2012. augusztus 8., szerda

15.fejezet Életveszély

Szijajsztok.Bocsi hogy eddig nem jelentkeztem új résszel de nem votlam gép közelbe.De azért remélem tetszeni fog nektek.Hál' Istennek az előzőhöz ár jöttek kommentek.És elárulok valamit.Mivel a hétvégén és Hétfőn enm volt gép így unalamamban egy véletlenül vett 1-sős ( amőgy 8-ba megyek xd)  füzetbe kezdtem el írni az ezutáni fanfic-et.És alig várom hogy lerhassam nektek.Ha jól számolom ez vagy 30 vagy 35 fejezetes lesz szóval kb most járok a felénél.SZERETNÉK MÉG TŐLETEK EGY SZIVESSÉGET KÉRNI.Általában más blogokon láttam hogy alul szokott oylan lenni hogy "olvastam" "tetszett" "nem teszett" stb..HA VALAKI LENNE OLYAN KEDVES ÉS ELMONDANÁ NEKEM HOGY KELL NAGYON MEGKÖSZÖNNÉM.Ennyi lenne.
Jó olvasást!
Bííía xx


Stacey szemszöge:

Rettenetes sebességel szedtem a lábam bár azt sem tudtam merre megyek.Teljesen sötét most mát rendesen hideg és egy idegen város utcáin sétálok a hátam mögött két részeg fazonnal akik nagyon úgy néz ki hogy rám pályáznak.Mikor hátranéztem azonban nem láttam semmit jobban mondva senkit.Most nem tudom örülnöm kéne vagy még jobban félnem de előre néztem és elindultam.Előttem egy alakot láttam ahogy a villanyoszlopnak támaszkodva szív egy cigitcsikket.Bevallom nem godoltam volna hogy Homes Chapel ilyen félelmetes egy hely ha már egyszer este van is.London nagy város tele clubokkal és pubokkal még sem találkoztam még egy részeg emberrel sem.Itt,itt azonabn egy nap alatt 3-mal is bár lehet hogy az az egyik a 2 közül.Sőt ahogy most közeledek tuti az.Na akkor már csak 2.Most örlnöm kéne?Ahogy egyre haladtam közelebb a fiú is úgy haladt felém.A szívem a torkomban dobogott és úgy éreztem hogy nem kell sok hogy sokkot kapjak és elájúljak.Az alak csak közeledett én pedig egyre jobban féltem.Hátra néztem és megláttam hogy a másik pedig mögöttem jön úgyanúgy cigit szívva.Most nem tudom mi olyan menő a cigiben bár lehet hogy csak veszélyesnek akartam kinézni és bevallom nálam ezt elérték.Próbáltam a telefonomhoz nyúlni de amint az egyik észrevette hogy a zsebem felé nyúlok gyorsabbra vette a tempót.Megszökni esélyem sem volt mert a másik hátulról állta az utamat.Az előttem lévő már teljesen közel volt.Rettenetesen féltem tudtam hogy ezek vagy megölnek vagy a másik tezsik ami a haláltól egy fokkal jobb de annyiban rossz hogy azzal a tudattal együtt kell élned.Az előttem lévő belenyúlt a zsebébe és elővett egy szikét majd jó mélyen a szemembe nézett.
-Nos cica amiért nem álltál meg nekünk büntetést kapsz megynugodhatsz.- mondta majd megragadta a karomat és elvágta jó mélyen.A fájdalomtól felsikoltottam mire a másik mögöttem termett és a kezét a számra tette.Ebben a pillanatban két dolog történt elsőnek az előttem lévő egy másik vágást ejtett a karomon és megcsörrent a telefonom.Az előttem lévő kikapta a telefont a zsebemből és elmosolyodott mikor meglátta kinek a neve villog rajta.- Nocsak,nocsak hát kikeresi telefonon?- mondta gúnyosan.- Hát a híres-neves Harry Styles.- mondta megnyomta az elfogad gombot.Elkezdtem kiabálni de nem sokat értem vele mert a hátam mögött lévő lefogta a számat.- Halló?

Harry szemszöge:

Már alig várom hogy otthon legyek.Mára egy különleges estét terveztem Stacey-nek.Lehet hogy ez egy kicsit furán fog hangzani de köztünk még nem történt meg az a bizonyos dolog és én úgy érzem hogy 2 hónap elég volt arra hog kiismerjük egymást.De ternészetesen nem azt akarom hogy ez otthon nálunk történjen meg.Így megkértem anyát hogy ma estére hagy menjünk el a régi lakásunkhoz amibe beleegyezett.Már elhaladtam a "Welcome in Homes Chapel" tábla mellett.Ez is jelezte hogy enm sokára láthatom Stacey-t.Végre leparkoltam a házunk előtt és boldogan nyitottam be.Nagy csönd volt.Nem tudtam ezt hova tenni így elkiáltottam magam.
-Anya,Stacey megjöttem.- mondtam de erre csak anya jött le.
-Szia kicsim.- mondta majd adott egy puszit az arcomra.
-Hol van Stacey?- kérdeztem aggódva.
-Ó csak elment egy kicsit sétálni.- mondta anyám tök nyugodtan amit bevallom nem értettem ugynais kint tök sötét volt és hideg ő pedig sehol sem.
-Hogy érted hogy kicsit?Mikor ment el?- kérdeztem aggódva és elkedztem tárcsázni Stacey számát.
-Hát igaz hogy már régen de van nála telefon azt mondta hív ha van valami.- mondta anya.A telefon továbbra si csörgött végül valaki felvette de az a vaéaki nem Stacey volt.
-Halló?- szólt bele egy férfi.
-Ki...ki az?- kérdeztem eleakadó hangon anya arcán rémület ült ki teljesen lefagyott.
-Hát Harry már nem is emlékszel rám?- kérdezte gúnyos hangon.

Stacey szemszöge:


Miután felvette kihangosította hogy halljam amit Harry mond.
-Ki...ki az?- kérdezte Harry hallottam a hangján hogy megrémült rendesen.
-Hát Harry már nem is emlékszel rám?- kérdezte gúnyos hangon.Szóval ők már ismerték egymást?
-Ne szórakozz!Ki vagy?És hol van Stacey?- kérdezte Harry kiabálva.
-A nevem Kol és Stacey drága itt van mellettem.- mondta majd intett a srácnak hogy engedje el a számat.Erre aza Kol megint belevágott a kezembe mire eg hatalmasat sikítottam.
-Stacey!- kiabálta Harry a telefonba.
-Harry segíts!.- mondtam sírva mire a hátamnál lévő megint befogta a számat.
-Most komolyan Styles nem emlékszel?Bár hogy is emlékeznél?Hisz csak én voltam aki  mikor átdobtad a labdát a szomszédba érte ment és felvállalta.Azt azót sem köszönted meg.- mondta és én kikerekedett szemkkel néztem rá.Ennyi miatt akar neki ártani?
-Te részeg vagy?- kérdezte Harry.Igen Harry eltaláltad részeg.
-Mi?Hülye vagy?Nem.- mondta majd csuklott egyet.
-Hát pedig szerintem az vagy mivel nem ismertem semmilyen Kol-t.És életemben nem ment át labadám a szomszédba nem is labdáztam.- mondta Harry.
-Hopsz!Akkor összetévesztettelek valakivel.- mondta röhögve.Hát az igazat megvallva ez nem vicces te f**sz.
-Mi van?Te normális vagy?- kérdezte Harry üvöltve.
-Figyelj haver a csajodat itt hagyjuk valahol.De jobb lesz ha sietsz mert még a végén elvérzik és azt senki sem szeretné.-mondta a csávó majd letette.Utána a szemembe nézett.- Nos veled még van egy kis dolgunk ugyanis eltart egy ideig míg megtalálnak.- mondta majd a másik kezemért nyúlt és pont az eremnél vágta el.Jó mélyen és erre még az előbbikenél is hangosabban sikítottam fel.Erre természetesen a két pacák elment engem epdig ott ahgytak és lerogytam a földre.

Harry szemszöge:

-Figyelj haver a csajodat itt hagyjuk valahol.De jobb lesz ha sietsz mert még a végén elvérzik s azt senki sem szeretné.- mondta majd lecsapta a telefont.Szinte már sírva néztem anyámra aki eddig sem bírta sokáig mer tmár a felénél elkezdett sírni.
-Én annyira sajnálom.- mondta anya.
-Mi a farncért enegdted el iylen sötétben sétálni?- ordibáltam anyámra miközben a cipőmet húztam és Gemma számát tárcsáztam.
-Sajnálom.-mondta sírva.
-Sajnálhatod is.- mondtam majd becsaptam az ajtót.A telefon még csengett csngett aztén felvette Gemma zilálva.- Oké nem akarom tudni mit csinálsz de szükségem van rád.-mondtam sürgetően közben elindultam gyalog.
-Hát tesó azt biztos nem akarod és mégis minek?- Kérdezte és hallottam a hangján hogy nem szívesen hagyja ott mostani elfoglaltságát.
-Stacey-t most valahol éppen agyon szúrkálja egy részeg pacák.Segítened kéne megkeresni.Hozd azt is akivel most elszórakozol.- mondta.
-Jézusom már is.Hol vagy?- kérdezte lepetten.
-Az nem érdekes indulj vagy induljatok el valamerre és hívjatok ha megtaláltátok én is hívlak titeket.- mondtam amjd leraktam.Elindultam egy kisebb utcába.Már szinte futottam mikor egy hatalmas sikítást hallottam.Ezt tisztára oylan volt mint Stacey szóval elindultam a hang irányába.Nem sokkal később megtaláltam a járda közepén feküdve tiszta vérsen gyorsan odaszaladtam hozzá.
-Úristen Stacey!- mondtam amjd elkezdtem hívni a mentőket.
-Hary...-mondta alig hallhtóan.
-Ssh semmi baj itt avgyok ne beszélj.- mondtam majd eközben felvette a mentős a telefont és azt mondták 5 perc és itt lesznek.Gemma-ékat is értesítettem akik hamar ide jöttek mert a közelben voltak.
-Semmi baj Stacey nyugodj meg.- mondta Gemma Stacey-nek közbena pulzusát nézta de amint odanyúlt elképedt.- Elvágák az erét.Hol vannak azok a hülye mentősök?- mondta Gemma kaibálva.
-Stacey nézz a szememben.- mondtam de nem nézett.- Stacey nézz a szememben.- majd végre idenézett.- El ne vedd innen  szemed.Nézz a szemembe és gondolj arra hogy mennyire szeretlek.- mondtam neki sírva.Végre megérkeztek a mentősök.Beakartam szállni a mentőbe de a pasi nem enegdte.
-Uram ezt nem teheti mennyit fizessek?- kérdeztem.
-Sajnálom de nem.- mondtam.
-Mit sajnál ba**a meg.A barátnőm haldoklik maga meg nem engedi hogy vele legyek?Ezt nem teheti.Nincs hozzá joga.- ordibáltam vele.
-Harry nyugodj le.Kocsival megyünk utána.- mondta Gemma és visszahúzott.
-Engem ne nyugtass.- mondtam neki sírva.
-Harry gyere.- mondta majd megfogta a kezem és hazavitt ott azonnal elmondta anyának a sztorit aki megint sajnálkozott.Mit sajnálkozik mindneki?Csak fejezzék be é menjünk  kórházba.
-Most azonnal mindenki húzzon a kocsiba és menjünk a kórházba mert nem azért ordibálok itt mert ilyen kedvem van hanem emrt Stacey lehet meghal.- ordibáltam mire anya réműlt arccal nézett rám.- Na h senki és elhúztam.- mondtam amdj indultam volna ki de Gemma és anya utánam jött beültettek hátra és elindultunk a kórházba.- Merre van Satcey Menders?- kérdeztem sietteve de a nő túl nyudot volt és enm is sietett.- Nem sietne?- kérdeztem idegesen.
-212-es műtőben van és éppen műtik.- mondta a nő amjd köszönés nélkül elemntem.Persze anya és Gemma odanyomtak eg köszönömöt mivel tudták hogy igen rossz állapotban vagyok.Gyors léptekkel haladtam a 212-es műtő felé.Bentről csak annyit hallottam hogy "Elveszítjük" "Már nem sok van hátra" aztán sipolást hallottam és én rögtön tudtam mit jelent.VÉGE!

Chelsea szemszöge:

Liam-mel úton vagyunk Wolverhampton-ba a szüleihez.Nagyon izgulok hogy mit fognak szólni a szülei ehhez az egészhez de Liam emgnyugtaott hogy nézték az interjút és anyja szó szerint ugrált örömében és még sírt is.Hát remélem ezt nem csak azért mondja hogy nyugtasson mert szeretném ha ezt nyugodtan eltudnánk intézni.
-Milyen messze van még?- kérdztem mivel már elégé elült a seggem.
-Már csak 2 perc annyir kibírsz nem?- kérdezte mosolyogva.- Tudod mi a fura?- kérdezte.
-Na mi?- kérdeztem és közben felé fordúltam.
-Más barátnő általában izgul és húzza az időt ha a barátja szüleihez megy de te.Te már vagy 5-ször megkérdezted mikor érünk oda.- mondta mosolyogva.
-Egy:Izgulok nagyon.Elvégre nem csak most mutatsz be de még itt a baba is.- mondtam.- Kettő:Fáj a seggem.- mondtam mire felnevetett.
-Hát igen az nekem is fáj.- mondt nevetve.Egyszer csak ismerős dalalmok csendülnek fel a rádióban.
-Ugye nem?- mondtam mosolyogva mire sunyin elmosolyodott.
-De-de.- mondtam amjd elkezdte énekelni.- I'm broken ,do you hear me, I'm blinded ,'cause you're everything i see, I'm dancing alone,I'm praying, That you're heart will just turn around....
-And as i walk up ti you door, My head turns to face to floor,'Cause i can't look you in the eyes and say...
-When he opens hes arms and holds you clos tonight,It just won't feel right,Cause i can love you more than this,Yeah, When he lays you down, I might just die inside,It just don't feel right,'Cause i can love you more than this,Can love you more than this.....- és így énekeltük tovább.Mikor vége lett a számnak ami a More Than This volt és egyben a kedvencem emgérkeztünk Liam szüleinek a házához.Lassan és félve kiszálltam a kocsiból ám arra senki sem számított hogy egy csomó rajonó hirtelen itt terem és ahogy az most is kdierűlt ezek mindenre képesek...

2 megjegyzés:

  1. Szia! :) Nagyon jó rész lett! :D Remélem Stacey nem fog meghalni. Mindenesetre siess a kövivel. Nagyon várom :D Puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hellóka!Nagyon örülök h tetszett!Sietek ahogy tudok ;) xx

      Törlés