2012. október 31., szerda

• Star Relationship Chapter Three: Forever Alone or Not?

Vas Happenin' ?! Meghoztam a következő fejezetet. Remélem kapok ehhez is megjegyzéseket mert az előzőhöz kaptam bőven és nagyon jól estek! Fél 5 előtt jön a részlet a következőből mert sajnos nem hiszem hogy vasárnapig vagy min. csütörtökig jönni fog rész.
Jó olvasást!
Lots of love: Bíía xx

1 héttel később:

Jade szemszöge:

Ma lesz nagy fellépésünk. Imádom a fellépéseket de egyben bennem van az is hogy vagy elrontom vagy nem tudom a szöveget vagy egyszerűen a hangom nem lesz ott.Ilyenkor mindig az megy át a fejemen hogy essünk már túl rajta. De utána rájövök hogy én ezt szeretem csinálni és van aki szereti szóval nincs mitől félni.
Harry-s dolog óta egy percet sem szenteltem arra hogy szomorkodjak. Túl léptem. Nem érdekelt. Ha ő ilyen el kell fogadni nem tehetek ellene semmit. Azóta azonban kiderült hogy van egy barátnője akit állítólag nagyon szeret. Hát legyen vele boldog. Igaz rossz látni néha ahogy Perrie és Zayn csókolóznak vagy simán csak megölelik egymást de majd jön valaki. Csak nem halok meg magányosan.Még szerencse hogy ilyenkor itt van Jesy és tudunk szinglis dolgokat csinálni. Félreértés ne essék nem örülök neki hogy neki sincs barátja csak valahol jól esik hogy valakivel tudok erről úgy beszélni hogy átérzi a helyzetem.
Ma végre sok idő után találkozhatok anyával és Karl-lal. Már nagyon hiányoznak. A sok munka miatt alig tudunk találkozni ami nekem nagyon rosszul esik. Sokszor mondtam Karl-nak hogy költözzön hozzám és legalább nem lennék egyedül de ő South Shields-be akar maradni. Persze teljesen megértem hisz odajár iskolába csak jó lenne ha nem lennék egyedül.
A gondolkozásban a csengő hangja zavart meg. Azonnal az ajtóhoz siettem és nagy mosollyal kinyitottam.
- Sziasztok . - mondtam majd anyát is és a testvéremet is agyon ölelgettem.
- Nagyon hiányoztál kincsem. - mondta anya és észrevettem hogy ott bújkál egy kicsi örömkönny az arcán.
- Ti is nekem. - mondtam majd elvettem tőlük a bőröndöket és segítettem lepakolni. - Meddig maradtok? - kérdeztem már a konyhában. Az öcsém már olyan otthonosan mozgott a konyhában mintha minden nap itt lenne. Pedig ez nem így van sajnos.
- Csak ma és holnap délelőtt. Karl-nak sajnos iskolába kell mennie. - mondta anya szomorúan erre persze én sem reagáltam másképp. Nem nagyon szoktak jönni 2 napnál több időre. Mindig van valami kifogásuk. Néha úgy érzem hogy jobb nekik nélkülem de ezt valahogy szerencsére mindig megcáfolják.
- Nem baj! Ma lesz egy fellépésünk megnéztek? - kérdeztem miközben beleittam a narancslébe.
- Persze. - mondta Karl mosolyogva majd levágta magát a kanapéra.Anyával sokat beszéltünk de sajnos idő volt ezért készülődni kellett a koncertre. Karl-t egy kicsit siettetni kellett mert nem nagyon esett le neki hogy pont én nem késhetek. Mikor odaértünk anyáékkal együtt bevonultunk az öltözőbe. Bent azonban furcsa mód nem csak 3 lány tartózkodott hanem pluszban még 5 fiú. Ekkor észrevettem egy ismerős göndör fejet ahogy háttal állt nekem. Na de jó csak ez hiányzott.
- Jade! - kiáltotta Perrie és a nyakamba ugrott. - Helló Norma! Karl. - mondta gúnyosan Karl-nak. Hát igen Perrie-nek és Karl-nak van egy kisebb vicces sztorija de mindegy.
- Szia Niall Horan. - jött oda a szőke Niall és megölelt. Nagyon közvetlen volt ez kedves volt tőle.
- Louis William Tomlinson gróf. - hajolt meg előttem a kék nadrágos fiú. Eléggé vicces volt ahogy hajolgatott itt előttem szóval muszáj volt nevetni.
- Jade Amilia Thirwall hercegnő. - mondtam majd én is meghajoltam előtte.
- Jó! - mondta elismerően.
- Liam Payne. - mondta a barna rövid hajú fiú. Nagyon kedves volt és miután bemutatkoztunk egyfolytában engem nézett. Végül vette a bátorságot és odajött hozzám.
- Helló. - mondta. Láttam rajta hogy zavarban van szóval elmosolyodtam és próbáltam neki kedvesen leadni hogy tőlem nem kell félnie.
- Szia mizu? - kérdeztem mosolyogva.
- Hát nem sok veled? - kérdezte feszengve. Még az állása is olyan volt.
- Jajj ne állj már úgy mintha meg akarnálak ölni. - mondtam mosolyogva mire felnevetett.
- Bocsi csak 2 éve nem beszéltem úgy egy lánnyal hogy nincs barátnőm. - mondta miközben a padlót tanulmányozta.
- Pedig neked formában kéne lenni Liam Payne a One Direction-ből. - mondtam mire felnevetett.
- Más egy rajongóval beszélni és egy gyönyörű kedves lánnyal. - mondta. Na jó ebbe most belepirultam. - Lenne kedved valamikor meginni egy kávét? - kérdezte mosolyogva.
- Persze itt a számom. - mondtam majd lefirkantottam neki egy lapra és elmentem ugyanis nekem fellépésem volt.

Harry szemszöge:

Liam egész végig Jade-del beszélgetett. Elég látványosan flörtölt vele. Nem mondom két hete majd meghalt hogy szakított Danielle-lel erre az első csajra lecsap. Nem semmi. Ahogy láttam Jade-nek sem volt ellenére ha jól láttam még a telefonszámát is megadta.
Várjunk csak! Ez miért is érdekel engem? Hisz nem is jön be Jade! Na jó bejön hisz csinos meg minden de akkor is miért érdekel az engem hogy kivel flörtölget? Ott van nekem Nicki. Oké kit álltatok még csak a személyisége sem jön be a csajnak. De megfenyegetett. Azt mondta ha nem járok vele bemocskol a paprazziknál. Király ez is bekövetkezett. Bár a fiúk figyelmeztettek hogy egyszer befog ha nem fejezem be ezt az örökös csajozást de csak mentem a fejem utána. A megjegyezném hülye helyes csodás fejem után.A koncert közben végig Jade-t néztem. Na ekkor lett elegem. Mondtam a srácoknak hogy mennem kell és fogtam magam majd elmentem. Egész úton azt hajtogattam magamban hogy "Hazafelé menj" de végül csak nem oda mentem. Megint egy szórakozóhelyre. Mielőtt beléptem még eljátszottam magamban ezt a biztos vagy te ebben játékot. De végül a hülye énem győzött és megint matt részegen mentem haza és ami a legfontosabb nem egyedül.

- Harold Edward Styles! Neked mit jelent az hogy jársz valakivel? - ordibálta Nicki az arcomba korán reggel. Legalább is szerintem korán reggel volt. Nem mondom hogy kellemes volt az ő vinnyogó hangjára kelni. Ráadásul kiabált.
- Nyugodj már le! - mondtam majd a fejemre húztam a takarót. Ő azonban lehúzta rólam de én visszakaptam mert ugye meztelenül voltam. - Normális vagy? - ordítottam rá és felültem miközben felvettem a gatyámat.
- Na most azonnal húzz innen te ribanc! - ordította a csaj fejére. Szegény azt sem tudta hol van. Gondolom ő sem emlékszik sok mindenre a tegnap estéből ráadásul Nicki még leordítja a fejét. Nem mondott többet elkezdte kidobálni a csaj ruháit és várt az ajtóban míg elment.Nem mondtam semmit csak megcsóváltam a fejem és lementem. - Ennyi? Megrázod a fejed? - jött utánam kiabálva.
-Hagyjál már fáj a fejem. - mondtam miközben hunyorítottam a szememmel mert nem láttam mi van a dobozra írva.
- Megérdemled. - mondta. Talán ebben igaza van de hahó! Én nem akarok vele járni ő fenyeget mit akar hogy egy lányra se nézzek mikor engem ő nem különösebben érdekel.
- Mit akarsz? - kérdeztem célozva arra hogy miért tartózkodik a házamban.
- El akartam tölteni egy romantikus napot veled. - mondta mire kiköptem a vizet amit lenyelni próbáltam.
- Mit? Én aztán nem töltök veled semmi "Romantikus" napot.. - mutattam a macskakörmöket.
- De akik járnak ezt szokták. - mondta és úgy csinált volna mintha ezzel megbántottam volna.
- De mi nem úgy járunk! Megfenyegettél emlékszel? - mondtam majd az ajtóra mutattam hogy akár távozhat is és elmentem zuhanyozni.

Jade szemszöge:

- Nagyon ügyes voltál tegnap kincsem. - mondta anya miközben össze- vissza szorongatott.
- Köszönöm. - mondtam mosolyogva. - Itt van a bőrönd. Vigyázzatok magatokra. - mondtam  miközben átnyújtottam neki.
- Szeretlek. - kiabálták a kocsiban mikor már beindították a motort és nem sokkal később el is hajtottak. Szomorúan ballagtam vissza azzal a tudattal hogy a ház megint üresen áll. Amin beértem megcsörrent a telefonom.
- Haló? - szóltam bele kicsit félve hisz nem írt ki számot.
- Szia Jade Liam vagyok. - mondta mire megjelent egy mosoly az arcomon.
- Szia! Mizujs? - kérdeztem mosolyogva bár tudom hogy ő ezt nem láthatja.
- Semmi különös. A kávézással kapcsolatban hívlak. - mondta.
- Ja persze. Neked mikor jó? - kérdeztem miközben leültem a bárszékre.
- Ami azt illeti most. - mondta nevetve.
- Nekem is jó most. - mondtam.
- Akkor fél óra múlva a Starbucks-ban? - kérdezte kedves hangon.
- Rendben. Szia. - mondtam majd leraktam. Egy hatalmas mosoly jelent meg az arcomon. Hisz ez hivatalosan is mondhatjuk egy randinak. És ki tudja mit hoz a jövő?

6 megjegyzés:

  1. Ne ne ne ne ne ne neeeeeeeee én harryyyyyy akaroooook:D nagyon nagyon jo lett.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtam hogy ez bonyolultabb lesz xd Örülók hogy tetszik.
      Lots of love : Bíía xx

      Törlés
  2. ÁÁÁ! Na erre megint nem számítottam! :D Nagyon jó rész lett, és most meg Harryt sajnálom, hogy így ráakaszkodott a csaj... Gyorsan a kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örölük hogy tetszett . Sietek ahogy tudok.
      Lots of love :Bííía xx

      Törlés
  3. Szia!^^ Nagyon szuper rész lett.:D Hát meg kell hogy mondjam erre nem számítottam.:) Szegény Harry :/ Kíváncsian várom Liam és Jade randiját.:D Siess a kövivel.:)<3 Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett! Sietek amilyen gyorsan csak tudok!
      Lots of love : Bíía xx

      Törlés