2012. november 23., péntek

○ Extra rész ○

18+


Jade szemszöge:

Harry lassan ledöntött az ágyra miközben megállás nélkül csókolt. Csókja heves volt de mégis szenvedélyes és érzelmes. Miközben csókolt lassan húzta végig kezét a derekamon amibe beleremegtem. Egy pár másodpercre felállt hogy levehesse magáról a pólóját majd rátért a nyakamra. Először csak puszilgatta majd gyengéden szívogatni kezdte. Egyre kezdett lefelé haladni majd egy percre megállt és lerántotta rólam a pólómat hogy ott is tudjon kényeztetni.  Lassan haladt lefelé a melleim között majd a derekamnál megállt és újra felfelé kezdett jönni. Mikor felért újabb csókokkal ajándékozott meg. Én addig a nadrágja gombjával kezdtem harcolni ami ki is csatolódott. Hirtelen fordítottam a helyzeten és most én kerültem felülre. Ráültem Harry csípőjére majd lehajoltam a hasához és apró puszikkal hintettem be. Ugyanúgy mint ő én is kiszívta a nyakát hogy ne csak nekem maradjon ott a nyoma.Megint elkezdtem lefelé haladni majd a nadrágját kezdtem csiga lassúsággal lehúzni ami ahogy észrevettem az őrületbe kergette. Mikor végre a nadrágja lekerült róla pimaszul végig simítottam a kezem domborulatán amitől egy férfias nyögést hallatott.Ahogy észrevettem ez volt számára az utolsó löket ugyanis hirtelen megpördültünk szóval ő került felülre. Ő lerángatta rólam a nadrágomat majd a melltartóm csatjával kezdett küszködni miközben még mindig megállás nélkül csókolt. Mikor végre kicsatolódott a melltartóm szinte letépte rólam és a lehető legmesszebbre dobta el. Ezután rátért a mellemre és azokat kezdte szívogatni és nyaldosni. Ennek a hatására nyögések hagyták el a számat amit Harry megmosolygott. Mikor ott végzett feljött egy újabb csókért és a bugyimat kezdte lehámozni rólam. Mikor az lekerült nyomott egy puszit a számra majd a nőiességem felé vette az irányt. Először csak egy majd két ujjal kényeztetett. Már szinte sikítottam a gyönyörtől. Már éreztem hogy nem sokára itt a vég de Harry ekkor abbahagyta és most nyelvével kezdett kényeztetni. Aljas  módon megint nem hagyta hogy elélvezzek. Mikor befejezte megint felém kerekedett majd megcsókolt. Tudtam hogy most a lényegre akar törni de én nem engedtem neki. Ha már ő megkínzott akkor én is őt. Pimaszul mosolyogva fordítottam a helyzeten majd férfiasságával kezdtem játszani. Csiga lassúsággal kezdtem simogatni ami Harry-t az őrületbe kergette. Majd mikor úgy érzetem hogy ebből elég volt neki bekaptam és most így kényeztettem. Ettől csak még szaporábban vette a levegőt. Éreztem hogy nem sokára eléri a csúcsot de vissza akartam neki adni amit ő adott szóval majdnem a végénél abbahagytam.Ekkor Harry már egyáltalán nem bírt magával. Hirtelen megpördített majd semmire sem várva belém hatolt. A nyomástól felnyögtem meg attól amilyen észveszejtő lassúsággal mozgott bennem. Mind a ketten nyögtünk vagy lihegtünk. Harry mozgása minden percben egyre gyorsabb lett. Mikor már éreztük hogy egyre közelebb érünk Harry villám sebességgel mozgott bennem miközben a nevemet lihegte a fülembe.
- Én mindjárt... Úristen... - mondta lihegve remegő hanggal.
- Harry.... - mondtam majd ebben a pillanatban egyszerre mind a ketten elélveztünk. Éreztem ahogy a meleg folyadék szétáramlik bennem. Harry megcsókolt majd még pár percig feküdt rajtam. Majd kihúzta belőlem férfiasságát és ledőlt mellém.Szorosan hozzábújtam és köröket rajzoltam a mellkasára majd Harry hirtelen megfogta adott rá egy puszit.
- Köszönöm hogy megbíztál bennem. - mondta a szemembe.
- Szeretlek. - mondtam ki most én amire Harry elmosolyodott.
- Én is szeretlek. - mondta majd megcsókolt és így egy ilyen tökéletes este után aludtunk el együtt.

4 megjegyzés:

  1. Ó édes istenem:DDD Hát ez baromi jó lett:)) Hogy tudsz te ilyen jól irni:DDD? de komolyan?? Öszintén meg mondom hogy ez nekem nagyon tetszett,ahogy leirtad:)) komolyan nagyon jó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól esik hogy tetszik amit írok. Egyébként nem mindenki gondolja így mert az Irodalom tanárom 4-est adott fogalmazásra. Amúgy imádom azt a tanárt xd (hogynehogynem)
      Puszika!!! ♥♥

      Törlés
  2. huuhh Azta nagyon jól megfogalmaztad meg:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy jól kivehetőre sikerült.
      Lots of love : Bíía

      Törlés