2012. november 8., csütörtök

• Star Relationship Chapter Six : My mom's advice •

Hello Directioners! Ahogy ígértem tegnap itt is van a 6.fejezet. Remélem tetszeni fog mert innentől már nagyon beindulnak a dolgok.
Lots of love : Bíía xx


Harry szemszöge:

Most aztán tényleg mindent beleadok hogy megszerezzem Jade-et .Rájöttem tegnap este mikor hozzáért a kezemhez hogy talán ő nekem nem is csak egy éjszakás kalandnak kell. Igen erre mind csak egy érintésből jöttem rá.Olyan érzést még életemben nem érzetem. Nem tudom eldönteni hogy most az mit jelenthet.Szerelmes nem vagyok abba szinte biztos vagyok csak.. egyszerűen nem értem ezt az érzést. A nagy gondolkozásban észre sem vettem hogy a kezemben csörög a telefon. Gyorsan felkaptam ugyanis anya számát írta ki.
- Szia kicsim. - szólt bele vidáman. Az ő hangja mindig fel tudja vidítani a napomat.
- Szia anya. Mizujs? - kérdeztem mosolyogva.
- Csak azért hívlak mert csináltam ebédet lejöhetnél. Olyan régen voltál már itthon. - mondta kicsit szomorúan. Ez király... most így mondjak neki nemet. De ha Jade-nek nemet mondok is megharagszik mert azt hiszi hogy csak átverem.
- Öhm.. . az az igazság hogy programom van de megoldható úgy hogy viszem magammal? - kérdeztem.
- Persze. - mondta lelkesedve. Még beszélgettünk egy kicsit majd letettük.Mikor ránéztem az órámra már 12:54-et mutatott ami azt jelentette hogy ideje elindulni Jade-ért.Igazából ilyen pontosan még sosem érkeztem sehova szóval remélem ezt értékelni fogja. Mikor odaértem azonban nem volt egyedül.

Jade szemszöge:

A reggeli hogy is mondjam kiváló ébresztőm után úgy gondoltam nem árt egy zuhany. Nem nem azért zuhanyoztam hogy jó illatom legyen Harry előtt. Kb. fél 1-re készen is lettem de ekkor csengettek. Csodálkoztam hogy Harry ilyen hamar ideért hisz csak 1-et mondott. Mikor kinyitottam az ajtót azonban nem Harry állt ott.Kikerekedett szemekkel néztem az előttem álló mosolygós fiúra.
-Óh szia talán készülsz valahova? - kérdezte miközben végig nézett öltözékemen.
- Ami azt illeti igen. - mondtam majd sajnálkozva elmosolyodtam.
- Semmi baj akkor majd máskor... öhmm.. szóval... máskor beszélünk. - mondta és látszott rajta hogy egy kicsit zavarban van.
- Liam mondtam ha előttem vagy ne legyél zavarban sosem fogom leharapni a fejed. - mondtam nevetve mire ő is elnevette magát. Olyan aranyosan nevetett hogy azt szavakba nem lehet megfogalmazni.
- Rendben bocsánat asszonyom . - mondta majd meghajolt előttem. Ekkor észrevettem hogy Harry ott áll a kocsiban és minket néz. Bevallom őszintén megsajnáltam. Pedig nem kéne mivel ha eljön akkor a találkozónkra most nem itt tartanánk.Mikor észrevette hogy nézem elfordította a fejét és elhajtott a kocsival.
- Jade mit nézel ott annyira? - kérdezte Liam mivel én még mindig a kocsilehajtót néztem ahol Harry állt.
- Öhm... csak... semmit...- dadogtam mire persze Liam csak értetlenül nézett rám.
- Rendben. Hát... akkor.. majd máskor.- mondta majd megölelt és elment.  Ezután bementem a házba és levágódtam a nappaliba. Minek kellett Perrie-nek aznap megkérnie Harry-t hogy vigyen haza. Miért kellett nekem egyáltalán ebbe belemenni. Ezt az egészet nem lett volna szabad hagyni. Akkor nem tartanánk itt. Eldöntöttem hogy felhívom Harry-t hisz bennem volt az a fránya kicsi sajnálat aminek nem lett volna szabad ott lennie. Azonban akárhányszor hívtam kinyomta.

Harry szemszöge:

Valami most összetört bennem. El is felejtettem Liam-et. Hisz jól láthatóan tetszik neki Jade és ez talán visszafelé is így van. Liam mellett én egy senki vagyok. Liam kitartott egy 2 éves kapcsolat mellet úgy hogy se ő sem Danielle nem csalta meg. Én meg.. én nekem a leghosszabb kapcsolatom 3 hónap volt. Hú.. nagy teljesítmény mondhatom. Egyértelmű hogy Jade-et is elveheti tőlem hisz olyan kedves a lányokkal elhalmozza ajándékokkal meg eleve ahogy beszél velük.Én rólam elterjedt ez a nőcsábász egy éjszakás rossz fiú . Liam-ről pedig hogy kedves aranyos és ő a banda esze. Na akkor hogy versenyezzek egy ilyennel?
A kocsival meg sem álltam Holmes Chapel-ig. Gondoltam talán anyának vagy Gemma-nak beszélhetek erről a gondomról hisz ők mindig megértenek. Majd talán valamelyikőjük ad egy jó kis fejmosást és észhez térnék. Az már igazán rám férne.
Otthon mindenki nagy kedvvel fogadott. Legalább itt van akinek még számítok és szeret.Anya azonban észrevette hogy valami nincs rendben szóval felhívott a szobámba hogy beszélgessünk.
- Na mesélj szívem. Mi bánt? - kérdezte miközben magához ölelt. Az ő ölelése mindennel felért. Mindig jó kedvem lett tőle és biztonságban éreztem magam. Hisz csak az anyám.
- Szóval van egy lány.. - mondtam de anya e hallatán azonnal felpattant és elmosolyodott.
- Tudtam hogy lány van a dologban. Hogy hívják. - kérdezte lelkesen. De én még mindig nem voltam ennyire lelkes.
- Jade. - igazából még sosem beszéltem róla így szóval ez most elég fura lesz.
- Szép neve van . - mondta anya miközben keresztbe tette a lábát.
- Hát.. igen.. ahogy ő is. - mondtam majd köhintettem egyet. Általában ezt csinálom ha zavarban vagyok.
- Óh istenem ez de aranyos. - mondta anya. A lelkesedése felért egy tinilány rajongásával.
- Igen de van egy kis gond. - mondtam lehajtott fejjel. Mindig is szégyelltem anya előttem ezt a kicsapongó életemet. Annyira sosem mertem előtte erről beszélni de most muszáj.
- Mi? - kérdezte kissé szomorúbban miközben simogatta a hátam.
- Ugye tud erről a .. szóval... hogy eléggé szeretem a nők társaságát. - mondtam elvörösödve.
- Én mondtam fiam hogy ez egyszer hátrányodra lesz. - mondta szigorú tekintettel.
- Jó ez nem is lenne baj.. - mondta de anya megdöntöttem a fejét és felhúzott szemöldökkel nézett rám jelezve hogy ez nem igaz. - szóval Liam is kedveli. - mondta mire anya félrehúzta a száját.
- Hát igen valahogy sejtettem hogy egyszer lesz ilyen eset. - mondta anya. Én azonban nem. Annyira úgy tűnt hogy mind különböző személyiségű kinézetű lányokat szeretjük hogy ez meg sem fordult a fejünkben.
- De én vagyok a hibás. Elhívtam randizni még Liam előtt. De előtte voltam egy buliba ahol találkoztam egy lánnyal. Részeg voltam anya. - mondtam miközben anya csóválta a fejét.
- Hát nem vagyok rád büszke . - mondta most elszégyelltem magam még az előbbinél is jobban.
- Tudom... - mondtam lehajtott fejjel.
- Mindegy mondd tovább! - kérte hogy folytassam.
- Szóval a csaj megfenyegetett hogy neki én nem csak egy éjszakára kellek hanem hogy járjak vele. Persze én ebbe nem akartam bele egyezni de megfenyegetett. Ha nem járok vele elhord mindenféle nőfalónak az újságokban szóval bele kellett mennem. Így nem mentem el a randira. Persze utána hiába kérleltem Jade-et hogy bocsásson meg nem tette. Végül valahogy mára kiküzdöttem egy randit. De mikor elmentem érte ott volt Liam. Ekkor elment az össze bátorságom hisz hogy küzdjek egy olyan emberrel szemben mint Liam. Így eljöttem . - jött ki belőlem egy szuszra.
- Kicsim ő hivogat egyfolytában? - kérdezte a telefonomra mutatva ami megint csörgött. Bólintottam egyet mire anya felállt és idehozta nekem a telefonomat. - Ha nem hallgatod meg talán tényleg nem lesz esélyed. - mondta a szemembe majd a csörgő telefonommal a kezemben itt hagyott. Végül sok gondolkozás után felvettem.
- Haló?

6 megjegyzés:

  1. Annyira szeretem ezt a blogot, olyan jó:) nagyon jó rész lett:) hamar a következőt:)
    puszi Tami:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól esik hogy ennyire tetszik. Sietek ahogy tudok.
      Puxy : Bííía xx

      Törlés
  2. Szia! :) Nagyon jó lett! :D Szegény Harry.:/ Azért remélem megtudják majd beszélni és hamar összejön végre szerencsétleneknek a randi.^^ Hozd hamar a kövit, puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik. Nem sokára hozom.
      Lots of love : Bííía xx

      Törlés
  3. ÓÓ, szegény Harry! Most úgy sajnálom! :/ De nagyon jó rész lett, hamar a kövit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett. Már jön is az új. ;)
      Bíía xx

      Törlés