2012. október 30., kedd

• Star Relationship : Chapter Two: Forget Me For a Life •

Hello sweethearts! Meg is hoztam nektek a második fejezetet. Nagyon örülök hogy az első fejezetről már kaptam véleményeket. Jól esik!
Jó olvasást!
Lots of love : Bíía xx

Jade szemszöge:

A koncert nagyon jól sikerült. Olyan jó érzés látni hogy vannak emberek akiket érdekel mit csinálsz. Támogatnak és szeretnek. Veled éneklik a dalokat és adják az energiát az embernek.Mivel nem vagyok az a nagy bulizós fajta ezért én inkább kihagytam az after-party-t.Jesy-nek sem volt kedve ezért úgy döntöttünk ma nála alszunk. A szokásos ahogy mi hívjuk Single Lady Night-unkat betartva egy nekem hideg (mivel én úgy szeretem) Jesy-nek pedig egy forró csokival betakarózva ültünk és néztük a Felhők Fölött 3 m-relt.
- Perrie mondta hogy ma Harry Styles vitt haza a studióból .Mesélj csak. - fordult felém sejtelmesen. Én csak sóhajtottam egyet majd belekezdtem.
- Igen jól tudod hazavitt. - mondtam miközben elfordítottam a fejem és ittam egy kortyot a kakaómból.
- Azt gondoltam hogy hazavitt. Magához. - mondta miközben elkezdte húzogatni a szemöldökét.Utáltam mikor kombinált ilyenkor olyan volt mint az NCIS. Sőt rosszabb.
- Jesy! - szóltam rá jelezve hogy fejezze be. Csak védekezően maga elé tette a kezét és tovább nézte a filmet de még mindig mosolygott csak tudnám min.Ezután fogtam magam elköszöntem és elmentem aludni mivel eléggé kifárasztott a koncert.

Reggel telefon rezgésre keltem. Nyögdécselve nyitottam ki a szemem és vettem el a telefont az asztalról.
- Haló? - szóltam bele rekedt álmos hangon. Még egy ásítást is elengedtem.
- Jó reggelt! - szólt bele vidáman Perrie. Úgy érzetem magam mintha valami fordított világba kerültem volna. Általában Perrie szokott későn kelni még akkor is nehezen. Meg amúgy is tegnap buliba volt hogy-hogy nem másnapos?
- Mit óhajtasz? - kérdeztem miközben lehuppantam az ágyra.
- Igazából a tegnapi kávézásról érdeklődnék? - mondta. Nem láttam az arcát de anélkül is jól tudtam hogy mosolyog.
- Már te is kezded! - mondtam miközben háborodottan felemeltem a kezem.
- Kicsi szívem az egész bulin téged keresett! - mondta Perrie mire elkerekedtek a szemeim. Engem? De mégis minek? Mért kellettem én neki?
- Oké. És? - mondtam mint akit nem érdekel pedig igen is érdekelt.
- Szerencséd van mert a másnapos Zayn éppen most robbant ki a hálóból! De ezt még megbeszéljük. - mondta majd letette. Én csak egy sóhaj kíséretében ledőltem az ágyra. Miért jön nekem mindenki Harry-vel. Komolyan mondom ez nem igaz. Amúgy is Perrie erőltette hogy vigyen haza nem én akartam.Ráadásul ma még találkám is van vele pontosan.. 20 perc múlva! Amint leesett felpattantam az ágyon és gyorsan kapkodtam magamra a ruháimat majd nem figyelve arra hogy egyáltalán köszöntem-e Jesy-nek vagy hogy egyáltalán ott van-e kiszaladtam a házból.Pontosan 5 percem volt még hogy odaérjek az innen fél órára lévő parkhoz. Mivel nem akartam hogy Harry feleslegesen várjon egy fél órát vagy esetleg elmenjen írtam neki egy SMS-t.

Harry szemszöge:

Reggel hatalmas fejfájással hányingerrel és mellettem egy meztelen lánnyal keltem. Szokás szerint megint nem emlékeztem semmire.Nyögdécselve keltem fel az ágyról majd lementem a konyhába készíteni magamnak egy kávét.Miután elkészültem lépteket hallottam a lépcső felől. Gondolom a csaj felkelt.Sóhajtottam egyet majd megláttam a csajt ahogyan ingemben a telefonomat lóbála előttem. Őszintén? Még részegen is jó ízlésem van. Irtó szexi volt ahogy lóbálta előttem a telefonomat. Várjunk csak telefonomat? Mit keres a telefonom nála?
- Ki az a Jade és miért írja hogy 20 percet késni fog? - kérdezte idegesen. Ekkor ugrott be. Jade. Találkozó. Basszus.
- Mi közöd van hozzá? Egyébként meg milyen jogod van neked ahhoz hogy a telefonomban turkálj? - kérdeztem idegesen majd kikaptam a kezéből a telefont.
- Édesem én nem olyan vagyok mint az a sok ribanc akivel lefeküdtél. - mondta olyan tipikus rossz csajszis hangon. Megijesztett.
- Ezt hogy érted? - kérdeztem miközben nyeltem egy nagyot mert közelebb lépett.
- Velem ha lefekszel többet nem szabadulsz meg tőlem! Max ha már nem kellesz. Csak tudod mi a baj? - kérdezte mikor már orrunk szinte összeért. Bólintottam egyet jelezve hogy nem.  - Hogy piszkosul kellesz. - mondta majd megcsókolt de én nem csókoltam vissza. Mikor ezt észrevette egyre vadabbul kezdett csókolni. Ekkor jöttem rá hogy nem nagyon tudok mit tenni szóval hagytam a kísértésnek és a csajnak.

Jade szemszöge:

Már lassan 15 perce várok Harry-re. Megírtam neki hogy kések de nem azt írtam hogy egy órát. Kezdem azt hinni hogy csak becsapott. Ekkor azonban egy fekete kocsi állt meg előttem. Lehúzta az ablakot és mosolyogva nézett rám.
- Helló csajszi!Mit csinálsz itt? - kérdezte Aliana az egyik barátnőm még a középsuliból.
-Igazából találkozóm lett volna de hát..... amint látod nem jött el. - mondtam miközben kissé elszomorodtam. Sosem szerettem ha az emberek félre vezettek. Ha meg megtették olyan rosszul esett mintha ezer éve ismertem volna a személyt jóban lettünk volna és a képembe nyomja hogy egész végig mocskolt.
- Elég szemét egy alak lehet. Na gyere pattanj be. - mondta majd mosolyogva beültem mellé. Igen az biztos hogy ezentúl 100%-ig biztos vagyok benne hogy Harry egy szemét alak. - Kávé? - kérdezte mosolyogva . Mivel eléggé fáradt voltam és a nagy rohanásban ami Harry miatt volt nem ártott volna egy kávé így igent mondtam. Ezért is bántott én szinte rohantam nehogy megbántsam azzal hogy nem megyek el. Még írtam is neki hogy kések de ő baszott írni egy SMS-t hogy : Hét te hülye ne várj rám mert úgy sem megyek el. Egy életre megtanultam hogy sose kezdjek ki egy olyan pasival mint Harry Styles.

A kisebb csajos nap után Aliana hazavitt. Megbeszéltük hogy ezentúl megpróbálunk többet találkozni de sajnos nekem a munkám neki pedig a Főiskola tesz keresztbe. Benyomtam az MTV-t ahol most épp Justin Bieber és Nicki Minaj közös száma a Beauty And a Beat ment. Igazság szerint imádom a számot is és a videoclip-et is pedig nem vagyok egy nagy JB fan. Hanyagul dőltem le a kanapéra mikor csengettek. Elkáromkodtam magam hogy még egy percre sem ülhetek le már fel kell állnom. Nyöszörögve lépkedtem az ajtóhoz amiben mikor kinyitottam egy nem várt vendég állt.
- Te mi a francot keresel itt? - kérdeztem cseppet sem kedvesen bár már maga a mondat nem az.
- Figyelj sajnálom hogy nem mentem el. - mondta miközben jött befelé de én kilöktem.
- Nem mondtam hogy bejöhetsz. - mondtam miközben keresztbe tettem a kezemet.
- Nézd jóváteszem. Ismételjük meg. - kérlelt. Valójában láttam a szemében hogy sajnálja de valahogy nem hittem el. Mondjuk lehet hogy csak jó színész.
- Persze hogyne! Felejtsd el! Te.Engem! Soha. Többet. Ne. Hívj.Vagy írj nekem. - mondtam majd becsuktam előtte az ajtót.
- Jade kérlek ne csináld már! - dörömbölt és kiabált egyszerre de ez engem nem hatott meg ugyanúgy mentem vissza a nappaliba mintha ott se lenne. - Francba! - hallottam ahogy kintről szidja magát de ez sem különösebben érdekelt. Engem Harry Styles egy életre felejtsen el!

8 megjegyzés:

  1. Aaaahhh Nemar h már a második részben összevesznek:D mi lessz itt meg kiváncsi vagyok...az előzetesnél azt hittem harry mondja jade-nek úgyhogy megleptél várom a kövit.xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor mit fogsz gondolni a mostani előzetesnél? xd Tartogatok meglepiket ;)
      Lots of love : Bíía xx

      Törlés
  2. Masodikba mar kikurt jo, akkor kesobb milyen lesz? :DDD vaaaa. Siess a kovetkezovel. Hajra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszik! Sietek ahogy tudok!
      Puxy : Bíía xx

      Törlés
  3. Szia.:) Máris összevesztek? :O De ettől függetlenül imádtam!♥ :D Alig várom már a folytatást.Remélem hamar hozod.:)) Puszi.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát.. tudod muszáj keverni-kavarni xd! Nem sokára hozom!
      Bíía xx

      Törlés
  4. Szia! Nagyon jó rész lett, és tetszik, hogy Jade nincs elájulva Harry - től! Azt hiszem, hogy ez egy nagyon izgalmas kis történet lesz, ha már így kezdődik! Nagyon - nagyon tetszik!
    Egy kis észrevétel: Amikor Jade rászól Jesy - re, akkor azt mondja, hogy "Jade!".
    Puszi és gyorsan a következőt! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszik! És tényleg ki is javítom köszi hogy szóltál xd
      Lots of love : Bíía xx

      Törlés