2012. október 31., szerda

• Részlet •

Hi sweeties! Hoztam gyorsan a Star Relationship Chapter Four: What's Happening...-ből egy részletet.
Lots of love : Bíía xx


- Hajó törött leszek. - mondtam mosolyogva mint akinek az év ötlete pattant ki a fejéből. Perrie csak elismerően bólintott majd folytatta a keresést.
Végül 2 óra készülődéssel én hajótöröttként Perrie pedig egy kidobott használt............. nem nem az amire gondoltok! Barbie babának öltözött.Együtt indultunk el Liam háza felé.Néhol megbámultak minket hisz nem mindennap látni egy hajótöröttet és egy kidobott Barbie babát az utcán sétálni. Már az utca végéből hallani lehetett a dübörgő zenét.Mikor odaértünk Liam várt minket mosolyogva. Odamentem hozzá és megöleltem.
- Valakivel összeöltöztél. - mondta mosolyogva.
- Igen? Kivel? - kérdeztem kíváncsian.

2 megjegyzés: