2012. december 15., szombat

○ Star Relationship Chapter Seventeen: That dream.... ○

Szijjasztok tubicáim! Mint ahogy mondtam betegségem miatt csak most jön feji. Igazából most sem vagyok a legjobb állapotban de a tegnapi meg a tegnapelőttihez képest ez szuper szóval azért bátorkodtam írni. Remélem tetszeni fog nektek.
Jó olvasást!
Lots of Love: Bííía xx

Jade szemszöge:

Harry-vel kézen fogva sétáltunk az adventi vásár között. Minden olyan gyönyörű volt és romantikus. Pont a mai naphoz illett. Rengeteg szerelmes pár mint mi sétálgatott itt és ha még csak nem is vettek semmit de meghitten sétálgattak és csak egymásra figyeltek.Azonban egy másfél óra után elindultunk a szálloda felé ugyanis kissé átfagytunk.Az utca ahol mentünk üres volt. Gondolom Harry azért hozott ide hogy a paprazzik ne kövessenek vagy vegyenek észre.Mondjuk akkor nem értem miért járkált velem nyilvánosan kézen fogva de mindegy.Kissé félelmetes volt ez a hely ha magam vagyok tuti nem indulok el erre. Szorosan fogtam Harry kezét aki azonban üres tekintettel ment előre. Amióta itt vagyunk egy szót sem szólt hozzám. Most vagy ő is fél vagy valami baja van velem. Ahogy mentünk beljebb és beljebb az utcában két pasas elég laza járásban közeledtek felénk. Én ettől persze nagyon megijedtem de Harry csak mosolygott. Értetlenül néztem Harry-t aki azonban még csak rám sem nézett.
- Szevasz Harry. - mondta az egyik majd barátian megölelte Harry-t. Ettől azért egy kicsit megnyugodtam hogy Harry ismeri őket. Sőt ahogy kiveszem igen jó viszonyban vannak. A másik pasi is megtette ugyanezt.
- Meghoztad az új bigét? - mért végig az egyik miközben jött közelebb. Azt hittem hogy Harry erre legalább lép valamit de csak elengedte a kezemet és a másik mellé állt.
- Remélem megfelel nektek Seb. - mondta Harry mosolyogva. Elképedve néztem Harry-re aki csak egy kacsintással méltatott.
- Mi? Mi felel meg? - kérdeztem kétségbeesetten . Harry erre nem mondott semmit csak megfordult és ott hagyott a 2 pasassal.
- Hogy szeretnéd? Hogy fájjon vagy nagyon fájjon, - kérdezte az aki eddig is velem szemben állt miközben elővett egy szigetelő szalagot.
- Ne kérem! Harry! - kiabáltam a még kicsit látszódó fiúnak de ahogy észrevettem nem hatotta meg.
- Úgyse érdekled. Csak felszedi nekünk a csajokat aztán idehozza. Mi meg adunk érte pénzt meg drogot. - mondta mire kikerekedett szemekkel néztem rá. Harry drogozott volna? Sosem néztem ki belőle. - Na jó de elég a beszédből. Dolgozzunk. - mondta miközben összecsapta a kezét. Elkezdte letépni rólam a ruhámat. De én nem hagytam annyiba elkezdtem sikongatni meg kiabálni erre a pasi a késsel beleszúrt az oldalamba. Kezdtem homályosan látni és esni össze a földre.
- Te hülye megölted! - kiáltott rá az egyik azt hiszem Seb-re. - Tűnjünk el innen. - ragadta meg a karját majd futni kezdtek. Én pedig ott feküdtem miközben már kezdtem egyre álmosabb lenni és végül minden homályos lett.

Riadtan ugrottam fel az ágyban. Levegőért kapkodtam miközben összevissza kapkodtam a fejem. Izzadt mindenem és ráadásul még fájt is az oldalam pedig ekkor esett le hogy ez az egész egy álom volt. Éreztem hogy elkezdek sírni mire egy érintést éreztem a hátamon. Annyira megijedtem hogy azonnal felsikítottam és összerezzentem.
- Héj kicsim mi a baj? - ült fel Harry fáradt fejjel. Valamiért féltem tőle pedig tudtam hogy ez egy álom volt de olyan igazinak tűnt.
- Semmi csak.... - nem tudtam befejezni mert könnyek gyűltek a szemembe.
- Csss.... Semmi baj csak rosszat álmodtál. - mondta miközben magához húzott.Lassan dőltünk vissza az ágyba miközben óvatosan a mellkasára vont. A sírást azonban még mindig nem tudtam abba hagyni. - Héj Jadie nyugi. Semmi gond. Mit álmodtál? - kérdezte miközben a szemembe nézett.
- Nem érdekes. - mondtam de nem mertem a szemébe nézni.
- Mi az hogy nem érdekes? Te reszketsz! - mondta aggódóan. - Figyelj ha nem akarod elmondani nem erőltetem de hidd el jobb lenne. - mondta miközben arcomat két keze közé fogta. - Szeretlek. - mondta majd megcsókolt. Ezután visszahúzta a fejemet a mellkasára és elkezdett dúdolni nekem hogy jobban el tudjak aludni ami sikerült is.

- Ó jó reggelt gerlepárt! - mondta Louis már lent a konyhába ahova Harry-vel közösen mentünk hogy megreggelizzünk. - Mivel annyira örülünk hogy megint összejöttetek hagytunk nektek egy széket. - mondta mire Niall elkezdett röhögni. Harry elindult hogy leüljön és gondolom azt várta hogy beüljek az ölébe de én rám valahogy még is hatással volt az az álom.
- Én inkább felviszem a szobámba a reggelit. - mondtam majd elvettem 2 kenyeret vajat és szalámit majd elszaladtam az szobámba. Nem néztem senkire de azt éreztem hogy Harry engem bámul gondolom értetlenül.Ledobtam a tányért az ágyra majd bedőltem és a plafont kezdtem el bámulni. Ekkor azonban csengettek. Egy nagy sóhaj közepette mentem az ajtóhoz és kinyitottam. Az ajtóban azonban olyan valaki állt akiről azt hittem nem is létezik.
- Az este valamit félbe hagytunk. - mondta és ekkor megláttam a másik pasast is a háta mögött aki véres késsel gúnyosan mosolyogva jött közelebb.

Harry szemszöge:

Egyáltalán nem értettem mi van Jade-del. Hisz olyan jól alakult minden. Tegnap kibékültünk sétálgattunk a vásáron utána pedig elmondtuk a srácoknak akik egy kisebb bulit csaptak csak mint a LM és a 1D. Olyan jól éreztük magunkat. Szinte le sem szakadtunk egymásról végig együtt voltunk beszélgettünk nevettünk néha-néha csókolóztunk de az este..az este azóta az álom óta olyan távolságtartó. De hát az nem lehet hisz egy álom az egy meg nem történt dolog miért fél tőlem ennyire? Egyáltalán mit tehettem én az álmában ami miatt ilyen velem. Unottan haraptam bele a pirítósba amikor fentről egy visítást hallottam. Azonnal felismertem hogy ez Jade. Egy pillanat alatt felugrottam és szaladtam fel a szobájába hogy megnézzem sikításának okát. Azonban fent semmi sem volt csaj Jade ült a sarokban összekuporodva miközben sírt.
- Jade mi történt? Bántott valaki? -szaladtam oda kétségbeesetten.
- Igen a te alkalmazottjaid. - kiáltott rám sírva.
- Mi? - néztem rá értetlenül.
- Csajokat viszel két pasinak csak hogy neked legyen drogod azok meg össze-vissza szórakozzanak vele? - állta fel miközben végig bökdöste a mellkasom.
- Te meg miről beszélsz? - kérdeztem összehúzott szemöldökkel.
- Harry mi ez az egész? - kérdezte Louis aki eddig mind végig az ajtóban állt.
- Halvány lila gőzöm sincs. - vontam vállat értetlenül.
- Ó hogyne lenne. Hisz ott hagytál! Ott hagytál a sikátorban két emberrel akik megöltek te szemét. - kezdett sírva ütögetni majd ebben a pillanatban lecsillapodott és fejét is a mellkasomra hajtotta.Csak sírt semmi mást nem csinál én pedig félve tekertem körbe karom dereka körül.
- Harry fektesd le. Hagyd aludni. Majd én beszélek vele. - mondta Perrie majd tettem amit mondott. Óvatosan indultam el vele az ágy felé mire felkapta a fejét.
- Mit csinálsz? - nézett rám könnyes szemmel. - Te is le akarsz fektetni mint azok a mocskok? - ordibált rám miközben eltávolodott.
- Nem csak leakartalak fektetni ALUDNI. - emeltem ki az aludni szót.
- Igen? Hogy megint megálmodjam azt a szörnyű dolgot. - mondta képembe mire arca hirtelen ellágyult. - Úristen én azt csak... álmod..tam. - túrt bele a hajába majd körbe nézett a szobán ahol mindenki kétségbeesett arccal nézett rá. - Harry.... én...nem..nem akartam. - mondta sírva a szemembe.
- Héj semmi baj. - öleltem magamhoz majd hátra biccentettem az ajtóban álló közönségnek hogy menjenek ki. - Biztos nem akarsz pihenni egy kicsit? - kérdeztem óvatosan hisz nem akartam hogy megint kiakadjon.
- De egy kicsit igen. - mondta miközben egy lágy mosolyt intézett felém. Lassan elbotorkált az ágyhoz majd befeküdt.
- Szeretnéd hogy maradjak? - kérdeztem.
- Nem most egy kicsit egyedül szeretnék lenni. - mondta mire bólintottam indultam az ajtó fel. - Harry? - szólt utánam mire megfordultam. - Megtennéd hogy 10 percenként rám nézel? - kérdezte.
- Persze. - mondtam mosolyogva majd bezártam az ajtót. Bevallom ez az egész eléggé ijesztő és beteges. Így ég sosem láttam Jade-et viselkedni. Sőt így még embert nem láttam viselkedni max filmekben. De mi történhetett az álmában ami miatt ilyen lett?

2 megjegyzés:

  1. Szia Bíííía! :)
    Ez a rész is valami fantasztikus lett.:DD Sajnálom szegényt csajt hogy ilyen rém álmai vannak. De örültem, hogy a végére már nem félt úgy Harrytől.:) Izgatottan várom a folytatást. Kíváncsi vagyok mi sül ki ebből, és hogy folytatódnak e még a rossz álmai Jade-nek. Siess please a kövivel, már szörnyen várom.:DD
    Ui: Kívánom, hogy minél előbb gyógyulj meg!^^
    Puszi: Jenny.<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenny! xd
      Nagyon örülök hogy tetszett. Szerintem mivel a héten nem megyek suliba lehet mindennap tudok nektek hozni részt de majd meglátjuk.
      És nagyon szépen köszönöm már gyógyulgatok ;)
      Lots of love : Bíííía xx

      Törlés