2012. október 28., vasárnap

• Infók az SR-ről •

Hoztam pár információt az új blogomról ( Star Relationship)!
- A blog ezen az oldalon fog folytatódni csak más lesz az oldal címe. (itsinhisdna.blogspot.hu) Egyenlőre még nem tudom hogy mikor változtatom meg a címét de lehet már ma.
- A részek ugyanilyen gyakran lesznek feltéve mert sajnos a suli nem áll meg!
- Minden részből fogok nektek hozni egy előzetest!
- Az első rész címe: Chapter One: The Beganning.

Részlet az első fejezetből:

- Szia. - mondta egy kicsit gúnyosan gondolom haragszik amiért késtem. Mentegetőzni meg nem akarok mert mit mondjak? Egy lánnyal iszogattam egy kávét a Starbucks-ban és elfelejtettelek? Hülye ezért én sem vagyok.
- Bocsi hogy késtem de annyi minden összejött most. - mondtam kisfiús hangon mint aki tényleg sajnálja pedig annyira nem.Csak rettenetesen a hálómban szerettem volna már tartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése