2013. február 4., hétfő

○ Kérés ○

Szijjasztok drágáim. Szeretnék tőletek kérni valamit. Mivel jön az új történetem design-t kéne majd cserélni. De én nem igen tudok csinálni fejlécet szóval erre kérném segítségeteket hogy ha valaki tud akkor csináljon nekem egyet. Persze nem kötelező csak aki szeretne. Vagy ajánlhattopk is vagy esetleg el is monhdtajárok hogy kell. Bármilyen segítséget elfogadok. Valamint eldöntöttem hogy nyitok egy új blogot ugyanis van egy történet amit egyszerűen nem tudok magamban tartani. Ha kész van majd linkelem nektek. Arra is kéne fejléc szóval kérlek segítsetek.
Előre is köszönöm!
Puxy : Bíííía xx

2 megjegyzés:

  1. Szia!:)

    Én ajánlanám Katie Boo-t, aki az eddigi fejléceimet is csinálta. e-mail: katicabogar010@gmail.com

    Ő biztosan készít neked egyet, bár biztosan bele fog telni két napba (kb, vagy kevesebbe), de a végeredmény mindig fantasztikus!:) Ha pedig kéred még háttérképet is csatol hozzá!:)

    xoxo*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen csak most nem tom mi van a freemail-emmel de nem működik de azért próbálkozok. Mégegyszer köszi ;)
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés