2013. február 4., hétfő

○ Star Relationship Chapter Thirty-Five : Your're not cheating on me right?......○

Szijjasztok drágáim. Megjöttem a következő fejezettel. Már csak 5 fejezet van a végsőkig szóval nagyon izgulok. Nem vagyok biztos benne hogy a héten be tudom fejezni de ha nem is jövő héten Kedden vagy Hétfőn tuti.
Jó olvasást!
Lots of love : Bííía xx

Harry szemszöge:
A buli már javában folyt azonban nekem semmi kedvem sem volt most hozzá. Kezemben szorongattam a mobilomat arra az esetre ha valami baj lenne én pedig nem hallanám. Meg persze már 10 perce azon gondolkozok hívjam-e fel anyát vagy Jade-t - bár ő biztos alszik- hogy mindn rendben van-e. Louis és Niall már többször jött odahozzám hogy ne csak üljek itt egy sörrel a kezemben egész este de azonkívűl hogy felálltam többet nem tudtak kihozni belőlem. Apropó Niall. Miután Melanie-t lecsukták. Igen lecsukták. Nem sokáig szomrkodott. Jó biztos szomorkodott volna ha nem lenne 4 ilyen csodás barátja akik mindent megtesznek érte.4 hónapja megint laza és friss szóval a régi Niall. Nem keresi a szerelmet ahogy azt ezelőtt sem tette de várja hogy valaki befusson az életébe. Hisz tudjuk ha valaki ő biztos nem fog magányosan meghalni.
A sör amit már 1 órája szorongatok a kezemben kiürűlt szóval felálltam hogy elmenjek egy másikért. Oldalra pillantva láttam ahogy Louis és El igen részegen egymáshoz simúlva táncolnak valamint azt is láttam hogy Liam Dani segítségét kérve próbálja lerángatni Niall-t egy asztalról. Hát igen ha mi itt vagyunk akkor az biztos hogy mindneki tud róla. Már nem csak azért mert híresek vagyunk és minden lépésünket paprazzik követik ja meg persze a Directioner-ek is olyanok mint az FBI ami azért durva. Hanem azért is mert magunkra tudjuk vonni a figyelmet szóval szerintem ha nem lennék híresek is mindenki tudná hogy itt vagyunk. Így meg szerintem még paparazzi meg Directioner FBI sem kéne hogy rájöjjenek itt vagyunk. Szóval a pultnak támaszkodva vártam hogy a pasas aki a másik oldalon a kiszolgálói szerepet töltötte be idadja nekem a söröm. Mikor ez megtörtént azonban nem volt kedvem elmenni onnan szóval magamba zárkózva ittam a söröm. Egyébként Louis-ék is jól becsaptak. Azt mondták náluk lesz a buli erre idahoznak egy bárba. Nagyon örültem neki bevallom. Ez volt az egyetlen amire most vártam.
- Elnézést foglalt ez a hely? - zökkentett ki gondolatomból egy női hang aminek nem sokára tulajdonosát is megismerhettem. Egy egyberuhát viselt ami szinte majd kiégette a szemem annyira csillogott. A ruha azonban nem takart sok mindent még azt is megmertem kockáztattni hogy a bugyija is kint van azonban oda már nem mertem nézni. A dekoltázsa azonban eléggé kibuggyant de elkaptam onnan a fejem emlékeztetve magam arra hogy nekem barátnőm van aki nem mellesleg terhes is és szeretem nagyon. Meg úgy alapjábavéve szerintem eléggé undorító látványt nyújtott a csaj.
- Nem persze leülhetsz. - mondtam mikor már a csaj rég ottült meg sem várva válaszom. Ezt valahogy egy célzásnak szántam hogy annyira nem vágyok most társaságra de a csaj nem vette. Már csak szerintem azért is mert szőke volt.
- Miért ülsz egyedül egy sör társaságában? - kérdezte kacéran miközben közelebb csúszott ami azonban nekem nem nagyon tetszett szóval én is arrébb csúsztam.
- Mert egyszerűen nincs kedvem ehhez most. - mondtam kissé flegmán majd belekortyoltam a sörömbe. A csaj rendelt valamit azonban szemem sarkából láttam hogy végig engem bámúlt ami bevallom rohadtul idegesített. Gondoltam nem is maradok itt tovább szóval felálltam hogy elmenjek de a csaj nem hagyta annyiban.
- Miért nem engeded hogy kicsit feldobjam neked? - kérdezte szexin miközben végig húzta hüvelykujját a mellkasomon. Bevallom beindúltam rá hisz melyik férfi ne indulna be de nekem ez most meg már a jövőben sem menne.Nem hisz megbántanám Jade-et.
- Talán azért mert nem akarom. - mondtam flegmán a szemébe. Felnevetett majd elkezdett közelebb lépni. Én azonban akárhányszor közelebb lépett annyiszor léptem hátrébb. Azonban egyszer ennek vége lett uyganis neki ütköztem egy falnak.
- Mi lenne ha lelépnénk? - kérdezte kacéran miközben fülemhez hajolt hogy belecsókoljon. Ettől kirázott a hidg és hirtelen valami fura érzés futott végig rajtam ami nem tudott megálljt parancsolni. Próbáltam ellenkezni de nem ment. A csaj megfogta kezemet és odavezetett a pulthoz. Csak nyomta és nyomta belém a sok piát amit én egy szóval sem utasítottam vissza főleg nem az 5. után amikor már táncolni is hajlandó voltam vele. Hirtelen minden elszállt előlem. Már nem éreztem az aggódást nem féltem nem idegeskedtem csak feloldódva buliztam végig az éjszakát.

Jade szemszöge:

Olyan 3 körül járhatott amikor éreztem hogy besüpped mellettem az ágy. Oldalra fordítottam a fejem és láttam hogy Harry már eléggé alszik. Gondolom nagy buli lehetett ha ennyire elfáradt. Betakartam a takaróval majd én is álomra hajtottam a fejem.
Reggel egy nagy rugást éreztem a hasamban amire azonnal felkaltem. Szemgolyóim kipattantak és a hasamra tettem a kezem. Ekkor éreztem csak hogy a kis Lea igen virgonc kedvében van ugyanis elég aktívan rugdos. Bevallom nem volt valami kellemes érzés de a tudat hogy valami van benned amit szeretsz az ezt a háttérbe szorította. A hátamra fordúltam hasamra simítottam a kezem és a plafont kezdtem bámúlni. Harry-t nem akartam felkeltani ugyanis tuti másnapos szóval inkább maradtam csöndben.Azonban hirtelen egy kezet éreztem ahogy rásimul az enyémre.Mosolyogva fordítottam oldalra a fejem és sóhajtottam fel. Harry arca hirtelen lett lepődött miközben én csak mosolyogtam.
- Hé rúgott egyet. - mondta mosolyogva mire én felnevettem. Felémhajolt és egy apró szenvedélyes csókor lehelt ajkaimra majd átölelte derekamat és arcát a nyakamba fúrta.
- 3 hét. - mondtam boldogan miközben Harry kezét simogattam. Olyan nyugodt volt így. Ha lehetett volna örölre így maradtam volna.
- 3 hét. - ismételte meg ő is előző mondatomat.
- Milyen volt a buli? - kérdezte felé fordúlva. Láttam az arcán hogy elég erősen próbálkozik visszaemlékezni de nem megy neki.
- Annyira nem volt jó. - vonta meg a vállát majd a nyakamat kezdte el csókolgatni.
- Miért? - kérdeztem halkan ugynanis tudta ha a nykamat csókolgatja számomra nincs visszaút.
- Nem voltál ott. - adta az egyértelmű választ. A gyomrom hirtelen egy hatalmasat korgott mire mind a ketten felnevettünk. - Éhes a lányunk. - mondta nevetve Harry majd engedte hogy felüljek. Felvettem a köntösöm és lecsoszogtam a konyhába ahol Anne már ezerrel sűrött-forfott és amikorészrevett engem mosolyogva odajött hozzám és megölelt.
- Jó reggelt szívem. Hogy aludtál? - kérdezte vidáman miközben elém rakott egy tál rántottát azonban már láttam hogy nekem ez nem lesz elég.
- Elég jól ahhoz képest hogy szép ébresztőben volt részem. - nevettem fel vidáman mire Anne értetlenül nézett rám.
- Mi történt? - kérdezte miközben egy újabb rántotátt rakott oda sűlni.
- Lea rúgott egy párat. - mondtam mire sikított egyet és szája elé kapta a kezét.
- Komolyan? - kérdezte rettenetes boldogsággal. Ekkor robogott le a lépcsőn az igen kómás Harry. Anne mosolyogva nyomta elé is a reggelijét majd elment valami barátnőjéhez. Én és Harry közben csendben fogyasztottuk a reggelit és néztük a TV-t. Annyira nem is köteötte le a igyelmem de amikor mehallottam a "One Direction " szót odanéztem.
" A One Direction fiúk tegnap este egy londoni szórakozóhelyen töltötték szabadidejüket. Szemtanúk szerint mind az öten eléggé jól érezték magukat bár midnenki a saját maga módján. Louis Tomlinson egész végig barátnőjével Eleanor Calder-rel foglakozott ahogy Liam Payn is táncosnő Danielle Peazer barátnőjével. Egyesek elmondása szerint Niall Horan asztalokon táncolt és kereste a nők társaságát valamint eléggé be volt csiccsentve. Harry Styles pedig egy ideig ahogy látszott eléggé unta a dolgot de utána valami vagy valaki hatásásra megjött a kedve.  Talán Harry egy ideig háttérbe szorította barátnőjét Jade Thrilwall-t és talált egy egyéjszakára való hölgyet? Nem tudni. Azonban ott bulizó emberek szerint egy szőka hajú lány igen kereste az énekes társaádgát aki azonban viszautasította őt egy darabig ugyanis egy idő után együtt látták őket iszigatni. Ezután azonban már egyedül látták Harry-t ahogyan táncol Niall-lel és a többi fiúval. Reméljük Harry nem most készülsz össze-vissza csalni a barátnődet ugyanis már csak 3 heted van ha jól számoljuk.
Katherine Bridge voltam további szép reggelt."
Egy csomó minden futott végig a fejemen egyszerre. Az egyik az hogy lehet aggódnom kéne hisz Harry egy ismeretlen lánnyal izsogatott. A másik pedig hogy soha többet nem nézek híreket. Nem néztem Harry-re azonban a nélkül is tudtam hogy félve várja reakciómat. Azonban én nem tettem emmit csak felálltam az elmosatlan tányérral és beraktam a mosogatógépbe. Láttam hogy minden lépésemet árgús szemekkel vizslatja de nem néztem rá egy percig sem.
- Jade? - szólalt fel végül azonban hangja egyáltalán nem mondhatóátlagosnak. Halk volt nagyon rekedt és remegett is. - Ugye nem hiszed hogy megcsaltalak? - kérdezte rámnézve de én toávbbra is csak neki háttal pakolásztam a púlton.
- Miért kéne ilyet hinnem? - fordúltam felé miközben neki támaszkodtam a púltnak.
- Sosem csalnálak meg. - állt fel és jött közvetlen elém. Nem mondtam semmit csak lesütöttem a fejem és az ingján lévő gombot tartottam érdekesnek. Azonban ő az álam alá nyúlt és felemelte hogy szemébe nézhessek. - Szeretlek ugye tudod? - kérdezte halkan de ilyen közel még ezt is simán meghallottam. Bólintottam egyet bátortalanúl.
- Én is szeretlek. - mondtam halakn majd elmosolyodott és lassan kezdett közeledni mintha ezt lenne az első csókunk és félne reakciómtól.
- Akkor jó. - mondta mosolyogva majd ezután le is csapott ajakaimra és csókunknak csupán az vetett véget hogy megcsörrent a telefonja.....

4 megjegyzés:

  1. Oké..uuu a csaj..waa most megtépném..miaz h rámászik harryre? Amúgy nekem egy kicsit nyitott maradt a sytori avval.kapcsolatban h pontosan mit történt..de bízom benne h itt a vége felé már nem csinál hülyeséget..az a reggeli.jelenet..ahwww..most már.tényleg felvehetnének talaritónak..úgy törölgettem volna port mellettük miközben ébredeztek..és a.baba. na hát már várom milyen lesz. jo lett.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak annyit mondok hogy nem hiába maradt nyitott. Jelenleg gondolkozok valami fontosan de ennél többet nem árulok el. Örülök h tetszett.
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés
  2. Szia! :)
    Nagyon jó lett! :D Egyébként egyetértek Fannival én is megtépném azt a csajt! Már nagyon várom a folytatást! :D Siess vele kérlek! :D Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem azért a tépési vágyaitokat nem éltiek ki senkin. XD Örülök h tetszett.
      Puxy : Bííía xx

      Törlés