2012. november 21., szerda

○ Star Relationship Chapter Eleven : You're my love.. ○

Istenem de cuki ♥♥ *_*

Szijjasztok cukorkák! Ugye mint tudjátok az előző rész azzal fejeződött be hogy Harry és Jade.. szóval elég közel kerültek egymáshoz. Az lenne a kérdésem hogy szeretnétek-e egy extra részt amiben ezt az estét leírom? Természetesen 18+-os lenne. Kérlek majd szavazzatok oldalt. A szavazás péntekig fog tartani mert legkésőbb akkor tudom hozni.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíía xx

Jade szemszöge:

A tegnap este valami eszméletlen volt. Életem legszebb estéje. Harry úgy bánt velem mint egy porcelán babával ami bármelyik percben eltörhet.Reggel hunyorogva nyitottam ki a szemem. Meg akartam fordulni hogy megöleljem Harry-t de ehelyett csak a párnát tudtam megölelni. Hirtelen nyitottam ki a szemem és körbenéztem hátha Harry egy kicsivel arrébb fekszik. De nem feküdt. Sőt még csak a házban sem volt.Hirtelen valami nagyon furcsa érzés kerített hatalmába. Lehet hogy engem is csak kihasznált mint a többit? De hát azt mondta szeret és hogy itt marad.Mérgesen ültem fel és kezdtem felvenni a ruháimat. Mikor már a fehérneműm fent volt hirtelen kinyílt az ajtó. Gyorsan kaptam oda a fejem és megláttam Harry-t ahogy egy tálca palacsintával és kakaóval jön felfelé. Elmosolyodtam mire Harry ugyanilyen mosollyal felnézett. Letette a tálcát és odajött hozzám.
- Jó reggelt napsugár. - mondtam majd megcsókolt.
- Neked is. - mondtam kicsattanó boldogsággal. Nagyon megörültem hogy nem hagyott itt mint a többi lányt. Ráadásul még reggelit is készített nekem.
- Hoztam neked egy köntöst. És mielőtt megkérdeznéd ez a nővérem Gemma köntöse. - mondta mire felnevettem. Magamra kaptam a köntöst és nekiültem a reggelinek.
- A többiek tudják hogy itt vagyok? - kérdeztem. Nem szóltunk senkinek hogy elmentem volna vagy hogy esetleg nem mentem el hanem itt vagyok.
- Azt mondtam nekik hogy velem üzented hogy anyukád hívott hogy szeretne veled valami fontosról beszélni de skype-on szóval elmentél. - mondta miközben bekapott egy egész palacsintát mire felröhögtem. Alig fért bele a szájába.
- Most akkor találjak ki valamit. - mondtam unottan.
- Örülj hogy fedeztelek. - mondta miközben maga elé emelte a kezét.
- Hány óra van? - kérdeztem nyugodtan.
- 9:30. - mondta Harry miután a telefonjáért nyúlt hogy megnézze az időt.
- Délre mennem kell a stúdióba. - mondtam kedvetlenül. Semmi kedvem sem volt megint Nessy-vel lenni. Olyan egy utálatos nőszemély. De muszáj elviselnünk.
- Majd beviszlek. - mondta miközben kezdett közelebb hajolni.
- Nem félsz hogy meglátnak? - kérdeztem remegő hangon ugyan is teljesen ledermesztett a közelsége.
- Nem fognak meglátni. - mondta már vészesen közel. A lehelete csiklandozta a számat amitől kirázott a hideg. Már szinte sikítottam belülről hogy csókoljon meg. Végül csak megtette. A csók megint kezdett elmélyülni de sajnos erre most nem volt időnk szóval ennek most én vetettem véget.
- Harry.. - toltam el magamtól.
- Tudom menned kell. - mondta szomorúan majd még utoljára röviden megcsókolt és lassan leszállt rólam. Én azonnal elszaladtam felöltözni.

1 óra múlva

- Mehetünk? - kérdezte Harry az ajtóban.
- Persze. - mondtam majd indultam kifelé de ekkor megálltam. - Harry! - kiáltottam fel mire kétségbeesetten felém nézett.
- Mi az? - kérdezte aggódva.
- A telefonom ott maradt a faházban. - mondtam mire Harry felsóhajtott.
- Elszaladok érte mindjárt jövök.- mondta majd mint a villám el is szaladt. Ekkor azonban csengettek. Odamentem az ajtóhoz és kinyitottam. Egy szőke hajú lány állt ott a telefonját lóbálva miközben ezerrel rágózott. Mikor meglátott undorodva nézett végig rajtam majd nyávogós hangon megszólalt.
- Harry cica itthon van? - kérdezte mire kitágult szemekkel néztem rá.
- Ki? - kérdeztem lepődötten.
- Na jó engedj be. - mondta majd arrébb lökött és bement.
- Megvan a... - mondta Harry de ekkor észrevette a csajt aki szinte szaladva ugrott Harry nyakába. - Nicki te mi a jó francot csinálsz itt? - kérdezte Harry összeszűkített szemekkel.
- Hát jöttem a pasimhoz. - mondta úgy mintha egyértelmű lenne. Én csak nagy szemekkel néztem ezt a jelenetet. Azonban a pasimhoz kijelentésre kissé kiborultam.
- Mondtam mát ezerszer hogy nem vagyok a pasid. - mondta Harry miközben próbálta leszedni magáról a csajt de az az istenért sem akart leszállni róla.
- Ne legyél már ilyen cica. - mondta majd villám gyorsan lesmárolta. Harry azonnal ellökte magától de mivel engem nem érdekelt ez a jelenet fogtam magam és elmentem.
- Jade! - kiabálta utánam Harry de én nem álltam meg. - Jade állj már meg. - mondta mire megálltam sóhajtva. - Figyelj esküszöm hogy ezt megtudom magyarázni. mondta kérlelő szemekkel.
- Ó igen? - kérdeztem gúnyosan.
- A csaj megfenyegetett. - mondta.
- Mi az hogy megfenyegetett? - kérdeztem háborodottan.
- Azt mondta hogy ha nem járok vele elhord mindennek a médiában. - mondta miközben megfogta a kezemet. Tudtam hogy ezt azért csinálja hogy nehogy elmenjek.
- Akkor miért nem jelented fel? - kérdeztem egyértelműen.
- Mert akkor mindenhol az lenne hogy Harry Styles feljelentett egy lányt mert megfenyegette. - utánozta a híradós hangját.
- De Harry ez.. ez így nem jó. Ha vele jársz akkor én mi vagyok neked? A szeretőd vagy mi? - kérdeztem már kiabálva.
- Nem! Te a szerelmem vagy. - mondta elhalkulva. Hirtelen kaptam fel a fejem és néztem a szemébe. - Te vagy az a lány akit szeretek. - mondta majd most nem lassan hanem gyorsan lecsapott az ajkaimra. - Megígérem hogy elküldöm. - mondta miután elváltunk. Megfogta a kezemet és a kocsi felé irányított ugyanis nekem menni kellett a stúdióba.

Harry szemszöge:

Miután kiraktam Jade-et azonnal hazafelé vettem az irányt. hogy kirakjam Nicki-t. Már nagyon elegem van abból hogy egyfolytában zaklat. Ha miatta fog tönkremenni a kapcsolatom Jade-del esküszöm hogy egyesével tépem ki az összes haját. Mikor hazaértem idegesen csaptam be az ajtót és indultam Nicki keresésére. Szinte sehol sem találtam de végül az én hálómban találtam meg ahogy egy szál fehérneműben fekszik az ágyamon.
- Nicki húzz ki. - mondtam idegesen de ő csak nyugodtan felállt és odasétált hozzám.
- Nyugi már szívem. Lazulj el egy kicsit. - mondta miközben elkezdte kigombolni az ingemet. Erősen megszorítottam a kezét és ellöktem magamtól.
- Mondtam hogy húzz el. - kiabálta ingerülten.
- Nem emlékszel az alkunkra? - kérdezte nyálas hangon.
- De képzeld emlékszek. Csak az a bökkenő hogy nem érdekel mert feljelenthetlek zaklatásért. - mondtam gúnyosan mire falfehéren állt előttem. - Szóval van 2 perced hogy felöltözz elhúzz és soha többet ne gyere vissza. - kiabáltam majd fogtam magam egy nagy ajtócsapás kíséretében kimentem.Kimentem a konyhába és öntöttem magamnak egy pohár kávét mert ezek után már csak arra volt szükségem. Nem sokkal később ajtócsapódásra lettem figyelmes. Csak remélni tudom hogy Nicki végleg kikerül a képből és Jade-del minden jól fog alakulni ezek után.

6 megjegyzés:

  1. Hajjaj bonyodalmak:) remélem is h kikerül a képből jó lett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen muszáj bonyodalom vagy uncsi lenne :P Örülök h tetszett ♥♥

      Törlés
    2. Szia nagyon jó rész lett! :D Alig várom már a következőt. Siess vele, puszi! :)

      Törlés
    3. Örülök h tetszett! Sietek vele ahogy tudok ;) ♥♥

      Törlés
  2. Ismételten egy remek rész:)) Nagyon jó lett:)Siess a következővel:))

    VálaszTörlés