2012. november 8., csütörtök

○ Részlet ○


Hi potatoes! Itt is van a Chapter Seven: Let me kiss you... fejezet címe. Úgy gondolom ez a rész már jobban el fogja nyerni a tetszéseteket. ;) Holnap amint hazajövök a suliból jön is !
Lots of love : Bíía xx

- A makacsságom apától örököltem. - mondta. Az arca hirtelen komoly és szomorú lett. Megijedtem hogy talán én mondhattam vagy tehettem valamit de... nem hiszem hisz nem csináltam semmi rosszat.
- Héj mi a baj? - kérdeztem miközben megálltunk és szembe fordultam vele.
- Semmi. Nem akarlak a hülyeségeimmel terhelni. - mondta lehajtott fejjel. Hallottam a hangján hogy a sírás szélén áll. Ekkor jöttem rá hogy valamilyen nagy dolog állhat a háttérben. Amiről én tudni akarok hogy tudjak rajta segíteni.
- Ha valaki én biztos megértenélek. - mondtam mire felnézett rám. Az arcán végig folyt egy könnycsepp . Miközben mélyen a szemembe nézett letöröltem a sós folyadékot az arcáról. Aztán olyat mondott amire a legkevésbé számítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése