2013. február 10., vasárnap

○ Star Relationship Chapter Fourty : The End... ○

Szijajsztok drágáim. Utolsó fejezet. Elsem hiszitek milyen nehéz volt ezt megírni. Most írok utoljára Jade-ről és Harry-ről. Jézusom ez oylan.. szomorú. Már szó szerint a sírás kerülget. Megszeretném köszönni neketk hogy itt voltatok velem. Sokan kommenteltetek és ha nem is de megnyomtátok azt a kisgombot ott alul hogy tetszik. Talán merészen kijelenthetem hogy ez volt eddigi legjobb és legsikeresebb történetem. Bizony volt sokszor oylan hogy meginigtam. Nem tudtam hogy folytassam mit írjak. Egyszóval ihlethiányban szenvedtem. Meg is fordúlt a fejemben sokszor hogy lehet nem kéne folytatni azonban iylenkor mindig rátok gondoltam olvasókra hogy ti várjátok az új fejezetet és bíztok bennem hogy egy tökéletes részt hozok nektek. Azonban szerintem tökéletes rész sose sikerült összehoznom de próbálkoztam. Sokszor nem hittem el hogy sokan fantasztikusnak elképesztőnek hívta a részt enegem pedig jó írónak tituláltak. Ezek minig feldobták a napomat akrámennyire rossz volt a kedvem. Nagyon köszönöm nektek hogy velem voltatok és remélem velem is maradtok ugyanis .... 'dobpergés'...... holnaptól indul a Your My Princess történetem amit ti szavaztatok meg. Nagyon remélem hogy azt is ilyen nagy lekesedéssel fogjátok olvasni mint a Star Relationship-et amivel 40 fejezeten keresztül bolondítottalak titeket.
2012. Okróber 29. (Hétfő) - 2013. Február 10.-ig (Vasárnap)
Most pedig jöjjön a várva várt utolsó fejezet.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíííía xx

Jade szemszöge:

- Mondd hogy appa. - hajolt Lea felé Harry grimaszolva aki csak mosolyogva lábát fogva nézte Harry-t.
- Harry hiába mondod neki 6 hónaposan nem fogja neked kibökni hogy apa. - mondtam nevetve mire szúrósan rámnézett.
- Az én lányom lesz az első aki kifogja. - mondta Harry büszkén majd visszahajolt a vidám Lea felé.Én éppen ruhát pakolok ugyanis holnap nyaralni megyünk Ausztrália-ba. Ez lesz Lea első hosszabb útja szóval kíváncsia vagyunk hogy fogja bírni.
- Harry ez kell? - kérdezte felé fordúlva azonban ott már senki se volt. Se ő se Lea. Körbe forogtam de sehol senki. Bevallom kicsit megijedtem. Amióta megvan Lea sokkal aggódóbb lettem mindenből nagy ügyet csinálok. Nagyon feltörtek bennem az anyai ösztönök. - Harry? - mondtam miközben elindúltam a kisfolyosón ami az udvarra vezetett. Természtesen ott volt Lea-val együtt. A fűben feküdtek egy pléden. Harry a hátán feküdt miközben maga felé emelve Lea-t grimaszolt neki és néha feldonta. Idáig hallottam ahogy Lea nevet és ilyen aranyos nevetést még életemben nem hallottam. Mosolyogva nekidőltem az ajtónak és néztem őket. Sosem gondoltam volna hogy azzal hogy beültem abba a fekete Range Rover-be msáfél évvel ezelőtt ennyire megváltozik az életem.Göndör fürtök, kékeszöld szemek. göndröcskék az arcán akárhányszor mosolyog, mélyről jövő szeretet, pimaszság, a telt rózsaszín ajkak.Ezek mind egytől egyig megfogtak benne. Már akkor is csak nem mertem még magamnak sem bevallani. És őszintén hülye lettem volna veszni hagyni ezt az életet.Sokan mondják hogy egy kisbaba fenekestül felforgatja az emebrek életét. Ez igaz de nekünk csak jó irányba. Sokkal közelebb kerültünk egymáshoz. Mindent együtt csináltunk. Ha Lea esténként felsírt sosem volt olyan hogy "most te jössz" "nem bírok felkelni menj te" mindig mind a ketten felekltünk és támogattuk egymást nehogy elaludjunk miközben Lea cumizik vagy pelenkázás közben. Sőt ez a dolog a kerrierünknek sem ártott egyáltalán. A Little Mix újra gőzerővel dolgozik az új albumon nem sokára túrnéra is megyünk ahova természetesen jön Lea is. A One Direction pedig továbbra is több millió tinilány nagy szerelme attól függetlenül hogy már 3 fiú ideiglenesen 1 pedig már véglegesen elkelt. Niall szerint pedig azért nem talál barátnőt mert egy rajongó lesz a nagy Ő akivel még nem futott össze. És ő ezt komolyan is gondolja. Szerintem nagyon aranyos tőle. Louis nem sokáráa megszeretné kérni El kezét egy spanyolországi nyaraláson amiről ő mit sem sejt csak én és Louis hisz én segítettem neki gyűrűt választani. Ja meg Lea hisz ő is jött velünk. Liam és Danielle tökéletesen megvannak együtt azonban Liam még nem tervezi az eljegyzést bár kitudja. Zayn és Perrie hatalmas nagy szerelemben élnek Zayn londoni laksásában. Perrie többször felvetette már Zayn-nek a babát de ő mindig azt válaszolta hogy látva engem terhesen nem kívánkozik ezt egyenlőre még megélni. Kicsit felkészűlne rá.És hát én és Harry. Azt hiszem Harry nevében is mondhatom hogy egyikónk sem volt még ilyen boldog egész életében. Van egy gyönyörű kisbabánk és mind a ketten visszavonhatatlanul szeretjük egymást. Kell ennél több? Hát nem nagyon hiszem.
Bámészkodásom az zavarta meg hogy Harry mosolyogva intette hogy menjek oda hozzá. Kinyitottam az üvegajtót és mosolyogva lefeküdtem Harry mellé. Mikor Lea meglátott nyújtotta nekem a kiskezét amit én megfogtam és úgy tettem mintha megharaptam volna mire ő felnevetett.
- Úgy imádom mikor nevet. - mondta Harry felém fordúlva.
- Szerencsére sokat csinálja. - mondtam mire mind a ketten felnevettünk Lea pedig mosolyogva nézett minket.
- Olyan szép mint az anyukája. - mondta Harry miközben azokkal a gyönyörű zöldeskék szemeivel az enyémbe nézett.
- Meg mint az apukája. - mondtam halkabban mire ő is elmosolyodott. Közelebb hajolt hozzám homlokát az enyémnek döntötte egy ideig csak a szemembe nézett majd végül megcsókolt.
- Fújj.... Louise drága miket látsz te már fél évesen. 12-es karika! - kiabálta Louis mire Harry-vel nevetve felé fordúltunk. Persze egydül csak Louis szólította Lea-t második nevén azaz Louise-nak. - Na kére. - yújtotta karját majd Harry odaadta neki miközben felült. Lea mosolyogva konstantálta hogy Louis kezében van és szokása szerint összenyomta az arcát majd hajába túrt. Ezt Harry tanította neki hogy amikor megjön Louis bácsi ezt kell vele csinálni. Persze Lea kisbaba ésszel ezt meg is jegyezte azonban Louis-nak ez nem feltétlenül jött be. - Harry minek tanítottad ezt meg vele? - nézett mérgesen Hazza felé aki csak nevetve megvonta vállát majd visszadőlt. - Na gyere együnk valamit. Ezek az önző szüleid csak magukra tudnak figyelni. Szrnyű nem? - kérdezte Lea-tól mire az mosolyogva gügyügött neki valamit. - Örülök hogy egyet értesz velem. - mondta Louis mire elhagyták az udvart.
- Tudtad hogy te vagy a legszebb nő az egész világon akit valaha láttam? - kérdezte Harry miközben felémfordúlt egész testével és megsimította az arcomat.
- Hát.. Lea-val nehéz versenyezni. - mondtam mire mind a ketten felnevettünk.
- Igen de Lea nem lesz a feleségem. - mondta mire lepetten kaptam a fejem felé.
- Mi? - kérdezte hitetlenül mire felnevetett.
- Jól hallottad! Jade Amelia Thrilwall megtisztelnél azzal hogy feleségemnek tudhatlak életem hátralévő részében? - kérdezte miközben farzsebébe nyúlt és kivett egy fekete masnis dobozkát.
- Úristen. - kaptam szám elé a kezem és éreztem hogy elkezdek könnyezni. - Igen.. igen.. igen. - ugrottam a nyakába ugyanis időközben felültünk.
- El sem hiszed mennyire megkönnyebűltem. - mondta Harry miközben kifújta a levegőt.
- Te pedig el sem hiszed mennyire szeretlek. - mondtam meghatódva.
- Én is szeretlek és köszönöm hogy egy ilyen gyönyörű kislányt adtál nekem. - mondta majd közelebb hajolt és jó hosszan megcsókolt. Ezután megragadt a kezem és bevonszolt a konyhába. Ott azonban oylan dolgot láttunk hogy a szánk tátva maradt.
- Na hogy ment? - kérdezte Louis mintha mi sem történt volna. Az egész konyha bébipapiban úszott Lea fején egy tál az ő fehér pólója leköóve a kezében pedig egy kanál amit Lea épp akkor dobott ki a kezéből.
- Hát ahogy látom nekem nem a legjobban. - mondta Harry nevetve majd kivette Lea-t az etetőszékből.
- Na oké. Harry te átöltözteted Lea-t Louis te pedig segítessz takarítani. - mondtam parancsolva.
- Már megint kezdi. - mondta Louis unottan mire fejére dobtam egy marék bébipapit amit ő mosolyogva visszdobott.
- Na jó fejezzétek be így még csak rosszabb lesz. - mondta Harry majd felment Lea-val a lépcsőn. Mind a ketten beletörődtünk hogy igaza van Harry-nek így nekikezdtünk takarítani.

