2012. december 18., kedd

○ Star Relationship Chapter Eighteen: Truly,Madly,Deeply....○

Szijjasztok lepkék (XD)! Meghoztam az új fejezetet ami tudom hogy késett de tegnap sokáig aludtam mert ugye nem járok suliba utána orvosnál voltam este pedig mikor már belekezdtem a részbe jöttek vendégek akik olyan fajták voltak hogy sokáig voltak de persze ezt nem bántam mert imádom őket éjszaka pedig fent maradtam Gossip Girl-t nézni. Amit ugye most egy hű GG fannak szinte kötelező volt aki megtehette. Na mindegy a rész azonban itt van.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíííía xx

Harry szemszöge:

Itt ülünk Niall-lel a nappaliban és valami német filmet nézünk amit csak azért kezdtünk el nézni mert kíváncsiak voltunk a nyelvre. Niall néha felröhögött ugyanis volt benne pár szó ami ugye angolul mást jelentet .Azonban valahogy nekem ezeken nem sikerült nevetnem. Nagyon aggódtam Jade-ért. Ez a viselkedés.. ezt nem tudom hova tenni. Egy hülye álom miatt hallucinál és néha ha olyan kedve van utál engem. Egyszerűen nem tudom elhinni hogy mindig közbe jön valami. Vagy egy turné vagy egy lány vagy egy ilyen hülyeség. Hirtelen rezzentem össze Niall újabb nevetésen hallatán ami olyan hangos volt hogy Perrie elejtette a poharat ami a kezében volt a konyhában. Ismétlem a KONYHÁBAN. Szerencsére a pohár nem tört el így remélhetőleg Jade nem kelt fel. A kezemen lévő óra csipogni kezdett jelezve hogy letelt a 10 perc. Ahogy ígértem Jade-nek 10 percenként ránézek.
- Haver ez már beteges. Mit csinálhat alváson kívül? - kérdezte Zayn mikor észrevette hogy megint indulnék Jade szobája felé.
- Ő kért rá Zayn. - mondta egyértelműen mire a fiú csak egy fejrázással jelezte nem tetszését. Mit szól bele? Nem az ő dolga. Kíváncsi lennék ha Perrie lenne ilyen helyzetbe ő mit csinálna. Hát biztos nem ülne ölbe tett kézzel.
- Zayn-nek igaza van Harry. - mondta Louis miközben előlépett a konyhából. - Mi történhetne vele míg alszik? - nézett rám mint egy hülyére.
- Na jó. Mindenki üljön le majd én megnézem őt. - mondta Perrie majd semmire sem várva elindult Jade szobája fel. Tehetetlenül ültem vissza a már más csatornát néző Niall-höz. Mindenki furcsa tekintettel jutalmazott engem de én nem néztem senkire.Azonban épp hogy leültem csengettek. Nem akartam elmenni kinyitni és ezt a fiúknak is jeleztem azzal hogy nem álltam fel. Végül Liam ment ajtót nyitni azzal a mondattal hogy " Lusta tanyasi parasztok". Köszönjük Liam. Az ajtó felől nagy hangzavart hallottunk majd a hangokhoz testek is társultak akik rendőrök volt pisztollyal a kezükben.
- Önök hívtak minket? - kérdezte az egyik mikor észrevette hogy itt azonban az ég világon semmiért nem kell hívni rendőrt.
- Öhm.. nem?! - néztem csodálkozva végig a fiúkon majd megakadt a szemem Louis-n. Csak remélni tudtam hogy ez egy másik hülye poénja de nem. Rezzenéstelen arccal nézte a rendőröket lepetten csak úgy mint mi.
Azonban ekkor fentről lábdobogást hallottunk és Jade-et ahogy ordibálva jön le.
- Ott van. Ő akart megöletni. - mutatott rám majd a rendőrök erre elkezdtek felém jönni.
- Mi? Én nem. - mondtam kétségbeesetten.Hirtelen Louis ugrott a rendőr elé.
- Uram ő nem tett semmit. Engedje meg hogy nyugodt körülmények között beszéljük ezt meg. - kérte Louis. Most az egyszer látszott meg rajta hogy tényleg 21 éves lesz. Amúgy nem.
- Rendben. Jöjjenek be velünk egy szobába. - intett az egyik. Úgy mozgott mintha ő bérelné ezt a lakosztályt pedig nem. Teljes mértékben úgy éreztem magam mint aki nem itt szállt meg 2 napja.
- Szóval kezdjék. - mondta miközben leültünk a szobában lévő székekre.
- Jade-nek tegnap este volt egy álma. Azóta ilyen furán viselkedik. Azt mondta az álmában meg akartam ölni és ő azt hiszi ez megtörtént. Nagyon fél és néha még hallucinál is. - mondtam a rendőrnek.
- Valószínűleg most is azt hihette hogy azt teszi Harry azért hívta önöket. - folytatta Louis.
- Akkor erősen ajánlom hogy a hölgyet vigyék el egy psziológushoz mert ebből semmi jó sem sülhet ki. - mondta az egyik. Erre egyáltalán nem gondoltam. Vagy csak nem akartam gondolni mert tényleg féltem attól hogy ez lesz a vége.
- Köszönjük hogy meghallgattak. - fogtunk kezet már kint a nappaliba a rendőrökkel.
- Nincs mit. Amúgy is a lányom megölt volna ha megtudja hogy letartóztatom önt. - mondta nevetve.
- Hány éves? - kérdezte Niall.
- 18. - mondta mire Niall hirtelen felpattant ülőhelyzetéből.
- Akkor szívesen találkozunk vele ugye srácok? -karolta át a nyakunkat mire Louis-val felröhögtünk.
- Persze. - mondtam mosolyogva.
- Rendben akkor ide küldjem vagy valahol találkoznának vele? - kérdezte.
- Küldje ide! Hogy hívják? - vágta rá rögtön Niall. Mi Louis-val továbbra is csak mosolyogtunk Niall próbálkozásán.
- Ever Goodmann. - mondta a rendőr mire Niall felsóhajtott.
- Ó mily' gyönyörű név. Biztos szép lány. - mondta Niall mire felröhögtem de persze csak halkan.Amióta a banda 4/5-e rendelkezik barátnőkkel ő is mindenáron szerezni akar egyet. Hiába magyarázzuk neki hogy egy fiút nem egy barátnő tesz férfivá de ő kellemetlenül érzi magát. Miután a rendőrök elmentek gondoltam felmegyek Jade-hez és beszélek vele erről a psziológusos dologról. Halkan bekopogtam amire csak egy gyenge "Szabad" volt a válasz. Lassan nyomtam le a kilincset majd kukucskáltam be. Jade az ágyban feküdt és a plafont nézte majd mikor észrevette hogy kinyílt az ajtó rám nézett. Sajnálatot és megbánást láttam a szemében de volt ott félelem és kétségbeesés is.
- Szia. - mondtam lágyan majd bezártam az ajtót és mellé az ágyra.
- Én akkor egy nagy marha vagyok. - mondta miközben kezébe temette az arcát. Én elvettem a kezét az aráról és a szemébe néztem.
- Nem te gyönyörű vagy. - mondtam neki mire teljesen elpirult. Megmosolyogtam hogy ilyet ki tudtam belőle váltani. Észre is vette hogy elpirult ezért hasra fordult és beletemette az arcát a párnába. - Na olyan aranyos vagy mikor elpirulsz. - mondtam neki miközben visszafordítottam.
- Utálom hogy ezt hozod ki belőlem. - mondta nevetve. Én csak mosolyogva összekulcsoltam a kezeinket és azt néztem. Úgy illettek egymáshoz mintha egy ember összekulcsolta volna két kezét. Ez is különleges volt kettőnkbe. Illettünk egymáshoz. - Harry? - szólított nevemen mire felkaptam a fejem. - Haragszol rám? - kérdezte miközben lesütötte a szemét. Nem mondtam semmit csak felemeltem a fejét az állánál fogva hogy a szemembe nézhessen majd megcsókoltam. - Ez vehetem nemnek? - kérdezte mosolyogva.
- Ezt veheted nemnek. - mosolyogtam én is. - De valamit szeretnék tőled kérdezni. - váltottam komolyra mire látszólag kissé megijedt de csak finoman simogattam kézfejét hogy ebből is vegye le nem kell semmitől sem félnie.
- Igen. - mondta akadozó hanggal.
- Beszéltem a rendőrökkel. - mondtam mire megint lesütötte a szemét. Látszik rajta hogy nagyon sajnálja a történteket de én egyszerűen nem tudok rá haragudni. - Azt mondták hogy erősen ajánlják hogy lásson téged egy psziológus. - mondtam ki végül. Ezután csak félve vártam reakcióját de nem tett semmit csak nézett maga elé.
- Szerinted tényleg segítene? - kérdezte miközben rám nézett.
- Nem tudom nem vagyok psziológus de nyilván segítene. - mondtam mire Jade elgondolkozott.
- Végül is mit veszítek? - mondta majd teljes testével felém fordult.
- Ja lehet rájössz milyen sirály is ez a munka és ha nem jön össze az énekesi karrier mész psziológusnak. - mondtam mire elkezdett nevetni. Pont ez volt az amit el akart érni hogy nevessen.Hisz még a vak is látja milyen gyönyörűen nevet egyszerűen elvarázsol.
- Hülye. - dobott meg egy párnával.
- Jól van akkor. - mondtam majd mint aki megsértődött hátat fordítottam neki. Nem telt bele egy percbe már érezte hogy közeledik felém majd kezét a derekam köré fonja fejét pedig a nyakamba fúrta.
- De én ilyen hülyén szeretlek. - súgta bele a fülembe mire elmosolyodtam. Az az érzés ami pedig akkor keletkezett amikor közel hajolt hozzám az leírhatatlan. Egy más világba kerített teljesen más emberré varázsolt. Olyan volt mintha nem a zűrös paparazzis stresszes világban lettem volna hanem egy nyugodtban ahol csak ő és én voltunk. Lassan fordultam felé és mosolyogva simítottam végig hosszú lilás haján. Imádtam hogy ilyen haja volt. Ez is különlegessé tette. Belenéztem barna szemébe és akkor történt meg az hogy véglegesen is beleszerettem Jade Thrilwall-ba. Ott abban a percben. Onnantól kezdve már mondhatott bárki bármit akkor is én totlásian beleszerettemebbe a szeleburdi számomra tökéletes lányba...

4 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Nagyon jó rész lett ez is! :D A végén Harry és Jade olyan édesek voltak! *-* Alig várom már a folytatást.! :D Siess vele lécci!^^ Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haliii!
      Örülök hogy tetszett! Persze sietek vele ahogy tudok.
      Lots of love : Bíííía xx

      Törlés
  2. Jajj, de édes! *.* Jade egy kicsit fura, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből! Ügyi vagy, gyorsan a kövi részt! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Nem sokára jön az új feji!
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés