2012. október 29., hétfő

Star Relationship Chapter One: The Beganing

Szijjasztok! Nos itt is lenne új történetem első fejezete. Nagyon remélem hogy ugyanúgy szeretni fogjátok mint a 1D Harry's Love Story-t.Furcsa hogy most nem Satcey-ről és Harry-ről írok de ennek is be kellett következnie.Nem is húzom az agyatokat jöjjön a Star Relationship első fejezete.
Enjoy my honeys! Bííía xx

-Gyerünk lányok még egyszer és mehettek! - kiabálta be a menedzser a Little Mix tagjainak. Mint mindennap ma is keményen dolgoztak hogy rajongóiknak a legjobbat adják valamint azoknak akik eddig még nem is nagyon szívlelik őket de talán majd ezután fogják. Jade, Leigh-Anne, Perrie és Jesy éppen a DNA-t próbálták az esti fellépésre.Már mindannyian nagyon ki voltak merülve Perrie-nek már szinte alig jött ki hang.Végül nagy nehezen végig szenvedték a próbát és mehetett mindenki pihenni egy jó nagyot az esti fellépés előtt.
- Ah kivagyok. - mondta Perrie Jade-nek miközben a kijárat felé tartottak. Jesy és Leigh-Anne más irányba mentek mert ők arra parkoltak.
- Hogy mész haza? - kérdezte Perrie Jade-től aki szinte már csukott szemmel járkált. Nem biztos hogy jó ötlet ennyire kifárasztani a fellépőket fellépés előtt de a menedzser csak jobban tudja.
- Nem tudom. Kocsim szervizben és most is taxival jöttem ide. Talán megint azt választom. - mondta miközben kiértek az épületből. Kint Perrie-re már várt Zayn a barátja aki a One Direction fiúbanda egyik tagja. Azonban nem volt egyedül. Ott állt mellette a banda másik tagja Harry is. Perrie azonnal barátja nyakába ugrott és egy csókkal üdvözölte. Perrie megölelte Harry-t is majd visszaállt barátnője mellé.
- Fiúk ő Jade Thirwall. Jade Harry Styles és Zayn Malik. - mutatta be egymásnak az "ismeretlen" embereket.
- Sziasztok. - intett egyet mosolyogva a fiúk felé akik ezt egy kedves mosollyal viszonozták.
- Harry te hogy-hogy itt? - kérdezte Perrie a fürtös felé fordulva.
- Erre felé volt randim ami egyébként borzalmas volt. Épp jöttem hazafelé amikor megláttam Zayn-t és megálltunk beszélgetni. - mondta a göndör zöld szemű. Hát igen azt tudni kell Harry-ről hogy nem tartós kapcsolatairól híres. Rengeteg futókapcsolata és egy éjszakás kalandja volt már de ahogy látják élvezi de ez nem mindenféleképpen jó rá nézve.
- Gratulálok haver. - mondta Zayn majd barátian átölelte Harry-t Jade az egészen csak mosolygott mint ahogy Perrie is.
- Nos visszatérve a hazamenős dologhoz. Nem kell taxit fognod. Harry mész valahova? - kérdezte Perrie miközben Harry felé fordult.
- Nem csak hazafelé. - mondta Harry.
- Akkor nem vinnéd haza Jade-et? - kérdezte Perrie bociszemekkel a göndör sráctól.
- Nem erre nincs semmi szükség haza megyek taxival. - védekezett Jade.
- Ugyan szívesen hazaviszlek. Na pattanj be. - nyitotta ki Harry a Range Rover-je ajtóját.
- Na jó. - adta meg magát Jade majd egy öleléssel elköszönt Perrie-től és Zayn-től és beszállt. Harry is ugyanezt tette majd beült a volán mögé.
- Merre lesz az út kisasszony? - kérdezte Harry kedvesen miután a szabályhoz illően bekötötte magát. Jade csak felkuncogott a mondaton majd bediktálta a lakásának helyét. Harry bepötyögte a GPS-ébe és indultak is. Útközben sok mindent kiveséztek. Harry-t még az is érdekelte mi Jade kedvenc színe. Jade házából végül egy útba eső Starbucks lett.Mikor kiszálltak Jade azonban egy kicsit megtorpant.
- Itt egy kicsit sokan vannak. - mondta mikor meglátta a szinte dugig lévő kávézót.
- Na akkor szemüveg sapka sál kapucni fel és indul a rejtőzködési hadművelet. - mondta Harry majd tette amit mondott. Jade is magára aggatta ami volt rajta és eltakarta az arcát majd követte Harry-t. Mind a ketten rendeltek egy jó habos capucino-t majd leültek egy jól eldugott asztalhoz ahol végre letudták venni a sok rejtőzködési cuccot.
- Na ezt utálom a hírességben. Miért nem mehetek be úgy egy kávézóba hogy ne kelljen elrejtenem az arcom? Ráadásul majd megsültem. - panaszkodott a lány amin Harry felröhögött. Jade mosolyogva ránézett a fiúra aki tovább röhögött. - Min röhögsz? - kérdezte a lány mosolyogva.
- Mindig szerettél panaszkodni mi? - kérdezte Harry miközben mosolyogva belekortyolt a kávéjába.
- Ez nem igaz! - tetette a sértődöttet Jade.
- Jó bocsánat. - emelte fel Harry a kezét mosolyogva. Ekkor megcsörrent Harry telefonja amit gyorsan fel is kapott. - Oké. Rendben. Akkor ott. Szia. - mondta majd letette. - Bocsi de elfelejtettem hogy randim van. Most a csaj totál ki van hogy elkéstem. - mondta miközben elkezdett felállni.
- Ó semmi gond. - mondta Jade majd letette a pénzét az asztalra majd elkezdett felöltözni. A pénzt azonban amit letett Harry felvett és visszarakta a zsebébe. - Mi az? - kérdezte Jade értetlenül.
- Nehogy azt hidd hogy hagyom hogy te fizesd ki. Ez mindig a fiú dolga. - mondta Harry miközben ledobta a pénzt az asztalra és meg sem várva Jade válaszát elindult ki az ajtón. - Na akkor most már tényleg hazaviszlek. - mondta Harry mosolyogva majd elindította a kocsit.
- Alig várod hogy megszabadulj tőlem mi? - kérdezte Jade nevetve.
- Nem épp ellenkezőleg! Jól esett hogy tudtam valaki olyannal beszélni aki átérzi a helyzetem. - mondta Harry komolyan miközben rákapta a tekintetét Jade-re. Ettől Jade egy kicsit zavarba jött szóval elkapta Harry felől a fejét. Az út további része csendben telt de ezt egyikőjük sem tartotta kínos csendnek.
- Köszi a fuvart. - mondta Jade miközben kiszállt a kocsiból.
- Megadhatnád a számod hogy máskor is segítségedre lehessek. - mondta Harry mosolyogva. A lány megforgatta a szemét hisz tudta hogy ez Harry felől egy igen csak béna csajozási bepróbálkozás volt de azért megadta a számát és Harry is tette ezt. - Remélem még összefutunk. - mondta Harry miközben a lány zárta be az ajtót.
- Én is. - mondta Jade majd becsukta az ajtót. Ezután mind a ketten akaratunkon is kívül elmosolyodtak.Bent Jade-t nagy üresség fogadta. Ez mindig is zavarta. Jó lett volna ha egy fiú várja otthon és csókjával köszönti de sajnos ez már lassan 1 éve nincs így. Akármennyire is titkolta a lányok előtt neki szükség lett volna egy barátra de a sok  munka mindig keresztbe tett neki. Fáradtan dőlt be az ágyba majd ekkor telefonja rezegni kezdett. Egy üzenete érkezett Harry-től. Lepetten nézte a képernyőt majd megnyitotta.
" Holnap 3 órakor a Regent's Parkban.Várni foglak. Harry xx"

Harry szemszöge:

Nem tudom mi ütött belém. Általában nem szoktam ilyet csinálni. Ha egy lány bejön kerek- perec megmondom neki aztán folytatódik nálam zárt körülmények között. Talán Jade más. Annyi biztos hogy tetszik. Bár nekem minden lány tetszik. Sokszor próbáltam magam már türtőztetni de ha meglátok egy lányt aki eléggé hogy is mondjam kívánatos hát nem igazán tudok parancsolni a kicsi Harry-nek. Ezerrel száguldoztam a randim helyszínére ugyanis az ezelőtti elszúrt randim után más se kellett csak egy normális. Ott ugyanis az történt hogy a lányt 20 percenként hívogatta az apja. Látszott a csajon hogy ő nem az az egy éjszakásféle csaj szóval ha nem lépek le lehet hogy most az apja faggatna ki hogy mi a célom a lányával. Azt meg nem mondhatom a képébe hogy csak ágyba akarom vinni a lányát.Mikor megérkeztem a helyszínre gyorsan észrevétlenül bementem majd leültem az asztalhoz ahol már a lány ( akinek tudom ciki de elfelejtettem a nevét) várt rám.
- Szia. - mondta egy kicsit gúnyosan gondolom haragszik amiért késtem. Mentegetőzni meg nem akarok mert mit mondjak? Egy lánnyal iszogattam egy kávét a Starbucks-ban és elfelejtettelek? Hülye ezért én sem vagyok.
- Bocsi hogy késtem de annyi minden összejött most. - mondtam kisfiús hangon mint aki tényleg sajnálja pedig annyira nem.Csak rettenetesen a hálómban szerettem volna már tartani. Kb. fél óráig bírtam aztán kívánatosa a fülébe súgtam hogy nem lépünk-e le. Nicole ( mert közben megtudtam a nevét) csak pajkosan elmosolyodott majd kifizettem a számlát - ami elég drága volt. De ha úgy vesszük megéri. - és egyenesen haza indultunk. Otthon azonban már a kertben nem bírtam magammal szóval azonnal letámadtam és az ölembe vittem fel ahol minden jött ahogy jönnie kellett én pedig ismét "feltöltődtem".

4 megjegyzés:

  1. Hűha:DD Úgy látom itt Harry valóban egy nőcsábász lesz:D de kérlek nyugtass meg hogy nem lesz mindig ilyen hogy is mondjam khmm.."érzéketlek" :DD
    De amugy most is remek részt irtál, már most imádom ezt a storyt is, pedig még csak az első rész:)
    hamar a következőt:)
    puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most ez egy kicsit bonyolultabb lesz mint az előző de nyugi nem lesz ilyen végig. Nagyon örülöky hogy tetszett.
      Lots of love: Bííía xx

      Törlés
  2. Szia!^^ Az előző történeted is imádtam.:) És már most imádom ezt is.:)) És egyébként bocsi hogy az elmúlt időben nem kommenteltem, csak nem igen volt rá időm, de mindet bepótoltam és nagyon tetszettek.:D Szuperül írsz és már nagyon várom a folytatást! :D Siess vele, puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem hogy nem érél rá hisz én sem érek rá mostanában sok mindenre suli miatt.Nagyon örülök hogy terszik remélem a többi is fog tetszeni.
      Lots of love: Bííía xx

      Törlés