2012. november 6., kedd

• Star Relationship Chapter Five : He's Trying •

Hi sweeties! Végre sikerült felrakni a részt! Bocsi hogy ilyen későn jött de a suli miatt nincs időm. Egyébként hallottátok az új számokat? Mert én szerelmes vagyok a They Don't Know About Us-ba ♥♥
Jó olvasást!
Lots of love: Bííía xx


Harry szemszöge:

Jade és Liam igen élvezték egymás társaságát.Jade a pulton ült Liam pedig a lába közé ékelődve csókolta. Francba is féltékeny vagyok. De én voltam hülye hisz ha elmentem volna a találkára nem Nicki-vel enyelgek akkor most lehet nem Liam hanem én lennék ott.
- Khm...- jeleztem hogy itt vagyok. Mind a ketten azonnal szétrebbentek. Jade egy kicsit zavarba volt nem mert rám nézni Liam azonban azonnal odajött hozzám.
- Mizu haver? - kérdezte miközben átlökte a kezét a vállamon.
- Szerintem én megyek. - mondtam mire Liam értetlenül nézett rám.
- Dehogy mész! Most fogunk horrort nézni. - mondta majd ennyivel ott is hagyott. Szuper a horror amihez most egyáltalán nincs kedvem. - Horror emberek! - kiabálta Liam mire mindenki sikított egyet és a moziterembe tömörült.
- Harry ülsz mellém? - kérdezte Nicki olyan tipikus nyávogós hangon. Komolyan ez fog megölni ő maga a horror nem lehet esetleg csak őt nézni végig?
- Persze hogy nem. - mondtam mosolyogva majd ott hagytam. Leültem egy székbe de ez a nőszemély követett és leült mellém. Ekkor belépett Jade is és mivel már csak mellettem volt hely így odaült de láttam az arcán hogy nem szívesen ül le. Hát ez jó.. Ez a mai nap maga egy rémálom. 
A film fél órája mehetett amikor Jade kiment. Nem tudtam hova mehet és miért ezért fogtam magam és utána mentem.Mikor kimentem éppen a kabátját vette. Lepetten néztem rá. Miért akar elmenni egy szó nélkül? Mikor észrevett kicsit megijedt.
- Mit csinálsz? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Megyek haza. - mondta olyan mit sem törődöm stílusban és kiment.
- De hát már éjszaka 2 is elmúlt. - kiabáltam utána mire megállt.
- Igen épp ezért megyek haza. - mondta kicsit sem kedves hangnemben.
- Legalább hagy vigyelek haza hogy ne kelljen sötétben járkálnod. - mondtam vagyis inkább kérleltem. Nem tudom miért de nem akartam hogy elmenjen pedig 1 órája azt szerettem volna ha nem is látom.
- Rendben de csak azért mert egy kicsit tényleg félek. - egyezett bele kissé félénken. Felkaptam magamra a kabátom és elvezettem a kocsihoz. Mivel látta hogy most nem egy Range Rover hanem egy Audi van itt elég furán nézet.
- Hány kocsid van? - kérdezte miközben lepetten nézte a kocsit.
- 2. - mondtam majd beültem. Az egész út csöndben telt egyikünk sem szólt semmit. Valójában nem is tudom mit mondhattam volna.De szerintem ő sem. Egy évezrednek tűnő vezetés után megérkeztünk.
- Köszi a fuvart szia. - mondta gyorsan majd becsapta az ajtót én azonban most nem hagytam annyiba.
- Jade várj! - szálltam ki és kiabáltam utána. Azonnal megállt és megfordult.
- Mit szeretnél? - kérdezte kedvetlenül.
- Én tényleg nagyon sajnálom hogy nem mentem el. - mondtam lehajtott fejjel. Eleve nagy teljesítmény volt tőlem hogy ennyit kibírtam neki nyögni.
- Ennyivel nem oldasz meg semmit. - mondta komoly arccal.
- Akkor engedd hogy megoldjam. - mondtam miközben közelebb mentem hozzá.
- Harry mi teljesen mások vagyunk. Minden nap más lánnyal vagy. Nem tudod megállni. - mondta a szemembe.
- De megtudom. Ez nem olyan mint a cigi vagy a drog. - mondtam miközben még jobban közel mentem hozzá.
- De neked igen. - mondta halkan lehajtott fejjel. Ekkor a kezem az álla alá tettem és felemeltem hogy a szemembe nézzen.
- Szeretném ha megpróbálnánk. - mondtam teljesen komolyan és próbáltam vele közölni hogy most az egyszer igazat mondok és helyesen fogok cselekedni.
- Nem akarok később összeomlani mert később olyat teszel ami nem helyes. - mondta a szemembe és láttam rajta hogy elkezd sírni.
- Ha ez megtörténik bármit elmondhatsz a sajtónak. Hogy milyen egy szemét alak vagyok aki csak kihasználja a nőket. - mondtam jó mélyen a szemébe. Kezemet továbbra sem vettem el az álla alól nehogy elemelje tekintetét.
- Én nem vagyok olyan Harry. - mondta majd elvette a kezemet és elment. Amikor keze hozzáért az enyémhez olyat éreztem mint még életemben soha. Ettől az érzéstől egy ideig mozdulni sem tudtam végül fogtam magam és elmentem de ezúttal most tényleg haza.

Jade szemszöge:

Teljes mértékben meglepett hogy Harry ennyire ragaszkodik ahhoz hogy megpróbáljunk valamit. Mert az ami lenne az biztos nem járás. Harry mellett nem lehetne boldog párkapcsolatban élni mivel előbb-utóbb úgyis megcsalna. Azonban itt van Liam is. Kedves aranyos és megértő. Néha már túl tökéletes. Lehet hogy nekem mégsem ő kell. Nem tudom de hogy Harry sem az biztos. Na jó nem biztos sőt kint két perce az ellenkezőjét éreztem. Felmentem az emeletre és mivel még zuhanyozni sem volt erőm fogtam magam és azonnal az ágyba vetettem magam.

Reggel a telefonom csörgésére keltem. Furcsamód mostanában minden reggel a telefonomra kelek. Ki kéne kapcsolni estére.
- Haló? - szóltam bele kómásan.
- Szia Harry vagyok. - mondta mire azonnal kipattantam a szemeim.
- Harry? - kérdeztem lepetten.
- Igen és azért hívlak mert ma elszeretnélek vinni valahova és nemleges választ nem fogadok el. 1-re ott vagyok érted. - mondta majd letette. Megsemmisülve ültem az ágyon és csak bámultam magam elé. Muszáj voltam felpofozni magam hogy nem álmodok. De hát.... végül megbizonyosodtam róla hogy nem álmodok. Lehet hogy tényleg adnom kéne Harry-nek egy esélyt ha már ennyire próbálkozik?

6 megjegyzés:

  1. Bizony adni kéne egy.esélyt harrynek:) nagyoon jó lett kezd egyre izgalmasabb lenno

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett! Ígérem innentől már kezd izgalmasodni (ha van ilyen szó xd ) a dolog.
      Lots of love : Bíía xx

      Törlés
  2. Szia! :) Igen adjon egy esélyt Harrynek! :D Nagyon tetszett!:) Alig várom már a kövi részt.:) Siess vele, puszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Ááá, hajrá Harry!! :D Jó rész lett, és tényleg egyre jobb! Gyorsan a kövit!! :) :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha egyre jobban tetszik mert akkor nem tudom mit fogsz szólni a kövikre.
      Nem sokára jön ;)
      Bíía ♥♥

      Törlés