2013. február 3., vasárnap

○ Star Relationship Chapter Thirty-Four : Harry ...... ○

Szijjasztok drágáim! Megjöttem a következő résszel. Remélem azért ehhez már több komi jön mint az előzzőhöz.
Jó olvasást!
Lots of love : Bííía xx

Harry szemszöge:

Öltáncot kapott Harry StylesMosolyogva meséltem Jade-nek hogy mennyire zeretem meg úgy nagyjából az összes emlékünket amik megmosolyogtattak amikor váratlan dolog történt. Egy hatalmas levegővétellel hirtelen nyitotta ki a szemét és zavartan pislogott össze-vissza.
- Jade... drágám itt vagyok. - szorítottam a kezét mosolyogva mire rámnézettés elmosolyodott.
- Szia. - mondta halkan gyengédes és rekedten.
- Szólok egy orvosnak. - mondtam miközben felálltam is megcsókoltam a kezét. Hihetetlen milyen régóta várok arra hogy végre beszélhssek vele megcsókolhassam és megölelhessem. Végre megetehetem. Sietve kerestem egy orvost a folyosón hogy mindél hamarbb essünk túl ezen és lehessek Jade-del. Viszonylag hamar meg is találtam Jade orvosát és levakarhatatlan mosollyal az arcomon haladtunk a kórterem felé. Mikor beértünk az orvos megkérdezte Jade-től hogy van amir ő egy gyenge jól vagyokkal válaszolt azonban az orvos megmondta neki hogy 2 hétig még bent kell feküdnie. Miután kiment és a lelkemre kötötte hogy vigyázzak rá végre visszültem mellé és megfogtam a kezét.
- Hát szia. - mondtam mosolyogva majd rámkapta a fejét.
- Hiányoztál. - mondta nevetve mire én is felnevettem. Hogy oldjam a feszültséget gondoltam elmondok pár hülyeséget amiket a fiúkkal véghez vittünk a turné során. Szerencsére megtudtam nevetettni aminek már eleve nagyon örültem.
- Ja és képzelt gondolkoztam neveken is. - mondtam büszkén ugynais úgy gondolom egy igazán szép nevet sikerült kitalálnom.
- Igen és mi az? - kérdezte kíváncsian.
- Lea. - mondtam mosolyogva mire hirtelen meglepődött. Egy darabig szótlanúl nézett enegem. Kicsit megijedtem. Talán nem tetsik neki vagy valami rossz dolog köti ehhez a névhez. - Nem tetszik? - kérdeztem kissé szomorúan.
- De-de nagyon is csak..... - nem tudta mit mondjon ahogy észrevettem rajta. Szótlanúl nézett maga elé majd hirtelen felnevetett. - Ez hihetetlen. - mondta mosolyogva majd rámnézett. Én az egészből egy kukkot sem értettem. Felémkapta fejét elmosolyodott és egy kicsit feljebb űlt hogy megcsűkolhasson. - Lea Styles. - mondta a szemembe miután hmlokunkat egymásnak döntöttük.Hatalmas mosollyal az arcmon simítottam kezem hasára majd ő is rátette az övét. Ez egy gyönyörű pillanat volt amit sohasem fogok elfelejteni.

4 hónappal később

- Nem, nem kell bele só. - kiabált rám Jade. Már a 8.hónapban járunk. Minden egyes héten elviszem ultrahangra és vizsgálatra nehogy valami baja legyen Lea-nak. Anya azóta sem ment el tőlónk ugyanis megkértük hogy segítsen nekünk amit ő mosolyogva elvállalt. Szerencsére Jade-nek is sikerült beszélnie az anyjával de ő azt mondta mivel ennek nem örül annyira ne nagyon számítsunk segítségére. Azonban az öccse Karl már nem egyszer jött el hozzánk és hülyített itt minket. Jófej srác. Az egész családban én vagyok az aki a legjobban aggódik és izgúl. Talán még Jade sem fél annyira a szülsétől mint én pedig neki kell megszűlni nem nekem. Most éppen valamilyen kínai mártást akarok neki csinálni de valahogy nem akar összejönni. Jade-nek nem engedtem hogy felálljon a nappaliból szóval csak néznie szabad azonban ahogy látta szerencsélenkedésem muszáj volt felállnia amit én rossz szemmel néztem.
- Add ide. - mondta majd kivette a kezemből a tepsit.
- Óvatosan. Vigyázz! El ne ess! Inkább segítek. - mentem utána hogy nehogy valami baj legyen. Hirtelen nevetésre lettünk figyelmesek oldalra néztünk és nem más állt ott mint .... Louis William Tomlinson.
- Harry ne csináld már. - mondta miközben bejött a konyhába és leült. Talált egy almát és azzal kezdett el játszani.
- Louis basszus és mi van ha elesik vagy megégeti magát? Hah? - kérdeztem idegesen. Azonban mikor megláttam hogy Jadie éppen megakarja gyújtani a gázt gyorsan odaszaldtam hozzá. - Na nehogy már. - mondtam majd kikaptam a kezéből a gyufát. - Ilyet nem csinálunk. - mondtam majd meggyújtottam én a tűzhelyet és ráraktam a húst.
- Hellósztok. - jött be Eleanor a telefonnal a kezében. Gyorsan megölelte Jade-t majd engem is és leült Louis mellé. - Holnap buli lesz jösztök? - kérdezte miközben bekapott egy szem szőlőt.
- Én biztos nem. - mondta Jade majd egy nagy sóhajt közepette leült a székbe. Persze ettől én azonnal berezeltem és szóvá tettem.
- Jól vagy? - kérdeztem aggósva mire unottan rámnézett és ebből is rájöttem hogy nincs az égvilágon semmi baja azon kívül hogy terhes.
- Jajj ugyan már Louis-nál lesz. Nem lesz olyan nagy buli. Gyere nyugodtan. - mondta El Jade-re nézve.
- Dehogy megy!Cigiszag alkohol. Vigyáztunk Lea egészségére. - mondta felhábotodva Eleanor-nak aki maga elé emelte kezét.
- Attól te mehetsz. - mondta Jade rámnézve.
- Nem hagylak egyedül. Amúgyis ha megszületik a baba nem mehetek bulizni muszáj ezt megszoknom. - mondtam miközben nagyon érdekesnek találtam a szőlőt amit be is kaptam kivizsgálása után.
- Azért használd ki. - mondtam mire mondani akartam valamit ami ellenzi ezt de felelmelte mutatóujját így muszáj voltam beleegyezni. Odanyúltam a távirányítóhoz és könnyedén bekapcsoltam. Nagy meglepetésemre éppen mi mentünk.
" Directioner-ek figyelem! Nagyszerű hírük van számotokra. Ha esetleg még nem lett volna esélyed találkozni a világhírű brit nadával most megetheted ugyanis a banda az O2 arénába fog koncertezni augusztus 2-án. A jegyek már kaphatók szóval futás és szerezz egyet.
Renéljük a banda tagjai megfelőlen felkészűlni eme nemes koncertre főleg Harry akinek ugye már csak 1 hónapja van és megszületik első gyermeke akinek neméről még egyenlőre nem tudunk semmit. Sok sikert a koncerthez srácok!"

4 hónappal ezelőtt

- Hölgyeim és Uraim a stúdióban Harry Styles és Jade Thrilwall. - konferált fel minket a műsorvezető aki jelen esetben Alan Carr. - Szevasztok drágim hogy ityeg a fityeg? - kérdezte kényes "férfi" hangján miközben ránknézett. - Meséljetek csak. Hogy van ez a terhesség dolog? Nem tudjuk mit higgyünk. Ugye? - fordúlt a közönség felé akik egyértelműen bólogattak. Megszorítottam Jade kezét nagy levegőt vettem és belekezdtem.
- Hát... igazak a hírek. - mondtam ki kissé félve. Szinte hallottam ahogy Jade szíve olyan gyorsan ver hogy majd kigrik a helyéről de én sem voltam másképp.
- Komolyan? Styles bébi érkezik? - kérdezte lepetten Alan. Talán még ő sem hitt igazából a pletykáknak amik nem bizonyúltak pletykának.
- Bizony. És szerintem már látszik is. Figyeld. - mondtam majd felállítottam ade-t és egy kicsit feljebb húztam pulóverét ami azért volt ilyen lengő hogy valamit takarjon már keregedő pocakján. Tényleg kerekedett és szerintem simán észre lehet rajta már venni hogy terhes.
- Tényleg. - mondta. - És hogy viszonyúltál/viszonyúlsz a dologhoz? - kérdezte Jade-et aki eddig még nem nagyon beszélt. Gondolom félt.
- Hát az igazat megvallva Harry sokkal jobban fogadta mint én. - mondta kissé zavartan. - Persze örültem neki csak..
- Csak ő a rajongók reakciójáról félt jobban. - segítettem ki mire hálásan megszorította a kezemet.
- El is hiszem drágám. - legyintett egyet Alan miközben hátrébb dőlt a foteljében. - Nekem is egyszer egy rajongóm bugyival rakott ki egy útvonalat ami elvezetett hozzá. Meztelenül volt. - suttogta ida nekünk bár feltételezem mindenki hallotta. - Csak viccelek. - mondta nevetve mire mindenki felnevetett még mi is. - Na jól van. Nagyon örültem srácok hogy itt voltatok. És sok szerencsér a kiskölyökhöz. - ölelt és puszilt meg mind a kettőnket majd elszövegelte ki lesz még itt és végleh lekerültünk az adásból.

Jelen

- Köszönjük. - kiabálta Louis majd mindenki felröhögött. Ebben a percben anya robogott be az ajtón és nagy mosollyal az arcán köszönötte Louis-t és El-t.
- Ő Harry már megint főzni próbáltál? - nézett anya a húsra ami jelenleg elég rendesen ekzedett füstölni.
- Jesszusom. - pattantam fel. A füstjelző azonnal csipogni kezdett. - Jade azonnal menj innen. - mondtam Jade-nek aki tette is amit mondtam. Elkezdtem legyezgetni kinyitottam az összes ablakot és elzártam a tűzt.
- Oké ha én most ebben a pillanatban nem eszek valamit esküszöm elájulok. - mondta Jade kissé idegesen. Mivel olvastam valamilyen oldalon vagy könyvben már nem tudom hogy ha a terhes nők megkívánnak valamilyen kaját és nem kapják meg elvetélhetnek azonnal rohannni kezdtem a hűtő felé. Találtam 2 darab süti szeletet amit oda is adtam neki. Azonnal leült és mind a kettőt meg is ette. Egy jó nagyot sóhajtottam majd leültem mellé.
- Harry hallod jó lenne ha ilyen hamar érnél oda a súdióba is. - veregette meg a vállam Louis mire gúnyosan ránéztem.
- Anya mivel rávettek hogy menjek bulizni - néztem Jade-re aki csak elmosolyodott. - Ugye nagyon de nagyon vigyázol Jade-re. - éztem a szemébe jó mélyen hogy még jobb hatása legyen a dolognak.
- Igen kisfiam vigyázok rá. - mondta lassan érthetően.
- Na jó Hazza akkor mi indulunk is. - ragadta meg Louis a karom és kihúzott egyenesen a kocsiig....

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Juj nagyon jó rész lett ez is! :D De ezzel semmi újat nem mondtam.:)
    Harry ebben a részben is irtó cuki volt ahogy aggódott Jade-ért.*-* Mondjuk ő mindig édes, de most még az átlagnál is jobban! :D Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz majd a bulin.:) Hozd hamar a folytatást! :D Alig várom már, hogy olvashassam.:) Egyszerűen imádom ahogyan írsz, nagyon tehetséges vagy az írásban! Szerintem könyvet is nyugodtan írhatnál én tuti, hogy megvenném.:D
    Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szijja!
      jajj köszönöm szépen ez nagyon jól esik! Azért ennyire ne túllozzunk könyvet azért nem szerintem annyira nem írok jól. De azért köszi!!De ha már te megvennéd akkor megérném ;) Sietek a kövivel.
      Puxy : Bííía xx

      Törlés
  2. Bár már délután olvastam a részt csak.most jöttem kommentet írni. ennek.okait meg is osztom veled:D idegesít h a blogger azt hiszi h robot vagyook és hatszor kell beírni az ellenőrző kódot h elhigyje.nem egy beszélő acéldoboz vagyok, kettő ihlethiányban szenvedtem de mivel nem szabad komment nélkül hagyni egy műalkotást jöttem ahogy formába kerültem. Hmm lea. lea Styles. tetszik.ez.a.név. olyan amilyet el tudnék képzelni harry lanyának. jobb mint a louisa az biztos:D oo és a kis gondoskodó apucika mindenre ügyel h ne essen baja a kis családjának. megzabálom:D felvehetnének bejárónőnek h én takarítsak ott és lássam ahogy ténykednek -vagy ahogy harry fürdik- visszatérve rád és a csodás történetedre. ez lehet furán fog hangzani de miattad lett a kedvencem jade a little mix-ben. mindig hatással vannak rám az.ilyen sztorik és úgy néz ki ez is. aztán nagyon szuperül írsz, tudom sokszor írtam már. de így van, én imádom. és kár h már csak pár rész van. bár a másik blogodat is olvasni fogom azt garantálom. jo rész lett.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow hát még ilyet senki sem írt nekem és nagyon de nagyon jól esik. És örülök hogy sikerült megszeretettnem veled Jade-et. Meg úgy h szereted az egész sztorimat. Sosem hittem volna h lesznek emberek akiknek tetszeni fog.
      Remélem azért a blogger már megbizonyosodott arról h nem vagy robot. Remélem is h nem vagy az ;)
      Puxy : Bííía xx

      Törlés