2012. augusztus 14., kedd

18.fejezet Minden a legnagyobb rendben!

Szijjasztok!Meghoztam a következkező fejezetet.Remélem néztétek az Olimpia Záróünnepségét és annyira büszkék voltatok mint én a srácokra.Elképesztő miket elérte.Na de nem is ebszélek többet.
Jó olvasást!
Bííía xx

ui: a fejezet első fele tartalmaz éegalább 16-os tartalmat szóval midnenki saját felelősségre ;)

Harry szemszöge:

Mikor felértünk a szállodába nem csak Stacey de még én is eltátottam a számat.Már voltam itt de csak a recepcióig sikerült eljutnom a lakosztályba nem.Az egész hatalmas volt.Ahogy beléptünk egy folyosó vezetett a nappaliba ahol fehér bőr ülőgarnitúra és egy hatalmas plazma TV volt.Az ablakot arany színű függöny borította amelyiken néhol végig futott ezüst minta.A nappalitől jobbra volt a hálószoba ahol egy hatalmas franciaágy volt ami körül fátyol volt (szintén fehér.Bár ahogy elnézem itt a fehér szín uralkodik) valamint itt is volt TV.Az ágy mellett mindkét oldalról egy lámpa foglalt helyet ami kévételesen ezüst volt bár aki nagyon szeretné lehet fehér is.A szobából nyílt egy fürdőszoba mi gyönyörű volt bár itt minden arany volt.Volt egy nagy kád zuhanyzó és kézmosó.A napaplitól balra volt a konyha és az ebésdlő.Azt annyira nem néztem meg hisz az nem az én terepem.Mikor mindent megnéztünk egy pacák jött fel a csomagjainkkal és ahogy láttam eléggé Stacey felé kacsintgatott ám a lány végig a lakosztályt csodálta egy kedves mosolyt sem méltetva a bámészkodó felé akinek ez nem jött be.Mielőtt kiemnt volna küldtem felé egy "ha még egyszer megbámulod a csajom halott vagy" nézést és becsuktam utána az ajtót.Stacey-t a hálószobában találtam meg ahogyan a bőröndjéből pakolt ki a szekrénybe.Odalopóztam mögl és elkezdtem apró puszikkal behinte a nyakát amit ő nagyon élvezett a sóhajokból ítélve.Lassan felém fordúlt és a szemembe nézett.
-Köszönöm.- mondta mosolyogva és láttam hogy a szeme csillog a boldogságtól.
-Nagyon szeretlek.- mondtam majd megcsókoltam.A csók hirtelen nagyon heves lett csak egyszer váltunk el levegőét és akor Stacey megszólalt.
-Én is.- mondta majd újra megcsókolt.Lassan kezdtünk az ágy felé haladni de közben egyszer sem váltak el ajkaink.Mikor odaértünk ledőltünk és elkezdtem simogatni a combját ami miatt halk súhajok hagyták el a száját.Lassan kezdett a pólóm alá nyúlni és ez bizonyította hogy ő is akarja.Gyors muzdulattal lekapta rólam a pólót és elkezdte simogatni a hasamat ami sóhajt hozott ki belőlem.Hirtelen fordítottam a helyzeten és én kerültem felülre.Lassan kezdtem lehúzni róla a pólóját ami sikerült is.Ezután meztelen hasát kezdtem el pici puszikkal behinteni.Ő a nadrágomat kezdte kigombolni amit aztán elkezdett lehúzni amjd az le is került rólam.A hasáról áttértem a szájára és hevesen kezdtük csókolni egymást közben én is próbáltam kigombolni a nadrágját amit sikerült is.Azonban én már annyira türelmetlen voltam hogy szinte letéptem róla a nadrágját.Aztán a melltartópántját kezdtem kicsatloni ami amint sikerült le is került róla.Megint elindultam a hasa felé és vissza a szájához.Elkezdte lehúzni rólam az utolsó ruhadarabot is ami nem sokkal később le is került rólam.Már csak egy ruhadarab választott el attól hogy megtörténjen.Végül levettem róla a bugyiját is érdeklődve az iránt hogy ő is szeretné-e ránéztem.Ő rögtön megcsókolt amit igennek vettem és egy határozott mozdulatt belé hatoltam.Azonnal sóhajt hagyta el a száját de nem csak az övét hanem az enyémet is.Egyre gyórsabbra vettem a tempót és már nem sóhajok hanem apróbb sikoltások hagyták el a szánkat.Majd nem sokkal később mind a kettőnk tetste megfeszült és elértük a gyönyör kapúja felé.Zilálva és izzadtam száltam le Stacey-re aki ugyanígy feküdt mellettem.Majd felém fordúlt és a mellkasomra tette a fejét majd belenézett a szemembe.
-Szeretlek.- mondta boldogan csiloggó szemekkel.
-Én is téged.- mondtam majd adtam egy csókot a szájára és magunkra húztam a takarót.Így aludtunk el mind a ketten életünk egyik legszebb estéje után.

Mikor reggel felkeltem Satcey mellettem még nagyban aludt így óvatosan hogy nehogy felkeltsem kiszálltam mellőle.Igaz hogy úgy terveztem hívok szobaszervízt de mivel nagy szeretem így én magam állok neki a reggelinek.Először rántottát akartam de nem biztos hogy szereti így készítettem palacsintát.Azt tudom hogy szereti mivel míg Holmes Chapel-ben voltunk anya minden reggel azt készített mivel próbált Stacey kedvében járni a történtek után.Neki álltam összeverni a palacsinta tésztáját amivel egyenlőre még nem is volt gond.Végül a sütés következett ami elsőnek nem ment de utána már nagyon is jól ment.Mikor kész lett a 6 db kentem 3-ra lekvárt a másik 3-ra pedig nutella-t.A palacsinta mellé azonban már a szobaszervíz segítségét hívtam ugyanis meg akartam kóstoltatni Stacey-vel az igaz angol teát.Mivel ő Amerikából jött még állítása szerint sosem ivott angol teát így most eljött az ideje.Felpakoltam egy tálcára a reggeliűl szolgáló dolgokat majd bementem a szobánkba.Stacey még nagyban nyomta az ágyat így letettem a tálat az ágy melletti kisszekrényre és befeküttem melllé.Elkezdtem puszilgatni.Először mindkét becsukott szemére aztán az orárra majd végül a szájára adtam egy puszit amire végre felkelt.
-Jó reggel szépségem.- mondtam mosolyogva mire az ő száján is egy mosoly jelent meg.
-Lehetne mindig ilyen szép.- mondta majd felült az ágyon és a kisszekrényen heverő reggelire tekintett.- Ezt te csináltad?- kérdezte mosolyogva miközben szorította meztelen tetstéhez a takarót ehogy az leessen onnan.Bár nem mintha annyira bántam volna.
-Igen.- mondtam mosolyogva.
-Ó istenem ez olyan cuki.Még senki sem csinált nekem reggelit.- mondta majd megcsókolt.- Köszönöm.- mondta halkan mikor elváltak ajkaink.
-Megérdemelted.- mondtam miközben összkulcsoltam az ujjainkat.
-Mégis miért?-kérdezte értetlenül.
-Tudod ellőtted csak futókapcsoltaim voltak.Egyik sem tartott tovább 2-3 hétnél.Veled pedig már tart 4 hónapja és most érzem igazán hogy mi is az a szerelem.- mondtam miközben végig a szemébe néztem.
-Szeretlek.- mondta majd odabújt hozzám.
-Én is.- mondtam majd jó mélyen ebszívtam hajának enyhán málna illatát.- De most már lássunk neki a reggelinek.- mondtam majd elvettem a kesszekrányről a tálcát és egymást etetve megettük a reggelit amit Stacey agyon dícsért.Az eredeti angol tea pedig annyira bejött neki hogy azt mondta hogy egész nap azt fog inni.Mikor megreggeliztünk megcsörrent a telefonom és mivel anya villogott rajta nagy örömmöl vettem fel.
-Szia.- mondtam mosolyogva.
-Szia kicsim. Csak azért hívtalak hogy megkérdezzem minden rendben van-e.- mondta anya.
-Persze.Minden a legnagyobb rendben.- mondtam és már eleve a hangomon lehetett hallani a boldogság jeleit.
-És Stacey?- érdeklődött anyám barátnőm felől.
-Itt van mellettem.- mondtam majd ránéztem a mellkasomon fekvő lányra.
-Rendben.Mond meg neki hogy puszilom.De nekem mennem kell.Légy jó szívem szeretlek.
-Oké átadom és én is. Szia.- mondtam majd leraktam.- Anyu puszil.- mondtam majd Stacey rám nézett.
-Hát rendben ha legközelebb beszélsz vele monda meg hogy én is.- mondta majd felült.
-Hé.- mondtam majd visszarántottam a karjaimba.
-Ugye nem akarsz egész nap csak feküdni?- kérdezte szemöldök huzogatva.
-Az igazat megvallva...
-Megyünk fürödni?- kérdezte huncutan mosolyogva amitől hirtelen felkelni támadt kedvem.
-Milyen kérdés ez asszony?- mondtam majd felkaptam az ölembe Stacey-t.Mikor beértünk lekaptam róla a testét takaró plédet és beálltunk a zuhany alá.Bekentük egymást tusfürdővel közben megállás nélkül csókolóztunk.Érzem hogy most vagyok a legbldogoabb hiába volt X-Factor vagy hiába lettünk platinalemezesek közben hiányzott hog valaki szeressen.Persze ott voltak a fiúk és anyék de nekem úgy kellett a szeretet hogy az szerelemből legyen.A szerelem pedig maga itt áll előttem és akármit mondok vagy teszek mindig mosolyog és az a mosoly az ami akár az egész napomat feltudja villanyzni annyira hogy elfelejtsek mindent ami esetleg egy kicsit nyomasztana.

