.Kösznöm hogy itt voltatok srácok"
Most hogy Harry mident letisztázott egy kicsit megnyugottam.Legalább már az egész világ tudja hogy az én és Harry kapcsolata nem csak kiahsználásból áll.
Harry felhívott mikor vége lett az intejúnak kihangosítottam és Anne-nel ketten belekiabáltuk hogy "Miis téged" az interjúban tett kijelentésre.Hallottam hogy felnevetett majd még ebszéltünk egy csomót.AZt mondtahogy csak este felé ér haza de amint tud szalad is hozzám.
Mivel ma úgy láttam hogy nincs annyira rossz idő bár már sötétedett de engem annyira nem zavart úgy gondoltam elmegyek sétálni egyet.Szóltam is Anne-nek aki a lelkemre kötötte hogy a telefonom legyen felhangosítva és legyen nálam valamint vigyázzak amgamra és hamar jöjjek vissza.Komolyan annyira aggódik értem minrha a lánya lennék.Persze ennek nagyon örülök.
Kiléptem az ajtón és megcsapott a kissé hideg de kellemesen Angliai szellő.Amióta ideköltöztem már megszoktam hogy szinte sosem megy a hőmérséklet 30 fok felé de néha azért kellemes az időjárás.Csak sétáltam és sétáltam annyira nem tudtam merre de próbáltam olyan helyre menni ahonnan vissza is tudok találni.Meg persze telefon is van nálam szóval annyira nem féltem.Mikor már olyan fél órája sétáltam gondoltam megfordulok és elindulok haza.Békésen sétálgattam míg meg nem láttam a távolban két közeledő alakot.Ahogy kivettem fiúk voltak.Kissé megijedtem de gonoltam ha nem nézek rájuk és észre sem veszem hogy ott vannak talán van esélyem elmenni mellettük.Egyre jobban közeledtek és már észrevettem hogy egyáltalán nem józan ugyan is röhögtek dőlöbgéltek és szinte összefolyt minden szavuk.Mikor már teljesen közel értem hozzájuk az egyik megszólalt.
-Szia cica van gazdád?- kérdezte mosolyogva közben jól végig mért.Én nem mondtam semmit csak mentem tovább de ők nem hagyták annyiban elkezdtek követni.....

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó lett ez a rész is!! :D Szegény csaj remélem nem fogják bántani. Kíváncsian várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök h tetszett.És egyébként a te blood is nagyon tetszik te is nagyon jól írsz ;) xx

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!! :D Képes voltál itt abbahagyni? :D :D
    Siess a következővel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök h tetszett.És hidd el lesz mg rosszabb vége is egy fejezetnek a közeljövőben ;)xx

      Törlés