Az óra rettentes csörgésére keltem amire Hál' Isten még Lea is felkelt a másik szobába ugyanis hallottam hogy sír.
- Ez te voltál? - kérdeztem idegesen Harry-től aki csak reggeli kómás fejével rámmosolygott. Mivel este kicsit Nagyon kanos volt így megengedtem neki hogy akciózzunk egyet szóval most meztelenül feküdtünk egymás mellett. Felkaptam magamra egy köntöst és átmentem Lea-oz aki őrűlt módjára kezdett sírni.
- Nincs semmi baj. - vettem ki a kiságyból mire kicsit elhallgatott de továbbra is hüppögött. Adtam a fejére egy puszit majd lementem vele a konyhába. Beletettem a kis játszó ágyába és melegítettem neki tejet. Nem sokkal később Harry cammogott le a lépcsőről majd amint meglátta Lea-t vágott egy lepett fejet miközben mosolygott erre persze Lea nevetni kezdett így Harry felemelő boldogsággal hogy ő nevetette meg kivette a kiságyból és leült vele az asztalhoz.
- Mi lesz a reggeli kiscsillag? - kérdezte rámnézve miközben Lea azölében egy újságot gyűrögetett.
- Mivel 1 óra múlva indul a épünk ezért csak vajas kenyér. - mondtam majd elé raktam a tányért.
- Köszönöm imádlak. - mondta majd elkezdte enni amit Lea nagy szemekkel nézett. Odaraktam Harry-nek Lea kajáját is hogy szegény ne csak nézze. Lea reggelt általában csak Harry-től fogad el enni ezért is nehéz megetetni amikor dolgozik. - Itt repül a kismadár és hamm bekapjuk. - grimaszolt Harry mire Lea felnevetett és bekapta a repülős kanálon nyújtott ételt. - Anya tegnap este mást kapott be de mindegy. - mondta mire eltátottam a számot.
- Jézusom Harry. - dobtam neki egy törlőkendőt amit nevetve kapott el. - Még csak fél éves. - képedtem el.
- Igen épp ezért nem érti. Amúgy meg ami igaz az igaz. - mondta miközben megvonta a vállát és egy újabb kanál bébipapit próbált bejutattni Lea szájába ami sikerült is.
- Perverz. Remélem ezt nem örökölte tőled mert kiraklak mindkettőtöket a házból. - mondtam fenyegtve közben Lea-ra néztem és neki hülyéskedtem mire hangosan felnevetett.
- Jajj de jó megtudtuk azt is Jarry mit csinált tegnap éjjel. - jött be tapsolva Louis mögötte pedog nevetve El, Dani, Pezz, Liam, Niall , Zayn, Jesy és Leigh-Anne.
- Pofa be. - mondtam Louis-nak.
- Ja biztos ezt mondtad tegnap Harry-nek: Pofa be gatya le. - mondta Zayn mire mindenki felnevetett Perrie pedig jól válba vágta Zayn-t
- Na jó de ha nem bánjátok nekünk indul a gépünk 45 percen belül szóval felöltöznénk. - mondtam.
- Jó felöltöztetjük Lea-t. - vette ki Jesy Harry kezéből Leat amit egy mosollyal megköszöntem neki.

- Vigyázzatok magatokra. - ölelt meg minket Anne aki útközben kiszaladt a reptérre. - Te pedig csajszi ne hagyd hogy apa rosszúl viselkedjen rendben. - vette át Lea-t akinek mosolyogva nyomott egy puszit az arcára amjd visszaadta nekem. Persze nélkülözhetetlen hozzávaló az életünkhöz a sajtó akik ezúttal sem maradt ki. Ezerrel kattingattak és már csak azt vártam hogy Lea mikor kezd el sírni de nem tette Hál' Istennek.
- Gyere induljunk szívem. - mondta Harry majd bólintottam egyet midnenkinek integettem majd megfogtuk a bőröndjeinket és elindultunk életünk első közös családi nyaralására......

Harry és Jade 2014. március 23-án házasodtak össze a Hawaii tenegrparton ahol csak a 1D tagjai LM tagjai és a közeli rokonok vettek részt. Második gyerekük 2017. december 30-án született meg aki a Piper Styles névre hallgat úgyszintén kislány lett.
Louis tényleg megkérte El kezét Hawaii-on aki igent is modott neki majd 2013. december 24-án Louis szülinapján és Karácsonykor házasodtak össze London-ban. Egy gyerekük született 2015. május 4-én aki a David Tomlinson névre hallgat.
Liam és Danielle végül nem maradtak együtt azonban Liam és Jessie Steve nevű lánnyal jött össze és megismerkedésük után 1 évvel azaz 2017. július 1-jén össze is házasodtak majd 2018. január 19-én emgszületett Emily Payne nevű kislányuk.
Zayn és Perrie még ebben az évben megkérte Perrie kezét amire terészetesen senki sem számított és 2014. augusztus 26-án össze is házasodtak. zayn végül csak rászánta magát a gyermek vállalásra és 2015. november 5-én Perrie egy kislánynak és egy kisfiúnak adott életet. Sydney és Alex Malik-nak.
Niall végül 2015-ben megismerkedett egy Alyson Stoak nevű lánnyal akit 2017. június 12-én el is vett feleségül majd lett egy gyerekük Madison Horan aki 2019. április 1-jén született. Alyson-t egyébként egy deikáláson ismerte meg és téyleg rajongó volt.
Végül mind az 5 One Direction tag megtalálta a boldogságot. Van aki amellett akire számított van azonban olyan is akinek nem úgy sikerült ahogy gondolta de mégis visszavonhatatlanúl boldog. Jade és Harry története nem mindennapi. Hisz minketten sztárok és azoknak is születtek azonban ennek ellenére mindketten beleszerttek egymásba és úgy tekintettek egymásra mintha normális emberek lennének. Sok midnenen mentek keresztül vagyük csak Nicki-t aki ugye rendesen megakavart Harry-nak vagy Liam-et aki eleint úgy gondolta Jade kell neki azonban ez nem így alakult. Aztán jött a veszekedés Harry és Jade között a turné miatt. Szerencsére sikerült túlvészelniük ezt is. Jade rémálma ami több napig kísértette emiatt Harry-t is eltaszította magától vagy a titokzatos lány a francia buliból. Aztána a menedzser aki megtiltotta nekik hogy együtt legyenek de ők mégis együtt maradtak. Majd jött Cara a terheség és végül egy buliból származó lány amiről mindeketten azt gondolták kapcsolatuknak ez adta az utolsó döfést. Azonban egy valami mégis visszahúzta őket. A SZERELEM.

THE END

Jade és Harry:

Jade és Lea:


Harry és Lea

8 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    El sem hiszem, hogy vége van.:( Annyira szerettem ezt a történeted.:D Nagyon jó lett ez a rész is csakúgy mint a többi.:) Alig várom már a következő történeted.:D Puszi: Jenny.<3
    Ui: Nézz be hozzám, mert van számodra egy díjam.♥ http://onedirection596.blogspot.hu/2013/02/negyedik-otodik-dijam.html#comment-form

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hoy tetszett a törim és köszi hogy szinte mindegyik részhez komiztál ez sokat jelent nekem.
      És a díjat nagyon szépen köszsönöm imádlak! ♥♥
      Puxy : Bíííía xxx

      Törlés
  2. Szia!

    Eddig, egyik részhez sem komiztam, de azt hiszem ennek is eljött az ideje! :')
    Bevallom, nem szeretem a LM-et, de a történetben teljesen megfeledkeztem róluk, így felszabadult erővel elolvastam, és nagyon tetszett. Az egész történet. Ugyan voltak benne helyesírási hibák, de szerintem mindegyik írónál előfordulnak! ;) Nap mint nap feljártam, és néztem, hogy mikor hozod a következő részt! Konkrétan féltem a végére érni a részeknek, mert már annyira beleértem magam, és mikor jött volna az érdekes rész abba maradt. Igen azt hiszem ezeket nem szerettem benne, de mikor megjött a folytatás... Kb. kicsattanó örömmel kezdtem el olvasni! Nem mondom, hogy az elejétől olvasom, mert egy másik blog által találtam rá, de azt hiszem ez lényegtelen, a lényeg pedig az, hogy elolvastam és imádtam! :') Őszintén megmondom, rettentően hiányozni fog a sztori, pedig, mint azt mondtam is, nem szeretem a LM-es lányokat, de ezt mind tökéletesen elfelejtetted velem és boldogan olvastam. Ne haragudj a sok össze független mondatért, de jelenleg semmilyen össze függő mondatot nem tudok mondani! :'D
    Lényeg a lényeg, hogy nagyon megszerettem Jade és Hazz történetét, és sajnálom, hogy már vége van, olvastam volna még egy ideig :'D
    Csak gratulálni tudok a sztorihoz, mert nagyon megtetszett!
    Sok sikert a következő ötletedhez!

    Love, Beccsu ^^♥ xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem is tudom mit mondjak! Nagyon jól esik hogy örömöt tudtam vele okozni. El sem hiszed mennyire.Örülök hogy tetszett és hogy olvastad. Az sosem gond hogy nem vagy elejétől hisz minden blogánál van ilyen olvasó de örülök hogy végül rátaláltál.
      És köszsönöm remélem azt is ennyire fogjátok szeretni.
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés
  3. Tökéletes befejezés perfect és még elmondhatnàm ezer nyelven..kár h nem tudok ennél többet de azért h leírjam neked megérné megtanulni. Perfect lett pont olyan amilyennek lennie kell. Harry iszonyat édes volt- és az a reggeli jelenet...legjobb. imádtam az egészet és nagyon várom a másik történetet.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy jó befejezést sikerült kreálnom a számodra. Az is jön nem sokára ;)
      Puxy : Bííía xx

      Törlés
  4. Istenem.. Bőgtem.. Annyira annyira fantasztikus, tökéletes rész, befejezés lett. Büszke vagyok arra, hogy mindvégig (hűséges (mint egy kutya) xD) olvasód voltam.. Nagyon nagyon ügyesen írsz, és könnyeztem, amikor ezt a részt vagy amikor egy szomorú részt olvastam, annyira bele tudtam magam élni, abba, amit írtál. Szóval tényleg gratulálok, FANTASZTIKUS VAGY!! És alig várom a következő blogodat! <33 :")

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig azért könnyezek itt mert annyira jól esik hogy ilyeneket írsz. Nagyon örülök hogy hűséges és kitartó olvasóm voltál. El sem hiszed mennyire sokat jelent ez nekem. Örülök hogy várod nem sokára érkezik ;)
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés