2012. augusztus 23., csütörtök

21.fejezet Rosszkor rossz helyen

Szijajsztok!Tudom tegnapra ígértem de nem tudtam megírni mert dolgom volt.Bocsika.Most azonban kész és remélem tetszeni fog nektek.Amit még észrevettem az az hogy túlléptük a 10000 látogatót.Nagyon szépen köszönöm nektek hogy látogatjátok!Nem tudjátok mennyit jelent ez nekem.Imádlak titeket!
Jó olvasást!
Bííía xx

Stacey szemszöge:
A napsugarai ébresztettek fel.Elég fura volt így felkelni ugyanis London-ban nincs mindig ilyen meleg.Oldalra fordúltam de mellettem egy párnán és egy takarón kívűl nem volt senki.Kimentem a konyhába de ott sem volt senki.Midnenhol bekerestem Harry-t de sehol sem találtam.Míg nem kerül elő gondoltam felhívom Chelsea-t és megkérdezem hogy van.Elindultam a szobánk felé egyszer majdnem le is csúsztama lépcsőn ugyanis valami ki volt borítva.Ezért még Harry biztos hogy kapni fog.Mikor felértem rögtön a telefonomért nyúltam és mikor feloldottam a képernyőzárat egy jegyzet volt megnyitva amibe ez volt írva.
"Elmentem úszni ha esetleg neked is kedved lenne hozzá akkor a partnál megtalálsz.
xx Harry"
Gondoltam miért is ne?Ha már ilyen kedvesen felajánlotta akkor használjuk is ki.Felvettem egy péntnélküli 2 részes bikinit és a part felé vettem az irányt.Ha jól tudom ezen a részen csak mi vagyunk szóval fotósok sem zavarahtják meg a nyugalmunkat.Azonban ahogy egyre közelebb értem a parthoz nem csak Harry hangját hallottam - amit fura lett volna hisz ki az a hülye aki magába beszél- hanem egy igen kényes lány hangját is.Mikor közelebb értem láttam hogy az a csaj igen flörtöl Harry-vel akinek ez egyáltalán nincs ellenére.Elbújtam egy szikla mögé és tovább néztem őket.Bár ne tettem volna. A csaj egyik pillanatról a másikra lesmárolta Harry-t aki egyáltalán nem toltakozott.Nekem ennyi elég volt.Fogtam magam visszamentem a házba és elkezdtem pakolni.Miután ez megvolt írt Harry-nek egy üzenetet és felhívtam a sofőrt aki hozott minket mivel megadta a telefonszámát.
-Jó napot!A reptérre legyen szíves.- mondtam majd a pacák bólintott és elindította a kocsit.Nem akartam sírni a pasi előtt de valahogy ez nem sikerült.Egy pár csepp így is kimerészkedett.Mikor megérkeztünk a reptérre megköszöntem a fuvart és kifizettem majd bementem a reptérre.Vettem egy jegyet a leghamarabb induló járatra ami London-ba visz és vártam. Azonban nem volt nagy szerencsém ugyanis egy csomó tinilány szaladgált itt aki eléggé One Directioner fanok lehettek ha még a magassarkújukon is Niall feje díszelgett.Ey szőke lány észrevett és mosolyogva indult felém.Akármennyire letört voltam most a lán mosolya engem is mosolyra derített.Mikor elém topogott a magassarkújával mosolyogva megszólalt.
-Szia tevagy Stacey Harry barátnője igaz?- kérdezte mosolyogva.Hát a barátnő szót most megcáfolnám de mi mást mondhatnék.
-Igen mit szeretnél.- kérdeztem kedvesen mosolyogva amit nem tudom bevett-e ugyanis elég gyatrának éreztem.
-Egy képet és aláírást ha lehet.- mondta mosolyogva majd idenyújtotta a papírt ami tele volt híres emberek nevével.Egyen megakadt a szemem.
-Te találkoztál Ian Somerhalder-rel?- kérdeztem lepetten majd tovább lapoztam.- És Paul Wesley-vel?Meg Nina Dobrev-val. Ne már és Joseph Morgan?Jesszus hol?- kérdeztem rajongóhoz méltó hangnemben.
-Nina-val és Ian-nel Párizsban Paul-lal és Joseph-fel pedig egy Comic Con-on.- mondta mosolyogva.
-Szerencsés vagy.- mondtam.
-Köszönöm.Akkor mehet a kép?- kérdezte mire bólintottam.Szerencsére ezután már csak egy kettő jött oda de megkértem őket hogy legalább fél órát várjanak míg felteszik a képet.
A Londonba tartó gép utasai kezdehtik a felszállást.
Mondta egy női hang majd elindultam a terminál felé és nem sokkal később a gépen ültem.Ami még fájt az egészben hogy gondolom Harry már észrevette hogy eljöttem és mégsem jött utánam.vagy még mindig azzal a szőkeribanccal enyeleg?Nem hiszem el hogy ezt tette a saját nyaralásunkon amit azért terveztünk hogy együtt legyünk mert szeretjük egymást.
Próbáltam elterelni a gondolataimat de nem ment így felmentem Twitter-re.Rengeteg ember megosztotta a képet amin a rajongókkal vagyok és mind alá odaírták hogy: "Egy szerencsés rajongó aki találkozott Stacey-vel.Azonban Stacey nem Harry-vel volt a reptéren pedig vele érkezett"
Láttam egy tweet-et amit Harry írt ki.Teljesen ledöbbentem mikor elolvastam.
"Tökéletes időt töltöttem a parton VELE!"
Itt tört el minden.Egy szemét nagyképű seggfej aki midnen lányt csak kihasznál.4 hónap csábított mindent megadott nekem erre most megcsal a szemem láttára.Akármit tesz ezt már nem fogja helyrehozni.Lehet nem is London-ba kéne mennem hanem Amerika-ba.Bár annyi benne hogy akkor nem tunám tartani a kapcsolatot Chelsea-vel és szeretném majd megismerni a kis Jeremy-t.Gondoltam felhívom Chelsea-t és megkérem hogy jöjjön ki elém.
-Szi csajszi na milyen a roamntikus nyaralás?- kérdezte boldogan.
-Ki tudnál jönni értem a reptérre?- kérdezte visszafolytott sírással.
-Mi történt?- kérdezte aggódva.
-Majd otthon elmondom csak gyere ki.- mondtam.
-Rendben.- mondta majd elköszöntünk és letettem az út többi részét alással töltöttem majd csak egy női hang keltett fel hogy csatoljuk be az öveinket mert megérkeztünk.Unottan felkaptam magam a székről és elindultam ki a gépből.Kint már Cheslea nagyon várt és ha jól láttam ott volt Perrie is.Gondolom Liam nem engedte egyedül Chelsea-t.
-Szia csajszi.- mondta Chelsea majd megölelt.
-Majd otthon mindent elmesélsz.- mondta Perrie aki szintén megölelt és megfogta az egyik bőröndömet és így emntünk tovább.
Harry szemszöge:
Mivel mikor reggel felkeltem Stacey még aludt gondoltam kimegyek a partra.Átvette a fürdőgatyámat és elindultam.Bementem a vízbe kicsit úszni de ekkor észrevettem hogy nem vagyok egyedül.Egy szőkehajú lány lubickolt mellettem és ahogy észrevettem engem stíröl.Maga a csaj nem volt nagyszám szerintem még szépnek sem mondható főleg Stacey melett de atestéért biztos ölt volna több millió tinilány.Engem azonban annyira nem hozott lázba.
-Ó szia Lola Keris.Örülök.- nyújtotta a kezét felém mire én azt elfogadtam.
-Harry Styles.- mondtam.Én nem mondtam hogy örülök mivel elég nyálsa csaknak tűnt szóval inkább nem mondtam.Mikor megráztuk a kezünket a csaj azonban spontán lesmárolt és hirtelen még reagálni sem tudtam.Mikor azonban észrevettem mit csinál elnyomtam.- Mi a farncot képzelsz?- kiabáltam a csajjal aki egy elégedett vigyorral a képén állt előttem.
-Ne mond hogy nem élvezted.- mondta nyálsa hangon amjd megint közeledett én azonban ki felé indultam a vízből.Ekkor a csaj azonban leütött amitől el is ájúltam.
Ugyanott keltem ahol leütött az az őrült plastikcica de ő azonban már nem volt sehol.Nagy nehezen feltápászkodtam és elindultam a telefonomért amit a partotn hagytam.Miután összeszedtem elindultam a ház felé bent azonban még mindig nagy volt a csend.Jól kifárszthattam Stacey-t ha még mindig alszik.Felmentem a szobánkba iott azonban nem volt senki és a bőröndöknek is csak a hűlt helyét találtam.Gyorsan leszaladtam a konyhába ahol egy levél fogadott.Remegő kézzel nyitottam ki és kezdtem el olvasni.
"Kedves Harry!
Nem kell magyarátkodnod mindent láttam.Gondolhattam volna hogy csak kihasználsz.Én teljes szívemből szerttelek.El sem tudot képzelni milyen rossz érzés volt más lánnyal látni téged mikor kismilliószor elmondtad mennyire szeretsz.Sajnálom ez így alakult bár gondolom neked ez nem is annyira sajnos.Remélem jól kijössz majd a szösziddel.
Stacey."
Miközben olvastam a sorokat könnyek szöktek a szememben.Szóval látta.Rettenetes bűntudaton van pedig én nem tettem semmi osszat az a ringyó mászott rám.Egyetlen választásom maradt Stacey után menni.Mindenemet amilyen gyorsan csak tudtam öszesszedtem és elinndultam a reptérre ahol várt rám egy pár rajongó de most nem törődtem velük mert siettem.Körülbelül fél óra múlva már a repülőn ültem.
A repülőúton bealudtam és azt álmodtam hogy egy kislány apának szólit aztán megjelenik egy lány fehár ruhában a kislány odaszalad hozzá és azt kiabálja "Anya".Mikor megláttam a lány arcát Stacey mosolygott visza rá.Itt ébredtem fel.
Leszálltam a gépről és egyből One Direction villa felé mentem.Mikor bementem nagy csönd uralkodott valószínűleg senki sincs itthon.Mikor felmentem azonban megpillantottam Louis-t és Eleanor-t.Louis éppen laptopouott Eleanor pedig nagyon magyarázott valamit valakinek telefonon.
-Haver há te?- kérdezte lepetten Louis mikor meglátott El is észrevett de ő küldött felém egy szúrós pillantást.
-Majd visszahívlak később.Puszi.- mondta El majd letette.Ezután egyenesen felém indult majd nagyon közel hozzám megállt és mgszólalt.- Te szemét disznó4Hogy bírtad ezt tenni vele?- kérdezte ordibálva Louis pedig csak értetlenül nézett hol rám hol El-re.
-Nem tudod mi történt valójában.- mondtam mire gúnyosan elmosolyodott.
-Hogy nem!Spontán lesmárol egy csaj te meg faszáúl élvezted.- mondta Eleanor.
-Hé kicsim ne káromkodj.Te meg mi ez az egész?- kérdezte Louis rámnézve.
-Elmndom csak akd ki ezt az idegbeteget.- mondtam Eleanor-ra nézve.
-Hogy rohadj meg Harry Styles.- mondta.
-Nyugodj meg szivem.Menj ki majd később beszélünk.- mondt Louis majd bezárta az ajtót.- Na?- kérdezte én pedig belevágtam elmondnai neki.
Stacey szemszöge:
- Nyugodj meg Stacey.- mondta Perrie miközben simogatta a hátamat én pedig ezerrel sírtam.- Nem éri meg te is tudod.- mondta majd felállt és a kezembe nyomta a gőzölgő teát.
-Olyan nehét elhinni.- mondta szipogva.
-Aludj ma nálam.Nem muszáj hazamenned tudod hogy az lenne az első hely ahol Harry keresne.- mondta Perrie.
-Köszönöm Pezz!- mondtam majd megöleltem.Nem sokkal később csengettek és Zayn nyitptt be még mielőtt Perrie kinyithatta volna neki.
-Baj van!Nagyon nagy baj van.- mondta idegesen mire Perrie-vel mind a ketten összenéztünk és kíváncsian néztünk Zayn-re.

1 megjegyzés: