2012. november 15., csütörtök

○ Star Relationship Chapter Nine : Shine bright like a diamond.. ○

Guten Tag Directioners! Igen tudok németül ;) Mondjuk ez teljesen mindegy. Meghoztam az új fejezetet igaz kicsit késve de nem volt időm mert középiskolás bemutató órákon voltunk. De azt megígérem hogy ez a rész kárpótolni fog titeket! Remélem halottátok a Take Me Home-ot. Szerintem nagyon jó lett. Az én személyes kedvencem az I Would és az Over Again. Na de nem beszélek tovább!
Jó olvasást!
Lots of love : Bíía

Harry szemszöge:

Megint ez a hülye időzítésem. Mindig rosszkor megyek kávézni. Tegnap este úgy tűnt hogy talán van esély arra hogy összejöjjünk. Erre tessék hátba szúr. Nem is vártam semmire csak dühösön kiviharoztam a kávézóból. 2 hete ez megy. Vagy eldöntöm magamban hogy nem próbálkozok vagy eldöntöm hogy azért is próbálkozok. Akárhogy nézem nem jön ez össze nekünk. Főleg ha ő Liam-mel van.
Kapkodva szedtem a lábamat. Természetesen arra gondoltam hogy egy pub-ba kéne menni. Azonban ez a tervem befuccsolt amikor egy vékony hangot hallottam magam mögül ahogy a nevemet kiabálja. Mikor felismertem ki az azonnal megálltam és megfordultam.
- Harry már megint.. mi a francnak futottál el? - kérdezte lihegve. Gondolom futhatott utánam.
- Én komolyan nem értelek. - mondtam felháborodottan.
- Azt sem tudod mi történt! - háborodott fel már ő is. Ilyet még neki áll feljebb.
- De pontosan tudom. Gondolom számodra Liam a nagy Ő stb.... - mondtam gúnyos hangnemben.
- Harry te hallod magad? - kérdezte rám nézve. Ekkor már én is ránéztem. - Én Liam-re csak barátként tekintek. - mondta már halkabban. Ekkor felkaptam a fejemet.
- Én...
- Mi te? Mindig ezt csinálod. Ez nekünk sosem fog összejönni. Mindig vagy te vagy én elrontjuk.  - emelte már megint feljebb a hangját. Abban igaza volt hogy ez nekünk sose jön össze. De én be akartam neki bizonyítani hogy igenis összejön. Miközben ő még hablatyolt ott valami hülyeséget nem figyelve rá szinte futva mentem hozzá. Belenéztem gyönyörű barna szemébe. Hirtelen megállt a beszédben és csendben nézett a szemembe. Mikor kezemet hozzáérintettem selymes arcához lehunyta a szemét mint akinek ez egy felemelő érzés lett volna. Őszintén? Nekem az volt.Megint kinyitotta a szemét és ekkor volt az az érzésem hogy most megteszem azt amit titokban már régóta szeretnék. Elfeledkezve arról hogy egy nyílt utcán vagyunk és hogy kik vagyunk azonnal lecsaptam az ajkaira. Nem ellenkezett. Kezem a derekára csúsztattam elérve hogy még közelebb húzzam magamhoz. Ő a hajamba túrt. Ilyen csókban még sosem volt részem. Egyszerűen elvarázsolt mintha más világban lettem volna. A lábaim beleremegtek és bizsergett a bőröm mindenhol ahol hozzámért.Egy két perces csók után végül levegőhiány miatt elváltunk egymástól. Zilálva néztem szemébe ami most úgy csillogott mint egy gyémánt.
- El sem hiszed mióta vártam erre. - mondtam még mindig levegőért kapkodva. Nehéz egy ilyen csók után visszatérni a rendes kerékvágásba de ahogy láttam neki sem volt könnyű.
- Igen ezt én is mondhatom. - mondta mosolyogva. Nagyon örültem neki hogy nem lökött el magától.
- Akkor Ms. Thirlwall eljön velem egy randevúra? - kérdeztem pajkosan mosolyogva. Ahogy észrevettem nagyon tetszik neki mikor így beszélek vele. Mindig belepirul.
- Örömmel. - mondta mosolyogva majd elindultunk egy park felé. Mivel már kezdett sötétedni sokkal nyugodtabban sétáltunk mint fényes nappal amikor bárki megláthat. Most is jól érzetük magunkat mint a legutóbb. Rengeteget nevettünk és ami a legjobb volt az egészben hogy meg is csókolhattam ha akartam és ő nem ellenkezett.
- Nagyon jól éreztem ma magam. - mondta Jade már a háza előtt.
- Hát még én! - mondtam mosolyogva majd megcsókoltam. Egy ideig csak álltunk itt. Egyikünk sem akart elválni a másiktól. - Azt hiszem én megyek. - mondtam ki végül én.
- Rendben. - mondta halkan.
- Szia. - mondtam miközben elkezdtem elindulni lefelé és kezét is kezdtem elengedni.
- Szia. - mondta olyan tipikus kislányos hangon. Végül teljesen elengedtem a kezét és elindultam. - Harry! - kiáltott utánam.
- Igen? - kérdeztem reménykedve valamiben.
- Szóval.... arra gondoltam... persze ha csak te is szeretnéd hogy... aludhatnál itt. - mondta. Látszott rajta hogy zavarban van. Csak mosolyogva elindultam felé.
- Ezer örömmel. - mondtam majd megfogtam a kezét és bementünk.

Reggel

Az este nagyon jól elvoltunk Jade-del. Nem kell semmi rosszra gondolni. Megnéztünk pár vígjátékot aztán elmentünk aludni együtt. Olyan jó volt úgy kelni hogy nem egy olyan lány feküdt melletted akitől csak egyszer akartál valamit. Hanem egy olyan lány aki talán sokkal többet jelent számodra mint egy egy éjszakás kaland. Mikor felkeltem Jade még aludt. Nem volt szívem felkelteni így csak néztem. Olyan édesen szuszogott mellettem hogy teljesen elvarázsolt. Kb. 10 percig nézhettem mikor felébredt. Mikor meglátott elmosolyodott.
- Jó reggelt. - mondtam mosolyogva.
- Jó reggelt. - mondta ő is majd nyújtózkodott egyet. - Lemegyünk csinálni reggelit? - kérdezte mire csak bólintottam majd elindultunk a konyha felé. Hát hagy ne mondjam mit összehülyéskedtünk ott. Mindent csináltunk csak reggelit nem. Piszkos fantáziát félretenni. Végül abban maradtunk hogy eszünk pirítóst azt már úgysem tudjuk elrontani. Közben bekapcsoltuk a TV-t ahol éppen sztár hírek mentek. Jade beült szorosan mellém a kanapén és miközben falatoztunk néztük.
" Úgy szerelem a láthatáron?
Tegnap este szemfüles paparazzik lekapták a Little Mix énekesnőjét Jade Thrilwall-t és a One Direction hatalmas nagy szívtipróját Harry Styles-t ahogy nyílt utcán semmivel sem törődve megcsókolták egymást.Ezután egy meghitt esti sétát tettek egy kisebb parkban majd mind a ketten Jade házánál ragadtak. Mik történhettek ott este? Hát ahogy Harry-t ismerjük sok minden.
Alicia Montez voltam. További szép reggelt"
Hirtelen elfelejtettem enni. Nem is vettem észre hogy bárhol fotósok lennének.
- Mit csináljunk? - kérdezte Jade kissé félénken.
- Nem tudom. Tagadjuk le. Nem tudom. - beszéltem össze-vissza.
- Szerintem is le kéne tagadni. De hogy? Van képük. - kérdezte.
- Hát... mondhatjuk azt hogy amin csókolózunk azon nem mi vagyunk. A többire pedig mondhatjuk hogy egy közös munka miatt jöttem hozzád. - mondtam. Most nagyon büszke voltam arra hogy mind ezt kiagyaltam.
- Rendben. - mondta beleegyezően.
- Egyébként milyen volt az a csók? - kérdeztem perverzül mosolyogva mire kaptam egy párnát.
- Megmutassam? - kérdezte kihívóan. Gondolhatjátok hogy beindult a fantáziám.
- Minden vágyam. - mondtam majd rám mászott és elkezdett vadul csókolni.

6 megjegyzés:

  1. Szia! :) Jaj végre.:D Imádtam.^^ Hozd hamar a kövit, puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök h tetszett! Nem sokára jön ;)
      Lots of love : Bíííía xx

      Törlés
  2. Szia:) csak most hogy láttam it kiirtál akor vettem észre hogy ez a rész is fennt van:) annnyira örülök h végre össze fog jonni nekik..és az a csók ahogy leírtad tpleljesen bele tudtam elni magam...még ha ez furcsán is hangzik. Jó lett a resz.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy beleélted magad. xd Am semmi gond a lényeg h észrevetted xd
      Puxy : Bíía xx

      Törlés
  3. Szia! Nagyon jó rész lett megint, és ÁÁÁÁ, csókolóztak!! Juppííí!! Gyorsan a kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök h tetszett! Sietek ahogy tudok. ;)
      Bíía xx

      Törlés