2012. november 7., szerda

○ Részlet ○

Hi babes! Meghoztam a Chapter Six : My mom's advice...  fejezet részletét. Holnap jön a rész.
Lots of love: Bíía xx


- Na mesélj szívem. Mi bánt? - kérdezte miközben magához ölelt. Az ő ölelése mindennel felért. Mindig jó kedvem lett tőle és biztonságban éreztem magam. Hisz csak az anyám.
- Szóval van egy lány.. - mondtam de anya e hallatán azonnal felpattant és elmosolyodott.
- Tudtam hogy lány van a dologban. Hogy hívják. - kérdezte lelkesen. De én még mindig nem voltam ennyire lelkes.
- Jade. - igazából még sosem beszéltem róla így szóval ez most elég fura lesz.
- Szép neve van . - mondta anya miközben keresztbe tette a lábát.
- Hát.. igen.. ahogy ő is. - mondtam majd köhintettem egyet. Általában ezt csinálom ha zavarban vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése