2012. november 2., péntek

• Star Relationship Chapter Four: What's happening with me? •

Harry szemszöge:

Miután lezuhanyoztam gondoltam elugrok egy Starbucks-ba. De bár ne tettem volna. Jade és Liam elég jókedvűen nevettek és iszogattak. A francba is minek zavar ez engem? Ez nem én vagyok! Mivel itt nem lett volna ajánlatos maradnom így beültem a kocsiba és elmentem Louis-hoz. Csengettem és csengettem de semmi. Egy ideig azt gondoltam hogy csak viccel mert ugye neki vannak ilyenjei de nem ugyanis felhívtam és kiderült hogy Eleanor-ral vacsorázik. Nagyszerű! Azután Niall felé vettem az irányt aki otthon volt de ott volt vele Demi aki itt turnézik. Szóval Niall is kilőve. Mivel már nem akartam feleslegesen fogyasztani ezt a drága benzint így inkább Zayn-t már felhívtam. Na ő is közölte hogy Perrie-vel Bardford-ban vannak. Most nagyon szerencsétlennek éreztem magam. Mindenkinek összejött csak nekem nem. Egy nagy sóhaj közepette dőltem le a kanapéra már otthon. Ekkor megcsörrent a telefonom. Gyorsan kaptam fel hátha most valami összejön.
- Haló? - szóltam bele reménykedve.
- Szia Harry Justin vagyok. A Bieber. - mondta mire felnevettem. Justin vagyok a Bieber....oké.
- Helló haver mizu? - kérdeztem miközben felültem mert úgy valahogy kényelmesebbnek tartottam a telefonálást.
- Itt vagyok London-ban. Unatkozok. Nincs kedved csinálni valamit? Persze ha csak ráérsz. - mondta.
- Most mentettél meg! Persze hogy van. Gyere ide és onnan kitaláljuk. - mondtam most már sokkal jobban lelkesedve.
- Oké. - mondta majd letette. Na végre nem fogok itthon ülni és azon szomorkodni úgymond hogy nekem nincs senki akivel eltudnék "szórakozni". Khm...khm...

Jade szemszöge:

Liam egész végig nagyon aranyos volt velem. Végig röhögtük a napot ráadásul annyi mindenben egyformák voltunk hogy be nem állt a szánk. Eléggé megkedveltem nagyon kedves és figyelmes. Ő tipikus olyan srác akivel mindenről tudsz beszélni és meg is érti. Talán lehet hogy egy ilyen fiúra vágyom valahol legbelül. És ha ez mind Liam-re igaz akkor azt hiszem már nem kell tovább keresgélnem.
- Ma este lesz egy Halloween-es buli. Nem jönnél el? - kérdezte Liam miközben már a házam ajtaja előtt álltunk.
- De szívesen. Hol mikor? - kérdeztem mosolyogva.
- Nálam és este 9-kor kezdődik.  - mondta majd átnyújtott egy papírt amin a helyszín volt leírva.
- Rendben akkor ott szia. - mondtam majd adtam egy puszit az arcára és bementem a házba.

2 órával később:

- Milyen volt a romantikus család látogatás Malik úrfival? - kérdeztem Perrie-től miközben együtt válogattuk a jelmezeket a party-ra ugyanis Perrie is meg lett hívva Zayn-en keresztül.
- Nagyon jó volt. Olyan aranyos családja van. - ábrándozott Perrie mosolyogva. Csak mosolyogva megforgattam a szemem. Ez a lány nagyon szerelmes. - És neked milyen volt a randid LIAM-mel? - kérdezte kissé lepetten.
- Nagyon jó volt. Olyan aranyos. - ábrándoztam már én is.
- Most nem értelek. - mondta miközben leült és kérdően nézett rám. - Nem Harry volt aki bejött? - kérdezte mire megforgattam a szemem egy sóhaj közepette.
- 1 : Egy szóval sem mondtam hogy bejön.....
- De bejött. - vágott a szavamba Perrie.
- Perrie. - szóltam rá nyavalygós hangon.
- Oké-oké. - emelte maga elé a kezét.
- 2 : Egyszer ittunk egy Starbucks-ban az nem azt jelenti hogy össze is jövünk. Különben is Liam sokkal jobb fej. - mondtam miközben kikaptam egy szaggatott farmert.
- Te tudod. - húzta meg a vállát Perrie majd felállt.
- Hajótörött leszek. - mondtam mosolyogva mint akinek az év ötlete pattant ki a fejéből. Perrie csak elismerően bólintott majd folytatta a keresést.
Végül 2 óra készülődéssel én hajótöröttként Perrie pedig egy kidobott használt............. nem nem az amire gondoltok! Barbie babának öltözött.Együtt indultunk el Liam háza felé.Néhol megbámultak minket hisz nem mindennap látni egy hajótöröttet és egy kidobott Barbie babát az utcán sétálni. Már az utca végéből hallani lehetett a dübörgő zenét.Mikor odaértünk Liam várt minket mosolyogva. Odamentem hozzá és megöleltem.
- Valakivel összeöltöztél. - mondta mosolyogva.
- Igen? Kivel? - kérdeztem kíváncsian.
- Héy Leyuum elfogyott a puncs. - jött oda Harry kivételesen jó kedvvel. Na ja. De ami jobban meglepett hogy rájöttem kivel öltöztem össze. Harry egy csíkos szakadt felsőt és egy szakadt farmernadrágot viselt csak ahogyan én. Perrie sejtelmesen elmosolyodott én pedig háborodottan forgattam szemgolyóim és sóhajtottam fel!

 Harry szemszöge:

Ez kész röhej komolyan mondom. 2 gondom van. Legnagyobb vágyam hogy Jade Thirwall most távol maradjon tőlem mert sajnos nem tudom mi van velem. Miért féltékenykedek ha látom hogy Liam-et ölelgeti vagy ad egy puszit az arcára. 2: és még össze is öltözünk. Király. Legszívesebben elhúznék innen de vagyok olyan jó barát hogy nem akarom Liam-et megbántani.
- Mi van haver? Nem vagy bulizós kedvedben ez pedig ritka. - röhögött fel mellettem Louis. Mivel most nem nagyon volt kedvem beszélgetni ezért csak simán felálltam és kimentem a teraszra. Azonban kint nem csak én voltam. Jade ült a lépcsőn egy pohár punccsal a kezében és nézte az eget. Nem tudtam most mit csináljak. Ha most csak úgy leülök talán elküld talán nem. De ha meg csak itt nézem az olyan furán jön ki.
- Hazz gyere pálinkaivó verseny van. - jött ki a már kicsit sem józan Justin. Erre Jade idekapta a fejét és értetlenül nézett rám. Hát ez nagyszerű most biztos egy hülyének néz aki csak mert olyan kedve volt nézte őt ahogyan ült és az eget bámulta. Bent éppen Zayn és Louis versenyeztek amit Louis nagy büszkeségére meg is nyert és ezt megünnepelve elkezdett ugrálni a kanapén.Ezen most muszáj volt nevetni akármilyen szar kedvem van. Ekkor haladt el mellettem Jade. Akarva-akaratlanul is végig néztem ahogy elment. A francba is Styles mi van veled? Most legszívesebben felpofoznám magam.
- Szia szívem. - hallottam a leges legszörnyűbb hangot amit valaha is hallottam és hallani akartam. Persze Nicki volt az aki egy szexi ápoló nőnek volt öltözve de a hangja meg az hogy tudom milyen alattomos egy nőszemély ezt most háttérbe helyezte.
- Nicki mit csinálsz itt? Ki hívott meg? - kérdeztem értetlenül.
- Mivel Liam mint mások is úgy tudják hogy köztünk dúl a láw így meghívott hogy jól érezd magad. - mondta majd odajött hozzám és megcsókolt.
- Nem is tudja most mennyire elrontotta a napomat. - mondtam majd egy szó nélkül ott hagytam. Elmentem a konyhába ahol azonban olyat láttam amit most éppen nem kívántam.

6 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ, vajon mit látott Harry? Amúgy szerintem jól sejtem, hogy mit, gyorsan a kövit, már nagyon várom! :D Nagyon jó rész lett megint! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik. Nem sokára jön új rész ;-)
      Puxy Bííía

      Törlés
  2. Sejtem mit láttott..de basszus liam.menj a francba..harry nek kell összejönnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ne bántsd szegèny Liam-et őt is szeretjük ám :-)
      Bííía xx

      Törlés
  3. Szia! :)) Nagyon jó rész lett! :D Van egy sejtésem hogy Liamet és Jadet látta csókolózni.:)Kíváncsi vagyok eltaláltam e.^^ Hozd hamar a kövit, már most nagyon várom.:D Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd meglátod. Örülök hogy tetszett.
      Lots of love : Bííía xx

      Törlés