2012. december 2., vasárnap

○ Star Relationship Chapter Thirteen : What's wrong with them? ○

Vas Happenin'?! Ma csak ilyen rövidebb fejezettel tudok rendelkezni ugyanis beteg is vagyok meg ti sem iparkodtatok annyira visszajelzéseket írni az előző fejezethez. Remélem ehhez már több jön.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíía xx

                  

Jade szemszöge:

Amint kimondtam csak szótlanul meredt maga elé. Azt akartam hogy mondjon valamit. Hogy mondja el ő hogy gondolja hogy mi legyen ezután. Ahelyett csak az asztalon lévő üres dobozt nézte. A csend ami köztünk uralkodott szinte széttépett. Nagyon féltem attól amit ezután mondani fog.De nem mondott semmit.
- Mennyi időre? - szólalt meg 10 perc néma csend után.
- 9 hónap. - mondtam ki halkan de ahogy észrevettem ő meghallotta. Hirtelen felállt és belerúgott a székbe miközben azt hajtogatta hogy "A francba" . Bevallom egy kissé megijedtem de csak remélni tudtam hogy engem nem fog bántani.
- 9 hónap? Az majdnem egy év Jade! És már vasárnap. Ugye ez most vicc? - nézett rám dühtől izzó tekintettel. Nem szóltam semmit. Nem tudtam hova tenni ezt a nagy dühkirobbanását elvégre ők is mehetnek világ körüli turnéra én biztos nem így reagálnék. Fogtam magam felálltam a székből és az értetlenül bámuló Harry-t faképnél hagyva elmentem. Azonban Harry ezt nem hagyta annyiban mert kiabálva szaladt utánam.
- Jade! Miért mentél el? - kérdezte értetlenül miközben elém szaladt.
- Mi az hogy miért? - néztem rá gúnyosan miközben a hajamba túrtam.
- Még te haragszol rám? Nem én megyek el 9 hónapra. - emelte feljebb a hangját. Hitetlenkedve bámultam ez előttem álló fiúra.
- Mert azt hiszed az az én hibám? - mentem közelebb hozzá már én is kiabálva.
- Igen. - mondta rezzenéstelen arccal. Ezzel vitte fel bennem teljesen a pumpát és nem bírtam magammal. Egy hatalmas pofont lehúztam neki miután dühtől izzó tekintettel nézett rám.
- Utállak. - mondtam a szemébe majd elmentem. Most nem szaladt utánam vagy nem kiabált utánam csak nézte távolodó alakomat ahogy fogtam egy taxit és elmentem haza.

2 nappal később

Ma indulunk a turnéra. Harry-vel a veszekedésünk óta nem is beszéltem de bevallom nem is tervezek. Ha ennyire magának való akkor ház élje tökéletes életét nélkülem.Éppen a bőröndöket pakoltuk be a turnébuszba. Perrie-hez kijött Zayn is akin láttam hogy végig engem néz ami egyenlő azzal hogy beszélni akar velem csak nem tudja hogy kezdjen bele. Magamban ezen elmosolyogtam. Fiúk sosem tudják hogy kezdjenek bele valamibe. Végül valahogy csak rá vette magát hogy odajöjjön hozzá.
- Szia csajszi. - mondta mosolyogva. Felálltam és én is mosolyogva köszöntöttem.
- Szia Zaynie mizu? - kérdeztem mire felröhögött. Utálta mikor így hívtam.
- Harry-ről szeretnék veled beszélni. - komolyodott el a hangja. Valahogy gondoltam miről másról beszélne.
- Ó tényleg? Én meg nem. - mondtam cinikusan majd lehajoltam a bőröndhöz.
- Jade. Mi történt ami miatt ennyire magába zuhant? - kérdezte. Ezek szerint Harry nem mondta el nekik hogy mennyire hülye volt. Hát jó.. én meg nem fogok vele dicsekedni az biztos. Ha akarja elmondja ha akarja nem.
- Szerintem ezt tőle kell kérdezni. - mondtam majd ott hagytam Zayn-t.Jesy már fent pakolgatott a buszon. Kiválasztottam magamnak egy ágyat majd beledőltem és elkezdtem Twitter-ezni. Jesy végig értetlenül bámult de jól tudja hogy ilyenkor jobb ha hagynak békén. Amint felléptem rögtön Harry-t hozta ki. 1 perce írt ki : " 9 hónap hosszú idő."
Tudtam mire céloz. A szívem akkorát dobbant hogy szerintem még Perrie és Zayn is meghallotta a busz előtt.Zayn idenézett mikor észrevette hogy nézek ki az ablakon de gyorsan elfordítottam a fejem és bedugtam a fülembe a fülhallgatót.

Zayn szemszöge:

Eléggé idegesít már Harry gyerekes viselkedése. Mindenki tudja hogy Jade miatt van ennyire kibukva. Akkor miért nem tudja megmondani? Ráadásul most rákérdeztem Jade-nél is és ő sem mondott túl sok mindent. Perrie-vel éppen a busz előtt búcsúzkodtunk. Szörnyű lesz nélküle de mivel 2 hét múlva mi úgyis indulunk turnére összefogunk futni méghozzá elég hamar.
- Akkor el ne felejtsd amit megbeszéltünk. - mondtam Perrie-nek miközben átöleltem.
- Nem fogom. Te pedig tartsd valahogyan életben azt a hülyét. - mondta nevetve majd játékosan megütötte a sapim szélét.
- Meglesz. - mondtam mosolyogva. - Szeretlek. - mondtam komolyan.
- Én is szeretlek. - mondta ő is majd megcsókoltuk egymást. De le kellett válnunk mert a hárpia menedzserük Nessy szétszakított minket. Utálom azt a nőt legszívesebben leütném. Hosszas integetés után végül beültem a kocsimba és elindultam haza. Lepettségemre Harry nem a szobájában hanem a nappaliban ült és TV-zett.
- Hát te hogy-hogy lejöttél? - kérdeztem lepetten csak unottan felém fordult.
- A TV-m képernyőjét véletlenül összetörtem. - mondta teljes nyugodtsággal azonban én kevésbé voltam az.
- Mi van? - kérdeztem idegesen.
- Nyugi majd veszünk másikat. - mondta miközben bekapott egy darab édes kukoricát.
- Harry elmondanád mi bajod? - kérdeztem. Ebben a pillanatban annyira ideges voltam hogy egy lámpát is összetörtem volna.
- Miért Jade nem mondta el?
- Hát nem képzeld. - mondta gúnyosan mire felnevetett.
- Nem mindegy az neked. - mondta majd elment mellettem. Most teéjesen felhúzott ráadásul egyedül kell lennem ma vele mert úgy néz ki a srácok nincsenek itthon.

4 megjegyzés:

  1. Szia! :) Nagyon tetszett! :D Kíváncsian várom a kövit! :) Siess vele, puszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök h tetszett sietek a kövivel ahogy tudok.
    Lots of love : Bíía xx

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)
    Már a Harry's Love Story-nál is jelen voltam, bár csak a vége felé, de elolvastam.:D Imádom, ahogyan írsz,de komolyan!*-* Mindkét történeted az egekig ér és nagyon szerettem azt is, meg ezt is. Talán ezt még jobban, ha nem veszed tolakodásnak.:) Már nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz Jade-del meg Harry-vel, szóval hamar hozd a következő fejezetet! :DD
    Love, SummerB

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon jól esik hogy ennyire tetszenek a történeteim. Az ilyenektől csak még nagyobb erőre kapok. És persze nem veszem tolakodásnak hisz sietek ahogy tudok.
      Lots of love : Bíía xxx

      Törlés