2012. augusztus 29., szerda

22.fejezet Eseményekkel dús nap

Szijjasztok. Bocsi hogy iylen sokára hoztam csak új részt de nem voltam gép közelbe.DE mivel ma van a mi egyetlen Liam James Payne-ünk 19. születésnapja innen is #HappyBirthdayLiam ♥♥ így úgy gondoltam hogy ma még hozok este éjszaka felé egy részt. DE nem biztos mivel am holnap vagy holnapután megyek fodrászhoz. Teljesen átalakítanak szóval az eltart egy ideig. Ha addig nem is jönne új fejezet az biztos hogy ez kárpótol titeket ugyanis elég hosszú lett. A sulival kapcsolatban pedig annyir hogy Hétfőn kezdődik ami azt jelenti hogy heti 1-2 fejeztnél többre sanjnos ne számítsatok. Most megyek 8.-ba szóval elég durva évem lesz sok viszga felvételi meg minden anyám kínja szóval e miatt ne számítsatok olyan sok fejeztre egy héten. Remélem megértitek.
Jó olvasást!
Bííía xx

ui.: Akinek van Twitter-re az tweet-elje hogy HappyBirthdayLiamFromHungary # nélkül mert így hamarabb lesz ternd! Hajrá magyar Directioner-ek! ;)

Stacey szemszöge:
- Mi a baj Zayn?- kérdeztem értetlenül.Valahogy sejtettem mi lehet de nem mertem megszólalni így csak néztem rá.
- Szóval Harry hazajött utánad.- mondta lihegve.Most futott vagy mi?
- Igen?- sürgettem.
- Miután elmondott Louis-nak mindent csak úgy eltünt senki sem tudja hol van.Vagyis tudta ugyanis 10 perce az egyik rajongó Twitter-en megosztotta hogy alkoholt és drogot vett egy igen kigyúrt pasastól.Ami a legrosszabb hogy ezt ő mindet az utcán csinálta szóval mindenki látta.- mondta Zayn kétségbeesetten.Most nem tudtam mit tegyek vagy mondjak.Perrie is megkövűlten űlt mellettem Zayn pedig össze-vissza járkált a szobában miközben a tarkóját vakarta és motyogott valamit. Sosem gondoltam volna Harry-ről hogy drogozni fog.Azt tudtam hogy iszik bár amióta együtt vagyunk csak 2-szer láttam részegnek de hogy drogozna is? Lehet hogy valamit tényleg félreérthettem és miattam csiálja?Vagy egyszerűen csak az a szőke bombázó csajszi vitte bele valamilyen drogos szektába?
- Most mit tudunk tenni?- kérdezte Perrie aki teljesen le volt sokkolva.Zayn már szinte a sírás szélén vol.Leült Perrie és én közém majd elkezdett maga elé bámúlva gondolkozni.
-Nem tudom mit tudnánk tenni de nem szabad megengedni hogy használja adrogot.Rá fog szokni az istenért! - mondta Zayn majd megint felállt.Szerintem idegességében még ülni sem tudott.Még járkált pár kört majd megállt és rámnézett.- Add ide a telefonod.- mondta Zayn mire én értetlenül néztem rá de odaadtam neki.Minek kell az neki? Valamit pötyögött rajta majd a füléhez tette. Mikor hallottuk hogy valaki felvette kihangosította.- Harry hol a farncba vagy?- kérdezte Zayn idegesen.Szóval erre kellett? Tudta hogy Harry csak nekem venné fel így az enyémről hívta fel.
- Zayn?- kérdezte értetlenül de már hallatszott a hangján hogy van benne egy kis alkohol és csak remélni tudom hogy nem drog.
- Igen Zayn vagyok.Örülök hogy még flismersz.- mondta Zayn. Ennyire idegesnek még sosem láttam és ha nem tudnám hogy nem miattam mérges még félnék is tőle.
- Mit akarsz?- kérdezte miközben hallottunk egy kattanást gondolom bement egy szobába vagy nem tudom.
- Azt hogy most azonnal told haza a seggedet.- mondta Zayn majd megint felállt.Ezt már vagy 20-adjára csinálja. Feláll leül már engem ez is kezd idegesíteni.
- Minek? Nem vagy az anyám.- mondta gúnyosan felnevetve. Még sosem hallottam így beszélni megrémísztett.
- Ha akarod felhívhatjuk és beszélhetsz vele.- mondta Zayn.Godndolom tudta hogy Anne-től valamilyen szinten fél Harry és neki sosem okozna csalódást de mivel most nincs magánál nem hiszem hogy sokat érne azzal ha felhívná.
- Most komolyan Zayn miért akarod hogy hazamenjek?- kérdezte.Látszik hogy ez egy kicsit megpuhította ugyanis nem szólt vissza.Igaz megfordúlt a fejemben hogy jobb lenne ha felhívnánk Anne-t de nem akarom hogy azt higgye hogy Harry miattam van most olyan állapotban amilyenben.
- Figyelj tudod jól hogy nagyon sokat jelntesz számunkra. Nélküled a One Direction nem One Direction. Ha most nem jössz haza és tovább folytatod amit csinálsz nagy valószínűséggel ez elkezd terjedni az interneten.Ezekután egyértelmű hogy Paul kirúg de akkor mi már nélküled nem leszünk hajladóak ezt csinálni.Szóval tőled függ hogy lesz One Direction avgy már csak volt.- mondta Zayn.Bevallom jól csinálja tudja befolyásolni az embert.Csak remélni tudom hogy ez Harry-t már meghatja egy kicsit és hazajön vagy ha nem is leteszi az alkoholt és remélem a drogot is bár nagyon remélem hogy abba még csak bele sem kóstolt.
- Tudod Zayn semmi értelme élni ha nincs melletted az akit a világon a legjobban szeretsz.- mondta Harry. Ekkor előjött bennem a síhatnék.Egyértelmű hogy rám gondolt.Ránéztem Perrie-re aki sajnálkozva nézett rám majd elkezdte a hátam simogatni.
- Figyelj garatálom hogy Stacey megfog neked bocsátani.- mondta Zayn miközben rámnézett. Ekkor már nem csak úgy éreztem hogy sírni fogok hanem sírtam is.
- És ezt te honnan tudod ő mondta?- kérzete gúnyosan miközben hallottunk egy csobbanást ami azt jelezte hogy ivott. Zayn szólásra akarta nyitni a száját de én közbe vágtam.
- Igen ő mondta.- mondta rekedt sírós hangon.
- Satcey? - kérdezte lágyabb hangon.
- Igen én vagyok az. Figyelj csak gyere haza és megbeszéljük esküszöm. Csak gyere haza.- mondta sírva miközben közelebb hajoltam a telefonhoz.
- Rendben hazamegyek.- mondta mire Zayn és Perrie megkönnyebűlve felsóhajtottak.
- Hol vagy haver érted megyek? - kérdezte Zayn.Remélem nem azt akarja hogy én menjek érte mert nem tervezek még ma beszélni vele ugyanis részegen és/vagy drogosan nem hiszem hogy nagyon sokat érnénk vele.Harry bediktálta a hotelt ahol van majd Zayn lerakta.
- Hozzam ide vagy..? - kérdezte Zayn.
- Vidd haza! Mond meg neki hogy holnap beszélünk mert most nem lenne valami jó ha ilyen állapotban beszélnék vele.- mondtam mire Zayn bólintott és kiment.Perrie szomorúan nézett rám de én nem néztem vissza rá hanem bementem a konyhába és ittam egy pohár angol teát ugyanis mostanában az lett a kedvencem.
- Figyelj én megyek aludni már késő van. Ha valami kell nyugodtan kelts fel. - mondta Perrie mosolyogva.
- Ennél többet már nem tudsz adni szóval köszönöm. - mondtam majd megöleltem ő pedig elkullogott a szobája felé én pedig leültem a TV elé ugyanis egy ilyen nap után semmi kedvem nem volt aludni meg nem is tudtam volna. Az HBO Comedy-re kapcsoltam ahol a Felhők Fölött 3m-rel ment. Most semmi kedvem nem volt szerelmes filmre amúgy sem értem hogy a Comedy-n miért adnak romantikus filmet de onnan elkapcsoltam. Az HBO-n pedig a Vizet az elefántnak ment. Azt is hagytam így elekapcsoltam az MTV Music-ra ahol ost éppen Pitbull és Shakira közös száma a Get It Started ment. Ezt végig hallgattam de utána jött a More Than This. Mikor megláttam Harry-t ahogy a végén mosolyog ( eleve már akkor sírhatnékom volt mikor a refrénbe belekezdett) elekzdtem sírni. Miért nem tudjuk egymást mosolyát nézni most is ahelyett hogy ő részegen vagy/ és drogosan űl Zayn kocsijának anyósülésén én pedig sírva nézem Perrie kanapéján.Békésen már amilyen békésen tudok most ültem a kanapén mikor csörömpölést hallottam a konyha felől. Ha jól tudom Perrie alszik és rajtam kivűl más nincs itt. Megfogtam a kezembe legelesőnek eső dolgot és elindultam a konyha felé. A csörömpölést egyre hangosabb lett és egy férfi hangot hallottam haogy azt mondja hogy " A francba nem tudsz csendben maradni?". Ekkor megijedtem és már tudtam hogy betörővel van dolgom ugyanis nem ismertem fel a hangját.Mikor már a konyha ajtajában voltam hirtelen felkapcsoltam a villanyt és megláttam egy pasast tiszta fekete ruhában. Az arca elvolt takarva így nem tudtam ki venni ki az de azt már biztosra tudtam hogy betörő. Mikor észrevett előrántott egy pisztolyt a zsebéből én pedig sikítottam egyet mire Perrie kijött és ő sikítani kezdett.
- Most vagy mind a ketten bekussoltok vagy lövök.- mondta a pacák majd elindult felénk. Én elkezdtem sírni és ahogy oldalra néztem Perrie is. Olyan vol mintha hallottam volna hogy nyitódik az ajtó de ennek kicsi volt az esélye. Ha nyitódott biztos az egyik cinkos társa jött neki segíteni.- Te! - mutatott rám a pisztolyával.- Hozd ide az összes pénzt a házból.- mondta majd én elindultam de a pasas jött mögöttem Perrie-t pedig nyakon ragadta és úgy hozta a magával mikor a nappaliba értünk szemtől szembe találtam magam Harry-vel aki mikor meglátott engem Perrie-t és a betörőt majdnem szívrohamot kapott.
- Úristen.- mondta majd megláttuk Zayn-t is aki kikerekedett szemekkel nézett ránk. A pasas mikor meglátta hogy nem vagyunk egyedül elenegdte Perrie-t de meilőtt elszaladt volna lőtt és eltalálta......
Liam szemszöge:
Eléggé meglepett hogy Harry és Stacey összevesztek. Vagyis nem mondanám veszekedésnek ugyanis Harry smárolt egy másik csajjal amit bevallom már vártam mikor történik meg ugynais nem úgy ismerem Harry-t aki megmarad hosszabb ideig egy lány mellett. Így is rekord a Satcey-vel való kapcsoltának ideje. Azonban azt is látom hogy Harry nagyon szereti Satcey-t ugyanis most nem csak a piához de a drogokhoz is nyúlt. Ahogy észrevettük közöttünk Zayn volt a legidegesebb aki egyik pillanatról a másikra eltűnt. Chelsea már hazajött Perrie-től ugyanis fáradt volt így most fent alszik de Louis teljesen kétségbeesetten űl itt melettem míg Eleanor üres arccal nézi a TV-t. Úgy csinál mint akit nem érdekel ez az egész ugyanis Harry-t hibáztatja a legjobban de ahogy elmondta nekünk Harry szerintem semmit sem tett ami miatt Stays-nek ki kellett volna akadnia.Persze ahogy az az ilyen esetekben lenni szokott Stacey is félreértette a dolgokat így most ennek köszönhetően alakult ki ez a dolog.
- Az egész az én hibám. - mondta Louis már vagy 20-adjára de nem mondaná el ha rákérdezünk miért.
- Lou most már igazán elmondhatnád miért. - mondtam idegesen. Nem elég Harry de még ő is kéreti itt magát. Ideje lenne már midnnekinek felnőni.
- Ha elmondom megfogtok utálni. - mondta el ugyanazt amit eljátszottunk 10 perccel ezelőtt.
- Louis mit mondtál neki? - kérdezte már Eleanor is. Gondolom már ő is unta ezt a gyerekes viselkedést akármennyire mutatta ki mennyire nem érdekli most Harry.
- Amikor elmondta hogy mi történt azt mondtam neki hogy.... hogy a legjobb dolog a szerelmi bánatra... szóval ha a iszol. - mondta Louis. Igaza volt lehet jobb lett volna ha nem mondja el mert most legszívesebben megütném de tartom magam.
- Gatulálok ez egy érett felnőtt gondolkodás volt Louis. - mondta majd idegességemben felálltam és felmentem az emeletre ahol Chelsea űlt az ágyon. Maga elé bámúlt és mikor bementem nem szólt egy szót sem. Nagyon jó már neki is van valami baja. Istenem ez a nap már nem is lehetne job. - Mi a baj Chels?- kérdeztem mire megrázta a fejét hogy semmi. Louis után már semmi kedvem nem volt megint nyaggatni valakit hogy mi a baja így leültem az ágy másik szélére és néztem ahogy Chelsea maga elé bámúl.
- Félek. - mondta ki mire odakaptam a fejem. Egy az egy kicsit meglepett hogy ilyen hirtelen megszólalt a másik pedig nem értettem ezt mire mondja.
- Még is mitől? - kérdeztem miközben közelebb mentem hozzá.
- Hát ettől. - mutatott a hasára. - Félek a szüléstől és attól ha megszületik nem fogom normális a gondját viselni. - mondta miközben rámnézett.
- Nem értem mire célzol. - mondtam értetlenül.
- Liam ez egy kisbaba nem olyan mint egy nagyobb gyerek. Ennek a gondját kell videlni. Mi pedig 19 éves vagyunk még magunkra sem tudunk vigyázni nem hogy egy kisbabára. - mondta mire kitágúlt szemekkel néztem rá. Most evvel mire akar célozni?
- Ezt hogy érted? - kérdeztem mire Chelsea sóhajtott egyet és megszólalt.
- Szóval... gondolkodtam azon... hogy szóval.... örökbeadhatnánk. - mondta Chelsea mire elcsodálkoztam. Nem én nem fogom a gyerekem örökbe adni. Nem engedem hogy más nevelje fel az ÉN gyerekemet. Mindent megtudok neki adni elvégre van pénzem nem engedem.
- Te meg vagy húzatva? - kérdeztem szinte kiabálva. - Ez most... hogy jutott eszedbe? Normális vagy? - kérdeztem miközben felállt.
- Liam nyugodj le. - mondta Cheslea.
- Mi? Most mondod hogy örökbe akarod adni a MI gyerekünket és azt mondod nyugodjak le? Hát te nem avgy normális! - mondtam majd becsaptam magam mögött az ajtót és kiviharoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése