2012. augusztus 16., csütörtök

Az első díjam ezen a blogon!

Megkaptam első díjamat amit Jenny-nek nagyon szépen köszsönök ♥♥



1.)ndnekinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.)elölő minden kérdésére válaszolni kell!
3.) kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (nincs visszaadás / visszajelölés)

1.) Mindnekinek 11 dolgot kell mondania magáról!
1.Van egy kutyám Fifi.
2.Van egy öcsém.
3.A kevenc színem a lila és a fehér (mert ezek olyan jól béznek ki együtt)
4.Az egész családban a mamámmal jövök ki a legjobban.
5. Fiú legjobb barátom van.
6.A felnövök midenképpen a zenével akarok foglalkozni.
7. Imádok énekelni (és sokak szerint jó is a hangom).
8. Énekelek a sulis ének-karban.
9. Kedvenc tantárgyam a matek és az angol.
10.Imádom a magassarkúkat.
11. Kedvenc márkám a Converse.

2.) A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
1. Hány éves vagy? 14 lettem az 1D szülinapján :D
2.Ki a kedvenced az 1D-ből? Harry ♥♥
3.A blogok közül amit olvasol melyik a kedvenced? Defective Love :D
4.Szeretsz bulizni? Persze igazi ulizós csaj avgyok ;)
5.Mikor ismerted meg az 1D-t? Igazából még Decemberben mutatta az egyik osztálytársam és akkor is csak Liam-et mert ő volt a kedvence de úgy igazából Március- Április körül szerettem meg őket. :D
6.És hogyan? Hát ahogy leírtam az előbb barátnőm által de az MTV Hits is besegített. ;)
7.Szereted a horror filmeket? Imádom őket. Nagyon félős vagyok de imádom nézni őket mert mindig röhögök közbe majd a végén jön elő igazán a félelmem.
8.Mi a legjobb barátod/barátnőd neve? Hát lányba Melinda fiúban pedig Ákos. :D
9.Alkonyat vagy vámpírnaplók? Egyértelmű hogy Vámpírnaplók ♥
10. Milyen blogokat olvasol? Csak 1D-seket.Néha Vámpírnaplósat is.
11.Van testvéred? Ha igen mennyi idős/ek? Igen van és 12 éves.
 
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
1. Melyik a kedvenc városod?
2.Mi akarsz lenni ha felnősz?
3.Melyik a kedvenc 1D számod?
4.Hány éves vagy?
5.Melyik a kedvenc színed?
6.Hogy ismerted meg az 1D-t?
7. Ki a kedvenced belöle?
8.Melyik a kedvenc tantárgyad?
9.Gossip Girl vagy Pretty Little Liars?
10. Ki a kedvenc 1D-s barátnőd?
11. Milyen színű a szemed?
 
4.) 11 embert kell jelölni és linkelni!
Dórucika
Hanna J. Honson
 
Tudom csak 9 embert raktam ki. De itt hagytam amíg elmentem vacsorázni és bedilizett-Nem engedi hogy linket etgyek be. Nagyon bocsika remélem nem gond! :P

1 megjegyzés:

  1. Szia, köszönöm szépen, hogy gondoltál rám. Már teszem is ki hozzám :)
    Puszi Mese. <3

    VálaszTörlés