2013. február 5., kedd

○ Star Relationship Chapter Thirty-Six : You'll never see your child..... ○

Szijjasztok drágáim. Bocsi hogy csak ilyen későn hozom de tökre rákattantam a Szent Johanna Gimire és le se tudtam tenni egész nap. Szóval bocsi hogy csak most jön de tudtam hogy ma hozni kell szóval nem hagytalak titeket cserben. Innentől már elkezdődnek a végkifejletek szóval még 4 fejezet és minden lezárúl.
Jó olvasást!
Lots of love : Bííía xx

Jade szemszöge:
Harry-vel éppen egy bevásárlóközpont kellős közepén sétálgattunk kézenfogva. Már vettünk egy pár cuccot vagy is kaját de azonkívűl még semmit. Gondoltam ideje lenne már vásárolgatni több ruhát a kicsinek szóval éppen egy bababoltot keresünk ami bevallom eléggé el van rejtve. Beérve azonnal kiszúrtam egy csomó cuki ruháat azonban mielőtt neki ugrottam volna illedelmesen köszöntem a nőnek aki a pénztárnál állt. Láttam rajta hogy egy kicsit meglepődött mikor meglátott minket azonban mi ezt már megszoktuk.
- Segíthetek valamiben? - kérdezte kedvesen miközben odajott hozzánk.
- Köszönjük egyenlőre csak nézelődünk. -ráztam le kedvesen. Sosem szerettem ha egy boltban rajtam csimpaszkodnak. Jobb szerettem magamba elvonúlni és keresgélni. Ez számomra kikapcsolódás volt nem kell hogy rajtam lógjunk plusz egy ismeretlen nem kívánt személy is.
- Nézd csak ez tök aranyos. - mutatott Harry egy rózsaszín piszira amiben kis macik volt egymással szemben köztük pedig egy szívecske. Azonnal megtetszett szóval  mosolyogva mentem oda a szekrényhez és vettem le róla. Beletettem a Harry kezében lévő kosárba és mentünk tovább keresgélni. Olyan sok aranyos ruha volt hogy szinte alig tudtam választani de szerencsére volt egy pár ami külön elnyerte a tetszésem. Épp egy aranyos kis body-t néztem amikor megütötte a fülemet egy ismeretlen hang. Legalább is számomra az volt.
- Harry? - kérdezte a lány lepetten mire Harry felkapta a fejét. Az elején olyan fejet vágott mint aki tudta hogy most egy rajongóval van dolga azonban mikor meglátta a csaj arcát hirtelen váltott lepettre. - Hát te? Azt hittem a tegnapi nagy buli után ki sem jössza házból. Bár én is ezt terveztem de látod... De azért jó volt este. - mondta mosolyogva mire a olyan fejet vághttam mint akit most vertek agyon. Kikerekedett szemekkel néztem az előttem álló csajra Harry-re még csak véletlenül sem néztem.
- Mi volt este? - kérdezte a csajtól aki elég lenézően nézett rám. Még hogy ő néz engem lenézően!
- Harry ki ez a csaj? - nézett rá Harry-re aki látszólag egy hatalmasat nyelt. Meg sem vártam míg Harry válaszol fogtam magam levágtam a földre a babcuccokat és elkezdtem kifelé rohanni a boltból. Nem nétztem hátra csak egy jobban szúró szememre koncentráltam valamint arra hogy minél hamarabb ikerüljek ebből a boltból. Szerencsére a kocsiig senki sem jött utánam azonban ott ez már nem történt így.
- Jade! - jött utánam Harry lihegve majd megállt előttem és egyenesen a szemembe nézett.
- Hozzám ne érj. - mondtam idegesen majd próbáltam kinyitni az ajtót azonban olyan ideges volt hogy ez most nagyon nehéz eladtnak bizonyúlt.
- Kérlek. Félreértetted nagyon is. - mondta miközben az után a karom után nyúlt amelyikben a kulcs volt.
- Ja persze én mindig midnent félreértek nem? - kiabáltam a képébe majd kikaptam a kezem a karjai közül és visszadugtam a kulcsot hogy ki tudjam nyitni.
- Jade kérlek ne csináld már. - mondta miközben hallatszott a hangján hogy érzi ennek a veszekedésnek ha nem jó vége lesz számunkra vége mindennek.
- Tudod mit engem nem érdekel hogy mi történt vagy mi nem! De egy valamiben biztos lehetsz. Te a gyerekedet soha  büdös életben nem fogod látni. Ezt jegyezd meg Harry Styles! Megértetted! - üvőltöttem tiszta erőmből és ekkor láttam az arcán hogy olyat mondta ami teljes mértékbe lefagyasztotta egy szó sem jött ki a torkán csak lepetten merest rám. Többet nem is szándékoztam szólni hozzá. Kinyitottam a kocsiajtaját beültem majd el hajtottam otthagyva a sokkolt Harry-t. Nem is mentem haza hanem egyenesen Perrie-hez vettem az irányt aki remélem befogad ha meg nem hát maradok az utcán. Odaérve Perrie házához olyan erősen csaptam be a kocsim ajatájat hogy félő volt betörik az üvege. Hangosan kezdtem dörömbölni Perrie ajtaján aki 2 perc után ki is nyitotta. Vidám volt nagyon is de mikor sézrevette hogy én nem elkomordott.
- Mi történt? - kérdezte lepetten majd kijjebb nyitotta az ajtót hogy be tudjak menni.
- Az a szemétláda mocsok megcsalt érted? - kiabáltam már sírva a nappaliba. Perrie aggódva ülte le mellém és magához ölelt.
- Biztos vagy benne? Hisz annyira óvott téged az elmúlt pár hónapban. Mindenkinél jobban szeretett. Ennyire még sosem láttam gondoskodónak. - nézett Perrie a szemembe amiből záporként hulltak a könnyek.
- De úgy látszik elég volt neki egy éjszaka nélkülem és egy piával valamint egy nővel és ez mind háttérbe kerül. - dőltem le az ágyba azonban ez egy cseppet sem volt jóérzés. Lea megint belekezdett a rúgdosásba igen aktívan és mostanában nagyon sokat csinálja. Perrie látta arckifejezésemen hogy valami nincs rendben szóval rákérdezett.
- Jól vagy? - kérdezte miközben leguggolt mellém.
- Aha csak Lea rugdos. - mondta nevetve mire ő is felnevetett azonban nekem ez igen fura nevetésnek sikeredett ugyanis sírtam és nevettem is közben.  - Ha nem tudnám hogy lány azt mondanám focista lesz belőle. - mondtam.
- Hozzak inni valamit vagy esetleg éhes vagy? - kérdezte Perrie kedvesen. Ekkor robogott le a lépcsőn Zayn elég kómás fejjel egy szál alsógatyában. Biztos aludt.
- Szia Jade. - köszönt nekem mosolyogva amit én egy intéssel elintéztem. Leült a fotelbe benyomtam a TV-t és elekzdett kapcsolgatni. - harry nem jött? - kérdeztem rámnézve egy idő után Zayn.
- Még csak az kellett volna. - mondtam gúnyosan felnevetve majd nyöszörgve felűltem.
- Történt valami? - kérdezte rámnézve majd az épp nachos-t behozó Perrie-re. Ahogy láttam Perrie tátogott neki valamit mire Zayn bólintott és tovább folytatta a TV-zést.
- Egyébként ti ott voltatok a bulin? - kérdeztem Perrie-ktől.
- Nem miért? - kérdezte Zayn miközbe egy pillanatra rámnézett a TV-ről.
- Mert Harry abban a buliban szedett össze egy csajt. - mondtam mire Zayn kezéből kiesett a távirányító.
- Hogy mit csinált? - kérdezte egy oktávval feljebb majd feljebb ült hogy rámnézhessen.
- Jól hallottad. - mondtam hanyagul.
- Nem az lehetetlen. Hisz Harry tökre beléd van zúgva. Meg teljesen fel van fobva azóta hogy került gyereketek lesz. Nem lehet hogy ő pont 3 héttel a nagy nap előtt lelécel egy csajjal. Te valamit nagyon benéztél J. - magyarázta Zayn. Talán lehet igaza van. Hisz azért Harry sem olyan hülye hogy megcsalna mikor az elmúlt időben tényleg nagyon törődött velem és a baba egészségével is. Azonban az a csaj otta bababoltban olyan kihívión beszélt Harry-vel mintha valami közös dolguk lenne a bulival kapcsolatban. Nem tudtam mit higgyek de egy biztos. Egy ideig nem szeretnék Harry-vel találkozni. Időre van szükségem ahogy hogy eldöntsem hogyan tovább. Azonban azt tudom hogy ahhoz nincs jogom hogy Harry-t megfosszam a gyerekétől. Még a vak is látta mennyire szereti és hogy mennyire várja érkezését. Sokszor éjszakákat beszélt arról mit fog neki megtanítani miket fog vele csinálni ha megszületik vagy majd ha nagyobb lesz. Minden olyan jó volt. Tényleg egy igazi nagy családnak hittem magunkat de lehet hogy ez nem igaz ránk. Túlságosan hamar és hirtelen jött minden. Lehet ha nem lenne Lea még eddig sem bírtuk volna ki. Hiába láttam Harry-n hogy szeret és tényleg mindenben velem van de lehet ez csak látszat és legbelűl már semmit sem érez irántam. Az egyetlen dolog ami mellettem tartotta az Lea. Bár ahogy a fiúk elmesélték hogy nekik is mindig arról dicsekszik hogy mennyire várja már Lea-t és hogy azt érzi ez élete legszebb szakasza ez mégis összeomlani látszik. Lehet az én hibám is hisz nem hagytam hogy megmagyarázza az aegészet azonban akkor abban a percben annyira dühös voltam hogy legszívesebben megpofoztam volna azonban tartottam magam.Akármit is érez Harry én még mindig visszvonhatatlanúl szeretem. Azonban ha ő ezt nem érzi nem biztos hogy érdemes egymás életét keserítenünk életünk végéig. Azonan remélem hogy ezen gondolatomegyike sem valósul meg és Harry nem csak azért volt velem ennyi ideig mert gyereke lesz hanem mert mellette még szeret is.
Megkértem Perrie-t hogy mutasson egy szobát ugyanis eléggé kimerűltem ezután a nap után. Ő természtesen felállt és segített nekem megvetni az ágyan valamint keresett nekem vaamilyen ruhát is ami végül Zayn pólójai és nadrágjai közül került ki ugyanis most nem éppen jó rám Perrie ruhája.
- Hogy mennek a felvételek? - kérdeztem Perrie-t miközben mind a ketten az én jelenlegi ágyamon ültünk popcorn-t zabáltunk és valami hülye sorozatot néztünk.
- Szerintem mire megszűlsz mi már kész leszünk és már csak a te részidet kell felvenni. - mondta Perrie mosolyogva azonban azt elfelejtette hogy előtte tömött egy csomó popcornt a szájába ami csak úgy potyogott ki a szájából.
- Mizu csajok? - rontott be az ajtón Zayn majd behuppanta Perrie lábához és elvett egy maréknyi kukoricát.
- Nyálas mexikói filmet nézünk. - mondta Perrie drámaian mire mindannyian felnevettünk.
- Király imádom öket. - tapsikolt Zayn majd betömte a szájába az előbb elvett popcon adagot. - Na jó de én megyek is ugynais péntek van és fél nyolc ami azt jeleti hogy...
- Hogy talákoztok a fiúkkal a 1D-rezidencián. - mondtuk egyszerre Perrie-vel uyganis ezt már kívűlről fújtuk. Igazán szertehtik egymást ha egész héten együtt vannak plusz még van egy direkt olyan időpont amikor találkoznak hogy együtt hülyűlhessenek.
- Pontosan. - mondta mosolyogva. - Na pá. - mondta majd adott egy csókot Perrie-nek velem pedig 2-szer lepacsizott uyganis kitalálta hogy amióta terhes vagyok ugye nem vagyok teljesen egyedül szóval 2 szmélytől kell elköszönnie. Ezért ad két pacsit.
Perrie-vel körülbelül még 2 óráig bezsélgethettünk és nevetgélhettünk amikor is mind a kettőnket úgy ahogy voltunk elnyomott az álom.....

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon nagyon jó rész lett! :) Viszont egyre több okom van hogy megtépjem az a csajt! Azért remélem kiderül majd hogy nem volt semmi Harry és aközött a csaj között. És remélem, hogy Jade megbocsájt majd Harrynek.:) Kérlek hozd minél hamarabb a kövit! :) Már nagyon kíváncsi vagyok rá! :) Sok puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés