2012. október 23., kedd

29.fejezet Maybe I've a Chance..

Hola Directioner-ek. Nos az a nagy helyzet hogy 1 fejezet maradt a nagy befejezésig. Valójában el sem hiszem. Nagyon örülök és egyben szomorú is vagyok mert imádtam ezt a blogot írni. Na de ez még nem a búcsúzás ideje. Ahogy látttok oldalra kitettem egy szavazást. Mivel enm volt még időm kiírni miről szolnak ezért most kiírom:

Old New Love:
Fyba Stones egy amerikai álmodozó lány aki családi okok miatt úgy dönt elköltözik Anglia-ba édesanyjával. Az első fejezet 2008-tól fog játszódni amikor Fyba 14 éves. Ekkor kezdi első napját az új gimnáziumban. Teljesen elveszettnek érzi magát de szerencsére segítségére siet egy fiú akivel később még rengeteg bonyodalom várja.

Star Realitionship:
Mindenki azt hiszi ha két sztár egymásra talál könnyű dolguk van hisz tudják milyen egymás élete.Azonban ez nem így van. Bizonyításképp itt egy történet amely bemutatja milyen bonyodalmak lehetnek két sztár között. Főszerepben a Little Mix és a One Direction tagjai.

Stacey szemszöge:

Teljesen lefagytam. Nem hittem a szememnek. Hisz elment itt hagyott milyen oka volt arra hogy most mégis visszajöjjön. Louis bíztatóan rámmosolyogott majd otthagyott. Nem szóltam semmit vártam hogy ő lépjen de nem úgy nézett ki mint aki fog. Körülbelül 2 perces néma csned után végül megszólalt.
- Justin hol van? - kérdése olyan szinten meglepett hogy kiköptem a z éppen lenyelni készülő vízet.Honnan tud ő Justin-ről? Jó tudni tudta hogy fog születni de a nevét? Teljesen össze voltam zavarodva.
- Most ez komolyan kérdezed? - mondtam felháborofottan. Ide állít 8 hónap után és az az első mondata hozzám hogy Justin hol van? Szép nem mondom.
- Ha jól tudom az én tetsvérem is. - mondta miközben mélyen a szemembe nézett. Legszívesebben a képébe nyomtam volna hogy egy ujjal hozzá ne merjen érni Justin-hoz de sajnos ezt nem tehettem.
- Lexi 8 hónap. Ennyi ideig semmit sem tudtunk rólad. Azt hiszed hogy most te így beállítasz minden meg lesz bocsájtva? - kérdeztem már szinte kiabálva. Ekkor már az idegességtől muszáj voltam mozogni szóval felálltam.
- Nem. És nem is kérem hogy bocsáss meg. Tudom hogy eléggé rossz helyzetben vagy most de tudok segíteni. Én és Ryan szívesen elvisszük Justin-t és neveljük mintha a saját gyerekünk lenne. - mondta teljes nyugodtasággal. Megáll az eszem. Kérem valaki most csípjen meg vagy ébresszen fel mert ez egy álom. Valószínüleg nővérem most engem 100%-os hülyének néz.
- Na ezt most azonnal felejtsd el. - mondtam miközben mutatóujjammal felé böktem.
- Nem tilthatsz el tőle ugye ezt te is jól tudod. - mondta kisebb gúnnyal a hangjában. Hihetetlen hogy nekem mostanában minden összejön. Anya halála , Justin, Harry erre most beállít ez a nőszemély mert már nővéremnek sem hívom szívesen. Mintha valami földöntúli erők teljes mértékben azt szeretnék hogy nekem keserves életem legyen. Nem tudom mit követhettem el valószínűleg az előző életmben tehettem valamit és azt most adják nekem vissza.
- Menj el! - kaibáltam rá Lexi-re aki kitágúlt szemekkel válaszolt e tettemre.
- Mi van? - kérdezte olyan tipikus szőke cicababás kényes hangon. Elképesztő mi lett belőle. Talán ez a Ryan tette vele ezt akit mellesleg még egyszer sem mutatott be nekünk és szerintem nem mindhiába.
- Menj el! Te vagy az utolsó személy akit jelen pillanatban látni kívánok. - mondtam amjd válaszát meg sem várva otthagytam. Mivel ajtócsapódást hallottam gondolom elment. Bementem a hálószobába és leültem a franciaágyra és meredtem magam elé. Hirtelen tört ki belőlem minden. Ez nekem már túl sok. Nics senkim Justin-on kívül akit nagy valószínűséggel Lexi elvisz tőlem. Akkor most minek éljek ha senkinek sem kellek. Nincs egy olyan személy aki maga mellett szeretne tudni. Mindneki eltaszít magától.
Gondolatmenetemet a telefon csörgése zavarta meg. Gyorsan felkaptam majd beleszóltam.
- Haló? - mondtam halálos hanggal amin őszintén még én is meglepődtem.
- Steys Zayn vagyok. Azonnal gyere a kórházba. Chelsea-nél beindúlt a szülés. - mondta Zayn mire kipattanatak a szemim és felültem az ágyon. Hirtelen mint akit jéghidegvízzel leöntöttek felkeltem.
- Azonnal ott vagyok. - mondtam amjd letettem a telefont. Gyorsan kikaptam Justin-t a kiságyából beletettem a hordozóba majd elemntem felhúzni a cipőmet. Mikor kimentem nagy lepettségemre Lexi még mindig ott volt. Mint aki nem látja hogy ott van elemntem mellette de nem úsztam meg egy könnyen ugyanis utánam jött.
- Mit akarsz Lexi? - kérdeztem egy sóhaj közepette.
- Add ide Justin-t vigyázok rá míg bemész a kórházba. Addig is bebizonyítom hogy negem igen is érdekel Justin és te is. - mondta. Ekkor észrevettem valamit a szemében. Őszinte csillogást ami segítségével hittem neki. Nem könnyen de végül belementem így elvitte magához.Nem vezetek gyorsan de mivel most sűrgős dolgom volt így kénytelen voltam azt tenni. A percek óráknak tüntek mire ödaértem a kórházhoz. Mikor az ajtónál voltam azonban megálltam. Mi van ha itt van Harry? Nem tudok vele egy légtérben lenni sőt most egyáltalán látni sem akarom. De ha végülis most itt lesz akkor úgy tekintek rá mint ha levegő lenne és rá sem nézek. Mikor felértem azonban csak Perrie Zayn Niall és Shell voltak itt.
- Sziasztok. Valami hír? - kérdeztem lihegve ugyanis siettem és nem előnyös ennyi lépcsőt megtenni a 8.emeletig.
- Nem nincs. De bent van vele Liam. - mondta Zayn mire felkaptam Liam neve halatán a fejem.
- Liam? Kibékültek? - kérdeztem lepetten.
- Nagy valószínűséggel. - mondta Perrie mire egy kisebb mosoly kiült az arcomra legalább nekik sikerült.
- Na és Justin? - kérdezte Shell.
- Hosszú történet majd elmondom. - mondtam. Ekkor betoppant Harry és Louis. Harry-t próbáltam nem nézni ami sikerült is. Louis odajött hozzám és megölelt.
- Minden rendben? - kérdezte aggódó tekintettel mikor elváltunk.
- Hét nem! Nem tudom hogy volt erre képe. - mondtam Lexire célozva.
- Semmi baj. - mondta majd visszahúzott magához. Egyértelmű hogy az egész bandában Louis-val jövök ki a legjobban. Akármilyen hülye és nem veszi komolyan az életet lehet vele komoly dolgokról beszélni.
- Hogy lehetett már ilyen szemét. - mondtam továbbra is.Láttam hogy Harry eléggé feszengve áll hátul de nem különösebben érdekelt.

Harry szemszöge:

Eléggé egyértelmű volt hogy Steys rólam bezsélt Louis-nak. De legalább ne tenné ennyire nyílvánosan.Lehet megérdemlem de akkor sem esett jól.Eléggé feszengve éreztem magam hisz csak itt volt. Itt volt ő akit megbántottam összetörtem. Most is gyönyörű vol mint mindig.Pedig a szeme alatt éktelenkedtek karikák amik jelezték hogy elég sok alavtlan éjszakája volt amiről szintén én tehetek. De ő így is szép volt.Leültem egy székre ami a lehető legmesszebb vol tőle. Nem hiszem hogy előnyös lett volna most mellé vagy esetleg elé ülni. Louis egész végig ott ült mellette. Eléggé furcsa volt hogy ennyire jól kijönnek. Kicsit féltékeny is voltam de hát Louis tudja mit érzek mindent tud csak nem tenné ezt velem.Perrie észrevette hogy eléggé nem érzem maga jól így leült mellém. Eleinte nem szólalt meg de utána megkért hogy menjek ki vele egy kis friss levegőre. Tudtam hogy nem friss levegőre vágyik hanem beszélgetni akar. Vagy rosszabbik esetben jól lecseszni a fejem amiért ezt tettem Stacey-vel elvégre legjobb barátnők. Mikor kiértünk egy eléggé hűvös szellő csapott meg ami jelen pillanatban jól esett. talán egy kicsit átjárta a fejemet is.
-Tudod hogy gyerekes amit csinálsz. - mondta miközben maga elé bámúlt. Nem szóltam semmit csak lehajtottam a fejem. Ekkor felém kapta a fejét. - Harry mindenki tudja hogy még mindig szereted. Ő is majd meghal érted. Miért kínzod őt is és magadat is? - kérdezte miközben összehúzta kabátját. Biztos fázott elvégre attól hogy nekem jól esett ez a hideg szellő nem mondom hogy kellemesen meleg volt.
- Nem tudom. Mielőtt kimondtam úgy gondoltam helyes amit döntök de mikor kimondtam csak akkor tudatosúlt bennem mit tettem. - mondtam majd elkezdtem egyik rossz szokásomat a szám szélét kezdtem harapdálni.
- Harry csak annyit tudok tanácsolni hogy most cselekedj mielőtt késő lenne. - mondta majd megveregette a válam és bement. Igaza volt. Talán ha most nem teszek valamittalál valaki mást. De lehet az a valaki más normális ember nem híres aki csak hátrányára van a sok paparazzival és rajongóval. Miattam nincs élete de ha az a bizonyos normális valaki a képbe jönne talán neki is lenne esélye arra hogy ne ilyen szar életet éljen mint amilyen az enyém. Mindenki azt hiszi hogy a híres embereknek könnyű csajozni. Az meglehet de nem mindegy hogy azt a lányt szereti-e vagy csak azért van vele hogy ne higyjék azt róla hogy nem képes kapcsolatra. Sok sztár midnenféle modellt és más híres bombázó csajt összeszed csak hogy ezzel népszerűsítsék egymást.Sokan megkérdezték tőlem hogy miért járok egy olyan lánnyal akinek halványlilgőze sincs a sztáréletről. Hát ezért. Ő nem azért szeretett belém mert tudta hogy sztár vagyok és akkor több pénze hírneve és tekintélye lesz. Azt nem is szerelemnek hanem kihasználásnak nevezik. Ő azért szeret mert olyan vagyok amilyen. Hibáimmal bűneimmel mindenemmel együtt. Sosem szólt le ha este fáradtan izzadtam büdösen dőltem be mellé az ágyba. Megértette hogy fáradt vagyok de emgkért hogy holnap ne felejtsek el zuhanyozni. Ezen mindig jókat nevettem. Mikor Caroline-nal voltunk és ott aludtam nála avgy fordítva mindig nyavalyogva megkért hogy zuhanozzak le. Nem érdekelte hogy erőm az már noku csak ne legyek büdös. Ezért más volt a Satcey-vel való kapcsolatom mint a Caroline-nal való. De ez csak egy pici különbség van egy hatalmas nagy én szeretem Satcey-t és ő is. Caroline egyértelmű hogy a hírenvemre pályázott hisz nézzétek meg most egy világ tudja ki az a Caroline Flack. Az Xtra-Factor-ba is ő kell mert tudják ki ő és állítólag "szeretik". Na ja.Satcey 8 hónap alatt semmi hasznot nem húzott a hírnevemből pedig sokszor felajánlottam de ő mindig magára akrt hivatkozni ami valljuk be jó is meg nem is.Meg ugye ott volt Emma. Hát igazság szerint azt nem tudom miért csináltam. Mikor kiderűlt hogy van barátja mindenki elmondott minden beképzeltnek pedig én sem tudtam róla.Nos most az ő nevét is tudja midnenki és sorra kérik fel videóklippekbe. Hát igen... erre jó vagyok. Szeretnék olyan lenni mint az X-Factor előtt. Már nem is tudom miért jelentkeztem hisz akkor is volt bandám zenéltünk elvoltunk. De annyir biztos nem csinálnék vissza hogy most van 4 legjobb barátom akikért bármit megtenném és ez fordítva is műkösik ahogy sokszor bebizonyítottuk egymásnak.Nagyon kevés igaz kapcsolatom van az életben. Ha szoló énekes lennék talán csak anyát Gemma-t és a családomat mondanám de így benne van Louis Zany Niall és Liam is. Satcey pedig... hát ő is közéjük tartozik de elrontottam. Igaz hogy anyám ültetett bogarat a fülembe de nem hibáztatom. Hisz azt mondtam neki ezen nincs mit gondolkozni. Mégis gondolkoztam és hülyeségen maradtam.
Nem tudom mennyi ideje állhattam kint a hüvösön de gondolom elég régóte mert Louis kiött megnézni élek-e még.
- Na mi van ahver? Látom nagyon gondolkozol. - mondta majd elkezdett befelé csalogatni ugynais mikor kijött egy "Bassza meg te kurva hideg van" lágy szép mondattal közölte hogy nem eléggé kellemes ez az időjárás szóval bent folytatná a kommunikációt.
- Jól láttad? - mondtam majd kínomban felröhögtem.
- Na és mire jutottál? - kérdezte de nem nagyon tudtam mit modnnai. - Azt nem kérdezem hogy kiről hisz az egyértelmű. - mondta miközben leültünk a nagy teremben egy székre.
- Szeretem. - mondtam miközben fejemet a tenyerembe temettem. Persze hogy szeretem ezt eddig is tudtam csak jól esett kimondani ha még nem is mondhattam a szemébe.
- Haver nagyon ki van. Haza jött a testvére akit 8 hónapja nem látott és el akarja vinni Justin-t. - mondta mire felkaptam a fejem. Akkor lehet nem rám értette azokat a mondatokat. De hát mondjuk mindegy mert ha nem is mondja ki de biztos ezeket gondolja rólam is. - Kell neki valaki aki most mellette van és mind a ketten tudjuk hogy ez a valaki te vagy. Tudom nem szép ilyet mondani de most jelen pillanatban neked Stacey fontosabb mint a szülsé szóval teszünk érte hogy Satcey megbocsájtson. - mondta majd sejtelmesen elmosolyodott. Ennek nem szántam semmit jót de ha már így belekezdett nem állítom le.
-  Mire akarsz kilyukadni? - kérdeztem a szemöldökömet huzogatva.
- Van egy ötletem. - mondta majd szinte láttam ahogy a képzeletbeli villanykörte megjelenik a feje fölött. Előre hajoltam és vártam hogy elmondja mit szőtt ki az a kicsi agy amit ha megforgat talán valami jó is kisűlhet belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése