2012. augusztus 11., szombat

17.fejezet Az élet megy tovább

Szijjasztok meg i hoztam az új részt.Remélem tetszeni fog enktek.Most nincs hozzáfűzni való.
Jó olvasást!
Bíía xx

Harry szemszöge:

Már vagy 3 órája hogy műtik Stacey-t.Nagyon ki vagyok bukva.Nem ebszélek senkivel.Anya próbál nyugtatni de nála a nyugtatás az hogy elmondja 50-szer hogy bocsánat.Én egy szót sem szólok hozáá de ő megállás nélkül dumál.Bevallom ez idegesít.Gemma hazament tiszta ruhákért mert már látjuk hogy nem csak egy éjszaka fogunk itt dekkolni.Anya megint idejött de most nem bocsánatot kérni hanem valami egész másról.
-Tudod kicsim nagyon örülök hogy összejöttél Stacey-vel.Ő másabb.Tudod hogy szerettem Cher-t is de...ő másabb.És most tudod miért nem mondtam Caroline-t.Tudtam hogy nem egy 32 éves nővel fogod leélni az életed aki mire te odajutsz már az 50-et is üti.- mondta anya.Nem tudom mire akart ezzel kilyukadni de hagytam beszélni.- Látom rajta hogy szeret.Mikor rólad beszél mindig mosolyog.Szívem szeretném ha ezt most nem szúrnád el és tényleg csak akkor szakítsatok amikor már egikőtök sem szereti a másikat.Mert eküszöm hogy ha olyanért szakítotok mert te megcsaltad többet nem jössz a házamba.- mondta fenyegetően.Most komolyan anyám oktata ki arról hogy ne csaljam meg a barátnőmet ez általában úgy szokott lenni hogy a barátnő anyja teszik ezt.- Tudom hogy fel fog épülni kicsim.Eős lány.Elmondta miken ment keresztül ez is sikerülni fog neki.- mondta anya majd megölelet és ezúttal engedtem neki és megint eljöttek a könnyek.- Shh ne sírj szívem.Minden rendben jön oké?- nézett rám én pedig bólogattam és a vállára ahjtottam a fejem.
-Szeretlek.- mondtam amjd ránéztem.
-Én is szeretlek kicsim.- mondtam majd adott egy puszit az arcomra.- Mindig is te leszel a kedvenc fiam.- mondta mosolyogva.
-Mivel én vagyok az egyetlen.- mondta mire felnevetett.
-Épp ezért szeretlek annyira.- mondta majd ő is elkezdett könnyezni.Ekkor egy orvos lépett ki a műtőből.Tiszta vér volt a köpenye még belegondolni is rossz volt mit műveltek ott bent Stacey-vel.
- Jó napot önök Satcey Mendres hozzátartozói?- kérdezte az orvos miközben jött közelebb és vette le a szintén véres kesztűjét.Nyeltem egy nagyot és válaszoltam.
-Igen mi vagyunk azok.- mondtam.- Kérem mondjon valamit.- mondtam könyörgően.
-A műtét sikeres volt.Vért kellett juttatni a szervezetébe és bevarrni a sebeket.A műtét során egy kisebb daganatot is találtunk a májában de mivel enm volt rosszindulatú és kicsi el tudtuk távolítani még mielőtt nagyobb bajok lettek volna.A kisasszony fél órán belül felébred kérem önöket hogy csak egy ember menjen be hozzá.- mondta el az orvos az sok információt.Rettenetesen megkönnyebűltem.A szomorúságot és a düht most boldogság vette át.Az orvos jó estét kívánt és tovább ment.
-Menj be hozzá kicsim.Én addig megvárom Gemma-t.- mondta anya.
-Ha Gemma megjött adjátok be a cuccokat és menjetek haza.- mondtam.
-Nem itt maradunk.- mondta anya szikla szilárdan.
-Nem emnjetek haza majd reggel bejösztök.- mondta majd anyám bólogatott én pedig bementem.Ott feküdt az ányon egy csomó cső lógott ki belőle de engem még ez sem roasztott el tőle.Ő így is szép volt.Nem ,gyönyörű.Leültem az ágya melletti kis székre és megfogtam a kezét.A szíve egyszer csak gyorsabban kezdett verni.Ezt megmosologtam.Ez is bizonytja hogy tényleg szeret.Az orvos azt mondta fél óra az nem sok.Ezt már kibírom.Meg egyébként is itt fekszik mellettem és tudom hogy jól van.Eleve ez a tudat is boldoggá tesz.Hirtelen megcsörrent a telefonom és Zayn nevét írta ki.Gyorsan felkaptm és beleszóltam.
-Cső haver!Mizu?- kérdeztem msot már sokkal vidámabban.
-Hogy mizu?- kérdezte felháborodottan de nem Zayn volt hanem Perrie.
-Ó szia Rie.- mondtam.Egyedül csak én és Gemma hívtuk így mivel ő is engem Har-nek szólított.
-Hogy van Stacey?- kérdezte aggódva.Kedve shogy aggódik.Hiszen még nem is találkoztak.Perrie mindig is ilyen közvetelen volt ha az ismerősének vagy barátjának valaki fontos volt ő vele mindig kedves volt az hiába volt szemét.
-Már sokkal jobban bármelyik percben felkelhet.Sikerült a műtét.- mondtam mosolyogva miközben a szabad kezemmel Stacey kezét szorongattam.
-Ah megnyugodtam.Tudod mennyire idegesített az a tweet?- kérdezte de én enm tudtam mire érti.
-Milyen tweet?- kérdeztem értetlenkedve.
-Hát amit kiírtál Twitter-re.- mondta egyértelműen.
-1:A telefonomat nem rég adta vissza anya.2:nem voltam Twitter-en mert lemerült.Már vagy 3 órája nem voltam otthon itt dekkolok a kórházban.- mondtam.
-Ne csináld Harry.Akkor ki írta?- kérdezte.- Szeritned valaki feltörte a Twitter-ed?- kérdezte és ekkor leesett.
-Basszus.- mondtam és felálltam.
-De honnan tudja?- kérdezte Perrie.- Tudod mit megyünk haza felhívjuk a többieket is.Ne aggódj.- mondta Perrie és gondolom azért nyomta ki ilyen hamar hogy ne tudjak ellenkezni.Megnéztem mennyi az idő.Már csak 15 perc annyit kibírok.Addig néztem gyönyörű és a fájdalomtól sápadt arcát.Szörnyű volt így látni de ahogy mondtam ő még így is gyönyörű.Az ajtó felől kopogást hallottam és enya nyitott be.
-Csak hoztam a cuccokat van töltő is.- mondta anya mejd felálltam és elvettem tőle.
-Köszi.Most már menjetek haza.- mondtam majd adott egy puszit és elment.Visszaültem Stacey mellé és megint megfogtam a kezét ám ekkor már ő is megszorította.Boldogan kaptam a fejem felé mikor megláttam hogy a szeme nyitva van.
-Szia.- mondtam lágy hangon.Nem akartam megijeszteni már rögtön hisz most kelt fel.
-Szia.- mondta ő is mosolyogva.
-Hogy érzed magad?- kérdezte miközben elsimítottam egy hajtincset az arcából.
- Fáj a karom.- mondta amjd ránéztem a kezére de az be volt kötve.
-Nagyon aggódtam érted.- mondtam és megint majdnem elsírtam magam.Az istenért Styles legyél férfi!
-Tudom.- mondta én pedig értetlenül néztem rá.
-Honnan?- kérdeztem.
-Tudom furán hangzik de valahogy az volt a fejemben hogy itt a vég.Ezért csak te rád koncetráltam.Hallottam hogy sírsz ordibálsz bömbölsz mindent.Azt is hallottam mikor Louis-val beszéltél és amikor az anyukáddal.- mondta mosolyogva.
-Wow ezt nem gondoltam volna.Ha tudtam volna hogy hallod minden másodp.-ben elmondtam volna hogy szeretlek.- mondtam.
-Most is elmondhatod.- mondta mosolyogva.
-Szeretlek.Mindennél és mindenkinél jobban a világon.- mondtam majd megcskoltam.
-Én is szeretlek.- mondta majd megint megcsörrent a telefonom.Egy kcsit megrezzent a hangtól.
-Semmi baj csak a telefonom.- mondtam majd kikaptam a zsebemből és kivettem de Stacey kezét el nem engedtem.Meg sem néztem ki az úgy szóltam bele.
-Halló?- szóltam bele.
-Add ide.- hallottam egy nő hangját.
-El?- kérdeztem.
-Add ide.- mondta megint parancsolva.- El szívem azt is kéne mondnai hogy kit.- hallottam hátulról Loui hangját.- Add ide Stays-t.- mondta.
-Nem tudom lehet-e.- mondtam félve.
-Van orvos a közelben?- kérdezte sűrgetve.
-Nem de bármikor betoppanthat.- mondtam.
-Hangosítsd ki akkor.- mondta majd engedelmeskedtem neki és kihangosítottam.Stacey feljebb akart ülni így abban segítettem neki.- Na megvolt?- kérdezte El idegesen.
-Igen.- mondtam.
-Istenem Satcey.Tudod hogy aggódtam?- sírt Eleanor.
-Ki az?- súgta oda nekem Satcey.Na jó ettől megijedtem.
-Eleanor.- súgtam vissza.Ehy ideig nem szólt semmit aztán leesett.
-Ja.- mondta és a fejére csapott.- Neked is szia.- mondta Stacey.
-Majdnem kiugrottam a repülőből hogy visszamenjünk.- mondta Eleanor.Innentől tiszta csajos dolgokról beszéltek.Ha most Louis-val nem telefon közelben lennénk csak akkor biztos kimennénk.
-Hé szerelemem hogy bírod ezt a nyáladzást?- kiáltott bele Lou mire elnevettem magam.
-Zenét hllgatok.- mondtam mire Stacey furcsán nézett rám.
-Telefon és zene nélkül?- kérdezte csodálkozva.
-Énekelek magamba.- mondtam mire elmosolyodott.
-Ha letettem nekem is énekelhetsz.- mondta mosolyogva.
-Ez esetben.Örülök hogy hívtál Eleanor szia.Szeretlek Louiii baba.- mondtam majd kinyomtam.Innentől szinte mindneféle zenét énekeltem neki.Mire végül melettem kötöttem ki és elaludt rá.

2 hónap múlva

Már Satcey teljesen felépült bár gondolom a tudat az megmarad számára.Én sem fogom elfelejteni egyhamar az biztos.Az nap végül a fiúk nem jöttek haza.Mindneki otthon pihent 2 hétig még ahogy mi is tettük.Végül az a dolog elmaradt és azóta sem tudtam megrendezni egy estét mert mindennap közbe jött valami.De azért nem hanyagoltuk el egymást szinte minden 2. nap ha nem napont találkoztunk ha nem is skype-oltunk.Viszont most kaptunk egy teljes hónap szabadságot és eldöntöttem hogy Stacey-t nem viszem Holmes Chapel közelébe amit anya is megértett-Azonban volt egy olyan megjegzése hogy legközelebb akkor szeretné ha mennénk ha bejelentjük hogy összeházasodunk.Úgy látszik nagyon kedveli Satcey-t uyganis ezteddig egyik lánynál sem mondta.Liam kicsattan a boldogságtól.Kiderült hogy fiúk lesz és Jeremy-nek fogják hívni.Chelsea most tart a 4.hónapban és már kerekedika pocakja.Stacey anyja a 6. hónapban van és eddig minden rendben van nála bár evszélyeztett terhes mert már idősebb a szüléshez így kedvés munkát végezhet csak.Niall összejött egy Shell envű francia lánnyal akivel összeköltöztek elég hamar.A rajongók még nem tudnak róla semmit és azt szeretnék ha ez egy ideig még így is maradna.Végül Perrie és Satcey megisemrték egymást és legjobb baátnők lettek ugyanis Chelsea el van foglalva Liam-mel való közös házukkal vaéamint El mindig úton van és modllkedik.Larry Stylinson még mindig létezik sőt egyre jobban kezdünk megint belejönni a rajongók örömére.Jövő hónapban jön az új klippünk amit lassan elkezdünk forgatni.Ami még fontos hogy a Twitter-em még mindig fel van törve és nem tudjuk kideríteni ki törte fel.Azóta is iragat ki hülyeségeket nem egyszer irta már ki hogy vissaztértem.Szerencsére mindig tisztázzuk interjúkban hogy még nem tudjuk ki törte fel.Ami még furcsa hogy az újságokban egyfolytában szakítanának minket szét Satcey-vel.Szerintem már nem sokáig bírom ezt és szétverem az egész Helló magazin szerkesztőségét.
A mai nap egy különleges estét terveztem Satcey-nek.Kibéreltem egy egész hotelt hogy csak kettesben lehessünk.Elnöki osztályt béreltem pluszba megkértem a tuljat hogy mára ne fogadjon senkit.A rajongók is remélhetőleg nem tudják meg hogy ott vagyunk és ezt már megebszéltem a szállodával.Est 6 óra van 7 órár ígértem meg Satce-nek hogy érte megyek.Most éppen az összes Direction a 1D házban tartózkodik.Niall eszik és közben mindigdob egy csókot Shell-nek.Liam a laptop előtt ül Chelsea pedig felváltva eszik Niall-lel.Komolyan mondom mind a kettő tisztára válságba visz minket annyit esznek.Felemntem a Stcey-vel közös szobánkba.Mivel minannyiunknak van barátnője így mindenki vett egy franciaágyat így ez a barátnőinkkel közös szoba lett.
Elkezdtem készülődni de mivel nem kell annyira kiöltözni meg amúgy is úgy tervezem hog ezt leveszem így nem vittem túlzásba.Mire kész lett már 6.45 volt így úgy gondoltam ideje elindulni.
-Majd jövök 3-4 nap múlva.- mondtam majd kiléptem az ajtón.A bőröndöket már bepakoltam a limóba persze Stacey nm tudja hogy nem csak egy estéről van szó.Neki az anyja pakolt be hogy csak ne egy fiú tegye már.Vagyis hát ezt ő mondta de teljesen igaza volt.Mikor odaértem a házuk elé pont  óra volt íígy bekopogtam Stacey nyitott ajtót és egy kicsit megkönnyebűltem hogy nem csinosan öltözött mármint ő mindig csinos csak értitek.Tornacipős szett volt rajta ahogy rajtam is.Szinte úgyanúgy voltunk felöltözve csak ő lányba.Mikor megláttott elmosolyodott.
-Szia.- mondta majd nyomott egy lágy csókot a számra.- Anya elmentünk.- mondtaSatcey majd mikor meglátta a limót elképedt.- Ebbe utazunk?- kérdezte mire mosolyogva bólintottam.- Jesszusom.Köszönöm.- mondta majd megint a nyakamba ugrott.Ekkor vakuk villantak.Már megszoltuk ezt szóval nem figyeltünk rá komolyabban.Beültünk a kocsiba és elindultunk.Mikor a hotel elé értünk rámnézett.
-De én nem is hotam se pizsamát semmi mást.- mondta kétségbeesetten.
-Ó dehogynem.- mondtam mosolyogva.
-Mi?- kérdezte csodlkozva de mosolyogva majd meglátta ahogy a sofőr kiveszi hátulról a csomagokat.- Te kis sunyi.- mondta mosolyogva majd megcsókolt.Elindultunk a szállodva felé és remélem hogy egy csodálatos 4 nap elé nézünk...

2 megjegyzés:

  1. Szia szuper rész lett! :D Nagyon várom a kövit! :D

    VálaszTörlés