2012. október 27., szombat

• Utószó •

Amin írtam a tegnapi utolsó részhez itt is van az utószó. Remélem tetszik a vége! ;)
Lots of love : Bíía xx



Stacey szemszöge:

Miután Harry megkérte a kezemet gőzerővel elindult az esküvő megszervezése. Mindenki teljes extázisba volt esve. Lexi-ék az esküvőig nem mentek haza így ők is segítettek az előkészületekben. Harry és én majd kicsattantunk a boldogságtól.  Gemma-val és Anne-nel választottam ki az esküvői ruhámat ami szerintem gyönyörű volt.Az esküvőn 320 ember vett részt. Sok híresség megjelent mint Justin Bieber, Demi Lovato, Simon Cowell, Cheryl Cole, ugye a Little Mix, Ed Sheeran , Olly Murs, Conor Maynard és Rita Ora. A fotós hála istennek most hagytak minket de persze kint a templom előtt volt egy pár. Igazából minket Harry-vel ez nem zavart hisz boldogok voltunk. Ugyan sajnáltam hogy anyáék ezt már nem élték meg de reméltem hogy fent mind a ketten boldogak és látják hogy én is az vagyok a megfelelő emberrel.
A nászút csodálatos volt. Spanyolországba mentünk és meglátogattuk szinte az összes tengerpartot. Esténként együtt néztük a naplementét. Rengeteg képet osztottunk meg Twitter-en amik nagyon aranyosak voltak:

" At the airport with my beautiful wife! ♥♥ I love you @SteysMenders ! "

" Oh look what have i got! ♥♥ "

" At the hotel restaurant! I'm hungry Hazza ! ♥♥ "

" In the dark with my beautiful sunshine! xx"

" The paparazzis always find us! Walk with @Harry_Styles xx"

Liam és Chels is majd kiugrik a boldogságtól. Jeremy olyan kis aranyos mindenki imádja. Harry-t kivételesen nagyon szereti. De hát.. őt nem lehet nem szeretni.

7 év múlva:

Ma van hogy Harry-vel 7 éve összeházasodtunk. El sem hiszem hogy már 7 éve történt. Azóta mind a ketten boldogok vagyunk. Se turné se címlap semmi sem tudott minket szétugrasztani. Mindig hittünk egymásnak és sosem csaptuk be a másikat.A rajongóknak sikerült megküzdeni a ténnyel hogy Harry foglalt és bizony minket már semmi sem tud szétszedni.
Harry ma egy romantikus vacsorára akar elvinni. Én is tartogatok neki egy meglepetést remélem örülni fog neki mert én nagyon örültem.Este 7 volt. Harry bármelyik pillanatban megérkezhet. Együtt lakunk félreértés ne essék csak el kellett intéznie valamit. Perrie és Chels segített kiválogatni a mára alkalmas ruhát.5 perc múlva ajtócsapódást hallottunk majd nyitódott az ajtó és egy fülég érő mosollyal megjelent Harry.
- Szia szépségem. - mondta majd odajött és felkapott majd megcsókolt.
- Szia. - megöleltem a lányokat majd besegített a kocsiba. Egy eléggé drága étteremben vacsoráztunk és mind a ketten nagyon jól éreztük magunkat. El sem akartam hinni hogy Harry ilyen helyekre elhoz. Egyszerűen mesés. Mikor megfelelőnek láttam az alkalmat és elkezdtem meglepetésemet.
- Nos nekem is van valami amit mondani szeretnék. - mondtam mosolyogva mire Harry is elmosolyodott.
- Igen? És mi? - kérdezte miközben körkörösen simogatta kézfejemet.
- Ma voltam orvosnál. - mondtam még mindig mosolyogva de Harry-nek az orvos szó hallatán lefagyott a mosoly a szájáról.
- Beteg vagy? - kérdezte aggodalmasan.
- Nem dehogyis. Annál sokkal jobb. - mondtam.
- Stacey ne húzd az agyam! Mi az? - kérdezte kissé idegesen de azért ő is mosolygott.
- Szóval......... - húztam az időt amivel sikeresen az agyát is. - Terhes vagyok. - mondtam mosolyogva mire mosolyogva kitágultak a szemei és azonnal felpattant.
- Végre! - kiabálta mire mindenki az örömtáncot járó Harry-re kapta a tekintetét.- El sem hiszed mennyire boldog vagyok. - mondta majd felkapott az ölébe majd megcsókolt. Végig nevettem miközben ő csak ölelt magához szorosan. - Terhes vagy! - kiabálta megint. Az étteremben ülők mind tapsolni kezdtek és kiabálták hogy gratulálunk. - Istenem annyira szeretlek. - mondta a szemembe.
- Én is nagyon szeretlek. - mondta majd megcsókolt majd utána megint magához húzott. Így kezdődött életünknek az a szakasza amikor végre már egy család lehettünk!

3 megjegyzés:

  1. Eddig még nem irtam, de mivel ez már az utószó.. Nagyon szerettem a blogodat, és mindig örömmel olvastam.. és szerintem nagyon tehetséges vagy az irásba, ugy h várom a következő blogod:) Tényleg, azt hol lehet majd megtudni,hogy melyik blog lesz az:)? Előre is köszönöm ha válaszolsz:) Mégegyszer nagyon, nagyon imádtam a blogod minden egyes részét:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon örülök hogy tetszett a blogom! Mindig nagyon jól esik ha kapok visszajelzést! Az új blogom pedig itt fog folytatódni. Nem csinálok neki új blogot mert akkor nem biztos hogy mindenki megtalálná szóval ha a másikat is olvasni akarod ugyanide kell jönnöd!
      Lots of love: Bíía xx

      Törlés
  2. két nap alatt sikerült elolvasnom ezt a történetet és nagyon tetszett :) minden szavát faltam, nagyszerűen írsz :) további sikereket kívánok és ne szomorkodj ha nem írnak sokan, mert az nem azt jelenti, hogy nem vagy csodálatos író. Mert az vagy :D csak így tovább <3

    VálaszTörlés