2012. augusztus 10., péntek

16.fejezet Félelem

Szijjasztok.Tudom tegnapra ígértem fejezetet de valami miatt a szemem nagyon viszketett szúrt és könnyezett szóval örültem hogy valamennyit láttam nem hogy még gépeljek is.Ez a fejezet egy kicsit más lett majd meglátjátok miért.Remélem tetszeni fog nektek.
Jó olvasást!
Bíía xx

Chelsea szemszöge:

A rengeteg rajongó körbe vette Liam kocsiját és nem úgy tűnt hogy ők onnan el is akarnak menni.Nekünk meg még csak egy testőrünk sem volt.Liam ijedten nézett engem hogy nincs-e bajom de amint meglátta kissé megnyugodott.Láttam hogy próbál közelebb jönni de akárhányszor megmozdult mindig odakiabálták neki hogy 'Liam csak egy képet és esküszöm elhúzok'.Hát persze szívem mi meg el is hisszük.Láttam hogy az ajtón kijött egy szőke lány és egyenesen felém jött.
-Szia Nicola vagyok Liam nővére.- mondta majd megölelt.
-Chelsea.- mondtam.
-Gyere segítek.- mondta majd megfogta a kezemet és elkezdett befelé húzni.Még hátra pillantottam Liam-re aki nagyban osztogatta a képeket és autogrammokat.Mikor látta hogy nézem elmosolyodott és egy "Majd megyek"-et tátogott felém.
-Mindig ez van?-kérdeztem Nicola-tól mikor beértünk.
-Nem mindig csak most valahonnan kitudódott hogy a bandatagok mind hazautaztak így midnen rajongó megcélozta a házukat.- mondta.Nagyon szimptikus lány volt.Mindig mosolyogott és a legjobb az volt benne hogy nem látta benn undort felém.- Most egyedül vagyunk mert anyáék elutaztak de holnap jönnek haza.- mondta mosolyogva.Bár eddig midnent mosolyogva mondott.- Jajj annyira várom már hogy megszülessen a baba.Nem tudod még hogy lány lesz vagy fiú?- kérezte izgatottan.
-Még nem d emár én is kíváncsi vagyok.- mondtam neki.
-Gyere megmutatom Liam szobáját.Gondolom ott fogtok aludni.Ja és fent van Ruth is.Ő Liam másik nővére de ő a kisebb.Azt mondta hogy küldjelek be ha megjöttetek.-mondta majd megmutatta Liam szobáját.Hát igen.Nem is képzeltem el máshogy mint így.Teljesen rendben volt minden.Mindennek volt helyen.A fal kék volt és a közepén egy fehért csík ment.Az ágy is kék volt fehér palannal.Volt kék és fehér szekrény és egy asztal.Nicola maamra hagyott aztán megmutatta Ruth szobáját.Bekopogtam ő hümmögött egy "Gyere be"-t és benyitottam.Ott ült a székénél és nyomkotta a laptopot.Mikor meglátott felállt és odajött hozzám.
-Szia Ruth vagyok.- mondta majd a kezét nyújtotta felém.Furcsa hogy ő csak kezet nyújt Nicola spontán leölelt.
-Chelsea.- mondtam majd elfogattam a kéz nyújtást és megráztuk a kezünket.
-Nézd nem tudom hogy milyen szándékkal vagy az öcsémmel.Kicsit fura nekem hogy már is terhes vagy.Remélem nem találtad ki.- mondta cseppet sem kedves hangnemben.
-Nem találtam ki.- mondtam félénken.
-Akkor meg gondolom hírnévre vágysz.Danielle is arra várt.Eleinte kedves volt és szerethető utána egy banya.- mondta.- Ajánlom hogy te ne legyél ilyen.- mondta majd leült egy székre.- Na szóval mehetsz.Remélem érthető volt.Nem mondom hogy rülök hogy találkoztunk mert nem szeretek hazudni.- mondta majd visszafordult a laptophoz és tovább pötyögött.Egy ideig megsemmisítve álltam ott majd erőt vettem magamon és kiemntem.Kintről még hallottam a sikítást és Liam sem volt sehol ami azt jelentette hogy még nem szabadult meg a Directioner-ektől.Lementem a konyhába mert rettenetesen éhes voltam bár ez terhesen nem is csoda.Az úton kb. 6 műzlit megettem amit Liam szóvá is tett.A konyhában Nicola sürgött-fordott.Valamit főzött.Most hirtelen valami édesre vágytam így gondolom megkérdezem van-e.
-Nicola?- kérdeztem mire hátrafordúlt.
-Tessék?- kérdezte mosolyogva.Komolyan két külön világ Nicola és Ruth.Ahogy elnézem Nicola és Liam hasonlítanak inkább egymásra.
-Nincs valami édesség itthon mert rettenetesen megkívántam?- kérdeztem mire elmosolyodott.
-De van.Anya direkt vásárolt mindenféle ízű kaját mivel tudta hogy a terhesek nagyon kívánósak és ha nem kapják meg esetleg el is vetélhettnek.- mondta majd kivett a szekrényből egy extra nagy Tix-et aminek  látványától felcsillant a szemem.
-Köszi.- mondtam majd elkezdtem enni.De ez nem bizonyult jó ötletnek ugyanis amint beleharaptam a második Twix-be egyszerűen rám jött a hányinger.
-Nicola hol van a mosdó?- kérdeztem nyöszörögve.
-Öhm..a folyosó végén.- mondta majd elindult előttem szaladva és kinyitotta.Amint megláttam amosdót felé hajoltam és elkezdtem hányni.Nicola fogta a hajamat és simogatta a hátam.Mikor végéeztem kimostam a számat és kimentünk a mosóból.
-Sjanálom.- mondtam.
-Ugyan szerinted én nem voltam beteg életemben.- mondta kedvesen majd kinyílt a bejárati ajtó és Liam jött be rajta.Amint belépett egy óriásit sóhajtott.
-Jesszus én meghaltam.- mondta majd odament Nicola-hoz és megpuszilt és megölelte.
-Jó újra látni öcsi.-mondta Nicola.Liam megakart csókolni de elhúzódtam.
-Mi a baj?- kérdezte lepetten.
-Hát.. épp most dobtam ki a taccsot szóval....- mondtam kicsit szégyenlősen.
-Te hánytál?- kérdezte lepetten.
-Igen Liam aki terhes általában szokott.- mondta Nicola.
-De ugye már jól vagy?- kérdezte aggodalmasan.
-Persze.- mondtam mosolyogva.
-Akkor jó.Hol van Ruthy?-kérdezte Liam Nicola-tól de ő nem nagyon hallotta meg.
-A szobájában ül.- mondtam Liam-nek majd ő elindult arra.Kicsit fájt ahogy "Ruthy" beszélt velem.Teljesen nem volt igaza nem azért vagyok Liam-mel mert hírnév kell és pénz hanem mert szeretem.A gyereket pedig nem terveztük csak felelőtlenek voltunk és megtörtént.Nem hiszem hogy Ruth-tal puszipajtások leszünk de legalább Nicola csíp valamennyire.Legalább is remélem ez nem csak a látszat.

Niall szemszöge:

Végre hazamegyek.Imádom Írországot ha megkérdeznék hol laknél legszivesebben ezt mondnaám pedig tudom hogy itt lakok kiskorom óta.Éppan most haladtam el a Mullingar tábla mellett.A házunk nagyon a város elején van így nem kell sokat utazni a városban.Amin leparkoltam anyám bombaként robbant ki a házból.
-Jajj kisfiam annyira hiányoztál.- mondta miközben jó szorosan ölelt.
-Nem vagyok kicsi.- mondtam sértődötten.Ezt már 11 éves korom óta játszuk ugyanis én már 1 éves korom óta nagynak tartom magam.
-Na megérkezett a szupersztár.- mondta Greg és odajött majd megölelt.- Hiányoztál öcsi.Amióta elmentél mindig van kaja a hűtőben.- mondta röhögve.
Jujj tényleg éhes vagyok.- mondtam majd megtrappoltam a házba.Rögtön a hűtő felé vettem az irányt ám útközben visszatolattam.Egy szőke hajú lány ült a nappalikban és végig engem nézett.Mikor meglátta hogy észrevettem felállt és odajött hozzám.
-Szia Shell vagyok.- mondta mosolyogva majd mkezet nyújtott nekem.Gyönyörű kék szeme volt amit bámúltam egy ideig teljesen elvesztem bennük.
-Niall Horan..- mondtam ki végül majd kezet ráztam vele.
-Na látom összeismerkedtetek.- mondta anya.
-Ő az egyik cserediák itt.Tudom nincs lány testvéred de mivel a szülők akik gyereke kiment Franciorszégba nem vállalták el így mi befogattuk.- mondta anya mosolyogva.Láttam Greg-en hogy mosolyog de elégg sunyin majd felment.Utána mentem és leültem az ágy szélére.
-Min mosolyogsz?- kérdeztem Greg-et aki megkapcsolta az xbox-ot és elindította a kedven járékunkat.
-Látom bejön Shell.- mondta majd rámkacsintott.Igaza volt eléggé bejön.Nagyon szép lány és szerintem biztos aranyos is.
-MiNem dehogy!.- mondtam szinte azonnal amit nem kellett volna mert az ilyen raadás a hazugság.
-Te tudod öcsi.- mondta majd elkezdtünk játszani és eléggé nem tetszett neki hogy veszített.Mi tagadás Louis-val és Zayn-nel éjjel-nappal nyomjuk persze csak ha va rá időnk.Képzett vagyok.

Louis szemszöge:

Végre ketteseben lehetek egy kicsit Eleanor-ral.Mi még nem megyünk Doncoaster-be csak 1 hét múlva addig a Kanári-szigetekre megyünk hogy eltöltsünk egy romantikus nyaralást együtt.Repülővel mentünk Eleanor pedig bealudt mellettem.A telefon hirtelen csörögni kezdett a zsebemben.Harry neve állt rajta vidáman vettem fel.
-Helló haver.Milyenek a mézes hetek?- kérdeztem vigyorogva.
-Stacey meghalt.- mondta alig hallhatóan de én hallottam és megjdnem leestem a széről.Ijedteben egyet sikítottam amire El is felkelt.
-Mi a baj?- kérdeztem mellettem El kómás fejjel.Tátogtam neki egy "Majd elmondom"-ot és tovább folytattam Harry-vel.
-Harold ha ez vicc tudd meg hogy nem jó fajta nem jó ilyenekkel viccelni.- mondtam és akármennyire furcsa én is a sírás határán voltam.
-Nem vicc.Mikor hazaértem anyám közölte hogy elengedte sétálni.Mikor felhívtam egy részeg pacák vette fel aki azt hitte hogy én voltam az akinek átmászott kiskorábn a szomszédba a labdáért és nem köszönte meg.Ezért akart nekem ártani.Mikor kderült hogy nem én vagyok ott hagyta Stacey-t valahol én pedig megtaláltam.Ekkor elvitték a kórhházba és most is műtik de gyfolytában sipolást hallok és az orvosok is azt hjtogatták hogy "Elveszítjük".- hadartam el egyben legjobb barátom.
-Figyelj amíg bent van műtőben nem biztos hogy meghal.Bármi megtörténhet nem fog meghalni tudnak rajta segíteni.Ne gondolj ilyenekre.- mondtam és hallottam hogy nagyon szipog-Valahogy én is így lennék Eleanor-ral.- Egyedül vagy bent?- kérdeztem.
-Nem itt van Gemmy meg any miért?- kérete még a saját hangjától is rekedteebben.
-Add ide Gamma-t.- mondtam majd ő engedelmeskedett.
-Halló?- szólt bele egy rekedt női hang.Kicsit ahsonlított Harry-ére.
-Szia Gemma Louis vagyok.- mondtam.
-Ó szia mit szeretnél?- kérdezte és hallottam a hangján hgy neki is volt már jobb napja.
-Menj arrébb hogy Harry semmit se halljon.- mondtam majd lépteket hallottam gondolom arrább ment.
-Elmentem mondhatod.- mondta suttogva.
-Vidd haza Harry-t.- mondtam kő keményen.
-Nem fog hazamenni.- mondta.
-Ne most várjátok meg míg megtudtok valamit.Utána vidd haza.- mondtam.- 100% hogy túléli.- mondtam.Jó ebben én sem voltam biztos de próbáltam a pozitívum erőket átadni a elefonon keresztül.
-Rendben megetszem.- mondta.
-De hívni ér.- mondtam.
-Rendben.- mondta de ezt már nem suttogva.
-Na addi vissza a szerelmem.- mondtam.Próbáltam egy kicist vicces formát hozni hogy felvídítsam a népet bár tudom hogy ez ide most nem nagyon illik.- Figyelj Harry nyugodj meg.Igyál angol teát.Tudod a kedvencünket az segít.- mondtam mosolyogva.- Tuti hogy Stays túl éli.Én tudom és te neked is tudnod kell.- mondtam.
-Nem tudom.Félek.- mondta sírva.
-Nyugodj meg Harry.- mondtam.- Most le kell tennem mert a stewartdess eléggé furán néz rám.De figyelj akár éjszaka hajnal vagy bármilyen időszak van hívjál.És gondolom tudod hogy ilyenkor a legjobb ha Liamet is beavatod.- mondtam neki.
-Nem akarom neki is elrontani a szabadidejét.- mondta.
-Figyelj nem fogod.Tudod hogy ránk bármikor számíthatsz.- mondta halál komolyan.
-Tudom.- mondta és hallottam a hangján hogy mosolyog.
-Na de tényleg megyek.Szia szeretlek.- mondtam majd letettem.
-Na jó meg sem kérdezem ki volt az.- mondta El mosolyogva de amint mglátta szoorú arcomat elkomolyodott.- Gondolom nem azért hívott hogy közölje jól vn és hogy boldog.- mondta El.
-Hát nem.- mondtam szomrúan.
-Mi történt?- kérdezte aggódva.
-Stacey lehet meg fog halni.- mondtam és El tisztára elfehéredett.
-Hogy mi?Azonnal menjünk haza!.- kiabált Eleanor.
-Nyugi Eleanor nem lesz semmi baj tudom hogy túl éli.- mondtam El-nek.
-Úristen.- mondta és elkezdett sírni.Én megöleltem és így merült megint álomba.

Zayn szemszöge:

-Bradford Bad Boi-ja visszatért.- kiabáltam a kocsiban.Perrie már teljesen ki volt akadva már 5-ször kérta hogy ő hagy gyalogojjon mert úgy érzi nem fogja kibírni az utat.
-Na jó Zayn ez volt az utolsó.Mert ha nem kiugrok.- mondta komolyan de a végén elmosolyodott.
-Pedig azt senki sem szeretné.- mondtam mosolyogva.
-Hát remélem hogy te vagy az élén.- mondta majd megint elkezdett Twitter-ezni.- Nézd csak Harry most írt ki.- mondta.
-Mit?Olvasd fel.- mondtam majd újra a képernyőre bámúlt és elkezdte.
-"Életem legrosszabb napja.Lehet elveszítek valaki olyat aki a legfontosabb szémomra" És sírós jel a végén.- mondta Perrie és láttam rajta hogy nagyon megijedt.
-Mi a franc?- kérdeztem vagyis nem inkább kiabáltam.
-Mit jelent ez?- kérdezte aggódva.- Szerinted a családjában történt valami?- kérdezte.
-Nem.- mondtam amjd elkezdtem magamban mondani "aki a legfontosabb számomra".- Stacey.- mondtam majd Perrie rám nézett.
-Ki az a Stacey?- kérdezte Perrie.
-Harry barátnője.- mondtam majd Perrie csodálkozva nézett rám.
-Neki van olyanja?- kérdezte.
-Te most vagy nem nézel TV-t vagy nem tudom.- mondtam mivel szinte mindehol ők voltak.
-Hát mostanában nem de nem is nagyon mondtad hogy van neki.- mondta Perrie kicsit idegesen.Hát igen tudni kell Perrie-ről hogy egy kicist megviselte ahogy a rajongók viszonyúltak hozzá így próbált kedves lenni Eleanor-ral, Danielle-lel és Chels-szel is.Gondolom Stacey-vel is összezseretne barátkozni de nekem valahogy kiment a fejemből hogy Harry-nek van barátnője. annyira megszoktuk már.
-Sajnálom elfelejtettem.- mondtam neki sírást invitálva.
-Szerinted neki van valami baja?Mármint Stacey-nek?- kérdezte Perrie aggódóan.
-Ő Harry-nek most a legfontosabb.- mondtam és ez igaz volt.Mindenkinek a barátnője és a családja volt a legfontosabb.
-Nézd Anne is most írt ki.- mondta Perrie majd elkedzte olvasni.- "Sajnálom mindne az én hibám..." Jesszus én betojtam.- mondta Perrie és ha lehet még ennél jobban is fehérebb lett.
-Na jó én ezt nem értem.- mondtam.- Szerinted felhívjam?- kérdeztem ránézve de csak egy pillanatra mert ugye vezettem.
-Nem tudom.Ahogy látom Gem is fent van megkérdezem hogy felhívhatod-e.- mondta.Gemma és Perrie nagyon jóban vannak szoktak sokat találkozni ha Gemma London-ban van.Hülye beceneveket adtak egymásnak mint Perrie hogy Gem Gemma pedig hogy Rie.Hát ezen nevettünk egy ideig de most már megszoktuk.
-Rendben.- mondtam majd mindenféle rossz varriáció megfordúlt a fejemben.De a legrosszabb csak akkor jött mikor Perrie elkezdett ebszélgetni Gemma-val..

2 megjegyzés:

  1. Jó rész lett! :D Remélem Stacey nem hal meg!! Hamar kövit!!! :D Siess:)) Puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszett.Már elkezdtem írni a következőt szóval nem kell sokat várni rá ;) xx

      Törlés