Liam szemszöge:

Chelsea-vel éppen a kórház felé tartunk hogy megtudjuk minden rendben van-e a kisrugdosóval.Igen egyfolytában rugdos Niall örömére uyganis ő egyolytában ott van olyankor és megfogja Chelsea hasát.Igazából rengeteg neven gondolkoztunk de végül azért lett Jeremy mert Chelsea-nek 10 éves korában született volna egy tetsére akit Jeremy-nek hívtak volna csak már halottan született így szerette volna ha Jeremy lesz.Persze én azonnal belementem ha neki tetszik akkor nekem is.De mivel nekem tetszik a Logan is így Jeremy Logan Payn lett a végleges neve.Niall szerette volna ha az ő nevét örökli de az nem lett volna fair a többi taggal szemben.
A gondolataimból az szakított ki hogy már az ultrahangos teremben voltunk ahol Chelsea-t lefektették egy ágy szerűségre és bekenték a hasát valami nyálkás izével.
-Nos kedves Ms. Sualéz.- kezdte az orvos.- Ugye tudja jól hogy fel kell tennem a szokásos kérdséeket?- kérdezte az orvos.Már nem előszr vagyunk itt szóval tudjuk mi a flyamat szóval vártuk az orvos kérdését.
-Igen.- mondta Chelsea.
-Rendben akkor először is.Étkezik rendesen?- kérdezt és egyszer rám egyszer Chelsea-re nézett.- Mr. Payne?- nézett végül rám.
-Természetesen.- mondtam egyértelműen a választ.
-Rendben.- mondta az orvos amjd írt valamit a kezeiben szorngató papírraa.
-Mennyit mozog mostanában.- mondta az orvos majd itt Chelsea-re nézett innen tudtuk hogy ezt a kérdést neki kell megválaszolnia.
-Hát ami azt illeti nem sokat.- mondta félénken.
-Pedig kéne.- mondta az orvos.- Tudja a terhesség nem betegség.Nuygidtan elmehet futni de persze fél óránál többet nem kéne.- mondta majd rám nézett.
-Mr.Payne tudom hogy nincs sok ideje a munkája miatt de 2 naponta legalább menjen el vele gy 20-30 perces kocogásra.Látom magán hogy sportos ember szóval ezzel önnek gondolom nincs különsebb baja.- mondta.
-Természetesen nincs.- mondtam majd Chelsea-re néztem.
-Nos rendben akkor nézzük mi újság van a kislurkó felől.- mondta majd a kezében fogta azt a valamit aminek a nevét nem tudom és ráhelyezte Chelsea hasára.Hirtelen egy kisbaba látszódott a monditoron amint összekuporogva "alszik" Chelsea hasában.Akaratlanul is elmosolyodtam.El sm hiszem hogy ő az én gyerekem.- Megszeretnék hallgatni a szívverését?- kérdezte az orvos mire mind a ketten mosolyogva bolintottunk.Az oros rácsatolt két ragtapasz féleséget Chelsea hasáról amiből egy vonal vezetett ki és egy müszert nyomott a kezünkbe mi pedig Chelsea-vel összebújva hallgattuk a kisbabánk szívverését.Olyan nyugtató volt mint egy altató dal végig mosolyogtam hisz ennél szebb dolog már nem is történhetne velem.Az orvos elvette tőlünk a műszert és feltett egy kérdést.
-Ki lesz bent önnl a szülsénél?- kérdezte az orvos mire belegondoltam hogy mennyire várom már azt a napot.Azt a napot amikor az gész életem egy 360 fokos dordulatot vesz.
-Hát azt beszéltük meg hogy vagy Nicola Liam nővére vagy Liam.Attől függ Liam hog bírja majd.- mondta Chelsea mosolyogva.Hát igen nem garantálom hogy akkor nem fog az ájulás kerülgetni de remélem jól bírom majd és Chelsea-vel majd egyszerre pillanthatjuk meg közös gyermekünket.
-Rendben.Akkor mondjon teljes neveket mert nekem ezt fel kell írni.- mondta az orvos amjd elővett egy papírt aminek az elején Chelsea Sualéz név állt.
-Nicola Payne vagy Liam Payne.- mondta Chelsea majd az orvos felfirkantotta a mappába.
-Rendben.Találkozunk egy hónap múlva addig szeretném ha legalább 2 naponta 20-30 percet futna de ne gyorsan csak olyan gyorsabb séta formában.- mondta miközben egy papírtörlőt nyomott Chelsea kezével hogy törölje le a nyálkás valmit a hasáról.Az orvos nem sokkal később kiemnt így agunkban maradtunk bent.Odamentem hozzá és megpusziltam a hasát.
-Szeretlek.- mondtam amjd megcsókoltam.
-Én is téged.- mondta majd segítettem leszállni neki a székről és kiemntünk kézen fogva.Kint mint ahogy ez lenni szokott a fotósok már tűkön űlve vártak minket.Mi ügyet sem vetve rájuk mentünk a kocsihoz amjd elindultunk haza.Ám ami ott fgadott nem kicsit lepett meg.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!! Siess a következővel!! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D Nagyon szuper rész lett csakúgy mint a többi! :)) Hamar kövit! :D

    VálaszTörlés