2012. december 19., szerda

○ Star Relationship Chapter Nineteen: I love you so much Jade Thrilwall/ Harry Styles... ○

Szijjasztok drága olvasóim! Itt is van nektek a következő fejezet. Remélem ez elnyeri a tetszéseteket.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíííía xx

Jade szemszöge:

Ahogy Harry megkért rá elmentem egy psziológushoz. Tényleg jó volt egy olyan emberrel beszélgetni akiről tudtam hogy nem mondja el senkinek. Úgymond teljesen kitisztultam. Ezután már normálisan tudtam aludni és Harry-vel sem voltam olyan távolságtartó. Sőt....
A mai nap indulunk Francaiországba a második turnémegállóhoz. Ide még jönnek velünk Harry-ék ugyanis nekik itt kezdődik a turné de utána elválnak útjaink.Kicsit félek tőle de Harry mindig megnyugtat hogy Eleanor, Danielle és Perrie is kibírja. Egy repülőn utaztunk a fiúkkal ami egyenlő a természetes halállal. Zayn éppen elaludt Perrie vállán na Loui úgy döntött ezt nem hagyja annyiban. Amit furcsálltam az hogy Perrie nem állította le. Mi Harry-vel csak mosolyogva néztük őket.
- Kérnek valamit? - jött oda hozzánk egy nő egy tolókocsival ami tele volt pakolva mindenféle innivalóval és rágcsával.
- Én kérek egy Cola te kicsim? - nézett rám Harry.
- Én is.- mondtam majd a nő odanyújtotta nekünk. Elég feltűnően bámulta Harry-t valamint az összekulcsolt kezünket. Látszólag bejött neki Harry de rájött hogy ezt most bebukta. Azonban a stírölést még mindig nem hagyta abba engem ez pedig nagyon idegesített.
- Mi lenne ha este elmennénk az Eiffel - toronyhoz? - kérdezte Harry felém fordulva. Hirtelen nem is tudtam reagálni a kérdésére annyira hirtelen jött.
- Az jó lenne. - mondtam mosolyogva mire ő is elmosolyodott.
- Mondták már hogy gyönyörű mosolyod van? - kérdezte miközben elkezdte a tenyeremet simogatni.
- Igen mondták. - mondtam kissé elgyengülve érintésétől.
- Ki? Kiherélem! - mondta kissé idegesen mire felröhögtem.
- Te! Te hülye. - mondtam miközben összeborzoltam a haját.
- Magamat inkább nem herélném ki ha megengeded. Hogy csinálunk majd kis Styles-okat? - kérdezte mire kiköptem a szám elé vett Cola-t.
- Nem is biztos hogy addig együtt maradunk Harry. - mondtam mire Harry közelebb hajolt hozzám.
- Hidd el hogy együtt maradunk. Én már nem engedlek el. - mondta határozottan majd összekulcsolta a kezünket.
- De Harry ehhez 2 ember kell. - mondtam mire Harry arca ellágyult és elengedte a kezemet. Ekkor jöttem rá milyen nagy hülyeséget mondtam. - Harry.. én nem úgy... - dadogtam össze-vissza.
- Hát persze hogy nem. - mondta ridegen majd berakta a fülhallgatót és elzárkózott a külvilágtól. Egy darabig néztem ahogy csukott szemmel hallgatja a zenét de mikor rájöttem hogy elaludt inkább a felhőket kezdtem el nézni. Már megint mindent elszúrsz Jade! Hogy lehetsz ilyen? Hisz olyan aranyos hogy ilyeneket mond neked te meg egy hülye mondattal elszarsz mindent.Egyszerűen zavart hogy Harry nincs olyan közel hozzám mint ahogy azt én szeretném. Ezért úgyis alszik alapon visszafordultam felé. Kezemet az övé köre tekertem fejemet pedig a vállára tettem.Ekkor azonban eltört a mécses és halkan zokogni kezdtem.
- Jadie. - mondta halkan Harry majd megfogta a kezem és összekulcsolta.
- Annyira sajnálom. Nem úgy értettem. - sírtam tovább ekkor már Harry szemébe nézve. Harry csak óvatosan magához húzott és adott egy puszit a fejemre.
- Tudom. - suttogta halkan. Majd elkezdett egy gyönyörű dallamot dúdolni a fülembe ami azonnal elgyengített.
- Mit dúdolsz? - kérdeztem kissé kábán.
- Az Irrissitible-t. - mondta úgy mintha tudnám.
- Új dal? - kérdeztem mire bólintott és rárakta a fülemre a fülhallgatót és elindította az előbb hallott zenét. Ráhajtottam Harry vállára a fejemet és így merültem mély álomba. Arra keltem fel hogy valaki énekli ami a fülembe megy. Kinyitottam a szemem majd Louis-t és Liam-et láttam ahogy érzelmesen énekelve adják elő a fülembe újra és újra lejátszódó Irrissistible-t. Erre Harry is felkelt és próbálta őket leállítani de sehogy sem ment neki. Végül kikapcsoltam a zenét mire mind a ketten megálltak és furán néztek rám.
- Na most jött volna a jó rész. - mondta Louis sipákolva mint egy lány mire felröhögtem.
" Kérem utasainkat foglalják el helyeiket és kössék be magukat mert leszállunk"
Szinte égi jelnek vettem ezt mivel így a fiúk elmentek. A leszállásokat sosem szerettem ezért kétszer olyan erősen szorítottam Harry kezét.
- Nyugi már nem sok van. - simított végig a kezemen Harry. Majd megéreztem a rázkódást és vége volt a szörnyűségnek.

- Jade!!!- rontott be a szobánkba ordibálva Louis amitől kissé összerázkódtam.
- Igen Louis? - néztem rá kissé mérgesen hisz majdnem megsüketített.
- Perrie elújságolta hogy verhetetlen vagy FIFA-ban. Mondom FIFA-ban. - nézett Harry-re aki csak röhögött ezen. - Szeretném megnézni hisz Louis Tomlinson-t aki egyébként nagyon közeli rokona Ronaldo-nak és Messi-nek NEM vered le. - mondta karba tett kézzel.
- Oké menjünk. - mondtam miközben felpattantam Harry mellől.
- Na ezt megnézem. - ült fel Harry is mire egy szúrós tekintettel jutalmaztam.
- Nem hiszed el? - kérdeztem szemtől szembe.
- Lány vagy. - mondta egyértelműen mire felhúztam a szemöldököm.Még közelebb mentem hozzá és jó mélyen a szeménézve megszólaltam.
- Ezért ma a földön alszol. - mondtam mosolyogva majd megsemmisülve otthagytam Harry-t.

Ahogy az várható volt megnyertem amit Louis egyszerűen nem akart elhinni. Perrie gyűjtötte a fogadásba beadott pénzeket amit mosolyogva néztem. Zayn próbálta valamivel megfogni Perrie-t de nem sikerült neki. Végül éjszaka 1-kor döntöttünk úgy hogy aludni kéne mert holnap minket megölnek a menedzserek hogy nem pihenjük ki magunkat. Én azonban mielőtt lefeküdtem volna elmentem zuhanyozni .Halkan dúdolgattam magamban és élveztem ahogy egy kicsit ellazulok. Azonban ennek a lazaságnak hamar vége lett amikor is sikítottam egyet majd gyorsan fordultam meg és támadóm szemébe locsoltam a vizet. Amikor azonban észrevettem hogy a támadóm nem más mint Harry elkezdtem röhögni.
- Bocsi. - mondtam miközben kezemet a szám elé kaptam és próbáltam eltakarni hogy nevetek.
- Ezért most megfizetsz. - mondta majd kissé erőszakosan nekinyomott a hideg csempének miközben két kezemet lefogta. Egy ideig csak néztünk egymás szemébe. Nekünk ennyi elég volt és tudtuk hogy a másik mire gondolt.
- Hogy lehet embert ennyire szeretni mint téged? - kérdezte halkan miközben egyre közelebb hajolt hozzám. Mellkasunk már teljese összeért ami egyszerűen egy leírhatatlan érzés volt.
- Pont tőlem kérdezed? - válaszoltam kérdéssel kérdésre. Csak elmosolyodott majd elkezdte a nyakamat csókolgatni. Halkan felsóhajtottam mikor meleg szája hozzáért az én hideg bőrömhöz és lágyan kezdte cirógatni. Én a hátát kezdtem el óvatosan karmolászni de lehet néha kissé erős volt mert Harry néha-néha felnyögött.Miután kb. 5 percig kényeztette a nyakamat amit rettenetesen élveztem feljebb jött és ismét belenézett a szemembe és megcsókolt. Elmondhatom hogy ez volt életem eddigi legjobb csókja. Szenvedélyes volt de egyben lágy. Lassan feszítette szét számat hogy nyelve betekintést nyerhessen a számba. Mit tehettem volna ilyen helyzetben mint hogy engedtem neki.Keze a hátamról kezdett egyre lejjebb vándorolni míg végül bele nem markolt a fenekembe majd onnan végig húzta a combomon. Vettem a célzást és ugrottam egyet hogy az ölébe kerülhessek. Harry elzárta a zuhanyt de egy percre sem vált el ajkaimtól.Így vitt el egészen az ágyig majd mit sem törődve azzal hogy vizesek vagyunk lefektetett az ágyra...

Egy óra után lihegve feküdtünk egymás karjaiba. Harry a hátamat simogatta fel-le míg én a mellkasára írogattam köröket. Nem szólt egyikünk sem semmit hisz ide nem kellettek szavak.
- Hány óra van? - törtem meg végül én a csendet. Harry kinyújtotta szabad kezét majd megfogta kezébe a telefonját. Tisztán láttam én is a kijelzőt.3 óra volt. Jól elment az idő reggel tuti hogy hulla fáradtan fogunk próbálni de mindegy. - Aludni kéne. - mondtam egy sóhaj közepette.
- Kéne. - mondta Harry miközben oldalra fordult egész testével felém. Összekulcsolta az ujjainkat így néztünk egymást szemébe. Végig simított kezével az arcomon majd adott egy csókot.
- Olyan gyönyörű szép szemed van. - csúszott ki a számon ami végül bele is pirultam. Harry csak elmosolyodott majd olyan közel hajolt hozzám hogy orrunk hegye összeérjen.
- Te pedig magad vagy gyönyörű. Minden egyes porcikád. - mondta mosolyogva. Én is elmosolyodtam de megint elpirultam és lesütöttem a szemem. Azonban ő az államnál fogva felemelte a fejem hogy a szemembe nézhessen. - Mondtam hogy szeretem mikor elpirulsz. - mondta a szemembe.  - És tudod mit szeretek még benned? - kérdezte mire egy fejrázással jeleztem hogy nem. - Saját magad. Szeretlek Jade Thrilwall de nagyon. - mondta mire kezdtek könnyek gyűlni a szemembe. Ilyen szépeket még senki sem mondott nekem. Egy könnycsepp végig folyt az arcomon amit Harry le is csókolt onnan.
- Én is nagyon szeretlek Harry Styles. - mondtam majd megcsókoltam. Orrát megint az enyémhez simította és így merültünk mély álomba...

2 megjegyzés:

  1. Ó istenem! De édesek együtt!! *-* :DD Imádom az egészet. Annyira jó lett ez a rész is.:) Nem hiszem el.. egyszerűen fantasztikus az egész! :D Alig várom már a következő részt! :DD Siess vele.^^ Puszi: Jenny.<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow hát nagyon szépen köszönöm hogy ennyire odavagy érte ;) xd. Sietek vele ahogy tudok csak most elkezdünk készülni Karácsonyra így majd estefelé jön csak.
      Lots of love: Bíííía xx

      Törlés