2012. december 10., hétfő

○ Star Relationship Chapter Fifteen: Simply amazing..○

Hölgyeim és uraim ( bár szerintem inkább hölgyek uralkodnak itt) megérkezett az új fejezet. Sajnálom hogy csak most került rá sor de írtam nektek hogy ez a hónap egy kicsit rázósabb lesz. Remélem tetszeni fog nektek.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíía xx                                                  

    


Jade szemszöge:

- Nagyon szépen köszönjük Franfurt imádunk titeket! - kiabálta Perrie a mikrofonba miután lenyomtunk egy másfél órás koncertet Németország egyik legnagyobb (pontosabban 5. legnagyobb) városában. Igazából a koncerteken mindig a maximumot nyújtom és úgy csinálok mintha semmi bajom nem lenne. Azonban amint lelépek a színpadról semmi mást nem teszek csak odanyomom egy Köszi kísértében egy statiszta kezébe a mikrofont és elvonulok az öltözőmbe hogy átöltözhessek.A lányok mindannyian mennek after-party-ra de én nem érzem ennek semmi szükségét meg amúgy sincs kedvem most bulizni. Olyan rossz nézni hogy Perrie órák hosszat beszél Zayn-nel telefonon miközben pirulva mosolyog minden második szaván. Látszik rajtuk hogy mennyire szeretik egymást.Ugyanez van Leigh-Anne-nel is.
10 perc alatt át is öltöztem majd megkértem egy biztonsági őrt hogy segítsen átküszködni a tömegen. Hát igen... rengetegen várnak kint ránk ami egyben megtisztelő de félelmetes is. Látni hogy ennyi ember összetömörülve sikong és ha észreveszi hogy kijössz mindent megtesznek azért hogy csak egy picit is hozzád érjenek. És minden alatt mindent értek.A végén nem volt elég egy őr szóval 4 testőr között próbáltam átfurakodni a tömegen.  Megfogadtam hogy most semmilyen aláírást nem osztok csak simán végig vonulok a rajongókon de azonban mikor észrevettem egy kislányt akit szinte összenyomott a tömeg muszáj voltam megállni. Hisz nem éri meg neki hogy csak amiatt hogy találkozhasson velünk összenyomja kitudja hány 100 ember. Odasúgtam az egyik őrnek mi szeretnék. Ő azonban egy szigorú nemre hajtotta fejét azonban eltudta intézni hogy a kislányt odahozzák nekem. Láttam szegény arcán a rémületet mikor két hatalmas ember odament hozzá és ölükbe cipelve odahozták nekem. Mikor meglátott hatalmas szemekkel nézett rám fülig érő mosollyal.
- Szia. Hogy hívnak? - kérdeztem miközben leguggoltam hozzá hogy egy magasságban legyünk.
- Tiffany. - mondta szégyenlősen mosolyogva miközben ide-oda rázta magát.
- Nagyon szép neved van Tiffany. - mondtam mosolyogva mire a kislány elpirult.
- Köszönöm szépen neked is szép neved vagy Jade. - mondta kislányos hangon. Akaratomon kívül is elmosolyodtam és a héten eddig ez volt az első amikor őszintén mosolyogtam és ezt egy kislány váltotta ki belőlem.
- Szeretnél egy képet? - kérdeztem kedvesen. Ő csak hevesen mosolygott majd észrevettem hogy az őrök előszedték Tiffany anyukáját is. Megkértem hogy csináljon rólunk egy képet. Felvettem az ölembe és adtam egy cuppanós puszit az arcára amitől csak gyerekesen elkezdett kuncogni. Eszméletlenül aranyos volt. - Nagyon örülök hogy megismerhettelek Tiffany. Legyél jó és mindig fogadj szót anyunak rendben? - mondtam mosolyogva miközben összeborzoltam játékosan a haját.
- Már csak azért is megteszem mert te mondtad. - húzta ki magát mire az anyukája elnevette magát. Ezután az őrök visszavezették eredeti helyükre majd visszajöttek hozzám hogy elvezessenek a kocsimig. Miközben haladtunk végig mosolyogtam. Elképesztő hogy egy ilyen 7-8 éves kislány csak egy mosolyával hogy fel tudta dobni a napomat. Ezek után már egy kicsit nagyobb életkedvvel indultam a szállásra.

Harry szemszöge:

" Jade Thrilwall egy rajongónak váltotta valóra az álmát!
A brit Little Mix egyik tagja éppen frankfurti koncertjükről távozott mikor észrevette hogy egy 7-8 éves várakozik a tömegben ahol csaknem összenyomták. Természetesen az aranytorkú énekesnő azonnal segítségére sietett sőt még autogrammot és képet is csinált vele.
"Nagyon kedves volt Tiffany-val. Ölelgette puszilgatta és beszélgetett vele. Nagyon aranyosnak tartotta a kislányt és ő maga hívatta oda hogy találkozhasson vele ezzel a kislány egyik nagy álmát valóra váltva."
Nyilatkozta egy ott lévő személy. Az az egy biztos hogy Ms. Thrilwall bebizonyította hogy hatalmas szíve van és hogy imádja rajongóit"

Olvastam az újságcímlapján lévő szöveget ahova kép is volt csatolva ahogy Jade az ölébe véve puszilja meg a kislányt.A kép láttán elmosolyodtam. Gyönyörű szép volt mindig és az a mosoly egyszerűen tökéletes. Látszott hogy ez a kislány tényleg boldoggá tette ugyanis az a mosoly nem volt mű. Ezért is fogott meg. Akármit tesz vagy mond az nem mű minden igaz. Nála a hazugság nem létezik egyszerűen nem szeret csalódni é csalódást okozni. Ezért is merül fel bennem hogy talán nem illek hozzá mert félek hogy csalódást okozok neki. De vagyok olyan önző hogy ez figyelmem kívül hagyom. Meg most már késő ilyenen gondolkozni hisz itt ülök egy sötétített üveges telepjáróba ami egyenesen a következő Little Mix turnémgállóba München-be visz minket. Igen minket ugyanis a 4 másik srácnak akármit mondtam nem fogták fel hogy ezt most én akarom csinálni.Főleg úgy hogy Zayn barátnője ugyan Perrie aki a Little Mix tagja.
- Öcsém elültem a seggem.
- Nem igaz Zayn hogy nem bírod felfogni hogy jól áll a hajad. 4 perce nézegeted magad.
- Liam ne okoskodj már!
- Niall miért etted meg a sült krumplit.
- Bazd meg Louis fogkrémet nyomtál a seggem alá.
- Louis!
- Louis!
- Louis!
- Niall, Liam, Zayn!
- Fiúk! - kiabáltam a 4 hülye haveromra akik megállás nélkül panaszkodtak vagyis nem.. Louis ugye próbált mindenkivel kicseszni.
- Nyugi Hazza drága nyugi! Meglesz a csaj! - ült közelebb hozzám Louis miközben átdobta kezét a vállamon.
- Louis ő nem egy tárgy. - mondtam miközben próbáltam magam kiszabadítani az öleléséből.
- Úh... a mindig menő Harry most bekeményít megyek is. - mondta majd visszacsúszott Nial-höz és továbbra is próbált minden eszközt felhasználni hogy kikészítse.
Ezután kb. még 40 percet utaztunk ami kínszenvedés volt. Máskor benne vagyok a buliban meg minden hülyeségben de most megölt az idegesség és egyszerűen semmin sem tudtam nevetni vagy részt venni. A szálloda amit 1 hétre vettünk ki hisz ki tudja mennyi idő kell míg Jade megbocsát nekem nagyon gyönyörű volt. Gondolkozom is rajta hogy elhozom ide az étterembe ha esetleg minden rendeződik köztünk.Szinte szaladtam a csomagokkal hogy minél hamarabb találkozzak Jade-del. Azonban a nagy sietségben neki mentem valakinek...

4 megjegyzés:

  1. Szia! :) Nagyon tetszett! :D Juj, kinek ment neki Harry? Jadenek? Vagy nem? Megöl a kíváncsiság. Szóval lécci hozd hamar a kövit.:D Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azt nem akarom hogy megöljön a kíváncsiság szóval hozom hamar ;)
      Lotsof love : Bíía xx

      Törlés
  2. Na vajon kinek ment neki Harry? Én is nagyon kíváncsi vagyok! ^^ Nagyon jó rész lett, és mint mindig, most is siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett! Mint mindig most is próbálom hamar hozni.
      Puxy : Bíía xx

      Törlés