2012. november 11., vasárnap

○ Star Relationship Chapter Eight: Anger.. ○

Hi Kevins! Meghoztam nektek a legújabb fejezetet. Remélem tetszeni fog nektek. Egyébként ugye mielőtt ezt elkezdtem írni megkérdeztem tőletek hogy ezt vagy egy másik történetet hozzak. Mivel abból a másikból már van 17 fejezet így azt egy több részes novella formájában el fogom nektek hozni. Az biztos hogy csodálkozni fogtok rajta mert a hétvégén olyat alkottam hogy én magam sem hittem el. Nem tudom mikor hozom majd nektek de valószínűleg a jövő héten valamikor ha nem ezen.
Jó olvasást!
Lots od love : Bíía xx

Harry szemszöge:

Ledöbbenve álltam Jade előtt. Hisz olyat kért amire egyáltalán nem számítottam. Nem tudtam hogy most komolyan gondolja vagy valahol elvesztette a józan eszét. Nem tudtam mit csináljak. Ha megcsókolom lehet rájön hogy hülyeséget kért és megint eltávolodunk egymástól. Ha viszont nem csókolom meg pedig megharagszik.
- Öhm.. bocsánat én.. nem tudom miért mondtam ezt. - mondta zavartan fülig elvörösödve.
- Semmi baj. - mondtam félig elmosolyodva. - Szerintem inkább folytassuk utunkat. - mondtam mosolyogva majd udvariasan előre engedtem Jade-et ezzel is kicsit oldani ezt a kialakult feszültséget. Ha azt mondanám hogy az út ugyanúgy telt mint azelőtt hazudnék. Többet nevettünk. Egyszer el is estem egy kisebb emelkedőn. Még kb. 10 percet sétáltunk majd egy elhagyatott kis réthez értünk. A végén volt egy fa amire egy ház volt építve. Jade mosolyogva ment előre én pedig követtem.Segítettem neki felmászni a házba majd én is követtem példáját. Bent ami volt azt egy ember sem gondolná. Egy moziszoba féleség. TV-vel fotellal egy számítógéppel és egy kisebb konyhával. Ilyet még sosem láttam. Tátott szájjal bámultam körbe amit Jade megmosolygott.
- Arra gondoltam hogy nézhetnénk valami filmet. - mondta miközben ledobta a kabátját a székbe.
- Rendben. - mondtam majd én is levettem a kabátom. Keveset mondok ha fél óráig csak a filmeket kerestük. Annyi volt hogy egy mozit lehetne nyitni. Végül a Nagyfiúknál maradtunk de megbeszéltük hogy utána még kutatunk valamit. Hát a film... azt nem lehet szavakba foglalni. Az az ember aki ezt megcsinálta szerintem komplett hülye volt. Jó kellenek ilyen filmek de komolyan hogy lehet egy ilyen filmet úgy végig csinálni hogy nem röhögnek be? Mondjuk beröhögtünk mi helyettük is. Jade olyan édesen röhögött hogy néha ha ránéztem elfelejtettem röhögni és hogy mi volt a filmben.
- Most valami horrort fogunk nézni. - közölte Jade bátran mint aki nem fél a horror filmektől.
- Jó mit szólsz a Tükrökhöz? - kérdezte sunyin elmosolyodva. Azért az nem semmi egy film nem hiszem hogy utána mer majd tükörbe nézni. Kb. a film közepénél járhattunk amikor észrevettem hogy Jade szinte remeg mellettem és összevissza kapkodja a fejét.
- Öhm Harry? - kérdezte halkan félős hangon. Mosolyogva felé fordultam majd vártam hogy mondja amit szeretne. - Nem lehetne hogy levesszük azt a 2 tükröt? - kérdezte miközben a 2 tárgy felé mutatott. Mosolyogva mentem a tükör elé és vettem le de mielőtt az utolsót levettem volna elkezdtem kiabálni. - Jézusom Harry jól vagy? - szaladt hozzám Jade sikítozva már majdnem sírva.
- Igen jól. - mondtam nevetve miközben felnéztem rá.
. Jujj de szemét vagy. - mondta duzzogva majd felállt és visszaült a TV elé. Mosolyogva mentem utána de amint leültem mellé ő arrébb húzódott.
- Most komolyan Jadie? - kérdeztem mosolyogva de ő nem mondott semmit csak tovább duzzogott. - Jadie. - mondtam miközben mosolyogva nyálasan kiejtve a nevét mellé mentem és elkezdtem csikizni amire hangosan elkezdett nevetni.
- Ne Harry... fejezd be. - mondta fulladozva a nevetéstől. 10 perces kínzás után végül beadtam a derekam és lihegve leültem mellé.
- Na megbocsájtasz Harry bácsinak? - kérdeztem kiskutya szemekkel nézve.
- Hát ha ezt soha többet nem csinálod akkor igen . - mondta mosolyogva majd közelebb ült hozzám ahogy eddig. Ezután beraktunk még egy filmet de azt mind a ketten unalmasnak tartottuk legalább is abból véve hogy mind a ketten elaludtunk.

Jade szemszöge:

Reggel a telefonomra keltem. Azonban amikor felkeltem észrevettem hogy szorosan Harry-hez vagyok bújva aki úgy ölel magához mintha sosem akarna elengedni. Nagyon jó érzés volt de sajnos el kellett engednem mert a telefonom csörgött. Amikor ránéztem a telefonomra Liam nevét írta ki. Gondolkoztam rajta hogy felvegyem-e vagy nem de végül csak felvettem.
- Haló? - szóltam bele reggeli hangomon.
- Szia Jade. Jó reggelt! - szólt bele vidám hangon. Ahogy hallottam ő már fent van egy ideje vagy egyszerűen csak ilyen frissen és üdén kel minden reggel.
- Neked is. Miért hívtál? - kérdeztem miközben a konyhába mentem csinálni kávét nekem is meg Harry-nek is aki még mindig alszik. Neki a telefon sem volt elég.
- Tudod tegnap beszéltük hogy ma találkozunk. Mit szólnál délre? - kérdezte.
- Rendben úgy is szeretnék veled beszélni. - mondtam komoly hangon.
- Oké akkor délben szia. - mondta majd lerakata. Úgy gondolom hogy Liam-et most kell kivonni míg Harry-vel jobban kialakul ez. Hisz nem akarom őt kihasználni.Épp a kávét öntöttem ki amikor két kéz fonódott a derekamra. Majdnem kiöntöttem a kávét.De nem azért mert megijedtem hanem egyszerűen ilyen érzést váltott ki belőlem mikor hozzám ért.
- Mit csinálsz? - kérdezte rekedtes hangon.
- Kávét kérsz? - kérdeztem miközben szembe fordultam vele.
- Köszi Jadie. - mondta mosolyogva majd elvett tőlem a poharat.
- Mióta szólítasz így? - kérdeztem miközben indultam vele a kanapéra.
- Csak tegnap óta. Megtetszett. - mondta miközben összeborzolta a hajamat.
- Na..... - mondta nyavalygósan majd próbáltam visszacsinálni a hajamat.
- Nekem lassan mennem kéne mert interjú lesz. - mondta miközben az órájára nézett.
- Akkor menjünk. - mondtam majd felálltam letettem a kávét a mosogatóba majd kimentünk a faházból. Mivel útközben eszünkbe jutott amit tegnap műveltünk megint végig röhögtük az utat.
- Akkor szia. - mondtam mosolyogva miközben megálltunk a házam előtt.
- Szia. - mondta majd megölelt aztán adott egy puszit az arcomra. Végül is nagyon jól sikerült ez a randi féleség. Igazán jól éreztem magam.Mivel már 11 óra volt gyorsan magamra kaptam egy másik ruhát mivel még mindig a tegnapi volt rajtam és vártam Liam-re. Nem sokára meg is érkezett mosolyogva. Beültünk a kocsiba és egy kávézóba vettük az irányt ami direkt hírességeknek van és rajongókat nem engednek be.
- Na szóval miről szerettél volna beszélni? - kérdezte Liam miközben beleívott a kávéjába.
- Figyelj Liam. Nagyon kedvellek. Nagyon jó srác vagy tényleg. Millió lányok olvadoznak érted és bizony van is rá okuk. De én nem akarlak félre vezetni ugyanis úgy néz ki hogy van valaki aki talán.. - mondtam ki egy szuszra a dolgokat. Hamar túl akartam rajta esni ugyanis ez nem egy könnyű téma. De ahogy láttam Liam arcán nem nagyon rázta meg.
- Én is erről akartam beszélni. - mondta mosolyogva miközben megvakarta a tarkóját. - 3 napja Niall bemutatott egy lánynak. Nagy jól kijöttünk egymással ezért gondoltam hogy ma megbeszéljük. - mondta mire kicsit megkönnyebbültem. Legalább nem úgy megyek innen haza hogy átvertem szegény Liam-et vagy megbántottam.
- Hú.. most egy kicsit megkönnyebbültem. - mondtam miközben sóhajtottam egyet.
- Nekem mondod. - mondta ő is nevetve. - Akkor barátok? - kérdezte miközben felállt egy ölelésre.
- Barátok. - mondtam majd megöleltem. Ekkor azonban észrevettem Harry-t aki ideges arccal néz minket majd belevág az ajtóba és dühöngve elszalad.

6 megjegyzés:

  1. Valahogy sejtettem h harry meg fogja látni őket...francba...pedig végig mosolyogva olvastam h milyen aranyosak:) harry a kis féltékeny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj fogsz még mosolyogni nyugi ;-)
      Lots of love : Bííía xx

      Törlés
  2. Basszus!! Ez nem igaz! Mindig van valami! Nagyon jó rész lett, siess a kövivel!! :)) Szegény Harry.. Remélem gyorsan megbeszélik a dolgokat! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek ahogy tudok. Örülök hogy tetszett.
      Puxy : Bííía xx

      Törlés
  3. Jujj nagyon jó lett!^^ Valahogy éreztem, hogy Harry meglátja őket és mindent félreért.. De azért remélem Jade-del megtudják majd beszélni a dolgokat! :D Siess a kövivel, puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek vele. Jó előérzeted van ;)
      Puxy: Bíía xx

      Törlés